ePrivacy and GPDR Cookie Consent by Cookie Consent
Sol·licitud de declaració d'innecesarietat de llicència de parcel·lació, en sòl urbà en Ciutat Vella
Modalitat presencial Modalitat web sense certificat Modalitat web amb certificat Modalitat telefònica
UR.GU.46
Descripció

Declaració administrativa que acredita la no necessitat de llicència de parcel·lació en sòl urbà, en l'àmbit de Ciutat Vella, conforme a la legislació vigent. Art. 247 TRLOTUP.
Resulta innecessària la llicència municipal en els supòsits regulats en l'art. 247 TRLOTUP:

  • Quan la divisió o segregació siga conseqüència d'una reparcel·lació, expropiació, programa d'actuació, declaració d'interés comunitari, obres o serveis públics o cessió, voluntària o forçosa, gratuïta o onerosa a l'administració, perquè destine el terreny resultant de la divisió a l'ús o servei públic al qual es trobe afecte.
  • Quan la divisió o segregació haja sigut autoritzada expressament pel municipi amb motiu d'atorgament d'una altra llicència urbanística.
Qui ho pot sol·licitar?

Qualsevol persona física o jurídica que justifique la titularitat de la parcel·la, o el seu representant amb poders notarials suficients.

Requisits

Acreditar la titularitat de la parcel·la i que la parcel·la no compleix amb els supòsits regulats en l'art. 248 TRLOTUP (suposits d'indivisibilitat de parcel·les).

Quan sol·licitar-ho

En qualsevol moment.

Documentació a presentar

  • Si la sol·licitud es realitza presencialment: Imprès de sol·licitud que pot descarregar en l'apartat “Impresos” d'aquesta mateixa pàgina, acompanyat de la documentació que s'indica a continuació.
  • Si la sol·licitud es presenta en aquesta Seu Electrònica, s'emplenarà i signarà el formulari després de prémer el botó “Iniciar tràmit” i s'adjuntarà la documentació corresponent.

Documentació per a tots els casos:
  • Escriptura pública de segregació i cessió o, si és el cas, minuta notarial d'esta
  • Documentació gràfica de les finques objecte de segregació i/o cessió en estricta correspondència amb la minuta presentada:

    - Arxiu de dibuix on es reflectisquen les finques sobre el planejament vigent, georreferenciadas amb coordenades UTM ETRS 1989 4258, en format dwg 2004, mitjançant un fitxer de compressió d'arxius ZIP.
    - L'arxiu de dibuix anterior també podrà presentar-se en format shape (*.shp) o geodatabase (*.gdb). Igual que en el cas anterior, aquests arxius reflectiran les finques georreferenciades amb coordenades UTM ETRS 1989 4258.
    - Plans delimitats i signats pels seus titulars, en format pdf.

    En cas de necessitar aportar mitjançant la seu electrònica diversos documents com a arxius separats, es podrà fer aportant-los en “Documentació addicional”, una vegada iniciat el tràmit.

  • Escriptura de propietat inscrita en el Registre de la Propietat
  • Justificant del pagament de la taxa per actuacions urbanístiques U604-Consultes, informes i certificats. Tipus d'informe: Certificat d'innecessària parcel·lació:

    El pagament d'aquesta taxa es pot realitzar pel sistema d'autoliquidacions en el següent enllaç.

  • Certificat fixació d'alineacions actualitzat:

    el Certificat serà emés pel Servei de Planejament a través del següent tràmit: Certificat de fixació d’alineacions.

Taxes
Taxa

Taxa per prestació de servicis relatius a actuacions urbanístiques, en relació amb el Certificat d’innecesarietat de parcel.lació:

  • Termini d'ingrés: amb anterioritat a la presentació de la sol·licitud.
  • Quantia: 140,90 €.

El pagament d'esta taxa es realitza pel sistema d'autoliquidació: Gestor d'Autoliquidacions.


