Este tràmit permet esmenar la sol·licitud de participació en les proves selectives per a la constitució de les borses de treball de Mestre/a d'Educació Física i Mestre/a de Pedagogia Terapèutica, per a futurs nomenaments per millora d'ocupació i interinitat.
El personal aspirant exclòs, segons els casos, haurà de procedir a l'abonament del 50% o 100% de la taxa no ingressada en la seua sol·licitud, o aportar documentació justificativa de la bonificació indicada en esta.
Les Bases de les convocatòries i tota la informació relativa al procés de selecció (llistes de persones admeses, tribunals, etc.) poden consultar-se en la pàgina web municipal (Mestre/a d'Educació Física o Mestre/a Pedagogia Terapèutica).
S'OMET D'ESTE TRAMITE LA SEGÜENT INCIDÈNCIA:
Aquelles persones que van iniciar la tramitació sense finalitzar-la, i no apareixen en la relació d'admeses i excloses, havent emplenat el formulari, així com el pagament de la taxa per drets d'examen, dins del termini de presentació d'instàncies per a la participació en els citats processos.
Per a més informació, consultar el procediment original de presentació de sol·licituds (enllaç)
Persones aspirants excloses en els llistats de les convocatòries de Mestre/a d'Educació Física i Mestre/a de Pedagogia Terapèutica.
a) Per a ser admés a la present convocatòria pel sistema de nomenament interí, el personal aspirant hauran de reunir, en la data en què finalitze el termini de presentació d'instàncies, els següents requisits:
- - Tindre compliments setze anys i no excedir de l'edat màxima de jubilació forçosa.
- - Posseir la nacionalitat espanyola o, tindre la nacionalitat d'un país membre de la Unió Europea o la de qualsevol d'aquells estats als quals, en virtut de tractats internacionals celebrats per la Unió Europea i ratificats per Espanya, siga aplicable la lliure circulació de treballadors i treballadores en els termes en què esta es troba definida en el tractat constitutiu de la Unió Europea; ser cònjuge d'els/les espanyols/as i de les i els nacionals d'altres estats membres de la Unió Europea, sempre que no estiguen separats/as de dret, o ser els seus descendents o els del seu cònjuge menors de 21 anys o majors d'esta edat dependents.
- - Posseir la capacitat física i psíquica necessària per a l'acompliment de les funcions dels llocs de treball afectats.
- - No haver sigut separat/a mitjançant expedient disciplinari del servici de qualsevol Administració Pública, ni trobar-se inhabilitat/a per a l'exercici de funcions públiques.
- - Fer efectiu el pagament de la taxa corresponent.
- -No haver sigut condemnat per sentència ferma per algun delicte contra la llibertat i indemnitat sexual, que inclou l'agressió i abús sexual, assetjament sexual, exhibicionisme i provocació sexual, prostitució i explotació sexual i corrupció de menors, així com per tràfic d'éssers humans, conforme s'establix en els articles 57 i següents de la Llei orgànica 8/2021, de 4 de juny de 2021, de protecció integral a la infància i l'adolescència enfront de la violència.
- - Estar en possessió del títol de Maestro/a de l'especialitat que corresponga o equivalent (o en condicions d'obtindre-ho en la data en què finalitze el termini de presentació d'instàncies), que a continuació es detalla, en tot cas l'equivalència haurà de ser acreditada per la persona aspirant:
CATEGORIA |
TITULACIÓ EXIGIDA |
Mestre/a Educació Física |
Mestre/a en Educació Física + Capacitació valencià |
Mestre/a Pedagogia Terapèutica |
Mestro/a especialitat Pedagogia Terapèutica o equivalent + Capacitació valencià |
b) Per a ser admés/a a la present convocatòria pel sistema de millora d'ocupació, el personal aspirant haurà de reunir, en la data en què finalitze el termini de presentació d'instàncies, a més dels requisits exigits en l'apartat anterior, ser funcionari de carrera de l'Ajuntament de València.
El termini serà de 10 dies hàbils a partir del següent al de la publicació de les llistes provisionals personal admés i exclòs en el tauler d'edictes i la pàgina web municipal.
Publicacions de Mestre/a Educació Física i de Mestre/a Pedagogia Terapèutica en el Tauler d'edictes de 24/02/2025
Termini de sol·licitud: del dia 25/02/2025 fins al 10/03/2025 ambdós inclusivament.La sol·licitud es presenta en aquesta Seu Electrònica. S'emplenarà i signarà el formulari després de prémer el botó “Iniciar tràmit” i s'adjuntarà la documentació que s'indica.
Prèviament haurà d'autoliquidar la taxa des d'ací.
