ePrivacy and GPDR Cookie Consent by Cookie Consent
Esmena sol·licitud de proves selectives
Modalitat presencial Modalitat web sense certificat Modalitat web amb certificat Modalitat telefònica
PE.AF.135
Descripció

Esmena de la sol·licitud de participació en proves selectives per defectes dels/de les aspirants exclosos/es. Segons els casos, procedir a l'abonament del 50% o 100% de la taxa no ingressada en la seua sol·licitud, o en el seu cas, aportar documentació justificativa de la bonificació indicada en esta.

Anunci Tauler d'Edictes (04/04/2024) Llistat provisional aspirants admesos/as i exclosos/es

Les Bases de les convocatòries i tota la informació relativa al procés de selecció (llistes d'admesos, tribunals, etc.) poden consultar-se en la pàgina web municipal / Tramites / Accés a la Funció Pública / Borses de Treball / INFORMÀTIC/A


Qui ho pot sol·licitar?

Persona física.

Requisits

Per a ser admés/a pel sistema de nomenament interí, les i els aspirants hauran de reunir, en la data en què finalitze el termini de presentació d'instàncies, els següents requisits:

- Tindre compliments setze anys i no excedir de l'edat màxima de jubilació forçosa.

- Posseir la nacionalitat espanyola o, tindre la nacionalitat d'un país membre de la Unió Europea o la de qualsevol d'aquells estats als quals, en virtut de tractats internacionals celebrats per la Unió Europea i ratificats per Espanya, siga aplicable la lliure circulació de treballadors i treballadores en els termes en què esta es troba definida en el tractat constitutiu de la Unió Europea; ser cònjuge d'els/les espanyols/as i de les i els nacionals d'altres estats membres de la Unió Europea, sempre que no estiguen separats/as de dret, o ser els seus descendents o els del seu cònjuge menors de 21 anys o majors d'esta edat dependents.

- Posseir la capacitat física i psíquica necessària per a l'acompliment de les funcions dels llocs de treball afectats.

- No haver sigut separat/a mitjançant expedient disciplinari del servici de qualsevol Administració Pública, ni trobar-se inhabilitat/a per a l'exercici de funcions públiques.

  • En el supòsit d'aspirar a informàtic/a:

- Estar en possessió del títol de llicenciatura en Informàtica o títol oficial de Grau en Informàtica, Enginyeria en Telecomunicacions, llicenciatura en Matemàtiques o Grau en Matemàtiques, Enginyeria Industrial o Grau en Enginyeria en Tecnologies Industrials, Llicenciatura en Física, o equivalent, o estar en condicions d'obtindre-ho en la data en què acabe el termini de presentació d'instàncies.

En tot cas l'equivalència haurà de ser aportada per la persona aspirant mitjançant certificació expedida a este efecte per l'Administració competent en cada cas.

Per a ser admés/a pel sistema de millora d'ocupació, les i els aspirants hauran de reunir, en la data en què finalitze el termini de presentació d'instàncies, a més dels requisits exigits en l'apartat anterior, ser funcionari/a de carrera de l'Ajuntament de València.

Quan sol·licitar-ho

El termini serà de 5 dies hàbils a partir del següent al de la publicació de les llistes provisionals personal admés i exclòs en el tauler d'edictes i la pàgina web municipal.


Termini de sol·licitud: del dia 05/04/2024 fins al 12/04/2024 ambdós inclusivament.
Documentació a presentar

La sol·licitud es presenta en aquesta Seu Electrònica. S'emplenarà i signarà el formulari després de prémer el botó “Iniciar tràmit” i s'adjuntarà la documentació que s'indica.

Documentació per a tots els casos:
  • Si és el cas, documentació justificativa de bonificació de la taxa:

    En cas d'aportar mitjançant seu diversos documents com a arxius separats s'haurà de continuar aportant mitjançant "Documentació addicional", una vegada iniciat el tràmit.

