Sol·licitar l'emissió de l'informe municipal relatiu a les condicions sanitàries i de habitabilitat de la vivenda, així com la seua suficiència per a les necessitats de la persona sol.licitant i la seua família.
Les persones estrangeres a què la normativa vigent permeta la reagrupació familiar, regularització de menors i aquells altres tràmits per als que siguen requerides per l'Oficina d'Estrangers de la Delegació del Govern a València.
Amb una antelació mínima de d´un mes respecte a la data per a la qual hagen sigut citades per la Delegació del Govern.
- Presentació presencial: S'haurà de completar el model normalitzat de sol·licitud, que es pot descarregar en l'apartat Impresos d'esta pàgina, i presentar amb el justificant de pagament de la taxa (veure apartat Taxes) i la documentació que es detalla a continuació.
- Presentació en esta Seu Electrònica: Es completarà el formulari després de polsar el botó Iniciar tràmit i s'adjuntarà la documentació que s'indica. La presentació finalitzarà amb la firma electrònica de la sol·licitud.
- Informe sanitari de reagrupació familiar i altres tràmits d'estrangeria:
- Permís de residència en vigor o resguard de la seua sol·licitud
- Títol que habilite per a l'ocupació de la vivenda
Tramitació telemàtica
Si presenta la seua sol·licitud des de esta Seu electrónica, tindrá la possibilidad de:
- Pagar la taxa en el mateix tràmit, mitjançant targeta bancària o bizum.
- Si ja ha pagat la taxa en anterioritat, indicar el localitzador de la taxa i, en eixe cas, adjuntar el justificant de pagament.
Tramitació presencial
Si tramita la seua sol·licitud de forma presencial, previament haurà d´autoliquidar la taxa des d´ací.
El justificant de pagament haurà d´adjuntar-se, en el moment de la presentació, amb la resta de la documentació necessària per al tràmit.
Taxes per prestació de servicis de sanitat El model d'autoliquidació asociat a aquesta taxa es el A205 - Informe sanitari de reagrupació familiar i altres tràmits d'estrangeria.Pot simular l'autoliquidació ací.- Sense telèfon de contacte, és impossible que el personal funcionari puga concertar la visita d'inspecció de la vivenda, per la qual cosa no podrà emetre cap informe.
- La emissió de còpies d'informes està subjecta també al pagament de la taxa del informe inicial.
- L'informe s'emetrà únicament amb les dades que figuren en el cens del Padró municipal en la data de la sol·licitud.
- Les inspeccions es realitzaran per rigorós ordre de data de presentació d'instàncies. L'ordre mai podrà ser alterat, ja que implicaria responsabilitat disciplinària del personal funcionari, segons art. 71.2 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.
- La persona sol·licitant es responsabilitza de la veracitat de totes les dades consignades en la sol·licitud. La falsedat en esta podrà donar lloc a responsabilitat administrativa o penal.
- Recurs Contenciós-Administratiu (termini d'interposició: dos mesos)
- Recurs potestatiu de reposició (termini d'interposició: un mes)
Realitzar la sol•licitud en línia amb firma digital
Pot iniciar la sol•licitud en línia polsant el botó Iniciar tràmit situat a l'inici d'esta pàgina. Haurà d'identificar-se i firmar electrònicament d'acord amb els requisits assenyalats en Seu Electrònica / Sistemes de firma.
(Si la sol·licitud es realitza en nom d'una altra persona, en iniciar el tràmit en seu electrònica haurà d'utilitzar-se l'opció "Soc representant mitjançant la presentació d'apoderament" i presentar la sol·licitud juntament amb la documentació que acredite la representació i la resta de documents necessaris per a la realització del tràmit.)
- Òmpliga el formulari i adjunte la documentació indicada. En l'apartat “Documentació addicional” podrà presentar tants arxius/documents com necessite.
- Confirme les dades, firme i presente la sol•licitud
- En l'apartat Carpeta Ciutadana d'esta Seu podrà consultar i obtindre còpia de les seues instàncies presentades i podrà aportar documentació addicional o que li siga requerida.
- Llei orgànica 4/2000, d'11 de gener, sobre drets i llibertats dels estrangers a Espanya i la seua integració social.
- Reial decret 557/2011, de 20 d'abril, pel qual s'aprova el Reglament de la Llei orgànica 4/2000, sobre drets i llibertats dels estrangers a Espanya i la seua integració social, després de la seua reforma per Llei orgànica 2/2009.
- SERVICI DE SANITAT. REAGRUPACIÓ FAMILIARAmadeo de Savoia, 11. Pati A, planta baixaTel.: 96.352.54.78, Ext: 2306, 2353, Dilluns a Divendres de 8:30 a 10:30 h.
