ePrivacy and GPDR Cookie Consent by Cookie Consent
Pagaments i altres gestions - Domiciliació bancària per al pagament de tributs
Modalitat presencial Modalitat web sense certificat Modalitat web amb certificat Modalitat telefònica HA.GE.45
Descripció

Domiciliar el pagament dels rebuts de determinats tributs municipals en la vostra entitat financera (banc, caixa d'estalvis...), així com anul·lar o modificar les dades de domiciliació què disposa l'Ajuntament.

Es poden domiciliar estos tributs municipals de caràcter periòdic:

  • Impost sobre Béns Immobles
  • Impost sobre Activitats Econòmiques
  • Impost sobre Vehicles de Tracció Mecànica
  • Taxa de mercats (mercats fixos)
  • Taxa de venda no sedentària (mercats ambulants)
  • Taxa de llocs i barracons en la via pública
  • Taxa per entrada de vehicles
  • Taxa per quioscos en la via pública
  • Taxa per ocupació de via pública amb taules i cadires

El pagament de l'Impost sobre Béns immobles es pot domiciliar en un o tres terminis. Si ja teniu domiciliat el rebut per a un únic pagament i voleu canviar-lo a tres, consulteu el tràmit: Pagament a terminis de l'impost sobre Béns immobles de Naturalesa Urbana

Qui ho pot sol·licitar?

Les persones obligades al pagament de cada un d'estos tributs.

Requisits
  • Ser subjecte passiu titular o cotitular del rebut.
  • Tindre un compte en l'entitat financera on voleu domiciliar el rebut.
Quan sol·licitar-ho

Es pot sol·licitar en qualsevol moment.

Si se sol·licita fins al moment de la generació del fitxer de quotes domiciliades a remetre a les entitats financeres per al seu càrrec, tindrà efectes en l'exercici en curs. En un altre cas, tindrà efecte a partir de l'exercici següent.

Documentació a presentar

  • Document d'identitat de la persona obligada al pagament, llevat que feu el tràmit en la seu electrònica.
  • Si no sou la persona obligada al pagament, l'escriptura de poders o l'autorització signada per qui vos autoritza i per vosaltres mateixos, amb els respectius documents d'identitat i el domicili de comunicació de la persona representant o la documentació que acredite la titularitat o propietat del fet contributiu, excepte en el cas de qui té l'obligació de relacionar-se amb l'Administració de manera electrònica.
  • Documentació que acredite la titularitat del compte.
  • Si el titular del compte no és la persona obligada al pagament, cal la seua autorització i document d'identitat per a domiciliar el pagament en el compte.

Actuacions a realitzar per la persona sol·licitant

- Sol·licitud per una d'estes vies, acompanyada dels documents de l'apartat “documentació que cal presentar”.

  • Presencialment, a l'Oficina de Gestió Tributària (demanant-ne la cita).
  • Mitjançant una instància presentada en els registres municipals (demanant-ne la cita).
  • Per telèfon si faciliteu les dades que se vos sol·liciten per correu electrònic.
  • A través de la seu electrònica.

- O bé en la vostra oficina bancària. En este cas, cal emplenar les dades en la carta de pagament que remet l'Ajuntament o en el duplicat que faciliten les oficines municipals o seguir els mitjans de domiciliació de l'entitat financera.

Informació Complementària

- El pagament a través de domiciliació bancària porta aparellada una bonificació del 2% de la quota, que s'aplica directament quan es paga.

- No resulta d'aplicació l'ampliació del termini de devolucions prevista en l'article 34 de la Llei 16/2009, de 13 de novembre, de serveis de pagament.

- Quan el càrrec coincidix amb dia inhàbil en l'Administració, s'efectua el dia hàbil següent.


Termini de resolució i recursos
Recursos que poden interposar-se:
  • Recurs potestatiu de reposició (termini d'interposició: un mes)
  • Reclamació Econòmic-Administrativa
Silenci Administratiu: Estimatori
Termini màxim de resolució: Fins 6 mesos
6 mesos
Article 104 de la Llei 58/2003, de 17 de desembre, General Tributària.
Fer en web

Realitzeu la sol•licitud en línia amb firma digital

Podeu iniciar la sol•licitud en línia prement el botó Iniciar tràmit, en l'inici d'esta pàgina. Primer, caldrà que vos identifiqueu i signeu electrònicament d'acord amb els requisits assenyalats en Seu Electrònica / Sistemes de firma. Després, haureu de:

  • Identificar el rebut que voleu domiciliar
  • Emplenar les dades del compte de domiciliació (IBAN).