Taxes
Drets d’examen

Tarifa per a l’accés al Grup A1, es del 100% per 46,87.- i del 50% es de 23,44.- Tarifa/Euros.
Dret a bonificacions segons es contempla en l'Art. 6 de l'Ordenança.
(Ultima modificació per acord de data: 25.09.2015. Publicació BOP: 23.12.2015. Aplicable a partir de: 01.01.2016.)


Taxes per prestació de servicis administratius en proves i expedients de selecció de personal


Informació Complementària

Els mèrits es valoraran segons les bases.

La signatura de la instància comporta la declaració responsable del compliment de tots els requisits exigits en la convocatòria, dins del termini.

Termini de resolució i recursos
Recursos que poden interposar-se:
  • Recurs potestatiu de reposició (termini d'interposició: un mes)
  • Recurs Contenciós-Administratiu (termini d'interposició: dos mesos)
Silenci Administratiu: Desestimatori
Art. 24.1 i 2 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre el Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.
Termini màxim de resolució: No s´hi aplica
Fer en web

Realitzar la sol·licitud en línia amb firma digital

Pot iniciar la sol·licitud en línia polsant el botó Iniciar tràmit situat a l’inici d’esta pàgina. Haurà d’identificar-se i firmar electrònicament d’acord amb els requisits assenyalats en Seu Electrònica / Sistemes de firma.

  • Tinga preparada la documentació que necessite adjuntar d’acord amb l’apartat Documentació a presentar
  • Òmpliga el formulari
  • Adjunte la documentació requerida
  • Presente i firme la sol·licitud

Podrà imprimir i guardar un justificant de presentació. Posteriorment en l’apartat Carpeta Ciutadana d’esta Seu podrà consultar i obtindre còpia de les seues instàncies presentades i igualment podrà aportar documentació addicional o que li siga requerida.

Atenció telefònica

010

96 352 54 78

Web municipal: www.valencia.es y tablón de edictos.

Legislació
  • Bases de la convocatòria constitució borsa de Treball de Tècnic/a d'Administració Especial, Informàtic/a per a nomenaments provisionals per millora d'ocupació i interinitat, pel sistema de barem de mèrits.
  • Reial Decret legislatiu 5/2015, de 30 d’octubre, pel qual s’aprova el text refós de la Llei de l’Estatut Bàsic de l’Empleat Públic.
  • Llei 30/1984, de 2 d’agost, de Mesures de Reforma per a la Funció Pública, en la qual cosa resulte vigent.
  • Reial Decret Legislatiu 781/86, de 18 d’abril, pel qual s’aprova el Text Refós de les Disposicions legals vigents en matèria de Règim Local.
  • Reial Decret 364/95, de 10 de març, pel qual s’aprova el Reglament General d’Ingrés del personal al servici de l’Administració General de l’Estat i de provisió de llcos detreball i promoció profesional dels Funcionaris Civils de l’administració General de l’Estat, amb carácter supletori.
  • Llei 4/2021, de 16 d’abril, de la Generalitat, de la Funció Pública Valenciana.
  • Decret 3/2017, de 13 de geener del Consell, pel qual aprova el Regalmente de secció, provisió de llcos de treball i mobilitat del personal de la Funció Púlbica Valenciana.

On dirigir-se

On obtindre informació i realitzar consultes:

010

96352 54 78

Web municipal i Tauler d'edictes

Oficines d'informació
  • OFICINA D'INFORMACIÓ AL PÚBLIC - PL. AJUNTAMENT (Consultes per telèfon, bústia de consultes de la pàgina web o correu electrònic)Edifici Casa Consistorial entrada per C/ Arquebisbe Mayoral, 1ACTel.: 010/ 96.310.00.10Atenció presencial: De dilluns a divendres de 8.30 a 14.00 horas. informacion@valencia.es
  • OFICINA D'ATENCIÓ CIUTADANA - TABAQUERAC/ Amadeu de Savoia, 11. Nau Oest. 46010 ValènciaTel.: 962082015, 962082016, 962082101, 962082102Fax: 96.389.50.14De 8:30 a 14.00 de dilluns a divendres. Si desitja sol·licitar cita prèvia pot fer-ho a través de la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010oactabacalera@valencia.es
Anar a inici de pàgina