ePrivacy and GPDR Cookie Consent by Cookie Consent
Accés a l'Àrea de Prioritat Residencial "Ciutat Vella Nord" amb vehicle a motor per empreses amb activitat en aquesta àrea
Modalitat presencial Modalitat web sense certificat Modalitat web amb certificat Modalitat telefònica
TR.AR.130
Descripció

Accés amb vehicle a motor a l'Àrea de Prioritat Residencial “Ciutat Vella Nord” per empreses que es determinen en les lletres j), l), n) i o) del punt tercer, apartat 7) del document requisits, condicions i procediments per a l'accés a l'Àrea de Prioritat Residencial (d’ara en davant APR) “Ciutat Vella Nord”, aprovat per Acord de la Junta de Govern Local de 27 de novembre de 2020.

Qui ho pot sol·licitar?
  1. Persona titular d'una empresa que realitze activitats o preste serveis a domicili dins de l'APR “Ciutat Vella Nord”.
  2. Persona titular d'una empresa que realitze activitats de càrrega i descàrrega (C/D), així com les que presten serveis postals dins de l'APR “Ciutat Vella Nord”.
  3. Persona titular d'una empresa de remolc de vehicles i auxili en carretera.
  4. Persona titular d'una empresa de vehicles de lloguer amb conductor i d'autobusos de transport discrecional i turístic.
Requisits

1. Empresa que realitze activitats o preste serveis a domicili dins de l'APR “Ciutat Vella Nord”:

  • Estar donada d'alta en l'Impost d'Activitats Econòmiques.
  • Comptar amb títol habilitant per al funcionament.
  • Haurà de comptar, si fora el cas, amb autorització administrativa transport, segons el regulat en la Llei 16/1987, de 30 de juliol, d'Ordenació dels transports terrestres.

2. Empresa que realitze activitats de càrrega i descàrrega (C/D), així com les que presten serveis postals dins de l'APR “Ciutat Vella Nord”:

  • Estar donada d'alta en l'Impost d'Activitats Econòmiques.
  • Comptar amb títol habilitant per al funcionament.
  • Haurà de comptar, si fora el cas, amb autorització administrativa transport, segons el regulat en la Llei 16/1987, de 30 de juliol, d'Ordenació dels transports terrestres.

3. Empresa de remolc de vehicles i auxili en carretera:

  • Estar donada d'alta en l'Impost d'Activitats Econòmiques.

4. Empresa de vehicles de lloguer amb conductor i d'autobusos de transport discrecional i turístic:

  • Estar donada d'alta en l'Impost d'Activitats Econòmiques.

El llistat de carrers que comprén l'APR “Ciutat Vella Nord” es pot consultar dins de l'apartat informació complementària. En aquest apartat disposen d'un enllaç a la pàgina web on està situat el pla i el llistat de carrers que comprenen l’APR “Ciutat Vella Nord”.

Quan sol·licitar-ho

Pot presentar-se en qualsevol moment amb anterioritat a l'accés a l’APR “Ciutat Vella Nord”.

Documentació a presentar

  • Declaració responsable, que pot descarregar en l'apartat "Impresos" d'aquesta mateixa pàgina, si es realitza presencialment, degudament emplenada, signada per la persona interessada o el seu representant (acreditant la representació), acompanyada de la documentació que s'indica en l'imprés.
  • Si la declaració responsable es presenta en aquesta Seu Electrònica, s'emplenarà i signarà el formulari per la persona interessada o el seu representant (acreditant la representació) després de prémer el botó “Iniciar tràmit” i s'adjuntarà la documentació que s'indica.

