ePrivacy and GPDR Cookie Consent by Cookie Consent
Sol·licitud de noves preferències de servicis o prestacions, ampliació o revisió de PIA
Modalitat presencial Modalitat web sense certificat Modalitat web amb certificat Modalitat telefònica
BS.DP.40
Descripció

El PIA: Programa Individual d'Atenció al costat dels Serveis i Prestacions que reculla podrà ser revisat i modificat quan varien les condicions de salut o de l'entorn de la persona interessada. Pot haver-hi dues modalitats de revisió del PIA:

a. Noves preferències
b. Canvi de persona cuidadora
c. Augment del nombre d'hores per a SAD o PVSAD.


* NOTA: Per a presentar nova documentació (canvi de banc per al cobrament de l'ajuda, de cuidador, que falta un paper en la sol·licitud etc., es pot fer a través del procediment: Aportació de documentació a sol·licituds/expedientes ja en tràmit per l'Ajuntament. L'enllaç és el següent:

https://sede.valencia.es/sede/registro/procedimiento/AD.AD.10

Qui ho pot sol·licitar?

La persona interessada, el seu representant legal o el seu guardador o guardadora de fet.
També es podrà iniciar d’ofici per la administració quan, com a consequència dels informes de seguiment del PIA, es determine de manera motivada que el recurs o prestació ha deixat de ser l’idoni per a la persona interessada o quan es produïsca una revisió de grau de dependència reconegut, sempre que implique una modificació de les prestacions econòmiques o servicis rebuts.
En el cas de sol·licitar l'augment d'hores per a SAD o PVSAD, la persona sol·licitant ha de ser beneficiària d'estos recursos mitjançant Resolució PIA. Esta sol·licitud ha de vindre acompanyada, posteriorment, per un informe tècnic del seu Centre de serveis socials.

Requisits

Tindre resolució PIA amb un recurs en el cas de Canvi de preferències, i en el cas de canvi de persona cuidadora, tindre resolució PIA de Prestació econòmica a la persona cuidadora.

En el cas de sol·licitar l'augment d'hores per a SAD o PVSAD, la persona sol·licitant ha de ser tindre Resolució PIA d'aquest recurs.

Quan sol·licitar-ho

Al llarg de tot l’any.

Documentació a presentar
Documentació addicional necessària segons el cas:
  • Noves preferències de serveis o prestacions, ampliació o revisió del PIA:
    • Sol·licitud de noves preferències:

      Apartat impresos.

  • Canvi persona cuidadora:
    • Sol·licitud canvi persona cuidadora:

      Apartat impresos.

    • Compromís de permanència i formació de la persona cuidadora no professional:

      Apartat impresos.

    • Fotocòpia del DNI/NIE i certificat o volant d'empadronament de la persona cuidadora no professional:

      En cas de tindre dues persones cuidadores, es presentarà la citada documentació per a cadascuna d'elles.

  • Augment del nombre d'hores concedides del servei d'ajuda a domicili o de la prestació vinculada al servei d'ajuda a domicili:
    • Sol·licitud d'augment del nombre d'hores concedides del servei d'ajuda a domicili o de la prestació vinculada al servei d'ajuda a domicili:

      Apartat impresos.

Actuacions a realitzar per la persona sol·licitant

La persona interessada haurà d’anar al Centre de Serveis Socials que li corresponga per domicili, a on serà atessa per una professional que li donarà una informació general, facilitant-li els impresos i indicant-li la documentació de deu aportar. Aquesta mateixa professional li revisarà la seua sol·licitut comprovant que estiga correctament omplida i que la documentació siga la correcta.
La seua sol·licitut pot ser registrada allí mateix. Fet el registre d’entrada, des del seu Centre de Serveis Socials contactaran amb vosté per a mantener una entrevista i poder fer un informe tècnic que s’unix a la seua sol·licitut i amb tot això es fa una proposta motivada dels nous servicis o pretacions per a atendre les seues noves necessitats.
Finalment, la Direcció General amb competències en atenció a persones en situació de dependència serà qui resolga, notificant a la persona sol·licitant el denominat PIA: Programa Individual d’atenció, que són les prestacions i servicis que d’acord amb les seues preferències es consideren adequats a les seues necessitats.