Podreu imprimir i guardar un justificant de presentació.

Atenció telefònica

En el cas que realitzeu el tràmit telefònicament, en el telèfon directe de Gestió Tributària Integral (96 389 50 79), haureu de tindre a la vostra disposició i remetre per correu electrònic o per fax la documentació que consta en l'apartat “Documentació que cal presentar “.

Si necessiteu més informació, telefoneu a Gestió Tributària Integral (96 389 50 79) o envieu un correu electrònic a l'adreça ayuntamientovalencia_gti@valencia.es

Legislació
  • Reglament General de Recaptació, aprovat per R.D. 939/2005, de 29 de juliol (BOE de 2 de setembre del 2005).
On dirigir-se

Podeu fer la gestió directament en l'Oficina de Gestió Tributària Integral de l'Ajuntament de València demanant-ne la cita prèviament.

Si necessiteu més informació, telefoneu a Gestió Tributària Integral (96 389 50 79) o envieu un correu electrònic a l'adreça ayuntamientovalencia_gti@valencia.es

Oficines d'informació
  • OFICINA DE GESTIÓ TRIBUTÀRIA INTEGRAL (amb cita)Edifici de la casa consistorial, entrada pel carrer de l'Arquebisbe MayoralTel.: 96.389.50.79 De dilluns a divendres, de 8:30 a 14:00 hores. ayuntamientovalencia_gti@valencia.es
Oficines on presentar
  • OFICINA DE GESTIÓ TRIBUTÀRIA INTEGRAL (amb cita)Edifici de la casa consistorial, entrada pel carrer de l'Arquebisbe MayoralTel.: 96.389.50.79 De dilluns a divendres, de 8:30 a 14:00 hores. ayuntamientovalencia_gti@valencia.es
  • REGISTRE GENERAL D´ENTRADA - PL. AJUNTAMENTEdifici de la casa consistorial, entrada pel carrer de l'Arquebisbe Mayoral, 1Tel.: 96.352.54.78 Ext: 1046De 8.30 a 14.00 de dilluns a divendres. L'atenció presencial és només per a persones físiques. Cal demanar-ne la cita a través de la web municipal www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010
  • REGISTRE GENERAL D´ENTRADA - TABACALERACarrer d'Amadeu de Savoia, 11, nau oestTel.: 96.352.54.78 - ext: 2036De 8:30 a 14.00 de dilluns a divendres. Només s'atén presencialment les persones que n'han sol·licitat la cita a través de www.valencia.es o del telèfon d'atenció ciutadana 010
  • JUNTA MUNICIPAL D'ABASTOSCarrer d'Alberic, 18Tel.: 96.352.54.78 Ext. 4509-4505Fax: 96.352.66.91De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. L'atenció presencial és només amb cita, que es pot demanar en la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010jmabastos@valencia.es
  • JUNTA MUNICIPAL DE CIUTAT VELLAPlaça d'Alfons el Magnànim, s/n (xalet del Parterre) Tel.: 96.208.17.37 / 96.208.4174 / 96.208.4087/ 96.208.4159 Fax: 96.352.65.66De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. L'atenció presencial és només amb cita, que es pot demanar en la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010 jmciutatvella@valencia.es
  • JUNTA MUNICIPAL D'EXPOSICIÓCarrer de la Guàrdia Civil, 19 Tel.: 962084327/ 962084328/ 962084331Fax: 96.360.17.36De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. L'atenció presencial és només amb cita, que es pot demanar en la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010jmexposicion@valencia.es
  • ALCALDIA DEL PALMARCarrer de Cabdet, 15Tel.: 96.162.00.66Registre: dimecres de 9:00 a 14:00 hores. L'atenció presencial és amb cita, que es pot demanar en el telèfon 96.162.00.66
  • JUNTA MUNICIPAL DE TRÀNSITSCarrer del Comte de Lumiares, 5 Tel.: 962084365/ 962084368Fax: 96.353.99.16De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. L'atenció presencial és només amb cita, que es pot demanar en la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010jmtransit@valencia.es
  • JUNTA MUNICIPAL DEL MARÍTIMC. de Francesc Cubells, 58Tel.: 962082519/ 962084261Fax: 96.367.27.48 De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. L'atenció presencial és només amb cita, que es pot demanar en la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010jmmaritim@valencia.es
