ePrivacy and GPDR Cookie Consent by Cookie Consent
Accés a l'Àrea de Prioritat Residencial “Ciutat Vella Nord” amb vehicle de motor, pels titulars de Pàrquing d'ús públic o d'establiments d'hostalatge
Modalitat presencial Modalitat web sense certificat Modalitat web amb certificat Modalitat telefònica
TR.AR.145
Descripció

Accés amb vehicle de motor a l'Àrea de Prioritat Residencial (d'ara en avant APR) “Ciutat Vella Nord”, pels titulars de Pàrquing d'ús públic o d'establiments d'hostalatge situats en aquesta Àrea de Prioritat Residencial, així com donar d'alta/gestionar l'exercici dels drets d'accés que els corresponguen.

Qui ho pot sol·licitar?
  1. Persona titular d’un Pàrquing d'ús públic situat dins de l’APR “Ciutat Vella Nord”.
  2. Persona titular d'un establiment d'hostalatge situat dins de l’APR “Ciutat Vella Nord”.
Requisits

1. Pàrquing d'ús públic situat dins de l’APR “Ciutat Vella Nord”.

a. Estar donat d'alta en l'Impost d'activitats Econòmiques.
b. Comptar amb títol habilitant per al funcionament.

2. Establiment d'hostalatge situat dins de l’APR “Ciutat Vella Nord”.

a. Estar donat d'alta en l'Impost d'activitats Econòmiques.
b. Comptar amb títol habilitant per al funcionament.

El llistat de carrers que comprén el APR “Ciutat Vella Nord” es pot consultar dins de l'apartat informació complementària. En aquest apartat disposen d'un enllaç a la pàgina web on està situat el pla i el llistat de carrers que comprenen l’APR “Ciutat Vella Nord”.

Quan sol·licitar-ho

Pot presentarse en qualsevol moment amb anterioritat a l’accès o la necessitat de donar d'alta/gestionar l'exercici dels drets d'accés amb vehicle de motor a l’APR “Ciutat Vella Nord”.

Documentació a presentar

  • Declaració responsable, que pot descarregar en l'apartat "Impresos" d'aquesta mateixa pàgina, si es realitza presencialment, degudament emplenada, signada per la persona interessada o el seu representant (acreditant la representació), acompanyada de la documentació que s'indica en l'imprés.
  • Si la declaració responsable es presenta en aquesta Seu Electrònica, s'emplenarà i signarà el formulari per la persona interessada o el seu representant (acreditant la representació) després de prémer el botó “Iniciar tràmit” i s'adjuntarà la documentació que s'indica.

Documentació per a tots els casos:
  • Dades identificatives del títol habilitant per a funcionar o còpia del propi títol
Documentació addicional necessària segons el cas:
  • Per a Pàrquing d'ús públic:
    • Documentació acreditativa del nombre de places d'aparcament de què disposa el Pàrquing
  • Per a establiment d'hostalatge:
    • Documentació acreditativa del nombre de places d'aparcament de les quals disposa:

      Si l'establiment compta amb places d'aparcament.

    • Documentació acreditativa del nombre de llits de l'establiment:

      Si l'establiment no compta amb places d'aparcament.

Actuacions a realitzar per la persona sol·licitant

Ha de presentar la declaració responsable acompanyada de la documentació corresponent indicada en l'apartat “Documentació a presentar”.

Informació Complementària

1. Els carrers que integren l’APR “Ciutat Vella Nord” poden consultar-se en l'enllaç següent: Llistat de carrers.

2. Els pàrquings d'ús públic que estiguen dins de l’APR “Ciutat Vella Nord”, que complisquen els requisits indicats, tindran dret a:

- Alta/gestió dels Accessos Puntuals següents:

. Si el pàrquing compta amb sistema de detecció de matrícules, accés puntual per a tots els vehicles registrats pel seu Sistema.

. Si el pàrquing no compta amb sistema de detecció de matrícules, accés puntual diari per a quatre vehicles per cada plaça de garatge disponible.

Per a la gestió dels mateixos es remetrà a l'Ajuntament, pels mitjans que aquest indique, la relació de vehicles que han accedit a les seues instal·lacions.

- Accés Permanent per a dos vehicles de la seua lliure elecció i Accés Puntual per a deu vehicles al mes de la seua lliure elecció, per ser titular d'empresa amb local o oficina dins de l’APR “Ciutat Vella Nord”.

Per a la gestió dels accessos permanents i puntuals al mes de lliure elecció es remetrà un codi d'identificació i clau d'accés a la direcció electrònica facilitada.

3. Els establiments d'hostalatge que estiguen dins de l’APR “Ciutat Vella Nord”, que complisquen els requisits indicats, tindran dret a:

- Accés Permanent per a tres vehicles de la seua lliure elecció.

Per a la gestió dels accessos permanents de lliure elecció es remetrà un codi d'identificació i clau d'accés a la direcció electrònica facilitada.

- Alta/gestió dels Accessos Puntuals següents:

· Si l'establiment compta amb places d'aparcament: Accés puntual per a dos vehicles de la seua lliure elecció al dia, per cada plaça d'aparcament.