El model d'autoliquidació associat a esta taxa és l'A709 Esmena Taxa per prestació dels Serveis Administratius en proves i expedients de Selecció de Personal.
Pot simular l'autoliquidació ací.
- Si és el cas, documentació justificativa de bonificació de la taxa:
En cas d'aportar mitjançant seu diversos documents com a arxius separats s'haurà de continuar aportant mitjançant "Documentació addicional", una vegada iniciat el tràmit.
- Si és el cas, justificant del pagament de la taxa
Tarifa per a l’accés al Grup A2, es del 100% per 41,41.- i del 50% es de .- Tarifa/Euros.
Dret a bonificacions segons es contempla en l'Art. 6 de l'Ordenança.
(Ultima modificació per acord de data: 25.09.2015. Publicació BOP: 23.12.2015. Aplicable a partir de: 01.01.2016.)
La firma de la instància comporta la declaració responsable del compliment de tots els requisits exigits en la convocatòria, dins del termini de presentació d'esta. Així com, de mantindre'ls fins a la incorporació efectiva.
En la base onzena, s'establixen les proves selectives i la fase de concurs.
Disposant per a proves selectives d'un exercici únic tipus qüestionari per a tots dos torns. I per al concurs es valorarà segons l'indicat en la “Fase de concurs per a tots dos torns”, valorat per mèrits professionals, acadèmics i de cursos de formació.
- Recurs potestatiu de reposició (termini d'interposició: un mes)
- Recurs Contenciós-Administratiu (termini d'interposició: dos mesos)
Realitzar la sol·licitud en línia amb firma digital
Pot iniciar la sol·licitud en línia polsant el botó Iniciar tràmit situat a l’inici d’esta pàgina. Haurà d’identificar-se i firmar electrònicament d’acord amb els requisits assenyalats en Seu Electrònica / Sistemes de firma.
- En el cas de voler realitzar l'abonament del 100% o del 50% de taxa, haurà de realitzar primer el pagament electrònic mitjançant l'enllaç electrònic al Sistema d'Informació de Gestió d'Autoliquidacions, model A709
- Òmpliga el formulari
- Si és el cas, aportar el justificant de l'abonament de la taxa, o documentació assenyalada per l'ordenança que esmene la bonificació.
- Presente i firme la sol·licitud
Podrà imprimir i guardar un justificant de presentació. Posteriorment en l’apartat Carpeta Ciutadana d’esta Seu podrà consultar i obtindre còpia de les seues instàncies presentades i igualment podrà aportar documentació addicional o que li siga requerida.
- Bases de la convocatòria constitució borsa de Treball de Mestre/a d'educació Física i bases de Mestre/a de Pedagogia Terapèutica, per a nomenaments provisionals per millora d'ús d'interinitat.
- Reial Decret legislatiu 5/2015, de 30 d’octubre, pel qual s’aprova el text refós de la Llei de l’Estatut Bàsic de l’Empleat Públic.
- Llei 30/1984, de 2 d’agost, de Mesures de Reforma per a la Funció Pública, en la qual cosa resulte vigent.
- Reial Decret Legislatiu 781/86, de 18 d’abril, pel qual s’aprova el Text Refós de les Disposicions legals vigents en matèria de Règim Local.
- Reial Decret 364/95, de 10 de març, pel qual s’aprova el Reglament General d’Ingrés del personal al servici de l’Administració General de l’Estat i de provisió de llcos detreball i promoció profesional dels Funcionaris Civils de l’administració General de l’Estat, amb carácter supletori.
- Llei 4/2021, de 16 d’abril, de la Generalitat, de la Funció Pública Valenciana.
- Decret 3/2017, de 13 de geener del Consell, pel qual aprova el Regalmente de secció, provisió de llcos de treball i mobilitat del personal de la Funció Púlbica Valenciana.
- OFICINA D'INFORMACIÓ AL PÚBLIC - PL. AJUNTAMENT (Consultes per telèfon, bústia de consultes de la pàgina web o correu electrònic)Edifici Casa Consistorial entrada per C/ Arquebisbe Mayoral, 1ACTel.: 010/ 96.310.00.10Atenció presencial: De dilluns a divendres de 8.30 a 14.00 horas. informacion@valencia.es
- OFICINA D'ATENCIÓ CIUTADANA - TABAQUERAC/ Amadeu de Savoia, 11. Nau Oest. 46010 ValènciaTel.: 962082015, 962082016, 962082101, 962082102Fax: 96.389.50.14De 8:30 a 14.00 de dilluns a divendres. Si desitja sol·licitar cita prèvia pot fer-ho a través de la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010oactabacalera@valencia.es