ePrivacy and GPDR Cookie Consent by Cookie Consent
Accés a l'Àrea de Prioritat Residencial “Ciutat Vella Nord” amb vehicle de motor per persona propietària o arrendatària d'un bé immoble situat en aquesta Àrea de Prioritat Residencial
Modalitat presencial Modalitat web sense certificat Modalitat web amb certificat Modalitat telefònica
TR.AR.120
Descripció

Accés a l'Àrea de Prioritat Residencial "Ciutat Vella Nord" amb vehicle de motor per persona propietària o arrendatària d'habitatge, plaça de garatge o un altre tipus de bé immoble situada en aquesta Àrea de Prioritat Residencial (d'ara en avant APR).

Qui ho pot sol·licitar?
  1. Persona propietària o arrendatària d'un habitatge o un altre tipus de bé immoble que no siga plaça de garatge situada a l'APR "Ciutat Vella Nord".
  2. Persona propietària o arrendatària, d'una plaça de garatge situada a l'APR "Ciutat Vella Nord".
Requisits

Que el bé immoble es trobe en un dels carrers que estan dins de l’APR “Ciutat Vella Nord”.
El llistat de carrers que comprén l'APR “Ciutat Vella Nord” es pot consultar dins de l'apartat informació complementària. En aquest apartat disposen d'un enllaç a la pàgina web on està situat el pla i el llistat de carrers que comprenen l’APR “Ciutat Vella Nord”.

Quan sol·licitar-ho

Pot presentar-se en qualsevol moment amb anterioritat a l'accés a l’APR “Ciutat Vella Nord”.

Documentació a presentar

  • Declaració responsable, que pot descarregar en l'apartat "Impresos" d'aquesta mateixa pàgina, si es realitza presencialment, degudament emplenada, signada per la persona interessada o el seu representant (acreditant la representació), acompanyada de la documentació que s'indica en l'imprés.
  • Si la declaració responsable es presenta en aquesta Seu Electrònica, s'emplenarà i signarà el formulari per la persona interessada o el seu representant (acreditant la representació) després de prémer el botó “Iniciar tràmit” i s'adjuntarà la documentació que s'indica.

Documentació per a tots els casos:
  • Permís de circulació del vehicle de la Direcció General de Trànsit
Documentació addicional necessària segons el cas:
  • Accés a l'Àrea de Prioritat Residencial "Ciutat Vella Nord" amb vehicle de motor per persona propietària o arrendatària d'habitatge, plaça de garatge o un altre tipus de bé immoble:
    • Si la persona titular del dret d'accés és propietària, títol de propietat de l'habitatge, plaça de garatge o un altre tipus de bé immoble
    • Si la persona titular del dret d'accés és arrendatària, contracte d'arrendament (en vigor) de l'habitatge o plaça de garatge o un altre tipus de bé immoble
    • Titularitat del permís de circulació a nom de persona física diferent de la persona interessada:

      còpia de la pòlissa del segur (en vigor) en la qual s'acredite que és la persona conductora habitual del vehicle.

    • Titularitat del permís de circulació a nom de persona jurídica:

      document que vincule a la persona interessada amb el titular del permís de circulació.

    • En cas de limitació temporal en la disponibilitat del vehicle, document acreditatiu:

      - Per a vehicles amb contracte de renting/lísing, còpia del contracte.
      - Per a vehicles amb contracte de distribució, còpia del contracte que acredite la vinculació contractual del vehicle amb la prestació del servei o l'activitat que realitza el comerç o empresa.
      - Per a vehicles de substitució i altres tipus de cessió, document emés pel propietari que acredite prou la cessió del vehicle.

Actuacions a realitzar per la persona sol·licitant

Ha de presentar la declaració responsable acompanyada de la documentació corresponent indicada en l'apartat “Documentació a presentar”.

Informació Complementària

1. Els carrers que integren l'APR “Ciutat Vella Nord” poden consultar-se en el següent enllaç: Llistat de carrers.

2. Les persones propietàries o arrendatàries d'un habitatge o un altre tipus de bé immoble que no siga una plaça de garatge que complisquen els requisits indicats, tindran dret a:

  • Un Accés Permanent per cada vehicle del qual tinga l'ús o disponibilitat legal.
  • Dos Accessos Permanents per a vehicles de la seua lliure elecció. Per a la gestió dels mateixos se li comunicarà codi d'identificació i clau d'accés.

3. Les persones propietàries o arrendatàries d'una plaça de garatge que complisquen els requisits indicats tindran dret a (per cada plaça de garatge):

  • Un Accés Permanent per cada vehicle del qual tinga l'ús o disponibilitat legal.
  • Dos Accessos Permanents per a vehicles de la seua lliure elecció. Per a la gestió dels mateixos se li comunicarà codi d'identificació i clau d'accés.
  • 10 Accessos Puntuals/mes per a vehicles de la seua lliure elecció. Per a la gestió dels mateixos se li comunicarà codi d'identificació i clau d'accés.