· Si l'establiment no compta amb places d'aparcament: Accés puntual per a un nombre de vehicles de la seua lliure elecció al dia, que supose fins al 10% del nombre de llits de l'establiment. Es redonderá fins a l'enter superior.

Per a la gestió d'aquests Accessos Puntuals es remetrà a l'Ajuntament, pels mitjans que aquest indique, la relació de vehicles que han accedit a les seues instal·lacions.

- Accés Permanent per a dos vehicles de la seua lliure elecció i Accés Puntual per a deu vehicles al mes de la seua lliure elecció, si a més és titular d'empresa amb local o oficina dins de l’APR “Ciutat Vella Nord”.
Per a la gestió dels accessos permanents i puntuals al mes de lliure elecció es remetrà un codi d'identificació i clau d'accés a la direcció electrònica facilitada.

Termini de resolució i recursos
Recursos que poden interposar-se:
  • Recurs Contenciós-Administratiu (termini d'interposició: dos mesos)
  • Recurs potestatiu de reposició (termini d'interposició: un mes)
Silenci Administratiu: No és procedent
Termini màxim de resolució: No s´hi aplica
Fer en web

Realitzar la sol·licitud en línia amb firma digital

Pot iniciar la sol·licitud en línia polsant el botó Iniciar tràmit situat a l’inici d’esta pàgina. Haurà d’identificar-se i firmar electrònicament d’acord amb els requisits assenyalats en Seu Electrònica / Sistemes de firma.

  • Tinga preparada la documentació que necessite adjuntar d’acord amb l’apartat Documentació a presentar
  • Òmpliga el formulari
  • Adjunte la documentació requerida
  • Presente i firme la sol·licitud

Podrà imprimir i guardar un justificant de presentació. Posteriorment en l’apartat Carpeta Ciutadana d’esta Seu podrà consultar i obtindre còpia de les seues instàncies presentades i igualment podrà aportar documentació addicional o que li siga requerida.

Legislació
  • Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques
  • Reial decret legislatiu 6/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el Text Refós de la Llei sobre Trànsit, Circulació de Vehicles a Motor i Seguretat Viària.
  • Reial decret 1428/2003, de 21 de novembre, pel qual s'aprova el Reglament General de Circulació.
  • Acord de la Junta de Gobierno Local de data 27 de novembre de 2020, pel qual s’aproven els requisits, Condicions i Procediments de Verificació per a l'accés dels vehicles a motor a l'Àrea de Prioritat Residencial “Ciutat Vella Nord”.
  • Document "Requisits, condicions i procediments per a l'accés a l'Àrea de Prioritat Residencial Ciutat Vella Nord", actualitzat segons modificacions aprovades per Acord de la Junta de Govern Local de data 8 d'octubre de 2021 (BOP núm. 212 de data 3 de novembre de 2021).
On dirigir-se

Oficines on obtindre informació o realitzar consultes:

SERVEI DE MOBILITAT SOSTENIBLE
Amadeu de Savoia, 11, pati D, primera planta
Tel: 96 352 54 78 Ext. 3111 / 96 352 54 78 Ext. 3017