Documentació per a tots els casos:
  • Permís de circulació del vehicle de la Direcció General de Trànsit
Documentació addicional necessària segons el cas:
  • Per a les empreses que realitzen activitats o presten serveis a domicili en l'APR:
    • Per a les empreses prestadores de serveis postals, còpia de la inscripció en el Registre d'empreses prestadores de serveis postals
    • En el seu cas còpia de l'escriptura de constitució, còpia del contracte o o qualsevol altre mitjà que acredite de manera fefaent la prestació de serveis a domicili en el APR:

      Si no disposen de les documentacions referides en el punt anterior, la persona interessada haurà d'acreditar que presta servicis a domicili per qualsevol dels mitjans següents:

      • Còpia de l'escriptura de constitució en què figure l'objecte social de l'empresa i s’acredite la seua compatibilitat amb la prestació de servicis a domicili.
      • Quan es preste un servici regular en un local dins de l’APR, com servicis de manteniment, neteja o altres, còpia del contracte.
      • Qualsevol altre que acredite de manera fefaent la prestació de servicis a domicili en l’APR “Ciutat Vella Nord”.
  • Per a les empreses de distribució urbana de mercaderies que realitzen activitats de Càrrega i Descàrrega (C/D) en l'APR (S'inclouen en aquest epígraf les empreses prestadores de serveis postals):
    • Per a les empreses prestadores de serveis postals, còpia de la inscripció en el Registre d'empreses prestadores de serveis postals
  • Per a les empreses titulars de vehicles de remolc de vehicles i auxili en carretera:
    • Targeta ITV del vehicle d'arrossegament
  • Per a les empreses titulars de vehicles de lloguer amb conductor i d'autobusos de transport discrecional i turístic:
    • Còpia de l'autorització administrativa de transport
Actuacions a realitzar per la persona sol·licitant

Ha de presentar la declaració responsable acompanyada de la documentació corresponent indicada en l'apartat “Documentació a presentar”.

Informació Complementària

1. Els carrers que integren l'APR “Ciutat Vella Nord” poden consultar-se en l'enllaç següent: Llistat de carrers.

2. Les empreses a les quals s'ha fet referència en els apartats anteriors, que complisquen els requisits indicats, tindran dret a:

  • Un Accés Permanent per a cada vehicle respecte dels quals tinguen el seu ús o disponibilitat legal.

3. Les empreses que realitzen activitats o presten serveis a domicili dins de l'APR “Ciutat Vella Nord”, que complisquen els requisits indicats, tindran dret addicionalment a:

  • Accessos Puntuals, segons les seues necessitats, per a vehicles del seu ús o disponibilitat legal.
Termini de resolució i recursos
Recursos que poden interposar-se:
  • Recurs Contenciós-Administratiu (termini d'interposició: dos mesos)
  • Recurs potestatiu de reposició (termini d'interposició: un mes)
Silenci Administratiu: No és procedent
Termini màxim de resolució: No s´hi aplica
Fer en web

Realitzar la sol•licitud en línia amb firma digital

Pot iniciar la sol•licitud en línia polsant el botó Iniciar tràmit situat a l'inici d'esta pàgina. Haurà d'identificar-se i firmar electrònicament d'acord amb els requisits assenyalats en Seu Electrònica / Sistemes de firma.

  • Tinga preparada la documentació que necessite adjuntar d'acord amb l'apartat Documentació a presentar
  • Òmpliga el formulari
  • Adjunte, si és el cas, la documentació indicada
  • Presente i firme la sol•licitud

Podrà imprimir i guardar un justificant de presentació. Posteriorment en l'apartat Carpeta Ciutadana d'esta Seu podrà consultar i obtindre còpia de les seues instàncies presentades i igualment podrà aportar documentació addicional o que li siga requerida.