Taxes per Prestació dels Servicis relatius a les Actuacions Urbanístiques


Actuacions a realitzar per la persona sol·licitant
  • Autoliquidació de la taxa i pagament previ a la sol·licitud.
  • Presentació de la instància juntament amb la documentació indicada i la taxa pagada.
Termini de resolució i recursos
Recursos que poden interposar-se:
  • Recurs Contenciós-Administratiu (termini d'interposició: dos mesos)
  • Recurs potestatiu de reposició (termini d'interposició: un mes)
Silenci Administratiu: Desestimatori
Art. 242.2 TRLOTUP.
Termini màxim de resolució: 1 mes
Art. 240.1.a TRLOTUP
Fer en web

Realitzar la sol·licitud en línia amb firma digital

Pot iniciar la sol·licitud en línia polsant el botó Iniciar tràmit situat a l’inici d’esta pàgina. Haurà d’identificar-se i firmar electrònicament d’acord amb els requisits assenyalats en Seu Electrònica / Sistemes de firma.

  • Tinga preparada la documentació que necessite adjuntar d’acord amb l’apartat Documentació a presentar
  • Òmpliga el formulari
  • Adjunte la documentació requerida
  • Presente i firme la sol·licitud

Podrà imprimir i guardar un justificant de presentació. Posteriorment en l’apartat Carpeta Ciutadana d’esta Seu podrà consultar i obtindre còpia de les seues instàncies presentades i igualment podrà aportar documentació addicional o que li siga requerida.

