ePrivacy and GPDR Cookie Consent by Cookie Consent
Esmena sol·licitud de proves selectives
Modalitat presencial Modalitat web sense certificat Modalitat web amb certificat Modalitat telefònica
PE.AF.135
Descripció

Este tràmit permet esmenar la sol·licitud de participació en les proves selectives per a la constitució de les borses de treball de Mestre/a d'Educació Física i Mestre/a de Pedagogia Terapèutica, per a futurs nomenaments per millora d'ocupació i interinitat.

El personal aspirant exclòs, segons els casos, haurà de procedir a l'abonament del 50% o 100% de la taxa no ingressada en la seua sol·licitud, o aportar documentació justificativa de la bonificació indicada en esta.

Les Bases de les convocatòries i tota la informació relativa al procés de selecció (llistes de persones admeses, tribunals, etc.) poden consultar-se en la pàgina web municipal (Mestre/a d'Educació Física o Mestre/a Pedagogia Terapèutica).


S'OMET D'ESTE TRAMITE LA SEGÜENT INCIDÈNCIA:

Aquelles persones que van iniciar la tramitació sense finalitzar-la, i no apareixen en la relació d'admeses i excloses, havent emplenat el formulari, així com el pagament de la taxa per drets d'examen, dins del termini de presentació d'instàncies per a la participació en els citats processos.

Per a més informació, consultar el procediment original de presentació de sol·licituds (enllaç)

Qui ho pot sol·licitar?

Persones aspirants excloses en els llistats de les convocatòries de Mestre/a d'Educació Física i Mestre/a de Pedagogia Terapèutica.

Requisits

a) Per a ser admés a la present convocatòria pel sistema de nomenament interí, el personal aspirant hauran de reunir, en la data en què finalitze el termini de presentació d'instàncies, els següents requisits:

  1. - Tindre compliments setze anys i no excedir de l'edat màxima de jubilació forçosa.
  2. - Posseir la nacionalitat espanyola o, tindre la nacionalitat d'un país membre de la Unió Europea o la de qualsevol d'aquells estats als quals, en virtut de tractats internacionals celebrats per la Unió Europea i ratificats per Espanya, siga aplicable la lliure circulació de treballadors i treballadores en els termes en què esta es troba definida en el tractat constitutiu de la Unió Europea; ser cònjuge d'els/les espanyols/as i de les i els nacionals d'altres estats membres de la Unió Europea, sempre que no estiguen separats/as de dret, o ser els seus descendents o els del seu cònjuge menors de 21 anys o majors d'esta edat dependents.
  3. - Posseir la capacitat física i psíquica necessària per a l'acompliment de les funcions dels llocs de treball afectats.
  4. - No haver sigut separat/a mitjançant expedient disciplinari del servici de qualsevol Administració Pública, ni trobar-se inhabilitat/a per a l'exercici de funcions públiques.
  5. - Fer efectiu el pagament de la taxa corresponent.
  6. -No haver sigut condemnat per sentència ferma per algun delicte contra la llibertat i indemnitat sexual, que inclou l'agressió i abús sexual, assetjament sexual, exhibicionisme i provocació sexual, prostitució i explotació sexual i corrupció de menors, així com per tràfic d'éssers humans, conforme s'establix en els articles 57 i següents de la Llei orgànica 8/2021, de 4 de juny de 2021, de protecció integral a la infància i l'adolescència enfront de la violència.
  7. - Estar en possessió del títol de Maestro/a de l'especialitat que corresponga o equivalent (o en condicions d'obtindre-ho en la data en què finalitze el termini de presentació d'instàncies), que a continuació es detalla, en tot cas l'equivalència haurà de ser acreditada per la persona aspirant:

CATEGORIA

TITULACIÓ EXIGIDA

Mestre/a Educació Física

Mestre/a en Educació Física + Capacitació valencià

Mestre/a Pedagogia Terapèutica

Mestro/a especialitat Pedagogia Terapèutica o equivalent + Capacitació valencià

b) Per a ser admés/a a la present convocatòria pel sistema de millora d'ocupació, el personal aspirant haurà de reunir, en la data en què finalitze el termini de presentació d'instàncies, a més dels requisits exigits en l'apartat anterior, ser funcionari de carrera de l'Ajuntament de València.

Quan sol·licitar-ho

El termini serà de 10 dies hàbils a partir del següent al de la publicació de les llistes provisionals personal admés i exclòs en el tauler d'edictes i la pàgina web municipal.

Publicacions de Mestre/a Educació Física i de Mestre/a Pedagogia Terapèutica en el Tauler d'edictes de 24/02/2025


Termini de sol·licitud: del dia 25/02/2025 fins al 10/03/2025 ambdós inclusivament.
Documentació a presentar

La sol·licitud es presenta en aquesta Seu Electrònica. S'emplenarà i signarà el formulari després de prémer el botó “Iniciar tràmit” i s'adjuntarà la documentació que s'indica.

Prèviament haurà d'autoliquidar la taxa des d'ací.

El model d'autoliquidació associat a esta taxa és l'A709 Esmena Taxa per prestació dels Serveis Administratius en proves i expedients de Selecció de Personal.
Pot simular l'autoliquidació ací.

