![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
PE.AF.10 |
Participació en els processos selectius de personal convocats per l'Ajuntament de València. Cada un dels processos selectius que siguen convocats es regiran per les seues bases respectives.
Convocatòria oberta:
- Procés selectiu per a la cobertura de 66 PLACES DE BOMBERS/ES, vacants en la plantilla del Departament de Bombers, Prevenció, Intervenció en Emergències i Protecció Civil de l'Ajuntament de València.
- 45 d'elles per torn lliure i 21 per mobilitat. Més informació, en les bases específiques.
El sistema selectiu que s'utilitzarà per a la cobertura de les places de bombers/as vacants serà, conforme als articles 27 i 28 de la Llei 7/2011 dels SPEIS:
- Oposició per al torn lliure, seguit de curs selectiu de caràcter eliminatori.
- Concurs per al torn de mobilitat, precedit de reconeixement mèdic eliminatori.
Les Bases de les convocatòries i tota la informació relativa al procés de selecció (llistes d'admesos, tribunals, etc.) poden consultar-se en la pàgina web d'Oposicions.
*****
Període d'esmena de la sol·licitud obert des del dia 08/03/2022 fins al 21/03/2022 ambdós inclusivament. Anunci llistes provisionals personal admés i exclòs.
Totes aquelles persones que complisquen els requisits assenyalats en les Bases de cada convocatòria i que desitgen participar en el procediment selectiu de personal convocat per l'Ajuntament de València.
Requisits generals de l'article 56 del Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat públic:
a) Tindre la nacionalitat espanyola, sense perjudici del que es disposa en l'article següent (article 57 d'este Reial decret legislatiu).
b) Posseir la capacitat funcional per a l'acompliment de les tasques.
c) Tindre compliments setze anys i no excedir, en el seu cas, de l'edat màxima de jubilació forçosa. Només per llei podrà establir-se una altra edat màxima, diferent de l'edat de jubilació forçosa, per a l'accés a l'ocupació pública.
d) No haver sigut separat mitjançant expedient disciplinari del servei de qualsevol de les Administracions Públiques o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les Comunitats Autònomes, ni trobar-se en inhabilitació absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial, per a l'accés al cos o escala de funcionari, o per a exercir funcions similars a les que exercien en el cas del personal laboral, en el qual haguera sigut separat o inhabilitat. En el cas de ser nacional d'un altre Estat, no trobar-se inhabilitat o en situació equivalent ni haver sigut sotmés a sanció disciplinària o equivalent que impedisca, en el seu Estat, en els mateixos termes l'accés a l'ocupació pública.
e) Posseir la titulació exigida.
CONSULTAR ALTRES REQUISITS (PER A ASPIRANTS PER TORN LLIURE I TORN MOBILITAT) EN LES BASES.
20 dies hàbils a comptar des del següent al de la publicació de la resolució en el BOE.
Publicació BOE Resolució de 28 de Septembre de 2021: 04/10/2021
Convocatòria:
- Procés selectiu per a la cobertura de 66 places de bombers/as, vacants en la plantilla del Departament de Bombers, Prevenció, Intervenció en Emergències i Protecció Civil de l'Ajuntament de València.
La sol·licitud es presenta en aquesta Seu Electrònica. s'emplenarà i signarà el formulari després de prémer el botó “Iniciar tràmit” i s'adjuntarà la documentació que s'indica.
Convocatòria:
- 66 PLACES DE BOMBERS/AS, vacants en la plantilla del Departament de Bombers, Prevenció, Intervenció en Emergències i Protecció Civil de l'Ajuntament de València.
- No sol·licita bonificació de la taxa:
- En cas de torn de mobilitat, curriculum vitae
- En cas de torn de mobilitat, documentació acreditativa dels mèrits al·legats i índex de la documentació aportada:
Tant la documentació com l'índex, ha d'aportar-se degudament ordenat cronològicament.
- Sol·licita el 50% de bonificació de la taxa (família nombrosa general, diversitat funcional o demandants d'ocupació):
- Còpia del llibre de família nombrosa
- Certificat oficial o targeta acreditativa de discapacitat
- Còpia de l'última declaració de l'IRPF o certificació d'Hisenda de no haver-la presentat per no estar obligat/da
- Certificació expedida pels servicis públics d’ocupació
- En cas de torn de mobilitat, curriculum vitae
- En cas de torn de mobilitat, documentació acreditativa dels mèrits al·legats i índex de la documentació aportada:
tant la documentació com l'índex, ha d'aportar-se degudament ordenat cronològicament.
