ePrivacy and GPDR Cookie Consent by Cookie Consent
No subjecció a l’Impost IVTNU/Plusvàlua per no increment de valor dels terrenys
Modalitat presencial Modalitat web sense certificat Modalitat web amb certificat Modalitat telefònica
HA.PL.80
Descripció

Declaració de no subjecció a l’impost IIVTNU/plusvàlua en les transmissions, tan inter vius com per causa de mort, de terrenys respecte dels quals es constate la inexistència d’increment de valor per diferència entre els valors d’aquests terrenys en les dates de transmissió i adquisició.

***NOVETAT EN LA TRAMITACIÓ: Elaboració d'autoliquidació quota 0 i posterior presentació de declaració de no subjecció.

Qui ho pot sol·licitar?

- En les transmissions de terrenys o en la constitució o transmissió de drets reals de gaudi limitatius del domini a títol lucratiu, la persona física o jurídica o entitat de l’article 35.4 Llei general tributària que adquirisca el terreny o a favor del qual es constituïsca o transmeta el dret real de què es tracte.
- En les transmissions de terrenys o en la constitució o transmissió de drets reals de gaudi limitatius del domini a títol onerós, la persona física o jurídica o entitat de l’article 35.4 Llei general tributària que transmeta el terreny o que constituïsca o transmeta el dret real de què es tracte, llevat que el contribuent siga una persona física no resident a Espanya, i en este cas l’adquirent serà el subjecte

Requisits

Ha de ser acreditada la inexistència d'increment de valor mitjançant l'aportació dels títols que documenten la transmissió i l’adquisició, en cas de ser oneroses, i a més mitjançant els valors declarats a l’efecte de l’Impost de successions i donacions (model 650 o 651) en cas de ser lucratives, sense que a este efecte puguen computar-se les despeses o tributs que graven estes operacions.

Quan sol·licitar-ho

- Transmissions per actes inter vius: en el termini de 30 dies hàbils a comptar des de la data en què es produïsca la transmissió de la propietat del terreny o la transmissió o constitució del dret real de gaudi limitatiu del domini.
- Transmissions per actes per causa de mort: en el termini de sis mesos des de la data de defunció, prorrogables fins a un any a sol·licitud de la part interessada.

Documentació a presentar

AUTOLIQUIDACIÓ QUOTA 0 PER WEB

1. Pot realitzar l’autoliquidació quota 0 vosté mateix des d’este enllaç, sense necessitat de signatura electrónica.

Manual d’ajuda per a la realització de l’autoliquidació

AUTOLIQUIDACIÓ DE TRIBUTS I PREUS PÚBLICS

2. Òmpliga i presente l’imprés específic de l’apartat Impresos en qualsevol registre o oficina presentadora, o si disposa de signatura electrònica, òmpliga i presente el formulari polsant el botó Iniciar tràmit d’esta pàgina, o bé seguint l’enllaç que apareix al finalitzar l’autoliquidació, i hi adjunte en tots dos casos la següent DOCUMENTACIÓ IMPRESCINDIBLE:

En tots els casos:

  • Còpia de l’autoliquidació quota 0 feta per la persona interessada.

• Document d’identitat de la persona obligada al pagament i domicili de comunicació.

• En cas de representant o persona autoritzada, l'escriptura de poders o autorització.

  • Títols que documenten la transmissió i l'adquisició (document notarial, judicial, administratiu o privat).
  • Còpia de l'Impost de Successions i Donacions (model 650 o 651) presentat davant l'Administració, en cas d'adquisicions i/o transmissions a títol lucratiu (herències i donacions).

Documentació que s’ha de presentar en el cas de transmissions mortis causa sense escriptura pública d’acceptació i adjudicació d’herència:

Document privat que documente la transmissió.

  • Certificat de defunció.
  • Testament o, si no n’hi ha, declaració d’hereus.
  • Certificat del Registre General d’Actes d’Últimes Voluntats.