Documentació per a tots els casos:
  • Si és el cas, documentació justificativa de bonificació de la taxa:

    En cas d'aportar mitjançant seu diversos documents com a arxius separats s'haurà de continuar aportant mitjançant "Documentació addicional", una vegada iniciat el tràmit.

  • Si és el cas, justificant del pagament de la taxa
Taxes
Drets d’examen

Tarifa per a l’accés al Grup A2, es del 100% per 41,41.- i del 50% es de .- Tarifa/Euros.
Dret a bonificacions segons es contempla en l'Art. 6 de l'Ordenança.
(Ultima modificació per acord de data: 25.09.2015. Publicació BOP: 23.12.2015. Aplicable a partir de: 01.01.2016.)


Taxes per prestació de servicis administratius en proves i expedients de selecció de personal

Informació Complementària

La firma de la instància comporta la declaració responsable del compliment de tots els requisits exigits en la convocatòria, dins del termini de presentació d'esta. Així com, de mantindre'ls fins a la incorporació efectiva.

En la base onzena, s'establixen les proves selectives i la fase de concurs.

Disposant per a proves selectives d'un exercici únic tipus qüestionari per a tots dos torns. I per al concurs es valorarà segons l'indicat en la “Fase de concurs per a tots dos torns”, valorat per mèrits professionals, acadèmics i de cursos de formació.

Termini de resolució i recursos
Recursos que poden interposar-se:
  • Recurs potestatiu de reposició (termini d'interposició: un mes)
  • Recurs Contenciós-Administratiu (termini d'interposició: dos mesos)
Silenci Administratiu: Desestimatori
Art. 24.1 i 2 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre el Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.
Termini màxim de resolució: No s´hi aplica
Fer en web

Realitzar la sol·licitud en línia amb firma digital

Pot iniciar la sol·licitud en línia polsant el botó Iniciar tràmit situat a l’inici d’esta pàgina. Haurà d’identificar-se i firmar electrònicament d’acord amb els requisits assenyalats en Seu Electrònica / Sistemes de firma.

  • En el cas de voler realitzar l'abonament del 100% o del 50% de taxa, haurà de realitzar primer el pagament electrònic mitjançant l'enllaç electrònic al Sistema d'Informació de Gestió d'Autoliquidacions, model A709
  • Òmpliga el formulari
  • Si és el cas, aportar el justificant de l'abonament de la taxa, o documentació assenyalada per l'ordenança que esmene la bonificació.
  • Presente i firme la sol·licitud

Podrà imprimir i guardar un justificant de presentació. Posteriorment en l’apartat Carpeta Ciutadana d’esta Seu podrà consultar i obtindre còpia de les seues instàncies presentades i igualment podrà aportar documentació addicional o que li siga requerida.

Legislació
  • Bases de la convocatòria constitució borsa de Treball de Mestre/a d'educació Física i bases de Mestre/a de Pedagogia Terapèutica, per a nomenaments provisionals per millora d'ús d'interinitat.
  • Reial Decret legislatiu 5/2015, de 30 d’octubre, pel qual s’aprova el text refós de la Llei de l’Estatut Bàsic de l’Empleat Públic.
  • Llei 30/1984, de 2 d’agost, de Mesures de Reforma per a la Funció Pública, en la qual cosa resulte vigent.
  • Reial Decret Legislatiu 781/86, de 18 d’abril, pel qual s’aprova el Text Refós de les Disposicions legals vigents en matèria de Règim Local.
  • Reial Decret 364/95, de 10 de març, pel qual s’aprova el Reglament General d’Ingrés del personal al servici de l’Administració General de l’Estat i de provisió de llcos detreball i promoció profesional dels Funcionaris Civils de l’administració General de l’Estat, amb carácter supletori.
  • Llei 4/2021, de 16 d’abril, de la Generalitat, de la Funció Pública Valenciana.
  • Decret 3/2017, de 13 de geener del Consell, pel qual aprova el Regalmente de secció, provisió de llcos de treball i mobilitat del personal de la Funció Púlbica Valenciana.

On dirigir-se

On obtindre informació i realitzar consultes:

010

96352 54 78

Web municipal i Tauler d'edictes

Oficines d'informació
  • OFICINA D'INFORMACIÓ AL PÚBLIC - PL. AJUNTAMENT (Consultes per telèfon, bústia de consultes de la pàgina web o correu electrònic)Edifici Casa Consistorial entrada per C/ Arquebisbe Mayoral, 1ACTel.: 010/ 96.310.00.10Atenció presencial: De dilluns a divendres de 8.30 a 14.00 horas. informacion@valencia.es
  • OFICINA D'ATENCIÓ CIUTADANA - TABAQUERAC/ Amadeu de Savoia, 11. Nau Oest. 46010 ValènciaTel.: 962082015, 962082016, 962082101, 962082102Fax: 96.389.50.14De 8:30 a 14.00 de dilluns a divendres. Si desitja sol·licitar cita prèvia pot fer-ho a través de la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010oactabacalera@valencia.es
Anar a inici de pàgina