ePrivacy and GPDR Cookie Consent by Cookie Consent
Sol·licitud de plaça d'aparcament reservada per a institucions i autoritats
Modalitat presencial Modalitat web sense certificat Modalitat web amb certificat Modalitat telefònica
TR.AR.35
Descripció

Sol·licitar la reserva d'una plaça d'estacionament per a vehicles oficials adscrits a un organisme públic independentment de la nacionalitat.

Qui ho pot sol·licitar?

Els organismes oficials o el seu representant.

Quan sol·licitar-ho

Quan es necessite.

Documentació a presentar

La sol·licitud es presenta en aquesta Seu Electrònica. S'emplenarà i signarà el formulari després de prémer el botó “Iniciar tràmit” i s'adjuntarà la documentació que s'indica.

Documentació addicional necessària segons el cas:
  • Sol·licitud de plaça d’aparcament reservada per a vehicles oficials:
    • Llicència d'ocupació, d'Activitat o Comunicació Ambientals o dades per a la seua localització
    • CIF
    • Declaració expressa d'assumir el cost de la instal·lació, així com l'abonament de la taxa anual que poguera correspondre
Taxes
Taxa

Taxa per entrada de vehicles a través de les voreres i reserves de via pública per a aparcament exclusiu, càrrega i descàrrega de mercaderies de qualsevol classe.

Termini d'ingrés: quan l'Ajuntament ho notifique.

Quantia:
Reserva d'espai o prohibició d'estacionament per metre lineal o fracció a comptar dels 50 centímetres de calçada o vorera a la qual s'estenga la reserva o prohibició.

Tarifa / Euros

Reserva permanent 24 hores:

ZONA I . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 318,54

ZONA II . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 159,15

ZONA III . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 79,66

Reserva màxim 12 hores:

ZONA I . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 159,15

ZONA II . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 79,66

ZONA III . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 39,80

A efectes de l'aplicació de les Tarifes, es dividix el terme municipal en les següents zones:

Zona 1a
Comprén tots els carrers que en la classificació de les vies públiques recollida en el Annex núm. 2 de l'Ordenança Reguladora de l'Impost sobre Activitats Econòmiques apareixen classificades com a categories Extra, Primera i Segona.

Zona 2a
Comprén tots els carrers que en la classificació de les vies públiques recollida en el Annex núm. 2 de l'Ordenança Reguladora de l'Impost sobre Activitats Econòmiques apareixen classificades com a categories Tercera, Quarta i Quinta.

Zona 3a
Comprén tots els carrers que en la classificació de les vies públiques recollida en el Annex núm. 2 de l'Ordenança Reguladora de l'Impost sobre Activitats Econòmiques apareixen classificades com a categories Sexta i Sèptima.

Consulte la categoria corresponent al seu carrer.


Taxes per entrada de vehicles a través de les voreres i reserves de via pública per a aparcament exclusiu, càrrega i descàrrega de mercaderies de qualsevol classe


Actuacions a realitzar per la persona sol·licitant
  • Presentació de sol·licitud acompanyada de la documentació assenyalada en l'apartat de "Documentació que cal presentar".
  • Abonament de la taxa corresponent.
Informació Complementària

Que els immobles en què exercisquen l'activitat compten amb les llicències corresponents per a això, i no disposen de plaça d'aparcament.

Termini de resolució i recursos
Recursos que poden interposar-se:
  • Recurs potestatiu de reposició (termini d'interposició: un mes)
  • Recurs Contenciós-Administratiu (termini d'interposició: dos mesos)
Silenci Administratiu: No és procedent
Termini màxim de resolució: No s´hi aplica
Fer en web

Realitzar la sol•licitud en línia amb firma digital

Si disposa de certificat digital de la Generalitat Valenciana o DNI electrònic pot realitzar el tràmit en línia polsant el botó Iniciar tràmit situat a l'inici d'esta pàgina, adjuntant aquells documents que s'indiquen en este Catàleg de Tràmits.

Haurà d’identificar-se i firmar electrònicament d’acord amb els requisits assenyalats en Seu Electrònica / Sistemes de firma.

  • Tinga preparada la documentació que necessite adjuntar d’acord amb l’apartat Documentació a presentar
  • Òmpliga el formulari
  • Adjunte la documentació requerida
  • Presente i firme la sol·licitud

Podrà imprimir i guardar un justificant de presentació. Posteriorment en l’apartat Carpeta Ciutadana d’esta Seu podrà consultar i obtindre còpia de les seues instàncies presentades i igualment podrà aportar documentació addicional o que li siga requerida.

Legislació
  • Reial decret legislatiu 6/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei sobre Trànsit, Circulació de Vehicles a Motor i Seguretat Viària.
  • Article 83.1 Ordenança de Mobilitat.



Oficines d'informació
  • SERVICI DE MOBILITAT SOSTENIBLEAmadeo de Savoia, 11. Pati D, primera planta.secadmivatyc@valencia.es
  • OFICINA D'ATENCIÓ CIUTADANA - TABAQUERAC/ Amadeu de Savoia, 11. Nau Oest. 46010 ValènciaTel.: 962082015, 962082016, 962082101, 962082102Fax: 96.389.50.14De 8:30 a 14.00 de dilluns a divendres. Si desitja sol·licitar cita prèvia pot fer-ho a través de la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010oactabacalera@valencia.es
Anar a inici de pàgina