Obtindre una bonificació del 90 per cent les empreses d'urbanització, construcció i promoció immobiliària en la quota íntegra de l'Impost sobre Béns immobles de Naturalesa Urbana, respecte dels immobles que constituïsquen l'objecte de la seua activitat, tant d'obra nova com de rehabilitació equiparable i no figuren entre els béns del seu immobilitzat.
Les empreses titulars dels immobles en els quals es projecta l'edificació.
Abans de l'inici de les obres.
El termini de la bonificació comprén des del període impositiu següent al que s'inicien les obres fins al posterior a l'acabament sempre que durant este temps es realitzen obres d'urbanització o construcció efectiva, sense que, en cap cas, puga excedir de tres períodes impositius.
- Rebuts de l'Impost sobre Béns immobles dels immobles sobre els quals es projecta l'edificació o rehabilitació
- En cas de no constar l'empresa com a titular dels immobles, acords de modificació de la titularitat cadastral de la Gerència Regional del Cadastre.
- Certificat de la direcció d’obres amb visat original del col·legi oficial competent que acredite la data d'inici de les obres d'urbanització o construcció i:
i posteriorment, l'acta d'inici de les obres.
- Declaració signada de la persona sol·licitant que els immobles sobre els quals es realitza l'edificació no formen part de l'immobilitzat
- Documents que acrediten la propietat de l'immoble o immobles i, si aquests documents es refereixen a diversos immobles, declaració signada de la persona sol·licitant :
documents que acrediten la propietat dels immobles sobre els quals es projecta l'edificació així com dels que resulte l'actual descripció de l'immoble i, si els documents es refereixen a diversos immobles, declaració signada de la persona sol·licitant que concrete quin és objecte de construcció i la superfície.
- Plànol de situació dels immobles
- Número de compte de l’entitat bancària, en cas que la devolució de l'import de l'impost siga procedent.
Sol·licitud acompanyada als documents de l'apartat “Documentació que cal presentar”, formulada a través de la seu electrònica.
- Recurs potestatiu de reposició (termini d'interposició: un mes)
- Reclamació Econòmic-Administrativa
Realitzeu la sol·licitud en línia amb signatura digital
Podeu iniciar la sol·licitud en línia prement el botó Iniciar tràmit, en l'inici d'esta pàgina. Caldrà que vos identifiqueu i signeu electrònicament d'acord amb els requisits assenyalats en seu electrònica / Sistemes de signatura.
Podreu imprimir i guardar un justificant de presentació. Posteriorment, en l'apartat Carpeta ciutadana de la seu, podreu consultar i obtindre la còpia de les instàncies presentades i tambè aportar documentació addicional o requerida.
Si necessiteu més informació, telefoneu a Gestió Tributària Integral, 96.389.50.79 o envieu un correu electrònic a l'adreça ayuntamientovalencia_gti@valencia.es
- Article 73.1 del text refós de la Llei reguladora de les hisendes locals, aprovat pel Reial decret legislatiu de 2/2004, de 5 de març.
- OFICINA DE GESTIÓ TRIBUTÀRIA INTEGRAL Edifici de la casa consistorial, entrada pel carrer de l'Arquebisbe MayoralTel.: 96.389.50.79 De dilluns a divendres, de 8:30 a 14:00 hores, preferentement amb CITA. ayuntamientovalencia_gti@valencia.es