ePrivacy and GPDR Cookie Consent by Cookie Consent

Detall d'un tràmit

Informe d'actuacions o intervencions del Servici de Policia Local
Modalitat presencial Modalitat web sense certificat Modalitat web amb certificat Modalitat telefònica
SC.PO.30
Descripció

Sol·licituds d'informes en relació a actuacions o intervencions realitzades pel Servici de Policia Local, com per exemple, reclamacions de particulars, danys materials o personals (lesions) que no constituïsquen infracció penal, mediació en conflictes entre veïns, deficiències, etc. I QUE NO ES TRACTE D’ACCIDENTS DE CIRCULACIÓ (PER AL QUE EXISTEIX UN ALTRE PROCEDIMENT)

Qui ho pot sol·licitar?

Qualsevol persona física o jurídica o el seu representant, sempre que tinga relació directa o interés legítim en l'assumpte.

Documentació a presentar

Instància de sol·licitud general, que haurà de contindre les dades següents:

  • Nom i cognoms del sol·licitant.
  • D.N.I.
  • Domicili complet a efectes de notificacions.
  • Telèfon de contacte.
  • Dades de la data de la intervenció, emplaçament de la intervenció o actuació policial, descripció i identificació de béns danyats, així com qualsevol altra informació que s'estime rellevant.

La instància deurà anar acompanyada de la documentació següent:

  • Justificant de pagament de la corresponent taxa.
  • Document que acredite la representació en cas de ser sol·licitat per representant.
  • Documents que justifiquen la seua relació o interés legítim en l'assumpte.

Documentació addicional necessària segons el cas:
  • Informe d'actuacions o intervencions del Servici de Policia Local:
    • Documents que justifiquen la seua relació o interès legítim en l'assumpte
Taxes
Taxa


  • Quantia: 30,63 €
  • Termini d'ingrés: Amb anterioritat a la presentació de la sol·licitud.

Si vosté vol sol•licitar el tràmit presencialment, pot autoliquidar la taxa en esta pàgina


Ordenança Reguladora de les Taxes per Expedició de Documents Administratius


Actuacions a realitzar pel sol·licitant
  • Pagament de la taxa.
  • Presentació de la sol·licitud acompanyada de la documentació assenyalada anteriorment.

Informació Complementària

Després de presentada la sol·licitud, l'informe que s'emeta serà remés al representant o en absència d'aquest, a l'interessat:

  1. Si vosté està obligat/a a relacionar-se amb l'administració a través de mitjans electrònics, (tal com estableix l'art. 14.2 de la Llei 39/2015), HAURÀ DE presentar la sol·licitud a través d'aquest apartat de la Seu Electrònica de l'Ajuntament de València. Se li notificarà de manera electrònica havent d'accedir a l'apartat de notificacions de l'Ajuntament de València (https://sede.valencia.es/sede/authclave.xhtml/notificaciones), o de la Generalitat Valenciana (https://www.comunicaciones.gva.es/comunicaciones/login.html).
  2. Si vosté NO està obligat a relacionar-se amb l'administració a través de mitjans electrònics i en la sol·licitud autoritza, en la casella corresponent, a la notificació telemàtica com a mitjà de notificació preferent, se li notificarà a través d'aquest sistema (NO ÉS EL CORREU ELECTRÒNIC, HA DE DISPOSAR D'UN CERTIFICAT ELECTRÒNIC VÀLID), accedint a l'apartat de notificacions de l'Ajuntament de València (https://sede.valencia.es/sede/authclave.xhtml/notificaciones), o de la Generalitat Valenciana (https://www.comunicaciones.gva.es/comunicaciones/login.html).
  3. En cas de tractar-se de persones físiques, que NO tinga obligació de relacionar-se amb l'administració a través de mitjans electrònics i NO desitge rebre l'informe de manera electrònica, li serà remés per correu postal al domicili indicat en l'apartat DADES A L’EFECTE DE NOTIFICACIÓ que figura en la instància, per la qual cosa ha d'emplenar els diferents apartats de la sol·licitud amb lletra clara.
Termini de resolució i recursos
Silenci Administratiu: No procedix
Termini màxim de resolució: No aplica
Fer en web

Realizar la solicitud en línea con firma digital

Si dispone de certificado digital de la Generalitat Valenciana o DNI electrónico puede realizar el trámite en línea pulsando el botón Iniciar trámite situado al inicio de esta página, adjuntando aquellos documentos que se indiquen en este Catálogo de Trámites.