Informació Complementària

Compatibilitats entre serveis i prestacions

Serveis de prevenció i promoció de l'autonomia personal i/o Prestació econòmica vinculada al Servei de prevenció i promoció de l'autonomia personal

Podran ser compatibles entre si i també podran ser compatibles amb altres prestacions del catàleg tals com:

  • Servei de Teleassistència.
  • Prestació econòmica per a cures en l'entorn familiar i suport a persones cuidadores.
  • Servei d'Ajuda a Domicili o amb la Prestació econòmica vinculada al servei d'Ajuda a Domicili.
  • Prestació econòmica d'assistència personal.

Vivendes Tutelades

Podrà ser compatible amb:

  • Serveis de prevenció i promoció de l'autonomia personal o amb la Prestació econòmica vinculada al Servei de prevenció i promoció de l'autonomia personal, quan les vivendes no disposen d'activitats rehabilitadores i/o terapèutiques.
  • Servei de centre d'atenció diürna, Centre Ocupacional o amb la Prestació econòmica vinculada al Servei d'atenció diürna, quan les vivendes no disposen d'activitats rehabilitadores i/o terapèutiques.

Servei de Teleassistència

Aquest servei podrà ser compatible amb tots els serveis i prestacions del catàleg, excepte amb el servei d'atenció residencial i la prestació econòmica vinculada al servei d'atenció residencial.

Servei d'Ajuda a domicili i/o Prestació econòmica vinculada al Servei d'ajuda al domicili

Podrà ser compatible amb:

  • Serveis de prevenció i promoció de l'autonomia personal o amb la Prestació econòmica vinculada al Servei de prevenció i promoció de l'autonomia personal.
  • Servei de Teleassistència.
  • Servei de centre d'atenció diürna o amb la Prestació econòmica vinculada al Servei d'atenció diürna (compatible per a Graus III i II) i amb el Centre Ocupacional (compatible per a Graus III, II i I).

Servei d'atenció diürna i/o Prestació econòmica vinculada al servei d'atenció diürna

Podrà ser compatible amb:

  • Servei de Teleassistència.
  • Servei d'Ajuda a Domicili o amb la Prestació econòmica vinculada al servei d'Ajuda a Domicili (en cas de Centre ocupacional és compatible per a Graus III, II o I, i en cas Servei d'atenció diürna de Centre de dia és només compatible per a Graus III i II).
  • Prestació econòmica per a cures en l'entorn familiar i suport a persones cuidadores
  • Serà compatible amb l'atenció en centres d'atenció diürna quan el servei d'atenció residencial no dispose d'activitats rehabilitadores i/o terapèutiques.

Servei d'Atenció Residencial i/o Prestació econòmica vinculada al Servei d'Atenció residencial

  • Será compatible con la atención en centros de atención diurna cuando el servicio de atención residencial no disponga de actividades rehabilitadoras y/o terapéuticas.

Prestaciò econòmica d'assistència personal

Podrà ser compatible amb:

  • Serveis de prevenció i promoció de l'autonomia personal i/o Prestació econòmica vinculada al Servei de prevenció i promoció de l'autonomia personal.
  • Servei de Teleassistència.

Prestaciò econòmica per a cures en l'entorn familiar i suport a persones cuidadores

Podrà ser compatible amb:

  • Serveis de prevenció i promoció de l'autonomia personal i/o Prestació econòmica vinculada al Servei de prevenció i promoció de l'autonomia personal.
  • Servei de Teleassistència.
  • Servei de centre d'atenció diürna o amb la Prestació econòmica vinculada al Servei d'atenció diürna i Centre Ocupacional.

---------------------------------------------------------

Trasllats: En cas de trasllat de la persona dependent a una altra comunitat autónoma, haurá de dirigir-se a la comunitat autónoma d'origen i sol.licitar el trasllat del seu expedient a la comunitat autónoma de destí.
Defunció: En cas de defunció de la persaona dependient amb resolució de grau i que no hagués pogut fer ús de les prestacions o servicis sol.licitats, les hereves o hereus podran sol.licitar la correspondient responsabilitat patrimonial a la Generalitat Valenciana, Ciutat Administrativa 9 d'Octubre. C/ Democràcia,77 .Torre 4.

