Presentació de la justificació corresponent a la subvenció rebuda per entitats sense ànim de lucre, a projectes esportius desenvolupats a la ciutat de València durant la temporada 2023-2024
ACORD DE CONCESSIÓ DE SUBVENCIONS (enllaç)
ACORD DE JUNTA DE GOVERN LOCAL DE 13/12/2024 DE RECTIFICACIÓ D'ERROR MATERIAL CONTINGUT EN L'ACORD DE CONCESSIÓ DE SUBVENCIONS (enllaç)
Podrà trobar els Impresos en l'apartat "Informació Complementària".
Entitats sense ànim de lucre beneficiades de l´esmentada subvenció.
Haver rebut subvenció dins de la convocatòria de subvencions en règim de concurrència competitiva a projectes esportius, presentats per entitats sense ànim de lucre, per a la temporada 2023-2024
El termini per a la presentació de la justificació serà d'1 mes, a comptar des de l'endemà de la publicació de l'acord de concessió (o al de finalització d'activitats assenyalat en la sol·licitud, si fora posterior a la publicació de l'acord).
Publicació Tauler d'edictes: 05/12/2024 (enllaç)
Termini de sol·licitud: del dia 09/12/2024 fins al 08/01/2025 ambdós inclusivament.La justificació es durà a terme a través de la modalitat de compte justificatiu simplificat de la despesa realitzada.
S'haurà de presentar instància electrònica acompanyada dels següents annexos, per a cada projecte presentat, que es troben en l'apartat “Impresos” d'aquesta pàgina:
ANNEX 5 “Memòria d'actuació justificativa”: La memòria haurà d'acompanyar un document pdf amb les proves gràfiques de les mesures de difusió adoptades amb el que s´estableix en l´apartat 12.1.1 i 12.1.2. de la convocatòria.
ANNEX 6 “Liquidació del pressupost del projecte”: Les despeses plasmades en aquest document, es justificaran aportant les factures i el seu corresponent justificant de pagament, a més dels elements de valor probatori, que hauran de complir amb el que s'estableix en l'apartat 12.1.3 de la present convocatòria.
- Annex 5. Memòria d'actuació justificativa
- Annex 6. Relació classificada d'ingressos i despeses i liquidació final
- Dossier mesures de difusió
- Factures i justificants de pagament
Per al període de justificació s'haurà d´emplenar instància a través de la Seu Electrònica i presentar compte justificatiu simplificat de la despesa realitzada en el TERMINI MÀXIM D'1 MES, a comptar des de l'endemà de publicació de l'acord de concessió (o al de finalització d'activitats assenyalat en la sol·licitud, si fora posterior a la publicació de l'acord), havent d'acompanyar ANNEX 5 “Memòria d'actuació justificativa” i ANNEX 6 “Liquidació del pressupost del projecte” segons l'indicat en la Base 12 de la present convocatòria. que haurà d'anar acompanyat d'un document pdf incorporant les factures i justificants de pagament per l'ordre indicat en l'annex 6.
A més, la memòria d'actuació haurà d'acompanyar un document pfd que incorpore les proves gràfiques que acrediten les mesures de difusió adoptades respecte al finançament municipal (DOSSIER MESURES DE DIFUSIÓ)
- Si per causa justificada l'entitat no poguera presentar la documentació corresponent amb certificat electrònic de l'entitat, s'acompanyarà al formulari l'ANNEX 1 emplenat (“Autorització de presentació per tercer”).
- La justificació haurà de presentar-se amb els models normalitzats, que es troben l'apartat “Impresos” del tràmit, no acceptant-se formats ni suports diferents.
IMPRESOS:
Annex 1. Autorització a terceres persones
Annex 5. Memòria d'actuació justificativa
Annex 6. Fase justificativa. Relació classificada d'ingressos i gastos i liquidació final
- Recurs Contenciós-Administratiu (termini d'interposició: dos mesos)
- Recurs potestatiu de reposició (termini d'interposició: un mes)
Realitzar la sol·licitud en línia amb firma digital
Pot iniciar la sol·licitud en línia polsant el botó Iniciar tràmit situat a l'inici d'esta pàgina. Haurà d'identificar-se i firmar electrònicament d'acord amb els requisits assenyalats en Seu Electrònica / Sistemes de firma.
(Si la sol·licitud es realitza en nom d'una persona jurídica i es disposa de certificat digital de representant de l'entitat, en iniciar el tràmit en seu electrònica haurà d'utilitzar-se l'opció "Soc la persona interessada", i presentar la sol·licitud juntament amb els documents necessaris per a la realització del tràmit.
Si la sol·licitud es realitza en nom d'una persona física o, realitzant-se en nom d'una persona jurídica, NO es disposa de certificat digital de representant de l'entitat, en iniciar el tràmit en seu electrònica haurà d'utilitzar-se l'opció "Soc representant mitjançant la presentació d'apoderament" i presentar la sol·licitud juntament amb la documentació que acredite la representació i la resta de documents necessaris per a la realització del tràmit.)
- Òmpliga el formulari i adjunte la documentació indicada. En l'apartat “Documentació addicional” podrà presentar tants arxius/documents com necessite.
- Confirme les dades, firme i presente la sol•licitud
En l'apartat Carpeta Ciutadana d'esta Seu podrà consultar i obtindre còpia de les seues instàncies presentades i podrà aportar documentació addicional o que li siga requerida.
Servici d’Esports: 697880715, 661976823, 697880758
- Bases convocatòria, per a la concessió de subvencions en règim de concurrència competitiva a projectes esportius desenvolupats per entitats sense ànim de lucre a la ciutat de València. Temporada 2023-2024
- Acord de Junta de Govern Local de 05/12/2024, pel qual s'aprova la concessió de subvencions.
- Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions.
- Real Decret 887/2006, de 21 de juliol, per el que s'aprova el Reglament de desenvolupament de l'anterior Llei.
- Real Decret Legislatiu 2/2004, de 5 de març, per el que s'aprova el Text Refòs de la Llei Reguladora de les Hisendes Locals.
- Ordenança General de Subvencions de l'Ajuntament de València i els seus Organismes Públics (OGSAV) aprovada pel Ple de 28.07.2016 (BOP de 02.11.16).
- Bases d'Execució del Presupost de l'Ajuntament de Valéncia per a 2024
- Llei 39/2015, de 1 d’octubre, del Procedimient Administratiu Comú de las Administracions Públiques.
- Real Decret 307/2005, de 18 de març, pel qual es regulen les subvencions en atenció a determinades necessitats derivades de situacions d'emergència o de naturalesa catastròfica i s'estableix el procediment per a la seua concessió.
- Llei 19/2013, de 9 de decembre, de transparència, accés a l'informació pública i bon govern.
- Llei 2/2015, de 2 d'abril, de la Generalitat, de Transparència, Bon Govern i Participació Ciutadana de la Comunitat Valenciana.
- Reglament de Transparència i Participació ciutadana de l'Ajuntament de Valéncia aprovat per acort plenari de 28.09.2012.
- SERVICI D'ESPORTSPasseig de la Petxina, 42 - 2ªTel.: 96.352.54.78 exts. 2952, 2959 y 2956De 9.00 a 14.00 hores de lunes a viernes.serdeportes@valencia.es
- FUNDACIÓ ESPORTIVA MUNICIPALPasseig de la Petxina, 42Tel.: 96 354 83 00 ext. 2900-2901Fax: 96 394 45 83 ext. 2900-2901De 9.00 a 14.00 hores de dilluns a divendres.informacion@fdmvalencia.es