Esmena de la sol·licitud de participació en proves selectives per defectes dels/de les aspirants exclosos/es. Segons els casos, procedir a l'abonament del 50% o 100% de la taxa no ingressada en la seua sol·licitud, o en el seu cas, aportar documentació justificativa de la bonificació indicada en esta.
Anunci Tauler d'Edictes (04/04/2024) Llistat provisional aspirants admesos/as i exclosos/es
Les Bases de les convocatòries i tota la informació relativa al procés de selecció (llistes d'admesos, tribunals, etc.) poden consultar-se en la pàgina web municipal / Tramites / Accés a la Funció Pública / Borses de Treball / INFORMÀTIC/A
Persona física.
Per a ser admés/a pel sistema de nomenament interí, les i els aspirants hauran de reunir, en la data en què finalitze el termini de presentació d'instàncies, els següents requisits:
- Tindre compliments setze anys i no excedir de l'edat màxima de jubilació forçosa.
- Posseir la nacionalitat espanyola o, tindre la nacionalitat d'un país membre de la Unió Europea o la de qualsevol d'aquells estats als quals, en virtut de tractats internacionals celebrats per la Unió Europea i ratificats per Espanya, siga aplicable la lliure circulació de treballadors i treballadores en els termes en què esta es troba definida en el tractat constitutiu de la Unió Europea; ser cònjuge d'els/les espanyols/as i de les i els nacionals d'altres estats membres de la Unió Europea, sempre que no estiguen separats/as de dret, o ser els seus descendents o els del seu cònjuge menors de 21 anys o majors d'esta edat dependents.
- Posseir la capacitat física i psíquica necessària per a l'acompliment de les funcions dels llocs de treball afectats.
- No haver sigut separat/a mitjançant expedient disciplinari del servici de qualsevol Administració Pública, ni trobar-se inhabilitat/a per a l'exercici de funcions públiques.
- En el supòsit d'aspirar a informàtic/a:
- Estar en possessió del títol de llicenciatura en Informàtica o títol oficial de Grau en Informàtica, Enginyeria en Telecomunicacions, llicenciatura en Matemàtiques o Grau en Matemàtiques, Enginyeria Industrial o Grau en Enginyeria en Tecnologies Industrials, Llicenciatura en Física, o equivalent, o estar en condicions d'obtindre-ho en la data en què acabe el termini de presentació d'instàncies.
En tot cas l'equivalència haurà de ser aportada per la persona aspirant mitjançant certificació expedida a este efecte per l'Administració competent en cada cas.
Per a ser admés/a pel sistema de millora d'ocupació, les i els aspirants hauran de reunir, en la data en què finalitze el termini de presentació d'instàncies, a més dels requisits exigits en l'apartat anterior, ser funcionari/a de carrera de l'Ajuntament de València.
El termini serà de 5 dies hàbils a partir del següent al de la publicació de les llistes provisionals personal admés i exclòs en el tauler d'edictes i la pàgina web municipal.
Termini de sol·licitud: del dia 05/04/2024 fins al 12/04/2024 ambdós inclusivament.La sol·licitud es presenta en aquesta Seu Electrònica. S'emplenarà i signarà el formulari després de prémer el botó “Iniciar tràmit” i s'adjuntarà la documentació que s'indica.
Documentació per a tots els casos:- Si és el cas, documentació justificativa de bonificació de la taxa:
En cas d'aportar mitjançant seu diversos documents com a arxius separats s'haurà de continuar aportant mitjançant "Documentació addicional", una vegada iniciat el tràmit.
Tarifa per a l’accés al Grup A1, es del 100% per 46,87.- i del 50% es de 23,44.- Tarifa/Euros.
Dret a bonificacions segons es contempla en l'Art. 6 de l'Ordenança.
(Ultima modificació per acord de data: 25.09.2015. Publicació BOP: 23.12.2015. Aplicable a partir de: 01.01.2016.)
Els mèrits es valoraran segons les bases.
La signatura de la instància comporta la declaració responsable del compliment de tots els requisits exigits en la convocatòria, dins del termini.
- Recurs potestatiu de reposició (termini d'interposició: un mes)
- Recurs Contenciós-Administratiu (termini d'interposició: dos mesos)
Realitzar la sol·licitud en línia amb firma digital
Pot iniciar la sol·licitud en línia polsant el botó Iniciar tràmit situat a l’inici d’esta pàgina. Haurà d’identificar-se i firmar electrònicament d’acord amb els requisits assenyalats en Seu Electrònica / Sistemes de firma.
- Tinga preparada la documentació que necessite adjuntar d’acord amb l’apartat Documentació a presentar
- Òmpliga el formulari
- Adjunte la documentació requerida
- Presente i firme la sol·licitud
Podrà imprimir i guardar un justificant de presentació. Posteriorment en l’apartat Carpeta Ciutadana d’esta Seu podrà consultar i obtindre còpia de les seues instàncies presentades i igualment podrà aportar documentació addicional o que li siga requerida.
- Bases de la convocatòria constitució borsa de Treball de Tècnic/a d'Administració Especial, Informàtic/a per a nomenaments provisionals per millora d'ocupació i interinitat, pel sistema de barem de mèrits.
- Reial Decret legislatiu 5/2015, de 30 d’octubre, pel qual s’aprova el text refós de la Llei de l’Estatut Bàsic de l’Empleat Públic.
- Llei 30/1984, de 2 d’agost, de Mesures de Reforma per a la Funció Pública, en la qual cosa resulte vigent.
- Reial Decret Legislatiu 781/86, de 18 d’abril, pel qual s’aprova el Text Refós de les Disposicions legals vigents en matèria de Règim Local.
- Reial Decret 364/95, de 10 de març, pel qual s’aprova el Reglament General d’Ingrés del personal al servici de l’Administració General de l’Estat i de provisió de llcos detreball i promoció profesional dels Funcionaris Civils de l’administració General de l’Estat, amb carácter supletori.
- Llei 4/2021, de 16 d’abril, de la Generalitat, de la Funció Pública Valenciana.
- Decret 3/2017, de 13 de geener del Consell, pel qual aprova el Regalmente de secció, provisió de llcos de treball i mobilitat del personal de la Funció Púlbica Valenciana.
- OFICINA D'INFORMACIÓ AL PÚBLIC - PL. AJUNTAMENT (Consultes per telèfon, bústia de consultes de la pàgina web o correu electrònic)Edifici Casa Consistorial entrada per C/ Arquebisbe Mayoral, 1ACTel.: 010/ 96.310.00.10Atenció presencial: De dilluns a divendres de 8.30 a 14.00 horas. informacion@valencia.es
- OFICINA D'ATENCIÓ CIUTADANA - TABAQUERAC/ Amadeu de Savoia, 11. Nau Oest. 46010 ValènciaTel.: 962082015, 962082016, 962082101, 962082102Fax: 96.389.50.14De 8:30 a 14.00 de dilluns a divendres. Si desitja sol·licitar cita prèvia pot fer-ho a través de la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010oactabacalera@valencia.es