Termini de resolució i recursos
Recursos que poden interposar-se:
  • Recurs potestatiu de reposició (termini d'interposició: un mes)
Silenci Administratiu: Estimatori
Termini màxim de resolució: Fins 6 mesos
Art. 18.4 Decret 62/2017, de 19 de maig, del Consell
6 mesos
Fer en web

Realitzar la sol·licitud en línia amb firma digital

Pot iniciar la sol·licitud en línia polsant el botó Iniciar tràmit situat a l'inici d'esta pàgina. Haurà d'identificar-se i firmar electrònicament d'acord amb els requisits assenyalats en Seu Electrònica / Sistemes de firma.

Si la sol·licitud es realitza en nom d'una altra persona, en iniciar el tràmit en seu electrònica haurà d'utilitzar-se l'opció "Soc representant mitjançant la presentació d'apoderament" i presentar la sol·licitud juntament amb la documentació que acredite la representació i la resta de documents necessaris per a la realització del tràmit.)

  • Òmpliga el formulari i adjunte la documentació indicada. En l'apartat “Documentació addicional” podrà presentar tants arxius/documents com necessite.
  • Confirme les dades, firme i presente la sol·licitud.

En l'apartat Carpeta Ciutadana d'esta Seu podrà consultar i obtindre còpia de les seues instàncies presentades i podrà aportar documentació addicional o que li siga requerida.

On dirigir-se

Oficines on realitzar consultes:
En el Centre de Serveis Socials que li corresponga per domicili. En el Telèfon 010 l'informaran quin li correspon, també pot consultar-lo en este enllaç.
Presencialment:
En Registre General o , preferentment, en el Centre de Serveis Socials que li corresponga per domicili. En el Telèfon 010 l'informaran quin li correspon, també pot consultar-lo en el este enllaç.