ASSISTÈNCIA EN L'AUTOLIQUIDACIÓ DE L'IMPOST IVTNU/PLUSVÀLUA

Si preferix sol·licitar assistència en l'autoliquidació en l'Oficina de Gestió Tributària Integral, consulte el següent enllaç: ASSISTÈNCIA EN L'AUTOLIQUIDACIÓ DE L'IMPOST IVTNU/PLUSVÀLUA

Documentació per a tots els casos:
  • Document notarial, judicial, administratiu o privat de transmissió
  • Document notarial, judicial, administratiu o privat d'adquissició anterior.
Documentació addicional necessària segons el cas:
  • Declaració de no subjecció a l’ IIVTNU/plusvàlua per no increment de valor dels terrenys :
    • Còpia de l'autoliquidació quota 0 de l'impost.
Actuacions a realitzar per la persona sol·licitant

AUTOLIQUIDACIÓ CUOTA 0 PER WEB

1. Pot realitzar l’autoliquidació cuota 0 vosté mateix des d’este enllaç, sense necessitat de certificat digital, assenyalant l’opció No increment de valor al final d’esta.

Manual d’ajuda per a la realització de l’autoliquidació

AUTOLIQUIDACIÓ DE TRIBUTS I PREUS PÚBLICS

2. Ha de presentar l’autoliquidació quota 0 i adjuntar-hi la DOCUMENTACIÓ IMPRESCINDIBLE del apartat Documentació a presentar d’esta mateixa pàgina d’una d’estes formes:

- Si disposa de signatura electrònica, pot presentar la declaració punxant en l’enllaç que apareixerà en pantalla una vegada elaborada l’autoliquidació, o bé prement el botó Iniciar tràmit situat a l’inici d’esta pàgina, omplir en tots dos casos el formulari i signar l’autoliquidació.

- Si no disposa de signatura electrònica, pot omplir l’imprés específic de l’apartat Impresos d’esta pàgina i presentar-lo en el Registre o oficina presentadora.

ASSISTÈNCIA EN L'AUTOLIQUIDACIÓ DE L'IMPOST IVTNU/PLUSVÀLUA

Si preferix sol·licitar assistència en l'autoliquidació en l'Oficina de Gestió Tributària Integral, consulte el següent enllaç: ASSISTÈNCIA EN L'AUTOLIQUIDACIÓ DE L'IMPOST IVTNU/PLUSVÀLUA

Informació Complementària

L’Administració municipal dins del termini legal de prescripció de quatre anys per a determinar el deute tributari mitjançant l’oportuna liquidació, ha de verificar i comprovar l’autoliquidació, i si no la troba conforme, practicarà una liquidació definitiva, que notificarà a l’obligat tributari, en la qual rectificarà els elements o dades mal aplicades i els errors aritmètics, calcularà els interessos de demora i imposarà les sancions procedents, si és el cas. Així mateix ha de practicar en la mateixa forma la liquidació dels fets imposables continguts en el document que el subjecte passiu no haja declarat.

Termini de resolució i recursos
Silenci Administratiu: No és procedent
Termini màxim de resolució: No s´hi aplica
Fer en web

AUTOLIQUIDACIÓ QUOTA 0 PER WEB

1. Pot realitzar l’autoliquidació quota 0 vosté mateix, des d’este enllaç, sense necessitat de certificat digital, i assenyalar l’opció No increment de valor al final d’esta.

Manual d’ajuda per a la realització de l’autoliquidació

AUTOLIQUIDACIÓ DE TRIBUTS I PREUS PÚBLICS

2. Realitzar la presentació de l’autoliquidació quota 0 en línia amb signatura electrònica

Pot iniciar la presentació en línia polsant el botó Iniciar tràmit situat a l’inici d’esta pàgina. Haurà d’identificar-se i firmar electrònicament d’acord amb els requisits assenyalats en Seu Electrònica / Sistemes de firma.

  • Tinga preparada la documentació que necessite adjuntar d’acord amb l’apartat Documentació a presentar
  • Òmpliga el formulari
  • Adjunte la documentació requerida
  • Presente i firme la declació d’autoliquidació quota 0 per no increment de valor

Pot imprimir i guardar un justificant de presentació. Posteriorment, en l’apartat Carpeta ciutadana de la seu podrà consultar i obtindre una còpia de les instàncies presentades i igualment podrà aportar documentació addicional o que li siga requerida.

