L'objecte d'esta subvenció és fomentar l'accés als servicis bancaris bàsics en la pedania del Forn d’Alcedo, a través de la instal·lació d'un caixer automàtic, la seua posada en funcionament i el seu manteniment per un període de quatre anys.
La quantia màxima de la subvenció pluriennal per al període de quatre anys s'establix en 50.750,00 €.
La quantia màxima corresponent a l'exercici anual complet s'establix en 14.500,00 €.
Entitats bancàries autoritzades per a operar a Espanya.
No poden obtindre la condició de beneficiària d’esta subvenció les entitats en les quals concórrega alguna de les circumstàncies establides en l’article 13.2 de la LGS, i en els articles 18 i concordants del RLGS.
El termini de presentació de les sol·licituds és de 90 dies naturals a comptar de l’endemà de la publicació de l’extracte de la convocatòria en el Butlletí Oficial de la Província.
Publicació BOP: Dimecres 3 de gener de 2024 - Butlletí Núm. 2
Termini de sol·licitud: del dia 04/01/2024 fins al 02/04/2024 ambdós inclusivament.La sol·licitud es presenta en aquesta Seu Electrònica. S'emplenarà i signarà el formulari després de prémer el botó “Iniciar tràmit” i s'adjuntarà la documentació que s'indica.
Documentació per a tots els casos:- Document en el qual es recollirà tota la informació sobre les característiques i prestacions del caixer automàtic:
En particular, la guia haurà d'incloure la fitxa tècnica dels caixers automàtics a instal·lar (fotografies o representacions gràfiques dels caixers, elements que componen el caixer, sistemes d'informació i gestió del caixer, així com el sistema de seguretat, control i vigilància).
- Memòria de descriptiva dels servicis que oferixen els caixers:
Que hauran d'incloure, com a mínim els següents usos i funcionalitats:
- Disposició de diners en efectiu
- Pagament de rebuts i tributs
- Consulta de saldos
- Canvi de PIN
- Obtenció d'extractes de compte.
- Pla integral de manteniment i neteja, al qual haurà d'ajustar la seua actuació
- Memòria descriptiva dels servicis en línia que oferix
- Memòria descriptiva dels servicis addicionals als mínims previstos en l'apartat 4 de la base reguladora tercera.
- Memòria descriptiva de les mesures d'accessibilitat de què disposa el caixer automàtic per a les persones amb diversitat funcional
- Oferta econòmica de la quota màxima anual per caixer automàtic
- Oferta sobre el termini d'instal·lació i posada en funcionament de tots els caixers automàtics a instal·lar en la respectiva zona
- Document acreditatiu que l'entitat bancària és beneficiària d'alguna subvenció o contracte amb alguna Administració Pública per a relacionada amb el servici objecte d'este contracte
- Pla d'igualtat entre homes i dones
- Recurs potestatiu de reposició (termini d'interposició: un mes)
- Recurs Contenciós-Administratiu (termini d'interposició: dos mesos)
Realitzar la sol·licitud en línia amb firma digital
Pot iniciar la sol·licitud en línia polsant el botó Iniciar tràmit situat a l'inici d'esta pàgina. Haurà d'identificar-se i firmar electrònicament d'acord amb els requisits assenyalats en Seu Electrònica / Sistemes de firma.
(Si la sol·licitud es realitza en nom d'una persona jurídica i es disposa de certificat digital de representant de l'entitat, en iniciar el tràmit en seu electrònica haurà d'utilitzar-se l'opció "Soc la persona interessada", i presentar la sol·licitud juntament amb els documents necessaris per a la realització del tràmit.
Si la sol·licitud es realitza en nom d'una persona jurídica i NO es disposa de certificat digital de representant de l'entitat, en iniciar el tràmit en seu electrònica haurà d'utilitzar-se l'opció "Soc representant mitjançant la presentació d'apoderament" i presentar la sol·licitud juntament amb la documentació que acredite la representació i la resta de documents necessaris per a la realització del tràmit.)
- Òmpliga el formulari i adjunte la documentació indicada. En l'apartat “Documentació addicional” podrà presentar tants arxius/documents com necessite.
- Confirme les dades, firme i presente la sol•licitud
En l'apartat Carpeta Ciutadana d'esta Seu podrà consultar i obtindre còpia de les seues instàncies presentades i podrà aportar documentació addicional o que li siga requerida.
962084308
- Acord de Junta de Govern Local de 15/12/2023, pel qual s'aprova la convocatòria d'ajudes destinades a fomentar la prestació de servicis bancaris bàsics a través de la instal·lació d'un caixer automàtic en la pedania del Forn d’Alcedo. Acord de 19/01/2024 de rectificació de error material de la convcatòria.
- SERVICI DE PEDANIESEdifici Tabacalera, C/ Amadeu de Savoia, 11 Pati A-1ºdchaDe 9:00 a 14:00 hores.