Mitjançant este tràmit, les comissions de falla de la ciutat de València integrades en Junta Central Fallera, poden sol·licitar autorització d'ocupació de via pública per a la instal·lació de parades de venda de bunyols i/o masses fregides, en el període establit en el bàndol anual de Falles.
- Directrius per a l'autorització d'activitats i ocupació del domini públic a les comissions falleres amb motiu de les Falles 2025
- Directrius generals de mobilitat, autorització d'instal·lacions i ocupació del domini públic 2025
- (05/03/2025) Diligència aclaridora de l'apartat 3 del punt un de les directrius generals de mobilitat, autorització d'instal·lacions i ocupació del domini públic per a les Falles 2025
- Emplaçaments autoritzats de les Falles 2024
Pot trobar els Impresos en l'apartat "Informació Complementària".
La presidència de la comissió fallera haurà de recopilar la DECLARACIÓ RESPONSABLE DE LA PERSONA TITULAR DE LA PARADA DE BUNYOLS. La posarà a la disposició de la inspecció de sanitat i/o de la policia local al seu requeriment. El model normalitzat de declaració responsable de la persona titular de la parada es troba disponible en l'apartat "Impresos" d'aquest tràmit. No és necessari aportar-la a aquest procediment.
La DECLARACIÓ RESPONSABLE ACTIVITATS FALLES, es presentarà en el procediment Autorització zona d'activitats, zona de focs i instal·lació de carpa durant les Falles (apartat "Impresos" d'aqueix tràmit).
En els terminis establits anualment per la Regidoria de Falles per al període de les Falles.
Termini de sol·licitud: del dia 04/11/2024 fins al 23/12/2024 ambdós inclusivament.La sol·licitud es presenta en esta Seu Electrònica. S'emplenarà i signarà el formulari després de prémer el botó “Iniciar tràmit” i s'adjuntarà la documentació que s'indica.
- DOCUMENT D’APODERAMENT (AUTORITZACIÓ DE LA PRESIDÈNCIA) per a presentar la sol·licitud, únicament si la persona que ocupa la presidència delega en una altra per a la seua presentació (annex l'apartat "Impresos" d'esta mateixa pàgina).
PLÀNOL D'EMPLAÇAMENT de la parada de bunyols. Només en el cas que la parada de bunyols no aparega representada gràficament en Geoportal o en el plànol de la zona d’activitats, zona de focs i instal·lació de carpa aportat per a les Falles de 2024
La presidència de la comissió fallera haurà de recopilar la DECLARACIÓ RESPONSABLE DE LA PERSONA TITULAR DE LA PARADA DE BUNYOLS. La posarà a la disposició de la inspecció de sanitat i/o de la policia local al seu requeriment. El model normalitzat de declaració responsable de la persona titular de la parada es troba disponible en l'apartat "Impresos" d'aquest tràmit. No és necessari aportar-la a aquest procediment.
En presentar la seua sol·licitud des de esta Seu electrónica, tindrá la possibilidad de:
- Pagar la taxa en el mateix tràmit, mitjançant targeta bancària o bizum.
- Si ja ha pagat la taxa en anterioritat, indicar el localitzador de la taxa i, en eixe cas, adjuntar el justificant de pagament.
- Recurs Contenciós-Administratiu (termini d'interposició: dos mesos)
- Recurs potestatiu de reposició (termini d'interposició: un mes)
Realitzar la sol·licitud en línia amb firma digital
Pot iniciar la sol·licitud en línia polsant el botó Iniciar tràmit situat a l'inici d'esta pàgina. Haurà d'identificar-se i firmar electrònicament d'acord amb els requisits assenyalats en Seu Electrònica / Sistemes de firma.
(Si la sol·licitud es realitza en nom d'una persona jurídica i es disposa de certificat digital de representant de l'entitat, en iniciar el tràmit en seu electrònica haurà d'utilitzar-se l'opció "Soc la persona interessada", i presentar la sol·licitud juntament amb els documents necessaris per a la realització del tràmit.
Si la sol·licitud es realitza en nom d'una persona jurídica i NO es disposa de certificat digital de representant de l'entitat, en iniciar el tràmit en seu electrònica haurà d'utilitzar-se l'opció "Soc representant mitjançant la presentació d'apoderament" i presentar la sol·licitud juntament amb la documentació que acredite la representació i la resta de documents necessaris per a la realització del tràmit.)
- Òmpliga el formulari i adjunte la documentació indicada. En l'apartat “Documentació addicional” podrà presentar tants arxius/documents com necessite.
- Confirme les dades, firme i presente la sol·licitud.
En l'apartat Carpeta Ciutadana d'esta Seu podrà consultar i obtindre còpia de les seues instàncies presentades i podrà aportar documentació addicional o que li siga requerida.
962081215
- Ban anual de Falles.
- Reglament (CE) 852/2004 del Parlament Europeu i del Consell, de 29 d'abril de 2004, relatiu a la higiene dels productes alimentaris.
- Decret 65/2012, de 20 d'abril, del Consell, pel qual es regula la venda no sedentària a la Comunitat Valenciana.
- Llei 3/2011, de 23 de març, de la Generalitat, de comerç de la Comunitat Valenciana, modificada per Llei 6/2012, de 24 d´octubre, de la Generalitat.
- Llei 7/1996, de 15 de gener, reguladora del comerç minorista.
- Llei 33/2003, de 3 de novembre, de Patrimoni de les Administracions Públiques.
- Acord de Junta de Govern Local de 31/10/2024, pel qual s'aproven les directrius per a l'autorització d'activitats i ocupació del domini públic a les comissions falleres amb motiu de les Falles 2025
- Acord de Junta de Govern Local de 07/02/2025, pel qual s'aproven les Directrius generals de mobilitat, autorització d'instal·lacions i ocupació del domini públic amb motiu de les Falles 2025. Acord de Junta de Govern Local de 14/02/2025, pel qual s'aprova la correcció d'errors.
- (05/03/2025) Diligència aclaridora de l'apartat 3 del punt un de les directrius generals de mobilitat, autorització d'instal·lacions i ocupació del domini públic per a les Falles 2025
Per a més informació o consultes:
autoritzacionsfalles@valencia.es
- SERVICI DE FESTES I TRADICIONSPl. Ajuntament, 1 - 2a plantaTel.: 96 208 51 68Fax: 96.352.86.70.secfiestas@valencia.es