ePrivacy and GPDR Cookie Consent by Cookie Consent
Selecció de personal técnic/docent per al projecte EFESO VALÈNCIA: ITINERARIS FORMATIUS
Modalitat presencial Modalitat web sense certificat Modalitat web amb certificat Modalitat telefònica
AE.EM.215
Descripció

El projecte EFESO VALÈNCIA: ITINERARIS FORMATIUS, és un programa gratuït finançat pel Fons Social Europeu Plus (FSE+) dirigit a millorar la inserció laboral de persones desocupades.

Este tràmit permet sol·licitar la participació en la selecció d'un lloc de personal docent amb el següent perfil:

  • Docència i tutoria del certificat professional (HOTR0208) OPERACIONS BÀSIQUES DE RESTAURANT BAR


Per a més informació, es pot consultar la Convocatòria completa en l'apartat Informació complementària d'este tràmit.

Qui ho pot sol·licitar?

Persones físiques que complisquen el requisits establits.

Requisits

Són requisits generals:

  • Tindre nacionalitat espanyola o pertànyer a qualsevol dels Estats signants del Tractat de la Unió Europea. Les persones estrangeres que no pertanguen a algun dels Estats signants del Tractat de la Unió Europea, hauran de tenir permís de residència i autorització de treball per compte d'altri amb una duració mínima superior a la del projecte a realitzar, la titulació exigida per al lloc al qual opten homologada per l'Estat espanyol i coneixements suficients de la llengua castellana.
  • No excedir de l'edat de jubilació ordinària establida en la legislació vigent.
  • Posseir la capacitat funcional per a l'acompliment de les tasques.
  • No haver sigut separat/da mitjançant expedient disciplinari del servei de qualsevol de les Administracions Públiques o dels Òrgans constitucionals o estatutaris de les Comunitats Autònomes, ni trobar-se en inhabilitació absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial ferma, o per a exercir funcions similars a les que exercien en el cas del personal laboral, en el qual haguera sigut separat o inhabilitat. En el cas de ser nacional d'un altre Estat, no trobar-se inhabilitat/da o en situació equivalent ni haver sigut sotmès a sanció disciplinària o equivalent que impedisca, en el seu Estat, en els mateixos termes, l'accés a l'ocupació pública.
  • No haver sigut condemnat/da per sentència ferma per algun delicte contra la llibertat i indemnitat sexual, que inclou l'agressió i abús sexual, assetjament sexual, exhibicionisme i provocació sexual, prostitució i explotació sexual i corrupció de menors, així com per tràfic d'éssers humans.

Són requisits específics per a este lloc (Personal de docència i tutoria del certificat de professionalitat):

  • Títol de grau universitari, llicenciatura, enginyeria, arquitectura o titulació equivalent; titulació de tècnic/a o tècnic/a superior de la família professional corresponent; certificat professional de nivell 3 de la família professional corresponent. En tot cas, la titulació ha d'incorporar en els plans d'estudi continguts vinculats amb els resultats d'aprenentatge de la formació a impartir.
  • Competència docent acreditada
  • Experiència requerida en l'ocupació: amb titulació, 1 any. En cas de no disposar de la titulació requerida, 4 anys d’experiència en l’ocupació.
Quan sol·licitar-ho

El termini de sol·licitud serà de 5 dies hàbils a comptar de l’endemà de la publicació de la convocatòria en el Tauler d’Edictes Municipal.

PUBLICACIÓ TAULER D'EDICTES: 26/05/2025


Termini de sol·licitud: del dia 27/05/2025 fins al 02/06/2025 ambdós inclusivament.
Documentació a presentar

  • Si la sol·licitud es realitza presencialment: Imprès de sol·licitud que pot descarregar en l'apartat Impresos d'aquesta mateixa pàgina, acompanyat de la documentació que s'indica.
  • Si la sol·licitud es presenta en esta Seu Electrònica s'emplenarà i signarà el formulari després de prémer el botó Iniciar tràmit i s'adjuntarà la documentació que s'indica.


Documentació per a tots els casos:
  • Curriculum Vitae
  • Titulació acadèmica
  • Vida Laboral actualitzada
  • Certificats de les empreses amb funcions o contractes
  • Documentació acreditativa dels mèrits que s’adduisquen
  • Acreditació de la competència docent
Actuacions a realitzar per la persona sol·licitant
  1. Presentació de documentació: Les persones interessades podran sol·licitar la participació en el procés selectiu presentant la sol·licitud amb la documentació requerida, preferentment, per via telemàtica en la seu electrònica de l'Ajuntament de València.
  2. Esmena de documentació: Examinada la documentació presentada, si s'observara alguna deficiència de la documentació acreditativa dels requisits, es publicarà en el TEE i en la web <valenciactiva.es> la relació de sol·licituds amb la documentació requerida perquè siga esmenada en el termini de 3 dies hàbils a comptar des de l'endemà de la publicació. S'inadmetrà tota la documentació referida a mèrits no presentada en el termini de sol·licitud de participació.
  3. Seran excloses del procés de selecció les persones que no acrediten que reunixen els requisits requerits, o que no aporten la documentació requerida en els terminis establits.
  4. Fase d’entrevista: Revisada la documentació i baremats els mèrits, es realitzarà la fase d'entrevista a les persones que hagen acreditat el compliment de requisits.
  5. Llistats provisionals: es publicaran els llistats provisionals en el TEE i en la web <valenciactiva.es>, i s’obrirà un termini de 3 dies hàbils a comptar des de l'endemà de la seua publicació per a la presentació d'al·legacions.
  6. Llistats definitius: resoltes les al·legacions per la Comissió de baremació, es publicarà el llistat definitiu en la web <valenciactiva.es> i en el TEE.
Informació Complementària