Oficines d'informació
  • CMSS BENIMACLETC/ Sant Esperit, 15 (entrada també per Pl. de Benimaclet, s/n)Tel.: 962 084380 - 962 084390 Horari d'atenció al públic: Dilluns a divendres de 09:00 a 14:00 hores. Prèvia petició de cita prèvia de dilluns a divendres de 08.30 a 14.00 hores en els telèfons del mateix CMSS cmssbenimaclet@valencia.es
  • CMSS CAMPANARC/ Gravador Enguídanos, s/nTel.: 962 082775 Horari d'atenció al públic: Dilluns a divendres de 09:00 a 14:00 hores. Prèvia petició de cita prèvia de dilluns a divendres de 08.30 a 14.00 hores en el telèfon del mateix CMSS cmsscampanar@valencia.es
  • CMSS CIUTAT VELLAC/ Mesón de Morella, 2 Tel.: 962 084167Horari d'atenció al públic: Dilluns a divendres de 09:00 a 14:00 hores. Prèvia petició de cita prèvia de dilluns a divendres de 08.30 a 14.00 hores en el telèfon del mateix CMSS cmssciutatvella@valencia.es
  • CMSS LA SAÏDIAC/ Sarrión, 14 Tel.: 963 127183Horari d'atenció al públic: Dilluns a divendres de 09:00 a 14:00 hores. Prèvia petició de cita prèvia de dilluns a divendres de 08.30 a 14.00 hores en el telèfon del mateix CMSS cmsslasaidia@valencia.es
  • CMSS MALVARROSAC/ Maria Carbonell (mestra), 1, 1er pisTel.: 962 082570Horari d'atenció al públic: Dilluns a divendres de 09:00 a 14:00 hores. Prèvia petició de cita prèvia de dilluns a divendres de 08.30 a 14.00 hores en el telèfon del mateix CMSS cmssmalvarrosa@valencia.es
  • CMSS NATZARETC/ Parc Natzaret, 94, 1r pisTel.: 962 087400 Horari d'atenció al públic: Dilluns a divendres de 09:00 a 14:00 hores. Prèvia petició de cita prèvia de dilluns a divendres de 08.30 a 14.00 hores en el telèfon del mateix CMSS cmssnazaret@valencia.es
  • CMSS OLIVERETAC/ Burgos, 12, 2n pisTel.: 962 084680 - 962 084681Horari d'atenció al públic: Dilluns a divendres de 09:00 a 14:00 hores. Prèvia petició de cita prèvia de dilluns a divendres de 08.30 a 14.00 hores en els telèfons del mateix CMSS cmssolivereta@valencia.es
  • CMSS PATRAIXC/ Salabert, 13 2on i 3er pisTel.: 962 084670/71 Horari d'atenció al públic: Dilluns a divendres de 09:00 a 14:00 hores. Prèvia petició de cita prèvia de dilluns a divendres de 08.30 a 14.00 hores en els telèfons del mateix CMSS cmsspatraix@valencia.es
  • CMSS QUATRE CARRERESC/ Severiano Goig, 3Tel.: 962 084080 - 962 084090Horari d'atenció al públic: Dilluns a divendres de 09:00 a 14:00 hores. Prèvia petició de cita prèvia de dilluns a divendres de 08.30 a 14.00 hores en els telèfons del mateix CMSS cmssquatrecarreres@valencia.es
  • CMSS SALVADOR ALLENDEC/ Sant Joan de la Penya, 3-2on pisTel.: 962 084650Horari d'atenció al públic: Dilluns a divendres de 09:00 a 14:00 hores. Prèvia petició de cita prèvia de dilluns a divendres de 08.30 a 14.00 hores en el telèfon del mateix CMSS cmsssalvadorallende@valencia.es
  • CMSS SANT MARCEL.LÍC/ Salvador Perles, s/nTel.: 962 082865 - 962 082866Horari d'atenció al públic: Dilluns a divendres de 09:00 a 14:00 hores. Prèvia petició de cita prèvia de dilluns a divendres de 08.30 a 14.00 hores en els telèfons del mateix CMSS cmssanmarcelino@valencia.es
  • CMSS TRAFALGARC/ Trafalgar, 34 3er pisTel.: 962 082729Horari d'atenció al públic: Dilluns a divendres de 09:00 a 14:00 hores. Prèvia petició de cita prèvia de dilluns a divendres de 08.30 a 14.00 hores en el telèfon del mateix CMSS cmsstrafalgar@valencia.es
  • CMSS EL CABANYALC/ Reina, 117 - 46011 ValènciaTel.: 963 539911Horari d'atenció al públic: Dilluns a divendres de 09:00 a 14:00 hores. Prèvia petició de cita prèvia de dilluns a divendres de 08.30 a 14.00 hores en el telèfon del mateix CMSS cmsscabanyal@valencia.es
Oficines on presentar
  • ALCALDIA DE BENIFARAIGCarrer de Ferrer i Bigné, 47Tel.: 96.363.52.49Registre: dimarts de 9.00 a 14.00 hores.
  • ALCADIA DE BORBOTÓPlaça del Moreral, 8 Tel.: 96.390.17.47Registre: dimarts de 9:00 a 14:00 hores.
  • ALCALDIA DE LES CASES DE BÀRCENACamí de les Cases de Bàrcena, 63; CP: 46131-ValènciaTel.: 96.185.42.05Registre: dimecres de 9:00 a 14:00 hores
  • ALCALDIA DEL PALMARCarrer de Cabdet, 15Tel.: 96.162.00.66Registre: dimecres de 9:00 a 14:00 hores.
  • ALCALDIA DEL PERELLONETCarrer Marqués de Valterra, 35Tel.: 96.177.78.89Registre: divendres de 9:00 a 14:00 hores.