Atenció telefònica

010
963525478 – Ext. 3629 - 3362

Legislació
  • Reial Decret Legislatiu 7/2015, de 30 d’octubre, pel qual s’aproba el Text Refós de la Llei del Sòl i Rehabilitació Urbana.
  • Llei 7/1985, de 2 d’abril, Reguladora de les Bases de Règim Local.
  • Decret Legislatiu 1/2021, de 18 de juny, pel qual s'aprova el Text Refós de la Llei d'Ordenació del Territori, Urbanisme i Paisatge.
  • Llei 39/2015, d’1 d’octubre, de Procediment Administratiu Comú de les Administracions Publiques.
  • Llei 40/2015, d’1 d’octubre, de Règim Jurídic del Sector Públic.
  • Ordenança fiscal relativa a les taxes per prestació dels servicis relatius a les actuacions urbanístiques.
Oficines d'informació
  • SERVICI DE GESTIÓ CENTRE HISTÒRIC. SECCIÓ GESTIÓ I PLANEJAMENTAmadeo de Savoia, 11. Pati B, segona plantaTel.: 96.352.54.78 Ext. 3625, 3626 y 3627..
Oficines on presentar
  • ALCALDIA DEL PALMARCarrer de Cabdet, 15Tel.: 96.162.00.66Registre: dimecres de 9:00 a 14:00 hores.
  • ALCALDIA DEL SALERAvinguda dels Pinars, 1Tel.: 96.183.02.95Registre: dimarts 9:00 a 14:00 hores.
  • ALCALDIA DE BENIFARAIGCarrer de Ferrer i Bigné, 47Tel.: 96.363.52.49Registre: dimarts de 9.00 a 14.00 hores.
  • ALCADIA DE BORBOTÓPlaça del Moreral, 8 Tel.: 96.390.17.47Registre: dimarts de 9:00 a 14:00 hores.
  • ALCALDIA DE LES CASES DE BÀRCENACamí de les Cases de Bàrcena, 63; CP: 46131-ValènciaTel.: 96.185.42.05Registre: dimecres de 9:00 a 14:00 hores
  • ALCALDIA DEL PERELLONETCarrer Marqués de Valterra, 35Tel.: 96.177.78.89Registre: divendres de 9:00 a 14:00 hores.
  • ALCALDIA DEL FORN D´ALCEDOCamí d'Alabau, 2Tel.: 96.376.09.36Registre: divendres de 9:00 a 14:00 hores.
  • ALCALDIA DE LA PUNTACamí del Canal, 74 (Xalet de Bartual)Tel.: 96 367 33 30 Fax: 96 367 33 30 Registre: dijous de 9:00 a 14:00 hores
  • ALCALDIA DE LA TORRECarrer de Benidoleig, s/nTel.: 96.396.33.17Registre: dimarts 9:00 a 14:00 hores.
  • ALCALDIA DE MASSARROJOSCarrer de Mossén Bau, 10-12Tel.: 96.139.41.49Registre: dimecres de 9:00 a 14:00 hores.
  • ALCALDIA DE PINEDOCarrera del Riu, 263Tel.: 96.324.89.64Registre: dimecres de 9:00 a 14:00 hores.
  • ALCALDIA DE POBLE NOUCamí de Montcada, 205Tel.: 96.366.66.89Registre: dilluns de 9:00 a 14:00 hores.
  • JUNTA MUNICIPAL D'ABASTOSCarrer d'Alberic, 18Tel.: 96.352.54.78 Ext. 4509-4505Fax: 96.352.66.91De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. Si desitja sol·licitar cita prèvia pot fer-ho a través de la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010jmabastos@valencia.es
  • JUNTA MUNICIPAL DE CIUTAT VELLAPlaça d'Alfons el Magnànim, s/n (xalet del Parterre) Tel.: 96.208.17.37 / 96.208.4174 / 96.208.4087/ 96.208.4159 Fax: 96.352.65.66De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. Si desitja sol·licitar cita prèvia pot fer-ho a través de la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010 jmciutatvella@valencia.es
  • JUNTA MUNICIPAL D'EXPOSICIÓCarrer de la Guàrdia Civil, 19 Tel.: 962084327/ 962084328/ 962084331Fax: 96.360.17.36De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. Si desitja sol·licitar cita prèvia pot fer-ho a través de la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010jmexposicion@valencia.es
  • JUNTA MUNICIPAL DEL MARÍTIMCarrer Barraca, 53Tel.: Información y Registro: 963014120 Obras: 963014008 / 963014210 Bonos EMT: 963014173 Actividades: 963014217De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. Si desitja sol·licitar cita prèvia pot fer-ho a través de la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010jmmaritim@valencia.es
  • JUNTA MUNICIPAL DE PATRAIXCarrer del Beat Nicolau Factor, 1 Tel.: 962084052/ 962084042/ 962084043De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. Si desitja sol·licitar cita prèvia pot fer-ho a través de la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010jmpatraix@valencia.es
  • JUNTA MUNICIPAL DE RUSSAFACarrer de Maties Perelló, 5Tel.: 962084218 / 962084245 / 962084246 / 962084247 / 962087379Fax: 96.352.65.22De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. Si desitja sol·licitar cita prèvia pot fer-ho a través de la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010jmruzafa@valencia.es
  • JUNTA MUNICIPAL DE TRÀNSITSCarrer del Comte de Lumiares, 5 Tel.: 962084365/ 962084368Fax: 96.353.99.16De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. Si desitja sol·licitar cita prèvia pot fer-ho a través de la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010jmtransit@valencia.es
  • REGISTRE GENERAL D´ENTRADA - PL. AJUNTAMENTEdifici de la Casa Consistorial, entrada pel carrer de l'Arquebisbe Mayoral, 1AcTel.: REGISTRO: 96.208.10.35Fax: 96.353.99.80 De 8.30 a 14.00 de dilluns a divendres. Cita prèvia: web municipal www.valencia.es o cridant al 010
  • OFICINA D'ATENCIÓ CIUTADANA - TABAQUERAC/ Amadeu de Savoia, 11. Nau Oest. 46010 ValènciaTel.: 962082015, 962082016, 962082101, 962082102Fax: 96.389.50.14De 8:30 a 14.00 de dilluns a divendres. Si desitja sol·licitar cita prèvia pot fer-ho a través de la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010oactabacalera@valencia.es
  • JUNTA MUNICIPAL DELS POBLES DE BENIMÀMET-BENIFERRISenda del Secanet, 43 baix; BenimàmetTel.: de Registre: 963013436 i 963013446; Secretaria: 963013411 i 963013446De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. Si desitja sol·licitar cita prèvia pot fer-ho a través de la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010; AVÍS: DEL 12 AL 20 DE MARÇ DE 9.00 A 13.00, EL DIA 18 ROMANDRÀ TANCADAjmpoblesdeloest@valencia.es
  • JUNTA MUNICIPAL DE POBLES DEL SUDCarrer de la Poetessa Leonor Perales, s/n; CastellarTel.: de Registre: 963013023; Secretaría: 963013402 De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. Si desitja sol·licitar cita prèvia pot fer-ho a través de la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010jmpoblesdelsud@valencia.es
  • JUNTA MUNICIPAL DE POBLES DEL NORDPlaça del Poble, 4 CarpesaTel.: 96.301.30.55 96.301.31.11De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. Si desitja sol·licitar cita prèvia pot fer-ho a través de la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010jmpoblesdelnord@valencia.es
Anar a inici de pàgina