Legislació
  • Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.
  • Reial decret legislatiu 6/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el Text Refós de la Llei sobre Trànsit, Circulació de Vehicles a Motor i Seguretat Viària.
  • Reial decret 1428/2003, de 21 de novembre, pel qual s'aprova el Reglament General de Circulació.
  • Acord de la Junta de Govern Local de data 27 de novembre de 2020, pel qual es regulen els requisits, Condicions i Procediments per a l'accés dels vehicles a motor a l'Àrea de Prioritat Residencial “Ciutat Vella Nord”.
  • Document "Requisits, condicions i procediments per a l'accés a l'Àrea de Prioritat Residencial Ciutat Vella Nord", actualitzat segons modificacions aprovades per Acord de la Junta de Govern Local de data 8 d'octubre de 2021 (BOP núm. 212 de data 3 de novembre de 2021).
On dirigir-se

Oficines on obtindre informació o realitzar consultes:
SERVICI DE MOBILITAT SOSTENIBLE
Amadeo de Savoia, 11. Pati D, primera planta
Tel.: 96.352.54.78 Ext. 3111, 3017

Oficines on presentar
  • ALCALDIA DE BENIFARAIGCarrer de Ferrer i Bigné, 47Tel.: 96.363.52.49Registre: dimarts de 9.00 a 14.00 hores. L'atenció presencial és amb cita que es pot demanar en el telèfon 96.363.52.49
  • ALCADIA DE BORBOTÓPlaça del Moreral, 8 Tel.: 96.390.17.47Registre: dimarts de 9:00 a 14:00 hores. L'atenció presencial és amb cita, que es pot demanar en el telèfon 96.390.17.47
  • ALCALDIA DE LES CASES DE BÀRCENACamí de les Cases de Bàrcena, 63Tel.: 96.185.42.05Registre: dimecres de 9:00 a 14:00 hores L'atenció presencial és amb cita, que es pot demanar en el telèfon 96.185.42.05
  • ALCALDIA DEL PALMARCarrer de Cabdet, 15Tel.: 96.162.00.66Registre: dimecres de 9:00 a 14:00 hores. L'atenció presencial és amb cita, que es pot demanar en el telèfon 96.162.00.66
  • ALCALDIA DEL PERELLONETAvinguda de les Gavines, s/nTel.: 96.177.78.89Registre: divendres de 9:00 a 14:00 hores. L'atenció presencial és amb cita, que es pot demanar en el telèfon 96.177.78.89.
  • ALCALDIA DEL SALERAvinguda dels Pinars, 1Tel.: 96.183.02.95Registre: dimarts 9:00 a 14:00 hores. L'atenció presencial és amb cita, que es pot demanar en el telèfon 96.183.02.95.
  • ALCALDIA DEL FORN D´ALCEDOCarrer del Guadalquivir, 15 (cantonada amb el camí d'Alabau, 2)Tel.: 96.376.09.36Registre: divendres de 9:00 a 14:00 hores. L'atenció presencial és amb cita, que es pot demanar en el telèfon 96.376.09.36.
  • ALCALDIA DE LA PUNTACamí del Canal, 74 (Xalet de Bartual)Tel.: 96 367 33 30 Fax: 96 367 33 30 Registre: dijous de 9:00 a 14:00 hores L'atenció presencial és amb cita, que es pot demanar en el telèfon 96 367 33 30
  • ALCALDIA DE LA TORRECarrer de Benidoleig, s/nTel.: 96.396.33.17Registre: dimarts 9:00 a 14:00 hores. L'atenció presencial és amb cita, que es pot demanar en el telèfon 96.396.33.17.
  • ALCALDIA DE MASSARROJOSCarrer de Mossén Bau, 10-12Tel.: 96.139.41.49Registre: dimecres de 9:00 a 14:00 hores. L'atenció presencial és amb cita, que es pot demanar en el telèfon 96.139.41.49.
  • ALCALDIA DE PINEDOCarrera del Riu, 263Tel.: 96.324.89.64Registre: dimecres de 9:00 a 14:00 hores. L'atenció presencial és amb cita, que es pot demanar en el telèfon 96.324.89.64.
  • ALCALDIA DE POBLE NOUCamí de Montcada, 205Tel.: 96.366.66.89Registre: dilluns de 9:00 a 14:00 hores. L'atenció presencial és amb cita, que es pot demanar en el telèfon 96.366.66.89.
  • JUNTA MUNICIPAL D'ABASTOSCarrer d'Alberic, 18Tel.: 96.352.54.78 Ext. 4509-4505Fax: 96.352.66.91De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. L'atenció presencial és només amb cita, que es pot demanar en la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010jmabastos@valencia.es