  • ALCALDIA DEL SALERAvinguda dels Pinars, 1Tel.: 96.183.02.95Registre: dimarts 9:00 a 14:00 hores.
  • ALCALDIA DEL FORN D´ALCEDOCamí d'Alabau, 2Tel.: 96.376.09.36Registre: divendres de 9:00 a 14:00 hores.
  • ALCALDIA DE LA PUNTACamí del Canal, 74 (Xalet de Bartual)Tel.: 96 367 33 30 Fax: 96 367 33 30 Registre: dijous de 9:00 a 14:00 hores
  • ALCALDIA DE LA TORRECarrer de Benidoleig, s/nTel.: 96.396.33.17Registre: dimarts 9:00 a 14:00 hores.
  • ALCALDIA DE MASSARROJOSCarrer de Mossén Bau, 10-12Tel.: 96.139.41.49Registre: dimecres de 9:00 a 14:00 hores.
  • ALCALDIA DE PINEDOCarrera del Riu, 263Tel.: 96.324.89.64Registre: dimecres de 9:00 a 14:00 hores.
  • ALCALDIA DE POBLE NOUCamí de Montcada, 205Tel.: 96.366.66.89Registre: dilluns de 9:00 a 14:00 hores.
  • JUNTA MUNICIPAL D'ABASTOSCarrer d'Alberic, 18Tel.: 96.352.54.78 Ext. 4509-4505Fax: 96.352.66.91De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. Si desitja sol·licitar cita prèvia pot fer-ho a través de la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010jmabastos@valencia.es
  • JUNTA MUNICIPAL DE CIUTAT VELLAPlaça d'Alfons el Magnànim, s/n (xalet del Parterre) Tel.: 96.208.17.37 / 96.208.4174 / 96.208.4087/ 96.208.4159 Fax: 96.352.65.66De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. Si desitja sol·licitar cita prèvia pot fer-ho a través de la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010 jmciutatvella@valencia.es
  • JUNTA MUNICIPAL D'EXPOSICIÓCarrer de la Guàrdia Civil, 19 Tel.: 962084327/ 962084328/ 962084331Fax: 96.360.17.36De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. Si desitja sol·licitar cita prèvia pot fer-ho a través de la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010jmexposicion@valencia.es
  • JUNTA MUNICIPAL DEL MARÍTIMCarrer Barraca, 53Tel.: Información y Registro: 963014120 Obras: 963014008 / 963014210 Bonos EMT: 963014173 Actividades: 963014217De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. Si desitja sol·licitar cita prèvia pot fer-ho a través de la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010jmmaritim@valencia.es
  • JUNTA MUNICIPAL DE PATRAIXCarrer del Beat Nicolau Factor, 1 Tel.: 962084052/ 962084042/ 962084043De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. Si desitja sol·licitar cita prèvia pot fer-ho a través de la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010jmpatraix@valencia.es
  • JUNTA MUNICIPAL DE POBLES DEL NORDPlaça del Poble, 4 CarpesaTel.: 96.301.30.55 96.301.31.11De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. Si desitja sol·licitar cita prèvia pot fer-ho a través de la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010jmpoblesdelnord@valencia.es
  • JUNTA MUNICIPAL DELS POBLES DE BENIMÀMET-BENIFERRISenda del Secanet, 43 baix; BenimàmetTel.: de Registre: 963013436 i 963013446; Secretaria: 963013411 i 963013446De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. Si desitja sol·licitar cita prèvia pot fer-ho a través de la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010; AVÍS: DEL 12 AL 20 DE MARÇ DE 9.00 A 13.00, EL DIA 18 ROMANDRÀ TANCADAjmpoblesdeloest@valencia.es
  • JUNTA MUNICIPAL DE POBLES DEL SUDCarrer de la Poetessa Leonor Perales, s/n; CastellarTel.: de Registre: 963013023; Secretaría: 963013402 De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. Si desitja sol·licitar cita prèvia pot fer-ho a través de la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010jmpoblesdelsud@valencia.es
  • JUNTA MUNICIPAL DE RUSSAFACarrer de Maties Perelló, 5Tel.: 962084218 / 962084245 / 962084246 / 962084247 / 962087379Fax: 96.352.65.22De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. Si desitja sol·licitar cita prèvia pot fer-ho a través de la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010jmruzafa@valencia.es
  • JUNTA MUNICIPAL DE TRÀNSITSCarrer del Comte de Lumiares, 5 Tel.: 962084365/ 962084368Fax: 96.353.99.16De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. Si desitja sol·licitar cita prèvia pot fer-ho a través de la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010jmtransit@valencia.es