Si vosté vol sol•licitar el tràmit presencialment, pot autoliquidar la taxa en esta pàgina

Oficines d'informació
  • SERVICI DE POLICIA LOCAL. DIVISIÓ TÈCNICA. UNITAT DE GESTIÓ I RECURSOS. SECCIÓ D’ INFORMES.Central de la Policia Local de València Av. del Cid, 37de 8:30 a 13:30 hores, de dilluns a divendres.informesplv@valencia.es
Oficines on presentar
  • ALCALDIA-EL PALMARC/ Caudete, 15Tel.: 96.162.00.6De dilluns a divendres de 9:00 a 14:00 h.Registre: dimecres de 9:00 a 14:00 hores. L'atenció presencial es realitzarà amb cita prèvia, en la web municipal http://www.valencia.es o en el tel d'informació 010
  • ALCALDIA-EL SALERAv. dels Pinars, 1Tel.: 96.183.02.95De dilluns a divendres de 9:00 a 14:00 hores Registre: dimarts 9:00 a 14:00 horas. L'atenció presencial es realitzarà amb cita prèvia, en la web municipal http://www.valencia.es o en el tel d'informació 010
  • ALCALDIA-BENIFARAIGC/ Ferrer i Bigné, 47Tel.: 96.363.52.49De dilluns a divendres de 9.00 a 14.00 hores. Registre: dimarts de 9.00 a 14.00 hores. L'atenció presencial es realitzarà des del 9 de juny amb cita prèvia, en la web municipal http://www.valencia.es o en el tel d'informació 010
  • ALCADIA-BORBOTÓPl. Moreral, 8 Tel.: 96.390.17.47De dilluns a divendres de 9:00 a 14:00 h. Registre: dimarts de 9:00 a 14:00 hores. L'atenció presencial es realitzarà amb cita prèvia, en la web municipal http://www.valencia.es o en el tel d'informació 010
  • ALCALDIA-CASAS DE BÁRCENACarretera de Barcelona, 108Tel.: 96.185.42.05De dilluns a divendres de 9:00 a 14:00 hores Registre: dimecres de 9:00 a 14:00 hores L'atenció presencial es realitzarà amb cita prèvia, en la web municipal http://www.valencia.es o en el tel d'informació 010
  • ALCALDIA-EL PERELLONETAv. de les Gavines s/nTel.: 96.177.78.89De dilluns a divendres de 9:00 a 14:00 hores Registre: divendres de 9:00 a 14:00 hores. L'atenció presencial es realitzarà amb cita prèvia, en la web municipal http://www.valencia.es o en el tel d'informació 010
  • ALCALDIA-FORN D´ALCEDOC/ Guadalquivir, 15 (cantonada Alabau, 2)Tel.: 96.376.09.36De dilluns a divendres de 9:00 a 14:00 hores Registre: divendres de 9:00 a 14:00 hores. L'atenció presencial es realitzarà amb cita prèvia, en la web municipal http://www.valencia.es o en el tel d'informació 010
  • ALCALDIA-LA PUNTACamí del Canal 74 - Xalet de BartualTel.: 96 367 33 30 Fax: 96 367 33 30 De dilluns a divendres de 9:00 a 14:00 hore sRegistre: dijous de 9:00 a 14:00 hores L'atenció presencial es realitzarà amb cita prèvia, en la web municipal http://www.valencia.es o en el tel d'informació 010
  • ALCALDIA-LA TORREC/ Benidoleig, s/nTel.: 96.396.33.17De dilluns a divendres de 9:00 a 14:00 hores Registre: dimarts 9:00 a 14:00 horas. L'atenció presencial es realitzarà amb cita prèvia, en la web municipal http://www.valencia.es o en el tel d'informació 010
  • ALCALDIA-MASSARROJOSC/ Cura Bau, 10-12Tel.: 96.139.41.49De dilluns a divendres de 9:00 a 14:00 hores Registre: dimecres de 9:00 a 14:00 hores L'atenció presencial es realitzarà amb cita prèvia, en la web municipal http://www.valencia.es o en el tel d'informació 010
  • ALCALDIA-PINEDOCarrera del Riu, 263Tel.: 96.324.89.64De dilluns a divendres de 9:00 a 14:00 hores Registre: dimecres de 9:00 a 14:00 hores L'atenció presencial es realitzarà amb cita prèvia, en la web municipal http://www.valencia.es o en el tel d'informació 010
