Procediment per a suspendre els terminis d'execució d'un Programa d'Actuació Integrada quan causes justificades d'interés públic, o la viabilitat econòmica de l'actuació així ho aconsellen.
L´agent urbanitzador d'un Programa d'Actuació Integrada.
Els que fa referencia la Disposició Transitoria 18 del TRLOTUP aprovat per Decreto Legislativo 1/2021, de 18 de junio, del Consell
Una vegada el Programa es trobe en execució després de la firma del Conveni de programació.
- Imprès de sol·licitud que pot descarregar en l'apartat “Impresos” d'aquesta mateixa pàgina, si la sol·licitud es realitza presencialment, acompanyat de la documentació que s'indica.
- Si la sol·licitud es presenta en aquesta Seu Electrònica s'emplenarà i signarà el formulari després de prémer el botó “Iniciar tràmit” i s'adjuntarà la documentació que s'indica.
- Suspensió temporal de la execució del PAI:
- Memòria:
Comprendrà el contingut assenyalat en la Disposició Transitòria 18ª del Text refós de la llei d’ordenació del territori, urbanismo y paisatge aprovat por Decret Legislatiu 1/2021, de 18 de juny, del Consell
a) Justificació de la necessitat de la suspensió i la seua naturalesa, total o parcial, respecte de l'àmbit i desenrotllament de l'actuació.
b) Termini previst per a la suspensió i possibles pròrrogues.
c) Mesures a adoptar, si és el cas, en relació amb la conservació de les obres ja executades.
d) Estudi econòmic i mesures a adoptar en relació amb els drets de propietaris i tercers afectats.
e) Efectes de la suspensió en relació amb les càrregues i costos d'urbanització.
f) Efectes de la suspensió en relació amb les garanties prestades per l'urbanitzador i els propietaris; així com, si és el cas, la modificació o ajust de la reparcel·lació.
g) Efectes de la suspensió en relació amb l'empresari constructor.
- Memòria:
- Cita prèvia (opcional).
- Presentació de la sol·licitud acompanyada de la documentació corresponent.
- Recurs Contenciós-Administratiu (termini d'interposició: dos mesos)
- Recurs potestatiu de reposició (termini d'interposició: un mes)
Realitzar la sol·licitud en línia amb firma digital
Pot iniciar la sol·licitud en línia polsant el botó Iniciar tràmit situat a l’inici d’esta pàgina. Haurà d’identificar-se i firmar electrònicament d’acord amb els requisits assenyalats en Seu Electrònica / Sistemes de firma.
- Tinga preparada la documentació que necessite adjuntar d’acord amb l’apartat Documentació a presentar
- Òmpliga el formulari
- Adjunte la documentació requerida
- Presente i firme la sol·licitud
Podrà imprimir i guardar un justificant de presentació. Posteriorment en l’apartat Carpeta Ciutadana d’esta Seu podrà consultar i obtindre còpia de les seues instàncies presentades i igualment podrà aportar documentació addicional o que li siga requerida.
010
963525478
- Text refós de la llei d’ordenació del territori, urbanismo y paisatge aprovat por Decret Legislatiu 1/2021, de 18 de juny, del Consell
- Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques
- Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de Règim Jurídic del Sector Públic
En el Registre Electrònic de l'Ajuntament, per qualsevol dels mitjans previstos en l'article 16 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques
- SERVICI D'ASSESSORAMENT URBANÍSTIC I PROGRAMACIÓAmadeo de Savoia, 11. Primera plantaTel.: 96.352.54.78 Ext. 3442/3446Fax: 96.353.99.36De 8:30 a 14:00 hores de dilluns a divendres