  • REGISTRE GENERAL D´ENTRADA - PL. AJUNTAMENTEdifici de la Casa Consistorial, entrada pel carrer de l'Arquebisbe Mayoral, 1AcTel.: REGISTRO: 96.208.10.35Fax: 96.353.99.80 De 8.30 a 14.00 de dilluns a divendres. Cita prèvia: web municipal www.valencia.es o cridant al 010
  • OFICINA D'ATENCIÓ CIUTADANA - TABAQUERAC/ Amadeu de Savoia, 11. Nau Oest. 46010 ValènciaTel.: 962082015, 962082016, 962082101, 962082102Fax: 96.389.50.14De 8:30 a 14.00 de dilluns a divendres. Si desitja sol·licitar cita prèvia pot fer-ho a través de la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010oactabacalera@valencia.es
  • CMSS BENIMACLETC/ Sant Esperit, 15 (entrada també per Pl. de Benimaclet, s/n)Tel.: 962 084380 - 962 084390 Horari d'atenció al públic: Dilluns a divendres de 09:00 a 14:00 hores. Prèvia petició de cita prèvia de dilluns a divendres de 08.30 a 14.00 hores en els telèfons del mateix CMSS cmssbenimaclet@valencia.es
  • CMSS CAMPANARC/ Gravador Enguídanos, s/nTel.: 962 082775 Horari d'atenció al públic: Dilluns a divendres de 09:00 a 14:00 hores. Prèvia petició de cita prèvia de dilluns a divendres de 08.30 a 14.00 hores en el telèfon del mateix CMSS cmsscampanar@valencia.es
  • CMSS CIUTAT VELLAC/ Mesón de Morella, 2 Tel.: 962 084167Horari d'atenció al públic: Dilluns a divendres de 09:00 a 14:00 hores. Prèvia petició de cita prèvia de dilluns a divendres de 08.30 a 14.00 hores en el telèfon del mateix CMSS cmssciutatvella@valencia.es
  • CMSS LA SAÏDIAC/ Sarrión, 14 Tel.: 963 127183Horari d'atenció al públic: Dilluns a divendres de 09:00 a 14:00 hores. Prèvia petició de cita prèvia de dilluns a divendres de 08.30 a 14.00 hores en el telèfon del mateix CMSS cmsslasaidia@valencia.es
  • CMSS MALVARROSAC/ Maria Carbonell (mestra), 1, 1er pisTel.: 962 082570Horari d'atenció al públic: Dilluns a divendres de 09:00 a 14:00 hores. Prèvia petició de cita prèvia de dilluns a divendres de 08.30 a 14.00 hores en el telèfon del mateix CMSS cmssmalvarrosa@valencia.es
  • CMSS NATZARETC/ Parc Natzaret, 94, 1r pisTel.: 962 087400 Horari d'atenció al públic: Dilluns a divendres de 09:00 a 14:00 hores. Prèvia petició de cita prèvia de dilluns a divendres de 08.30 a 14.00 hores en el telèfon del mateix CMSS cmssnazaret@valencia.es
  • CMSS OLIVERETAC/ Burgos, 12, 2n pisTel.: 962 084680 - 962 084681Horari d'atenció al públic: Dilluns a divendres de 09:00 a 14:00 hores. Prèvia petició de cita prèvia de dilluns a divendres de 08.30 a 14.00 hores en els telèfons del mateix CMSS cmssolivereta@valencia.es
  • CMSS PATRAIXC/ Salabert, 13 2on i 3er pisTel.: 962 084670/71 Horari d'atenció al públic: Dilluns a divendres de 09:00 a 14:00 hores. Prèvia petició de cita prèvia de dilluns a divendres de 08.30 a 14.00 hores en els telèfons del mateix CMSS cmsspatraix@valencia.es
  • CMSS QUATRE CARRERESC/ Severiano Goig, 3Tel.: 962 084080 - 962 084090Horari d'atenció al públic: Dilluns a divendres de 09:00 a 14:00 hores. Prèvia petició de cita prèvia de dilluns a divendres de 08.30 a 14.00 hores en els telèfons del mateix CMSS cmssquatrecarreres@valencia.es
  • CMSS SALVADOR ALLENDEC/ Sant Joan de la Penya, 3-2on pisTel.: 962 084650Horari d'atenció al públic: Dilluns a divendres de 09:00 a 14:00 hores. Prèvia petició de cita prèvia de dilluns a divendres de 08.30 a 14.00 hores en el telèfon del mateix CMSS cmsssalvadorallende@valencia.es
  • CMSS SANT MARCEL.LÍC/ Salvador Perles, s/nTel.: 962 082865 - 962 082866Horari d'atenció al públic: Dilluns a divendres de 09:00 a 14:00 hores. Prèvia petició de cita prèvia de dilluns a divendres de 08.30 a 14.00 hores en els telèfons del mateix CMSS cmssanmarcelino@valencia.es
  • CMSS TRAFALGARC/ Trafalgar, 34 3er pisTel.: 962 082729Horari d'atenció al públic: Dilluns a divendres de 09:00 a 14:00 hores. Prèvia petició de cita prèvia de dilluns a divendres de 08.30 a 14.00 hores en el telèfon del mateix CMSS cmsstrafalgar@valencia.es
  • CMSS EL CABANYALC/ Reina, 117 - 46011 ValènciaTel.: 963 539911Horari d'atenció al públic: Dilluns a divendres de 09:00 a 14:00 hores. Prèvia petició de cita prèvia de dilluns a divendres de 08.30 a 14.00 hores en el telèfon del mateix CMSS cmsscabanyal@valencia.es
Anar a inici de pàgina