ePrivacy and GPDR Cookie Consent by Cookie Consent
Ajudes destinades a fomentar la prestació de servicis bancaris bàsics en la pedania del Forn d’Alcedo
Modalitat presencial Modalitat web sense certificat Modalitat web amb certificat Modalitat telefònica
VP.OT.30
Descripció

L'objecte d'esta subvenció és fomentar l'accés als servicis bancaris bàsics en la pedania del Forn d’Alcedo, a través de la instal·lació d'un caixer automàtic, la seua posada en funcionament i el seu manteniment per un període de quatre anys.

La quantia màxima de la subvenció pluriennal per al període de quatre anys s'establix en 50.750,00 €.

La quantia màxima corresponent a l'exercici anual complet s'establix en 14.500,00 €.

Qui ho pot sol·licitar?

Entitats bancàries autoritzades per a operar a Espanya.

Requisits

No poden obtindre la condició de beneficiària d’esta subvenció les entitats en les quals concórrega alguna de les circumstàncies establides en l’article 13.2 de la LGS, i en els articles 18 i concordants del RLGS.

Quan sol·licitar-ho

El termini de presentació de les sol·licituds és de 90 dies naturals a comptar de l’endemà de la publicació de l’extracte de la convocatòria en el Butlletí Oficial de la Província.

Publicació BOP: Dimecres 3 de gener de 2024 - Butlletí Núm. 2


Termini de sol·licitud: del dia 04/01/2024 fins al 02/04/2024 ambdós inclusivament.
Documentació a presentar

La sol·licitud es presenta en aquesta Seu Electrònica. S'emplenarà i signarà el formulari després de prémer el botó “Iniciar tràmit” i s'adjuntarà la documentació que s'indica.

Documentació per a tots els casos:
  • Document en el qual es recollirà tota la informació sobre les característiques i prestacions del caixer automàtic:

    En particular, la guia haurà d'incloure la fitxa tècnica dels caixers automàtics a instal·lar (fotografies o representacions gràfiques dels caixers, elements que componen el caixer, sistemes d'informació i gestió del caixer, així com el sistema de seguretat, control i vigilància).

  • Memòria de descriptiva dels servicis que oferixen els caixers:

    Que hauran d'incloure, com a mínim els següents usos i funcionalitats:

    • Disposició de diners en efectiu
    • Pagament de rebuts i tributs
    • Consulta de saldos
    • Canvi de PIN
    • Obtenció d'extractes de compte.
  • Pla integral de manteniment i neteja, al qual haurà d'ajustar la seua actuació
  • Memòria descriptiva dels servicis en línia que oferix
  • Memòria descriptiva dels servicis addicionals als mínims previstos en l'apartat 4 de la base reguladora tercera.
  • Memòria descriptiva de les mesures d'accessibilitat de què disposa el caixer automàtic per a les persones amb diversitat funcional
  • Oferta econòmica de la quota màxima anual per caixer automàtic
  • Oferta sobre el termini d'instal·lació i posada en funcionament de tots els caixers automàtics a instal·lar en la respectiva zona
  • Document acreditatiu que l'entitat bancària és beneficiària d'alguna subvenció o contracte amb alguna Administració Pública per a relacionada amb el servici objecte d'este contracte
  • Pla d'igualtat entre homes i dones
Termini de resolució i recursos
Recursos que poden interposar-se:
  • Recurs potestatiu de reposició (termini d'interposició: un mes)
  • Recurs Contenciós-Administratiu (termini d'interposició: dos mesos)
Silenci Administratiu: Desestimatori

Termini màxim de resolució: 3 mesos
Fer en web

Realitzar la sol·licitud en línia amb firma digital

Pot iniciar la sol·licitud en línia polsant el botó Iniciar tràmit situat a l'inici d'esta pàgina. Haurà d'identificar-se i firmar electrònicament d'acord amb els requisits assenyalats en Seu Electrònica / Sistemes de firma.

(Si la sol·licitud es realitza en nom d'una persona jurídica i es disposa de certificat digital de representant de l'entitat, en iniciar el tràmit en seu electrònica haurà d'utilitzar-se l'opció "Soc la persona interessada", i presentar la sol·licitud juntament amb els documents necessaris per a la realització del tràmit.

Si la sol·licitud es realitza en nom d'una persona jurídica i NO es disposa de certificat digital de representant de l'entitat, en iniciar el tràmit en seu electrònica haurà d'utilitzar-se l'opció "Soc representant mitjançant la presentació d'apoderament" i presentar la sol·licitud juntament amb la documentació que acredite la representació i la resta de documents necessaris per a la realització del tràmit.)

  • Òmpliga el formulari i adjunte la documentació indicada. En l'apartat “Documentació addicional” podrà presentar tants arxius/documents com necessite.
  • Confirme les dades, firme i presente la sol•licitud

En l'apartat Carpeta Ciutadana d'esta Seu podrà consultar i obtindre còpia de les seues instàncies presentades i podrà aportar documentació addicional o que li siga requerida.

Atenció telefònica

962084308

Legislació
  • Acord de Junta de Govern Local de 15/12/2023, pel qual s'aprova la convocatòria d'ajudes destinades a fomentar la prestació de servicis bancaris bàsics a través de la instal·lació d'un caixer automàtic en la pedania del Forn d’Alcedo. Acord de 19/01/2024 de rectificació de error material de la convcatòria.
Oficines d'informació
  • SERVICI DE PEDANIESEdifici Tabacalera, C/ Amadeu de Savoia, 11 Pati A-1ºdchaDe 9:00 a 14:00 hores.
Anar a inici de pàgina