- Sol·licita el 100% de bonificació de la taxa (família nombrosa especial, família nombrosa general i div.funcional, família nombrosa general i demandant d'ocupació, div.funcional i demandant ocupació):
- Còpia del llibre de família nombrosa
- Certificat oficial o targeta acreditativa de discapacitat
- Còpia de l'última declaració de l'IRPF o certificació d'Hisenda de no haver-la presentat per no estar obligat/da
- Certificació expedida pels servicis públics d’ocupació
- En cas de torn de mobilitat, curriculum vitae
- En cas de torn de mobilitat, documentació acreditativa dels mèrits al·legats i índex de la documentació aportada:
tant la documentació com l'índex, ha d'aportar-se degudament ordenat cronològicament.
Taxa per prestació dels servicis administratius en proves i expedients de selecció de personal:
Tarifes
Grup A 1: |
46,87 euros |
Grup A 2: |
41,41 euros |
Grup B: |
41,41 euros |
Grup C1: |
35,97 euros |
Grup C : |
29,44 euros |
Agrupacions professionals: 23,97 euros
SUPOSTOS DE BONIFICACIÓ DE LA TAXA
- Bonificació del 50%:
- Família nombrosa general
- Minusvalidesa igual o superior al 33%
- Demandants d'ocupació durant el termini, almenys, d'un mes anterior a la data de la convocatòria.
- Bonificació del 100%:
- Família nombrosa especial.
- Família nombrosa general i minusvalidesa igual o superior al 33%.
- Família nombrosa general i demandants d'ocupació durant el termini, almenys, d'un mes anterior a la data de la convocatòria.
- Minusvalidesa igual o superior al 33% i demandants d'ocupació durant el termini, almenys, d'un mes anterior a la data de la convocatòria.
- Pagament (electrònic) de la taxa.
- Presentació de la sol.licitud.
- Recurs Contenciós-Administratiu (termini d'interposició: dos mesos)
- Recurs potestatiu de reposició (termini d'interposició: un mes)
Realitzar la sol•licitud en línia amb firma digital
Pot iniciar la sol•licitud en línia polsant el botó Iniciar tràmit situat a l'inici d'esta pàgina. Haurà d'identificar-se i firmar electrònicament d'acord amb els requisits assenyalats en Seu Electrònica / Sistemes de firma.
- Tinga preparada la documentació que necessite adjuntar d'acord amb l'apartat Documentació a presentar
- Òmpliga el formulari
- Adjunte, si és el cas, la documentació indicada
- Presente i firme la sol•licitud
Podrà imprimir i guardar un justificant de presentació. Posteriorment en l'apartat Carpeta Ciutadana d'esta Seu podrà consultar i obtindre còpia de les seues instàncies presentades i igualment podrà aportar documentació addicional o que li siga requerida.
Pot obtindre's més informació en la pàgina web d'Oposicions.
- Llei 7/2007, de 12 d'abril de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic.
- Llei 30/84, de 2 d'agost, de Mesures de Reforma per a la Funció Pública (modificada per la Llei 22/1993, de 29 de desembre).
- Reial Decret Legislatiu 781/86, de 18 d'abril, pel qual s'aprova el Text Refós de les Disposicions Legals vigents en matèria de Règim Local.
- Reial Decret 896/91, de 7 de juny, pel qual s'establixen les regles bàsiques i els programes mínims als quals ha d'ajustar-se el Procediment de Selecció dels Funcionaris d'Administració Local.
- Reial Decret 364/95, de 10 de març, pel qual s'aprova el Reglament general d'Ingrés del Personal al servici de l'Administració General de l'Estat i de provisió de llocs de treball i promoció professional dels Funcionaris Civils de l'Administració General de l'Estat.
- Normativa autonòmica sobre Funció Pública: Llei 4/2021, de 16 d’abril, de la Generalitat, de la Funció Pública Valenciana, i Decret 3/2017, de 13 de gener, del Consell, pel qual s'aprova el Reglament de selecció, provisió de llocs de treball i mobilitat del personal de la funció pública valenciana.
- Les Bases de les convocatòries i tota la informació relativa al procés de selecció (llistes d'admesos, tribunals, etc.) poden consultar-se en la pàgina web d'Oposicions.
- Bases específiques.
- OFICINA D'INFORMACIÓ AL PÚBLIC - PL. AJUNTAMENT (Consultes per telèfon, bústia de consultes de la pàgina web o correu electrònic)Edifici Casa Consistorial entrada per C/ Arquebisbe Mayoral, 1ACTel.: 010/ 96.310.00.10Atenció presencial: De dilluns a divendres de 8.30 a 14.00 horas. informacion@valencia.es
- OFICINA D'ATENCIÓ CIUTADANA - TABAQUERAC/ Amadeu de Savoia, 11. Nau Oest. 46010 ValènciaTel.: 962082015, 962082016, 962082101, 962082102Fax: 96.389.50.14De 8:30 a 14.00 de dilluns a divendres. Si desitja sol·licitar cita prèvia pot fer-ho a través de la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010oactabacalera@valencia.es