És objecte d’esta convocatòria la regulació del procediment de concurrència competitiva per a l’adjudicació de les autoritzacions per a l’ús temporal dels despatxos emplaçats al centre de referència que apareixen detallats en l’annex, i garantir els principis de publicitat, concurrència, transparència, objectivitat, igualtat i no discriminació, i també l'eficàcia en el compliment d'objectius i eficiència en l'assignació i utilització dels recursos públics, així com regular les condicions d’ús tant dels despatxos adjudicats com dels servicis i les instal·lacions comuns.
Podran optar als servicis del Viver Petxina les persones físiques o jurídiques, les comunitats de béns (CB) i societats civils (SC) situades al terme municipal de València, que complisquen els requisits establits en el punt següent, i que el seu pla de negoci siga considerat viable segons el barem establit en el punt 4.3 d'esta convocatòria.
Queden excloses expressament les administracions públiques, els seus organismes autònoms, les empreses públiques i altres ens públics, així com les associacions, fundacions i, en general, entitats sense ànim de lucre.
Per a poder optar a l’adjudicació d’un despatx serà necessari, referit a la data de la presentació de la sol·licitud, posseir les condicions següents:
El termini de presentació de sol·licituds s’iniciarà el dia 10 de setembre de 2018, independentment de la publicació d’esta convocatòria en el tauler d’edictes municipal.
S'establix un sistema de convocatòria contínua, basat en un procés obert de valoració, selecció i autorització de les sol·licituds presentades. Per tant, el termini per a la presentació de sol·licituds estarà obert fins a la modificació o revocació d’esta convocatòria.
Data de publicació en el Tauler d'Edictes: 07/08/2018.
En tots els casos:
On s’acredite la viabilitat de la iniciativa des del punt de vista tècnic, econòmic i financer.
Que indique la data d'alta de l'activitat i el domicili fiscal.
Que indique la data d'alta de l'activitat i el domicili fiscal.
Que indique la data d'alta de l'activitat i el domicili fiscal.
1) Les sol·licituds es presentaran en els diferents registres d’entrada de l’Ajuntament de València, sense perjuí de poder presentar-les en els altres llocs previstos en l’article en l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. Així mateix, podrà realitzar-se la presentació telemàtica d’estes a través del web de l'Ajuntament de València. Per a fer-ho, la persona sol·licitant haurà de disposar de firma electrònica avançada amb un certificat reconegut per a la ciutadania (persones físiques) admés per la seu electrònica de l'Ajuntament de València. En tot cas, estaran obligades a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions públiques per a la realització de qualsevol tràmit d'un procediment administratiu les persones jurídiques i la resta de les enumerades en l'article 14.2 de la Llei 39/2015.
2) Esmena i millora de la sol·licitud. Si la documentació aportada és incompleta o té qualsevol altre defecte que es considere esmenable, d’acord amb el que s’establix en l'article 68.1 i 73 de la Llei 39/2015, es requerirà perquè en un termini de deu dies hàbils esmene la falta o aporte els documents preceptius, i es considerarà que ha desistit de la sol·licitud si no ho fan, de conformitat amb el que s’establix en l’article 68.1 de la Lley 39/2015.
3) Per a la valoració de les sol·licituds presentades es constituirà una comissió qualificadora que, presidida per qui siga cap del Servici d’Ocupació i Emprenedoria, estarà constituïda en qualitat de vocals per qui siga cap de la Secció d’Emprenedoria i dos tècnics/tècniques de la secció. La secretaria serà exercida per qui siga cap de la Secció Administrativa o per un/a tècnic/tècnica d’administració general del servici. Actuarà com a secretari/ària qui siga cap de la Secció Administrativa o un/a tècnic/a d’Administració General del Servici en qui delegue.
4) La comissió qualificadora es reunirà als dos mesos de l'obertura del termini de presentació per a avaluar les sol·licituds rebudes fins a eixe moment, seguint els criteris establits en el punt 4.3. En cas que posteriorment a esta selecció i adjudicació queden despatxos vacants, la comissió es reunirà cada dos mesos fins que tots els despatxos siguen adjudicats seguint el mateix procediment. A partir d'este moment, la comissió es reunirà quan es produïsca alguna vacant en els despatxos del viver, en un període màxim de dos mesos des que s'haja produït esta vacant, moment en què s'avaluaran les sol·licituds rebudes des de l'última adjudicació i fins a l'inici del nou procés selectiu.
5) Després de l’avaluació i l’examen de les sol·licituds completades, la comissió qualificadora emetrà la proposta d’adjudicació dels espais del Viver Petxina, que serà elevada a l’òrgan competent per a aprovar-la.
Les sol·licituds admeses seran adjudicatàries seguint l’orde de puntuació, sobre la base de les preferències marcades en la sol·licitud, segons l’oferta de despatxos i de llocs de treball en cada despatx que es desplega en l’annex, i segons la disponibilitat, amb el límit d’un despatx per adjudicatari/ària. En el cas que hi haja concurrència per a un mateix despatx i/o lloc de treball, s’adjudicaran per orde de puntuació. En cas d’empat en la puntuació, prevaldrà l’orde d’entrada de les sol·licituds presentades. A l’efecte de determinar l’orde d’entrada, es considerarà aquell en què la documentació completa haja sigut presentada en els diferents registres segons els termes de la base tercera.
Excepcionalment, atenent al nombre de sol·licituds, al tipus de projecte presentat i a la plantilla de l'empresa, es podrà adjudicar la utilització de més d'un despatx per a un únic projecte empresarial.
No s'establirà cap llista de reserva amb les sol·licituds presentades que, encara que siguen projectes viables, no hagen resultat adjudicatàries. No obstant açò, podran tornar a presentar la sol·licitud per a optar als servicis del viver en futures seleccions, sempre que continuen complint els requisits.
Criteris de valoració
La comissió qualificadora atendrà els criteris de valoració següents per a elaborar la proposta d’adjudicació dels espais del Viver Petxina:
Realitzar la sol·licitud en línia amb firma digital
Pot iniciar la sol·licitud en línia polsant el botó Iniciar tràmit situat a l’inici d’esta pàgina. Haurà d’identificar-se i firmar electrònicament d’acord amb els requisits assenyalats en Seu Electrònica / Sistemes de firma.
Podrà imprimir i guardar un justificant de presentació. Posteriorment en l’apartat Carpeta Ciutadana d’esta Seu podrà consultar i obtindre còpia de les seues instàncies presentades i igualment podrà aportar documentació addicional o que li siga requerida.
010
- Convocatòria per a l'autorització d'ús temporal dels despatxos situats al centre de recursos empresarials i d'emprenedoria "Petxina".
- Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.
Les sol·licituds, que hauran de dirigir-se al Servici d'Ocupació i Emprenedoria, es presentaran en els diferents registres d'entrada de l'Ajuntament de València, sense perjuí de poder presentar-les en els altres llocs previstos en l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. Així mateix, podrà realitzar-se la presentació telemàtica s’estes a través del web de l'Ajuntament de València (www.valencia.es). (Per a això, la persona sol·licitant haurà de disposar de firma electrònica avançada amb un certificat reconegut per a la ciutadania -persones físiques- admés per la seu electrònica de l'Ajuntament de València.)
En tot cas, estaran obligades a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions públiques per a la realització de qualsevol tràmit d'un procediment administratiu les persones jurídiques i la resta de les enumerades en l'article 14.2 de la Llei 39/2015 del procediment administratiu comú de les administracions públiques.