  • JUNTA MUNICIPAL DE PATRAIXCarrer del Beat Nicolau Factor, 1 Tel.: 962084052/ 962084042/962084043De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. L'atenció presencial és només amb cita, que es pot demanar en la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010jmpatraix@valencia.es
  • JUNTA MUNICIPAL DE RUSSAFACarrer de Maties Perelló, 7 Tel.: 962084218 / 962084245 / 962084246 / 962084247 / 962087379Fax: 96.352.65.22De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. L'atenció presencial és només amb cita, que es pot demanar en la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010jmruzafa@valencia.es
  • ALCALDIA DEL SALERAvinguda dels Pinars, 1Tel.: 96.183.02.95Registre: dimarts 9:00 a 14:00 hores. L'atenció presencial és amb cita, que es pot demanar en el telèfon 96.183.02.95.
  • ALCALDIA DE BENIFARAIGCarrer de Ferrer i Bigné, 47Tel.: 96.363.52.49Registre: dimarts de 9.00 a 14.00 hores. L'atenció presencial és amb cita que es pot demanar en el telèfon 96.363.52.49
  • ALCALDIA DE MASSARROJOSCarrer de Mossén Bau, 10-12Tel.: 96.139.41.49Registre: dimecres de 9:00 a 14:00 hores. L'atenció presencial és amb cita, que es pot demanar en el telèfon 96.139.41.49.
  • ALCADIA DE BORBOTÓPlaça del Moreral, 8 Tel.: 96.390.17.47Registre: dimarts de 9:00 a 14:00 hores. L'atenció presencial és amb cita, que es pot demanar en el telèfon 96.390.17.47
  • ALCALDIA DEL FORN D´ALCEDOCarrer del Guadalquivir, 15 (cantonada amb el camí d'Alabau, 2)Tel.: 96.376.09.36Registre: divendres de 9:00 a 14:00 hores. L'atenció presencial és amb cita, que es pot demanar en el telèfon 96.376.09.36.
  • ALCALDIA DEL PERELLONETAvinguda de les Gavines, s/nTel.: 96.177.78.89Registre: divendres de 9:00 a 14:00 hores. L'atenció presencial és amb cita, que es pot demanar en el telèfon 96.177.78.89.
  • ALCALDIA DE LA PUNTACamí del Canal, 74 (Xalet de Bartual)Tel.: 96 367 33 30 Fax: 96 367 33 30 Registre: dijous de 9:00 a 14:00 hores L'atenció presencial és amb cita, que es pot demanar en el telèfon 96 367 33 30
  • ALCALDIA DE LA TORRECarrer de Benidoleig, s/nTel.: 96.396.33.17Registre: dimarts 9:00 a 14:00 hores. L'atenció presencial és amb cita, que es pot demanar en el telèfon 96.396.33.17.
  • ALCALDIA DE PINEDOCarrera del Riu, 263Tel.: 96.324.89.64Registre: dimecres de 9:00 a 14:00 hores. L'atenció presencial és amb cita, que es pot demanar en el telèfon 96.324.89.64.
  • ALCALDIA DE POBLE NOUCamí de Montcada, 205Tel.: 96.366.66.89Registre: dilluns de 9:00 a 14:00 hores. L'atenció presencial és amb cita, que es pot demanar en el telèfon 96.366.66.89.
  • ALCALDIA DE LES CASES DE BÀRCENACamí de les Cases de Bàrcena, 63Tel.: 96.185.42.05Registre: dimecres de 9:00 a 14:00 hores L'atenció presencial és amb cita, que es pot demanar en el telèfon 96.185.42.05
  • JUNTA MUNICIPAL DELS POBLES DEL OESTSenda del Secanet, 43 baix; BenimàmetTel.: de Registre: 963013436 i 963013446; Secretaria: 963013411 i 963013446De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. L'atenció presencial és només amb cita, que es pot demanar en la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon 963013636jmpoblesdeloest@valencia.es
  • JUNTA MUNICIPAL DE POBLES DEL SUDCarrer de la Poetessa Leonor Perales, s/n; CastellarTel.: de Registre: 963013023; Secretaría: 963013402 De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. L'atenció presencial és només amb cita, que es pot demanar en la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon 963013023jmpoblesdelsud@valencia.es
  • JUNTA MUNICIPAL DE POBLES DEL NORDPlaça del Poble, 4 CarpesaTel.: 96.301.30.55 96.301.31.11De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. L'atenció presencial és només amb cita, que es pot demanar en la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon 963013055jmpoblesdelnord@valencia.es
Anar a inici de pàgina