Si la plaça de garatge té una superfície útil superior a 24 m² el titular tindrà dret d'accés per al nombre de vehicles que corresponguen a dues places de garatge individuals.

Termini de resolució i recursos
Recursos que poden interposar-se:
  • Recurs Contenciós-Administratiu (termini d'interposició: dos mesos)
  • Recurs potestatiu de reposició (termini d'interposició: un mes)
Silenci Administratiu: No és procedent
Termini màxim de resolució: No s´hi aplica
Fer en web

Realitzar la sol•licitud en línia amb firma digital

Pot iniciar la sol•licitud en línia polsant el botó Iniciar tràmit situat a l'inici d'esta pàgina. Haurà d'identificar-se i firmar electrònicament d'acord amb els requisits assenyalats en Seu Electrònica / Sistemes de firma.

  • Tinga preparada la documentació que necessite adjuntar d'acord amb l'apartat Documentació a presentar
  • Òmpliga el formulari
  • Adjunte, si és el cas, la documentació indicada
  • Presente i firme la sol•licitud

Podrà imprimir i guardar un justificant de presentació. Posteriorment en l'apartat Carpeta Ciutadana d'esta Seu podrà consultar i obtindre còpia de les seues instàncies presentades i igualment podrà aportar documentació addicional o que li siga requerida.

Legislació
  • Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.
  • Reial decret legislatiu 6/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el Text Refós de la Llei sobre Trànsit, Circulació de Vehicles a Motor i Seguretat Viària.
  • Reial decret 1428/2003, de 21 de novembre, pel qual s'aprova el Reglament General de Circulació.
  • Acord de la Junta de Govern Local de data 27 de novembre de 2020, pel qual es regulen els requisits, Condicions i Procediments de Verificació per a l'accés dels vehicles a motor a l'Àrea de Prioritat Residencial “Ciutat Vella Nord”.
  • Document "Requisits, condicions i procediments per a l'accés a l'Àrea de Prioritat Residencial Ciutat Vella Nord", actualitzat segons modificacions aprovades per Acord de la Junta de Govern Local de data 8 d'octubre de 2021 (BOP núm. 212 de data 3 de novembre de 2021).
On dirigir-se

Oficines on obtindre informació o realitzar consultes:
SERVICI DE MOBILITAT SOSTENIBLE
Amadeo de Savoia, 11. Pati D, primera planta
Tel.: 96.352.54.78 Ext. 3111, 3017