- REGISTRE GENERAL D´ENTRADA - PL. AJUNTAMENTEdifici de la Casa Consistorial, entrada pel carrer de l'Arquebisbe Mayoral, 1AcTel.: REGISTRO: 96.208.10.35Fax: 96.353.99.80 De 8.30 a 14.00 de dilluns a divendres. Cita prèvia: web municipal www.valencia.es o cridant al 010
- OFICINA D'ATENCIÓ CIUTADANA - TABAQUERAC/ Amadeu de Savoia, 11. Nau Oest. 46010 ValènciaTel.: 962082015, 962082016, 962082101, 962082102Fax: 96.389.50.14De 8:30 a 14.00 de dilluns a divendres. Si desitja sol·licitar cita prèvia pot fer-ho a través de la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010oactabacalera@valencia.es
- JUNTA MUNICIPAL D'ABASTOSCarrer d'Alberic, 18Tel.: 96.352.54.78 Ext. 4509-4505Fax: 96.352.66.91De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. Si desitja sol·licitar cita prèvia pot fer-ho a través de la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010jmabastos@valencia.es
- JUNTA MUNICIPAL DE CIUTAT VELLAPlaça d'Alfons el Magnànim, s/n (xalet del Parterre) Tel.: 96.208.17.37 / 96.208.4174 / 96.208.4087/ 96.208.4159 Fax: 96.352.65.66De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. Si desitja sol·licitar cita prèvia pot fer-ho a través de la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010 jmciutatvella@valencia.es
- JUNTA MUNICIPAL D'EXPOSICIÓCarrer de la Guàrdia Civil, 19 Tel.: 962084327/ 962084328/ 962084331Fax: 96.360.17.36De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. Si desitja sol·licitar cita prèvia pot fer-ho a través de la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010jmexposicion@valencia.es
- JUNTA MUNICIPAL DE TRÀNSITSCarrer del Comte de Lumiares, 5 Tel.: 962084365/ 962084368Fax: 96.353.99.16De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. Si desitja sol·licitar cita prèvia pot fer-ho a través de la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010jmtransit@valencia.es
- JUNTA MUNICIPAL DE PATRAIXCarrer del Beat Nicolau Factor, 1 Tel.: 962084052/ 962084042/ 962084043De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. Si desitja sol·licitar cita prèvia pot fer-ho a través de la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010jmpatraix@valencia.es
- JUNTA MUNICIPAL DEL MARÍTIMCarrer Barraca, 53Tel.: Información y Registro: 963014120 Obras: 963014008 / 963014210 Bonos EMT: 963014173 Actividades: 963014217De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. Si desitja sol·licitar cita prèvia pot fer-ho a través de la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010jmmaritim@valencia.es
- JUNTA MUNICIPAL DE RUSSAFACarrer de Maties Perelló, 5Tel.: 962084218 / 962084245 / 962084246 / 962084247 / 962087379Fax: 96.352.65.22De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. Si desitja sol·licitar cita prèvia pot fer-ho a través de la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010jmruzafa@valencia.es
- JUNTA MUNICIPAL DELS POBLES DE BENIMÀMET-BENIFERRISenda del Secanet, 43 baix; BenimàmetTel.: de Registre: 963013436 i 963013446; Secretaria: 963013411 i 963013446De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. Si desitja sol·licitar cita prèvia pot fer-ho a través de la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010jmpoblesdeloest@valencia.es
- JUNTA MUNICIPAL DE POBLES DEL NORDPlaça del Poble, 4 CarpesaTel.: 96.301.30.55 96.301.31.11De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. Si desitja sol·licitar cita prèvia pot fer-ho a través de la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010jmpoblesdelnord@valencia.es
- JUNTA MUNICIPAL DE POBLES DEL SUDCarrer de la Poetessa Leonor Perales, s/n; CastellarTel.: Registre: 963013023; Secretaría: 963013402 De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. OFICINA DANA: de 16.00 a 19:00 horas, de dilluns a divendresjmpoblesdelsud@valencia.es
- ALCALDIA DEL PALMARCarrer de Cabdet, 15Tel.: 96.162.00.66Registre: dimecres de 9:00 a 14:00 hores.
- ALCALDIA DEL SALERAvinguda dels Pinars, 1Tel.: 96.183.02.95Registre: dimarts de 9:00 a 14:00 hores.
- ALCALDIA DE BENIFARAIGCarrer de Ferrer i Bigné, 47Tel.: 96.363.52.49Registre: dimarts de 9.00 a 14.00 hores.
- ALCALDIA DE MASSARROJOSCarrer de Mossén Bau, 10-12Tel.: 96.139.41.49Registre: dimecres de 9:00 a 14:00 hores.
- ALCALDIA DEL FORN D´ALCEDOCamí d'Alabau, 2Tel.: 96.376.09.36Registre: divendres de 9:00 a 14:00 hores.hornodealcedo@valencia.es
- ALCALDIA DE PINEDOCarrera del Riu, 263Tel.: 96.324.89.64Registre: dimecres de 9:00 a 14:00 hores.
- ALCADIA DE BORBOTÓPlaça del Moreral, 8 Tel.: 96.390.17.47Registre: dimarts de 9:00 a 14:00 hores.
- ALCALDIA DEL PERELLONETCarrer Marqués de Valterra, 35Tel.: 96.177.78.89Registre: divendres de 9:00 a 14:00 hores.
- ALCALDIA DE LA TORRECarrer de Benidoleig, s/nTel.: 96.396.33.17Registre: dimarts de 9:00 a 14:00 hores.latorre@valencia.es
- ALCALDIA DE LA PUNTACamí del Canal, 74 (Xalet de Bartual)Tel.: 96 367 33 30 Fax: 96 367 33 30 Registre: dijous de 9:00 a 14:00 hores
- ALCALDIA DE LES CASES DE BÀRCENACamí de les Cases de Bàrcena, 63; CP: 46131-ValènciaTel.: 96.185.42.05Registre: dimecres de 9:00 a 14:00 hores
- ALCALDIA DE POBLE NOUCamí de Montcada, 205Tel.: 96.366.66.89Registre: dilluns de 9:00 a 14:00 hores.