Atenció telefònica

De 8.30 a 14.00: 963895079, 962084849, 962084856, 962084840

Legislació
  • Text refós de la Llei reguladora de les hisendes locals, aprovades pel Reial decret Legislatiu 2/2004, de 5 de març.
  • Llei 58/2003, de 17 desembre, general tributària. (LGT)
  • Reglament general de les actuacions i els procediments de gestió i inspecció tributària i de desenvolupament de les normes comunes dels procediments d’aplicació dels tributs, aprovat pel Reial decret 1065/2007, de 27 de juliol. (RGIAT).
Oficines d'informació
  • OFICINA DE GESTIÓ TRIBUTÀRIA INTEGRAL Edifici de la casa consistorial, entrada pel carrer de l'Arquebisbe MayoralTel.: 96.389.50.79 De dilluns a divendres, de 8:30 a 14:00 hores, preferentment amb CITA. AVÍS: DE L'1 A L'11 DE MARÇ, DILLUNS A DIVENDRES DE 8.30 a 13.00; DEL 12 AL 15, DE 9.00 A 12.00; DIA 18 TANCADA; DIA 20, DE 9.00 A 13.00ayuntamientovalencia_gti@valencia.es
  • SERVICI D'INSPECCIÓ DE TRIBUTS I RENDESC/ de la Sang núm. 5 (1r i 6é pis)Tel.: 962084856, 962084849, 962084840Fax: 962084856, 962084849, 962084840De 8:30 a 14 h, de dilluns a divendressinspecc@valencia.es
Oficines on presentar
  • OFICINA DE GESTIÓ TRIBUTÀRIA INTEGRAL Edifici de la casa consistorial, entrada pel carrer de l'Arquebisbe MayoralTel.: 96.389.50.79 De dilluns a divendres, de 8:30 a 14:00 hores, preferentment amb CITA. AVÍS: DE L'1 A L'11 DE MARÇ, DILLUNS A DIVENDRES DE 8.30 a 13.00; DEL 12 AL 15, DE 9.00 A 12.00; DIA 18 TANCADA; DIA 20, DE 9.00 A 13.00ayuntamientovalencia_gti@valencia.es
  • REGISTRE GENERAL D´ENTRADA - PL. AJUNTAMENTEdifici de la Casa Consistorial, entrada pel carrer de l'Arquebisbe Mayoral, 1AcTel.: REGISTRO: 96.208.10.35Fax: 96.353.99.80 De 8.30 a 14.00 de dilluns a divendres. Cita prèvia: web municipal www.valencia.es o cridant al 010
  • OFICINA D'ATENCIÓ CIUTADANA - TABAQUERAC/ Amadeu de Savoia, 11. Nau Oest. 46010 ValènciaTel.: 962082015, 962082016, 962082101, 962082102Fax: 96.389.50.14De 8:30 a 14.00 de dilluns a divendres. Si desitja sol·licitar cita prèvia pot fer-ho a través de la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010oactabacalera@valencia.es
  • JUNTA MUNICIPAL DE TRÀNSITS (TRÀMITS PADRÓ)C/ del Comte de Lumiares, 5 De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. Si desitja sol·licitar cita prèvia, pot fer-ho a través de la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010
  • JUNTA MUNICIPAL D'EXPOSICIÓCarrer de la Guàrdia Civil, 19 Tel.: 962084327/ 962084328/ 962084331Fax: 96.360.17.36De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. Si desitja sol·licitar cita prèvia pot fer-ho a través de la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010jmexposicion@valencia.es
  • JUNTA MUNICIPAL D'ABASTOSCarrer d'Alberic, 18Tel.: 96.352.54.78 Ext. 4509-4505Fax: 96.352.66.91De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. Si desitja sol·licitar cita prèvia pot fer-ho a través de la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010jmabastos@valencia.es
  • JUNTA MUNICIPAL DE CIUTAT VELLAPlaça d'Alfons el Magnànim, s/n (xalet del Parterre) Tel.: 96.208.17.37 / 96.208.4174 / 96.208.4087/ 96.208.4159 Fax: 96.352.65.66De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. Si desitja sol·licitar cita prèvia pot fer-ho a través de la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010 jmciutatvella@valencia.es
  • JUNTA MUNICIPAL DE PATRAIXCarrer del Beat Nicolau Factor, 1 Tel.: 962084052/ 962084042/ 962084043De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. Si desitja sol·licitar cita prèvia pot fer-ho a través de la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010jmpatraix@valencia.es