Oficines on presentar
  • ALCALDIA DE BENIFARAIGCarrer de Ferrer i Bigné, 47Tel.: 96.363.52.49Registre: dimarts de 9.00 a 14.00 hores. L'atenció presencial és amb cita que es pot demanar en el telèfon 96.363.52.49
  • ALCADIA DE BORBOTÓPlaça del Moreral, 8 Tel.: 96.390.17.47Registre: dimarts de 9:00 a 14:00 hores. L'atenció presencial és amb cita, que es pot demanar en el telèfon 96.390.17.47
  • ALCALDIA DE LES CASES DE BÀRCENACamí de les Cases de Bàrcena, 63Tel.: 96.185.42.05Registre: dimecres de 9:00 a 14:00 hores L'atenció presencial és amb cita, que es pot demanar en el telèfon 96.185.42.05
  • ALCALDIA DEL PALMARCarrer de Cabdet, 15Tel.: 96.162.00.66Registre: dimecres de 9:00 a 14:00 hores. L'atenció presencial és amb cita, que es pot demanar en el telèfon 96.162.00.66
  • ALCALDIA DEL PERELLONETAvinguda de les Gavines, s/nTel.: 96.177.78.89Registre: divendres de 9:00 a 14:00 hores. L'atenció presencial és amb cita, que es pot demanar en el telèfon 96.177.78.89.
  • ALCALDIA DEL SALERAvinguda dels Pinars, 1Tel.: 96.183.02.95Registre: dimarts 9:00 a 14:00 hores. L'atenció presencial és amb cita, que es pot demanar en el telèfon 96.183.02.95.
  • ALCALDIA DEL FORN D´ALCEDOCarrer del Guadalquivir, 15 (cantonada amb el camí d'Alabau, 2)Tel.: 96.376.09.36Registre: divendres de 9:00 a 14:00 hores. L'atenció presencial és amb cita, que es pot demanar en el telèfon 96.376.09.36.
  • ALCALDIA DE LA PUNTACamí del Canal, 74 (Xalet de Bartual)Tel.: 96 367 33 30 Fax: 96 367 33 30 Registre: dijous de 9:00 a 14:00 hores L'atenció presencial és amb cita, que es pot demanar en el telèfon 96 367 33 30
  • ALCALDIA DE LA TORRECarrer de Benidoleig, s/nTel.: 96.396.33.17Registre: dimarts 9:00 a 14:00 hores. L'atenció presencial és amb cita, que es pot demanar en el telèfon 96.396.33.17.
  • ALCALDIA DE MASSARROJOSCarrer de Mossén Bau, 10-12Tel.: 96.139.41.49Registre: dimecres de 9:00 a 14:00 hores. L'atenció presencial és amb cita, que es pot demanar en el telèfon 96.139.41.49.
  • ALCALDIA DE PINEDOCarrera del Riu, 263Tel.: 96.324.89.64Registre: dimecres de 9:00 a 14:00 hores. L'atenció presencial és amb cita, que es pot demanar en el telèfon 96.324.89.64.
  • ALCALDIA DE POBLE NOUCamí de Montcada, 205Tel.: 96.366.66.89Registre: dilluns de 9:00 a 14:00 hores. L'atenció presencial és amb cita, que es pot demanar en el telèfon 96.366.66.89.
  • JUNTA MUNICIPAL D'ABASTOSCarrer d'Alberic, 18Tel.: 96.352.54.78 Ext. 4509-4505Fax: 96.352.66.91De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. L'atenció presencial és només amb cita, que es pot demanar en la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010jmabastos@valencia.es
  • JUNTA MUNICIPAL DE CIUTAT VELLAPlaça d'Alfons el Magnànim, s/n (xalet del Parterre) Tel.: 96.208.17.37 / 96.208.4174 / 96.208.4087/ 96.208.4159 Fax: 96.352.65.66De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. L'atenció presencial és només amb cita, que es pot demanar en la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010 jmciutatvella@valencia.es
  • JUNTA MUNICIPAL D'EXPOSICIÓCarrer de la Guàrdia Civil, 19 Tel.: 962084327/ 962084328/ 962084331Fax: 96.360.17.36De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. L'atenció presencial és només amb cita, que es pot demanar en la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010jmexposicion@valencia.es
  • JUNTA MUNICIPAL DEL MARÍTIMCarrer Barraca, 53Tel.: Información y Registro: 963014120 Obras: 963014008 / 963014210 Bonos EMT: 963014173 Actividades: 963014217De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. L'atenció presencial és només amb cita, que es pot demanar en la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010jmmaritim@valencia.es
  • JUNTA MUNICIPAL DE PATRAIXCarrer del Beat Nicolau Factor, 1 Tel.: 962084052/ 962084042/962084043De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. L'atenció presencial és només amb cita, que es pot demanar en la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010jmpatraix@valencia.es
  • JUNTA MUNICIPAL DE POBLES DEL NORDPlaça del Poble, 4 CarpesaTel.: 96.301.30.55 96.301.31.11De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. L'atenció presencial és només amb cita, que es pot demanar en la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon 963013055jmpoblesdelnord@valencia.es
  • JUNTA MUNICIPAL DELS POBLES DEL OESTSenda del Secanet, 43 baix; BenimàmetTel.: de Registre: 963013436 i 963013446; Secretaria: 963013411 i 963013446De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. L'atenció presencial és només amb cita, que es pot demanar en la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon 963013636jmpoblesdeloest@valencia.es
  • JUNTA MUNICIPAL DE POBLES DEL SUDCarrer de la Poetessa Leonor Perales, s/n; CastellarTel.: de Registre: 963013023; Secretaría: 963013402 De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. L'atenció presencial és només amb cita, que es pot demanar en la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon 963013023jmpoblesdelsud@valencia.es
  • JUNTA MUNICIPAL DE RUSSAFACarrer de Maties Perelló, 7 Tel.: 962084218 / 962084245 / 962084246 / 962084247 / 962087379Fax: 96.352.65.22De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. L'atenció presencial és només amb cita, que es pot demanar en la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010jmruzafa@valencia.es
  • JUNTA MUNICIPAL DE TRÀNSITSCarrer del Comte de Lumiares, 5 Tel.: 962084365/ 962084368Fax: 96.353.99.16De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. L'atenció presencial és només amb cita, que es pot demanar en la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010jmtransit@valencia.es
  • REGISTRE GENERAL D´ENTRADA - PL. AJUNTAMENTEdifici de la casa consistorial, entrada pel carrer de l'Arquebisbe Mayoral, 1Tel.: 96.352.54.78 Ext: 1046De 8.30 a 14.00 de dilluns a divendres. L'atenció presencial és només per a persones físiques. Cal demanar-ne la cita a través de la web municipal www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010
  • REGISTRE GENERAL D´ENTRADA - TABACALERACarrer d'Amadeu de Savoia, 11, nau oestTel.: 96.352.54.78 - ext: 2036De 8:30 a 14.00 de dilluns a divendres. Només s'atén presencialment les persones que n'han sol·licitat la cita a través de www.valencia.es o del telèfon d'atenció ciutadana 010
Anar a inici de pàgina