Aportació de documentació a sol·licituds/expedients ja en tràmit per l'Ajuntament.
Haurà d'indicar clarament en la sol·licitud, les dades de l'expedient/instància a què desitja aportar la documentació.
Qualsevol persona física, jurídica o associació.
En els terminis que el procediment concret així ho admeta. Sempre haurà de tindre's en compte la situació de tramitació concreta de la sol·licitud/expedient a què es desitja aportar documentació.
Podrà adjuntar qualsevol documentació que estime pertinent per a fonamentar la seua petició.
Realitzar la sol•licitud en línia amb firma digital
Pot iniciar la sol•licitud en línia polsant el botó Iniciar tràmit situat a l'inici d'esta pàgina. Haurà d'identificar-se i firmar electrònicament d'acord amb els requisits assenyalats en Seu Electrònica / Sistemes de firma.
- Tinga preparada la documentació que necessite adjuntar d'acord amb l'apartat Documentació a presentar
- Òmpliga el formulari
- Adjunte, si és el cas, la documentació indicada
- Presente i firme la sol•licitud
Podrà imprimir i guardar un justificant de presentació. Posteriorment en l'apartat Carpeta Ciutadana d'esta Seu podrà consultar i obtindre còpia de les seues instàncies presentades i igualment podrà aportar documentació addicional o que li siga requerida.