  • JUNTA MUNICIPAL DE POBLES DEL NORDPlaça del Poble, 4 CarpesaTel.: 96.301.30.55 96.301.31.11De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. Si desitja sol·licitar cita prèvia pot fer-ho a través de la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010jmpoblesdelnord@valencia.es
  • JUNTA MUNICIPAL DE POBLES DEL SUDCarrer de la Poetessa Leonor Perales, s/n; CastellarTel.: de Registre: 963013023; Secretaría: 963013402 De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. Si desitja sol·licitar cita prèvia pot fer-ho a través de la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010jmpoblesdelsud@valencia.es
  • JUNTA MUNICIPAL DEL MARÍTIMCarrer Barraca, 53Tel.: Información y Registro: 963014120 Obras: 963014008 / 963014210 Bonos EMT: 963014173 Actividades: 963014217De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. Si desitja sol·licitar cita prèvia pot fer-ho a través de la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010jmmaritim@valencia.es
  • JUNTA MUNICIPAL DE RUSSAFACarrer de Maties Perelló, 5Tel.: 962084218 / 962084245 / 962084246 / 962084247 / 962087379Fax: 96.352.65.22De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. Si desitja sol·licitar cita prèvia pot fer-ho a través de la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010jmruzafa@valencia.es
  • JUNTA MUNICIPAL DE TRÀNSITSCarrer del Comte de Lumiares, 5 Tel.: 962084365/ 962084368Fax: 96.353.99.16De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. Si desitja sol·licitar cita prèvia pot fer-ho a través de la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010jmtransit@valencia.es
  • JUNTA MUNICIPAL DELS POBLES DE BENIMÀMET-BENIFERRISenda del Secanet, 43 baix; BenimàmetTel.: de Registre: 963013436 i 963013446; Secretaria: 963013411 i 963013446De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. Si desitja sol·licitar cita prèvia pot fer-ho a través de la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010; AVÍS: DEL 12 AL 20 DE MARÇ DE 9.00 A 13.00, EL DIA 18 ROMANDRÀ TANCADAjmpoblesdeloest@valencia.es
  • ALCALDIA DE BENIFARAIGCarrer de Ferrer i Bigné, 47Tel.: 96.363.52.49Registre: dimarts de 9.00 a 14.00 hores.
  • ALCADIA DE BORBOTÓPlaça del Moreral, 8 Tel.: 96.390.17.47Registre: dimarts de 9:00 a 14:00 hores.
  • ALCALDIA DE LES CASES DE BÀRCENACamí de les Cases de Bàrcena, 63; CP: 46131-ValènciaTel.: 96.185.42.05Registre: dimecres de 9:00 a 14:00 hores
  • ALCALDIA DEL PALMARCarrer de Cabdet, 15Tel.: 96.162.00.66Registre: dimecres de 9:00 a 14:00 hores.
  • ALCALDIA DEL PERELLONETCarrer Marqués de Valterra, 35Tel.: 96.177.78.89Registre: divendres de 9:00 a 14:00 hores.
  • ALCALDIA DEL SALERAvinguda dels Pinars, 1Tel.: 96.183.02.95Registre: dimarts 9:00 a 14:00 hores.
  • ALCALDIA DE LA TORRECarrer de Benidoleig, s/nTel.: 96.396.33.17Registre: dimarts 9:00 a 14:00 hores.
  • ALCALDIA DEL FORN D´ALCEDOCamí d'Alabau, 2Tel.: 96.376.09.36Registre: divendres de 9:00 a 14:00 hores.
  • ALCALDIA DE MASSARROJOSCarrer de Mossén Bau, 10-12Tel.: 96.139.41.49Registre: dimecres de 9:00 a 14:00 hores.
  • ALCALDIA DE LA PUNTACamí del Canal, 74 (Xalet de Bartual)Tel.: 96 367 33 30 Fax: 96 367 33 30 Registre: dijous de 9:00 a 14:00 hores
  • ALCALDIA DE POBLE NOUCamí de Montcada, 205Tel.: 96.366.66.89Registre: dilluns de 9:00 a 14:00 hores.
  • ALCALDIA DE PINEDOCarrera del Riu, 263Tel.: 96.324.89.64Registre: dimecres de 9:00 a 14:00 hores.
Anar a inici de pàgina