CONVOCATÒRIA 👉 Enllaç

Termini de resolució i recursos
Recursos que poden interposar-se:
  • Recurs potestatiu de reposició (termini d'interposició: un mes)
  • Recurs d'alçada (termini d'interposició: un mes)
Silenci Administratiu: Desestimatori
Art. 122 Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
Termini màxim de resolució: 3 mesos
Fer en web

Realitzar la sol·licitud en línia amb firma digital

Pot iniciar la sol·licitud en línia polsant el botó Iniciar tràmit situat a l'inici d'esta pàgina. Haurà d'identificar-se i firmar electrònicament d'acord amb els requisits assenyalats en Seu Electrònica / Sistemes de firma.

(Si la sol·licitud es realitza en nom d'una altra persona, en iniciar el tràmit en seu electrònica haurà d'utilitzar-se l'opció "Soc representant mitjançant la presentació d'apoderament" i presentar la sol·licitud juntament amb la documentació que acredite la representació i la resta de documents necessaris per a la realització del tràmit).

  • Òmpliga el formulari i adjunte la documentació indicada. En l'apartat “Documentació addicional” podrà presentar tants arxius/documents com necessite.
  • Confirme les dades, firme i presente la sol•licitud

En l'apartat Carpeta Ciutadana d'esta Seu podrà consultar i obtindre còpia de les seues instàncies presentades i podrà aportar documentació addicional o que li siga requerida.

Atenció telefònica

96 208 1725

Legislació
  • Convocatòria del procés selectiu del personal tècnic i docent del projecte EFESO VALÈNCIA: ITINERARIS FORMATIUS.
  • Bases Generals per a la selecció de personal per a programes de formació i ocupació.
  • Resolució de la Direcció General de Cooperació Autonòmica i Local, per la qual s'aprova la primera convocatòria per a la selecció de projectes de formació per a l'ocupació promoguts per entitats locals, per al seu finançament mitjançant el Programa d'Ocupació, Educació, Formació i Economia Social, del Fons Social Europeu Plus (FSE+), del període de programació 2021- 2027.
  • Ordre TER/701/2023, de 20 de juny, per la qual s'aproven les bases reguladores per a la selecció de projectes de formació per a l'ocupació promoguts per entitats locals, per al seu finançament mitjançant el Programa d'Ocupació, Educació, Formació i Economia Social, del Fons Social Europeu Plus (FSE+), del període de programació 2021-2027.
  • Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
  • Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals.
On dirigir-se

