Les associacions i entitats inscrites en el Registre Municipal d'Entitats Ciutadanes, dependent de l'Ajuntament de València, podran exercir el dret a participar en els Plens i Comissions, quan en l'orde del dia hi haja algun punt del seu interés.
La intervenció d'una o més persones, es realitzarà abans d'iniciar-se el debat de l'assumpte, i tindrà un temps màxim de duració de 5 minuts.
La persona representant de l'associació o entitat.
L'associació o entitat ha de figurar inscrita en el Registre Municipal d'Entitats Ciutadanes de l'Ajuntament de València.
Termini: des de la publicació de la convocatòria i orde del dia en la WEB fins a les 14.00 hores del dia hàbil anterior al de la celebració de la sessió.
Presentació de la sol·licitud en seu electrònica mitjançant certificat digital de l'entitat.
En la sol·licitud s'ha d'indicar el punt de l'orde del dia en què es pretén intervindre, o en defecte d'això l'assumpte, així com identificar la persona o persones intervinents i, si és el cas dades de l'acompanyant.
Per al Ple: Personar-se el dia de celebració del Ple en l'edifici del Consistori (Plaça de l'Ajuntament, núm. 1. Accés per la C/Arquebisbe Mayoral).
Per a les Comissions: Personar-se el dia de celebració de la sessió en l'edifici del Consistori (Plaça de l'Ajuntament, núm. 1. Accés per la C/Arquebisbe Mayoral) o, en l'edifici de l'Antiga Fàbrica de Tabacs, (Carrer Amadeu de Savoia, núm. 11).
Orde del dia del Ple (👉enllaç).
Ordes del dia de les Comissions del Ple (👉enllaç).
A l'efecte de mantindre l'orde durant el desenrotllament de la sessió, no s'admetran manifestacions de grat o desgrat, aprovació o desaprovació, o que pertorben l'orde o falten al degut componiment, ni l'exhibició de cartells, pancartes o rètols.
Les sessions del Ple són públiques, es graven i es difonen en temps real en la WEB oficial de l'Ajuntament de València, per la qual cosa la presentació de la sol·licitud comporta l'autorització de cessió de drets d'imatge.
Les dades facilitades en participar en alguna de les sessions del Ple i de les Comissions, inclosa la veu i les imatges preses en la gravació de la sessió, seran tractats per l'Ajuntament de València, en qualitat de responsable, per a la finalitat indicada en esta documentació i, sobre la base del que es disposa en el Reglament general de protecció de dades (UE) 2016/679, es podran exercitar els drets d'accés, rectificació, supressió i altres contemplats en el citat reglament, conforme s'explica en la informació addicional sobre protecció de dades que pot consultar en estos enllaços:
- Recurs potestatiu de reposició (termini d'interposició: un mes)
- Recurs Contenciós-Administratiu (termini d'interposició: dos mesos)
Realitzar la sol·licitud en línia amb firma digital
Pot iniciar la sol·licitud en línia polsant el botó Iniciar tràmit situat a l'inici d'esta pàgina. Haurà d'identificar-se i firmar electrònicament d'acord amb els requisits assenyalats en Seu Electrònica / Sistemes de firma.
(Si la sol·licitud es realitza en nom d'una persona jurídica i es disposa de certificat digital de representant de l'entitat, en iniciar el tràmit en seu electrònica haurà d'utilitzar-se l'opció "Soc la persona interessada", i presentar la sol·licitud juntament amb els documents necessaris per a la realització del tràmit.
Si la sol·licitud es realitza en nom d'una persona jurídica i NO es disposa de certificat digital de representant de l'entitat, en iniciar el tràmit en seu electrònica haurà d'utilitzar-se l'opció "Soc representant mitjançant la presentació d'apoderament" i presentar la sol·licitud juntament amb la documentació que acredite la representació i la resta de documents necessaris per a la realització del tràmit.)
- Òmpliga el formulari i adjunte la documentació indicada. En l'apartat “Documentació addicional” podrà presentar tants arxius/documents com necessite.
- Confirme les dades, firme i presente la sol·licitud.
En l'apartat Carpeta Ciutadana d'esta Seu podrà consultar i obtindre còpia de les seues instàncies presentades i podrà aportar documentació addicional o que li siga requerida.
962081055
- Constitució Espanyola
- Llei 7/1985, de 2 abril, reguladora de les Bases del Règim Local.
- Llei 8/2010, de 23 juny, de règim local de Comunitat Valenciana
- Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
- Reial decret 2568/1986, de 28 novembre. Reglament d'organització, funcionament i règim jurídic de les Entitats Locals
- Reglament general de protecció de dades (UE) 2016/679.
- Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals.
- Llei orgànica 1/1982, de 5 de maig, de protecció civil del dret a l'honor, a la intimitat personal i familiar i a la pròpia imatge.
Per a més informació:
Secretaria General del Ple i Secretaries de Comissions.