  • JUNTA MUNICIPAL DE CIUTAT VELLAPlaça d'Alfons el Magnànim, s/n (xalet del Parterre) Tel.: 96.208.17.37 / 96.208.4174 / 96.208.4087/ 96.208.4159 Fax: 96.352.65.66De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. L'atenció presencial és només amb cita, que es pot demanar en la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010 jmciutatvella@valencia.es
  • JUNTA MUNICIPAL D'EXPOSICIÓCarrer de la Guàrdia Civil, 19 Tel.: 962084327/ 962084328/ 962084331Fax: 96.360.17.36De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. L'atenció presencial és només amb cita, que es pot demanar en la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010jmexposicion@valencia.es
  • JUNTA MUNICIPAL DEL MARÍTIMCarrer Barraca, 53Tel.: 962082519/ 962084261Fax: 96.367.27.48 De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. L'atenció presencial és només amb cita, que es pot demanar en la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010jmmaritim@valencia.es
  • JUNTA MUNICIPAL DE PATRAIXCarrer del Beat Nicolau Factor, 1 Tel.: 962084052/ 962084042/962084043De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. L'atenció presencial és només amb cita, que es pot demanar en la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010jmpatraix@valencia.es
  • JUNTA MUNICIPAL DE POBLES DEL NORDPlaça del Poble, 4 CarpesaTel.: 96.301.30.55 96.301.31.11De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. L'atenció presencial és només amb cita, que es pot demanar en la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon 963013055jmpoblesdelnord@valencia.es
  • JUNTA MUNICIPAL DELS POBLES DEL OESTSenda del Secanet, 43 baix; BenimàmetTel.: de Registre: 963013436 i 963013446; Secretaria: 963013411 i 963013446De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. L'atenció presencial és només amb cita, que es pot demanar en la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon 963013636jmpoblesdeloest@valencia.es
  • JUNTA MUNICIPAL DE POBLES DEL SUDCarrer de la Poetessa Leonor Perales, s/n; CastellarTel.: de Registre: 963013023; Secretaría: 963013402 De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. L'atenció presencial és només amb cita, que es pot demanar en la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon 963013023jmpoblesdelsud@valencia.es
  • JUNTA MUNICIPAL DE RUSSAFACarrer de Maties Perelló, 7 Tel.: 962084218 / 962084245 / 962084246 / 962084247 / 962087379Fax: 96.352.65.22De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. L'atenció presencial és només amb cita, que es pot demanar en la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010jmruzafa@valencia.es
  • JUNTA MUNICIPAL DE TRÀNSITSCarrer del Comte de Lumiares, 5 Tel.: 962084365/ 962084368Fax: 96.353.99.16De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. L'atenció presencial és només amb cita, que es pot demanar en la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010jmtransit@valencia.es
  • REGISTRE GENERAL D´ENTRADA - PL. AJUNTAMENTEdifici de la casa consistorial, entrada pel carrer de l'Arquebisbe Mayoral, 1Tel.: 96.352.54.78 Ext: 1046De 8.30 a 14.00 de dilluns a divendres. L'atenció presencial és només per a persones físiques. Cal demanar-ne la cita a través de la web municipal www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010
  • REGISTRE GENERAL D´ENTRADA - TABACALERACarrer d'Amadeu de Savoia, 11, nau oestTel.: 96.352.54.78 - ext: 2036De 8:30 a 14.00 de dilluns a divendres. Només s'atén presencialment les persones que n'han sol·licitat la cita a través de www.valencia.es o del telèfon d'atenció ciutadana 010
Anar a inici de pàgina