Les sol·licituds es presentaran de manera telemàtica preferentment a través de la Seu electrònica o en els diferents registres d'entrada de l'Ajuntament de València, sense perjuí de poder presentar-les en els altres llocs previstos en l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Oficines d'informació
  • SERVICI DE OCUPACIÓ I FORMACIÓC/ Amadeu de Savoia, 11 - Nau Oest, planta 1, 46010 ValènciaTel.: 962 081 725De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres
Oficines on presentar
  • REGISTRE GENERAL D´ENTRADA - PL. AJUNTAMENTEdifici de la Casa Consistorial, entrada pel carrer de l'Arquebisbe Mayoral, 1AcTel.: REGISTRO: 96.208.10.35Fax: 96.353.99.80 De 8.30 a 14.00 de dilluns a divendres. Cita prèvia: web municipal www.valencia.es o cridant al 010
  • OFICINA D'ATENCIÓ CIUTADANA - TABAQUERAC/ Amadeu de Savoia, 11. Nau Oest. 46010 ValènciaTel.: 962082015, 962082016, 962082101, 962082102Fax: 96.389.50.14De 8:30 a 14.00 de dilluns a divendres. Si desitja sol·licitar cita prèvia pot fer-ho a través de la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010oactabacalera@valencia.es
  • JUNTA MUNICIPAL D'ABASTOSCarrer d'Alberic, 18Tel.: 96.352.54.78 Ext. 4509-4505Fax: 96.352.66.91De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. Si desitja sol·licitar cita prèvia pot fer-ho a través de la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010jmabastos@valencia.es
  • JUNTA MUNICIPAL DE CIUTAT VELLAPlaça d'Alfons el Magnànim, s/n (xalet del Parterre) Tel.: 96.208.17.37 / 96.208.4174 / 96.208.4087/ 96.208.4159 Fax: 96.352.65.66De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. Si desitja sol·licitar cita prèvia pot fer-ho a través de la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010 jmciutatvella@valencia.es
  • JUNTA MUNICIPAL D'EXPOSICIÓCarrer de la Guàrdia Civil, 19 Tel.: 962084327/ 962084328/ 962084331Fax: 96.360.17.36De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. Si desitja sol·licitar cita prèvia pot fer-ho a través de la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010jmexposicion@valencia.es
  • JUNTA MUNICIPAL DEL MARÍTIMCarrer Barraca, 53Tel.: Información y Registro: 963014120 Obras: 963014008 / 963014210 Bonos EMT: 963014173 Actividades: 963014217De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. Si desitja sol·licitar cita prèvia pot fer-ho a través de la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010jmmaritim@valencia.es
  • JUNTA MUNICIPAL DE PATRAIXCarrer del Beat Nicolau Factor, 1 Tel.: 962084052/ 962084042/ 962084043De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. Si desitja sol·licitar cita prèvia pot fer-ho a través de la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010jmpatraix@valencia.es
  • JUNTA MUNICIPAL DE POBLES DEL NORDPlaça del Poble, 4 CarpesaTel.: 96.301.30.55 96.301.31.11De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. Si desitja sol·licitar cita prèvia pot fer-ho a través de la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010jmpoblesdelnord@valencia.es
  • JUNTA MUNICIPAL DELS POBLES DE BENIMÀMET-BENIFERRISenda del Secanet, 43 baix; BenimàmetTel.: de Registre: 963013436 i 963013446; Secretaria: 963013411 i 963013446De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. Si desitja sol·licitar cita prèvia pot fer-ho a través de la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010jmpoblesdeloest@valencia.es
  • JUNTA MUNICIPAL DE POBLES DEL SUDCarrer de la Poetessa Leonor Perales, s/n; CastellarTel.: Registre: 963013023; Secretaría: 963013402 De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. OFICINA DANA: de 16.00 a 19:00 horas, de dilluns a divendresjmpoblesdelsud@valencia.es
  • JUNTA MUNICIPAL DE RUSSAFACarrer de Maties Perelló, 5Tel.: 962084218 / 962084245 / 962084246 / 962084247 / 962087379Fax: 96.352.65.22De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. Si desitja sol·licitar cita prèvia pot fer-ho a través de la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010jmruzafa@valencia.es
  • JUNTA MUNICIPAL DE TRÀNSITSCarrer del Comte de Lumiares, 5 Tel.: 962084365/ 962084368Fax: 96.353.99.16De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. Si desitja sol·licitar cita prèvia pot fer-ho a través de la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010jmtransit@valencia.es
  • ALCALDIA DE BENIFARAIGCarrer de Ferrer i Bigné, 47Tel.: 96.363.52.49Registre: dimarts de 9.00 a 14.00 hores.
  • ALCADIA DE BORBOTÓPlaça del Moreral, 8 Tel.: 96.390.17.47Registre: dimarts de 9:00 a 14:00 hores.
  • ALCALDIA DE LES CASES DE BÀRCENACamí de les Cases de Bàrcena, 63; CP: 46131-ValènciaTel.: 96.185.42.05Registre: dimecres de 9:00 a 14:00 hores
  • ALCALDIA DEL PALMARCarrer de Cabdet, 15Tel.: 96.162.00.66Registre: dimecres de 9:00 a 14:00 hores.
  • ALCALDIA DEL PERELLONETCarrer Marqués de Valterra, 35Tel.: 96.177.78.89Registre: divendres de 9:00 a 14:00 hores.
  • ALCALDIA DEL SALERAvinguda dels Pinars, 1Tel.: 96.183.02.95Registre: dimarts de 9:00 a 14:00 hores.
  • ALCALDIA DEL FORN D´ALCEDOCamí d'Alabau, 2Tel.: 96.376.09.36Registre: divendres de 9:00 a 14:00 hores.hornodealcedo@valencia.es
  • ALCALDIA DE LA PUNTACamí del Canal, 74 (Xalet de Bartual)Tel.: 96 367 33 30 Fax: 96 367 33 30 Registre: dijous de 9:00 a 14:00 hores
  • ALCALDIA DE LA TORRECarrer de Benidoleig, s/nTel.: 96.396.33.17Registre: dimarts de 9:00 a 14:00 hores.latorre@valencia.es
  • ALCALDIA DE MASSARROJOSCarrer de Mossén Bau, 10-12Tel.: 96.139.41.49Registre: dimecres de 9:00 a 14:00 hores.
  • ALCALDIA DE PINEDOCarrera del Riu, 263Tel.: 96.324.89.64Registre: dimecres de 9:00 a 14:00 hores.
  • ALCALDIA DE POBLE NOUCamí de Montcada, 205Tel.: 96.366.66.89Registre: dilluns de 9:00 a 14:00 hores.
Anar a inici de pàgina