Oficines on presentar
  • ALCALDIA DE BENIFARAIGCarrer de Ferrer i Bigné, 47Tel.: 96.363.52.49Registre: dimarts de 9.00 a 14.00 hores. L'atenció presencial és amb cita que es pot demanar en el telèfon 96.363.52.49
  • ALCADIA DE BORBOTÓPlaça del Moreral, 8 Tel.: 96.390.17.47Registre: dimarts de 9:00 a 14:00 hores. L'atenció presencial és amb cita, que es pot demanar en el telèfon 96.390.17.47
  • ALCALDIA DE LES CASES DE BÀRCENACamí de les Cases de Bàrcena, 63Tel.: 96.185.42.05Registre: dimecres de 9:00 a 14:00 hores L'atenció presencial és amb cita, que es pot demanar en el telèfon 96.185.42.05
  • ALCALDIA DEL PALMARCarrer de Cabdet, 15Tel.: 96.162.00.66Registre: dimecres de 9:00 a 14:00 hores. L'atenció presencial és amb cita, que es pot demanar en el telèfon 96.162.00.66
  • ALCALDIA DEL PERELLONETAvinguda de les Gavines, s/nTel.: 96.177.78.89Registre: divendres de 9:00 a 14:00 hores. L'atenció presencial és amb cita, que es pot demanar en el telèfon 96.177.78.89.
  • ALCALDIA DEL SALERAvinguda dels Pinars, 1Tel.: 96.183.02.95Registre: dimarts 9:00 a 14:00 hores. L'atenció presencial és amb cita, que es pot demanar en el telèfon 96.183.02.95.
  • ALCALDIA DEL FORN D´ALCEDOCarrer del Guadalquivir, 15 (cantonada amb el camí d'Alabau, 2)Tel.: 96.376.09.36Registre: divendres de 9:00 a 14:00 hores. L'atenció presencial és amb cita, que es pot demanar en el telèfon 96.376.09.36.
  • ALCALDIA DE LA PUNTACamí del Canal, 74 (Xalet de Bartual)Tel.: 96 367 33 30 Fax: 96 367 33 30 Registre: dijous de 9:00 a 14:00 hores L'atenció presencial és amb cita, que es pot demanar en el telèfon 96 367 33 30
  • ALCALDIA DE LA TORRECarrer de Benidoleig, s/nTel.: 96.396.33.17Registre: dimarts 9:00 a 14:00 hores. L'atenció presencial és amb cita, que es pot demanar en el telèfon 96.396.33.17.
  • ALCALDIA DE MASSARROJOSCarrer de Mossén Bau, 10-12Tel.: 96.139.41.49Registre: dimecres de 9:00 a 14:00 hores. L'atenció presencial és amb cita, que es pot demanar en el telèfon 96.139.41.49.
  • ALCALDIA DE PINEDOCarrera del Riu, 263Tel.: 96.324.89.64Registre: dimecres de 9:00 a 14:00 hores. L'atenció presencial és amb cita, que es pot demanar en el telèfon 96.324.89.64.
  • ALCALDIA DE POBLE NOUCamí de Montcada, 205Tel.: 96.366.66.89Registre: dilluns de 9:00 a 14:00 hores. L'atenció presencial és amb cita, que es pot demanar en el telèfon 96.366.66.89.
  • JUNTA MUNICIPAL D'ABASTOSCarrer d'Alberic, 18Tel.: 96.352.54.78 Ext. 4509-4505Fax: 96.352.66.91De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. L'atenció presencial és només amb cita, que es pot demanar en la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010jmabastos@valencia.es
  • JUNTA MUNICIPAL DE CIUTAT VELLAPlaça d'Alfons el Magnànim, s/n (xalet del Parterre) Tel.: 96.208.17.37 / 96.208.4174 / 96.208.4087/ 96.208.4159 Fax: 96.352.65.66De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. L'atenció presencial és només amb cita, que es pot demanar en la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010 jmciutatvella@valencia.es
  • JUNTA MUNICIPAL D'EXPOSICIÓCarrer de la Guàrdia Civil, 19 Tel.: 962084327/ 962084328/ 962084331Fax: 96.360.17.36De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. L'atenció presencial és només amb cita, que es pot demanar en la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010jmexposicion@valencia.es
  • JUNTA MUNICIPAL DEL MARÍTIMCarrer Barraca, 53Tel.: 962082519/ 962084261Fax: 96.367.27.48 De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. L'atenció presencial és només amb cita, que es pot demanar en la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010jmmaritim@valencia.es
  • JUNTA MUNICIPAL DE PATRAIXCarrer del Beat Nicolau Factor, 1 Tel.: 962084052/ 962084042/962084043De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. L'atenció presencial és només amb cita, que es pot demanar en la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010jmpatraix@valencia.es
  • JUNTA MUNICIPAL DE POBLES DEL NORDPlaça del Poble, 4 CarpesaTel.: 96.301.30.55 96.301.31.11De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. L'atenció presencial és només amb cita, que es pot demanar en la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon 963013055jmpoblesdelnord@valencia.es
  • JUNTA MUNICIPAL DELS POBLES DEL OESTSenda del Secanet, 43 baix; BenimàmetTel.: de Registre: 963013436 i 963013446; Secretaria: 963013411 i 963013446De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. L'atenció presencial és només amb cita, que es pot demanar en la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon 963013636jmpoblesdeloest@valencia.es
  • JUNTA MUNICIPAL DE POBLES DEL SUDCarrer de la Poetessa Leonor Perales, s/n; CastellarTel.: de Registre: 963013023; Secretaría: 963013402 De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. L'atenció presencial és només amb cita, que es pot demanar en la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon 963013023jmpoblesdelsud@valencia.es
  • JUNTA MUNICIPAL DE RUSSAFACarrer de Maties Perelló, 7 Tel.: 962084218 / 962084245 / 962084246 / 962084247 / 962087379Fax: 96.352.65.22De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. L'atenció presencial és només amb cita, que es pot demanar en la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010jmruzafa@valencia.es
  • JUNTA MUNICIPAL DE TRÀNSITSCarrer del Comte de Lumiares, 5 Tel.: 962084365/ 962084368Fax: 96.353.99.16De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. L'atenció presencial és només amb cita, que es pot demanar en la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010jmtransit@valencia.es
  • REGISTRE GENERAL D´ENTRADA - PL. AJUNTAMENTEdifici de la casa consistorial, entrada pel carrer de l'Arquebisbe Mayoral, 1Tel.: 96.352.54.78 Ext: 1046De 8.30 a 14.00 de dilluns a divendres. L'atenció presencial és només per a persones físiques. Cal demanar-ne la cita a través de la web municipal www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010
  • REGISTRE GENERAL D´ENTRADA - TABACALERACarrer d'Amadeu de Savoia, 11, nau oestTel.: 96.352.54.78 - ext: 2036De 8:30 a 14.00 de dilluns a divendres. Només s'atén presencialment les persones que n'han sol·licitat la cita a través de www.valencia.es o del telèfon d'atenció ciutadana 010
Anar a inici de pàgina