  • ALCALDIA-POBLE NOUCamí de Montcada, 205Tel.: 96.366.66.89De dilluns a divendres de 9:00 a 14:00 hores Registre: dilluns de 9:00 a 14:00 hores L'atenció presencial es realitzarà amb cita prèvia, en la web municipal http://www.valencia.es o en el tel d'informació 010
  • JUNTA MUNICIPAL DE ABASTOSC/ Alberic, 18Tel.: 96.352.54.78 Ext. 4509-4505Fax: 96.352.66.91De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. L'atenció presencial es realitzarà únicament amb cita prèvia, en la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010jmabastos@valencia.es
  • JUNTA MUNICIPAL DE CIUTAT VELLAPlaça Alfons el Magnànim, s/n (Xalet del Parterre) Tel.: 96.208.17.37 / 96.208.4174 / 96.208.4087/ 96.208.4159 Fax: 96.352.65.66De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. L'atenció presencial es realitzarà únicament amb cita prèvia, en la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010 jmciutatvella@valencia.es
  • JUNTA MUNICIPAL D'EXPOSICIÓC/ Guàrdia Civil, 19 Tel.: 962084327/ 962084328/ 962084331Fax: 96.360.17.36De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres.L'atenció presencial es realitzarà únicament amb cita prèvia, en la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010jmexposicion@valencia.es
  • JUNTA MUNICIPAL DE MARITIMC/ Francesc Cubells, 58Tel.: 962084260/ 962084262/ 962084258Fax: 96.367.27.48 De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. L'atenció presencial es realitzarà únicament amb cita prèvia, en la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010jmmaritim@valencia.es
  • JUNTA MUNICIPAL DE PATRAIXC/ Beat Nicolau Factor, 1 Tel.: 962084052/ 962084042/962084043De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres.L'atenció presencial es realitzarà únicament amb cita prèvia, en la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010jmpatraix@valencia.es
  • JUNTA MUNICIPAL DE RUSSAFAC/ Maties Perelló, 7 Tel.: 962084218 / 962084245 / 962084246 / 962084247 / 962087379Fax: 96.352.65.22De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres.L'atenció presencial es realitzarà únicament amb cita prèvia, en la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010jmruzafa@valencia.es
  • JUNTA MUNICIPAL DE TRÀNSITSC/ Comte Lumiares, 5 Tel.: 962084362/ 962084372 / 962084365Fax: 96.353.99.16De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres L'atenció presencial es realitzarà únicament amb cita prèvia, en la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010jmtransit@valencia.es
  • REGISTRE GENERAL D´ENTRADA - PL. AYUNTAMIENTOEdifici Casa Consistorial entrada per C/ Arquebisbe Mayoral, 1 - accTel.: 96.352.54.78 Ext: 1046De 8.30 a 14.00 de dilluns a divendres. L'atenció presencial es realitzarà des del 8 de juny per a persones físiques únicament. Amb cita prèvia, en la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010
  • REGISTRE GENERAL D´ENTRADA - TABACALERAAmadeu de Savoia, 11. Nau OestTel.: 96.352.54.78 - ext: 2036De 8:30 a 14.00 de dilluns a divendres. Només s'atendrà presencialment les persones que hagen sol·licitat cita prèvia a través de www.valencia.es o cridant al telèfon d'atenció ciutadana 010
  • JUNTA MUNICIPAL DELS POBLES DE BENIMÀMET-BENIFERRIC/ Senda de Secanet, 43 bj BenimametTel.: Registro: 963013436 / 963013446 Secretaria: 963013411 -963013446De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres.L'atenció presencial es realitzarà únicament amb cita prèvia, en la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon 963013636jmpoblesdeloest@valencia.es
  • JUNTA MUNICIPAL DE POBLES DEL SUDC/ Poetessa Leonor Perales, s/n (Castellar)Tel.: Registro: 963013023 Secretaría: 963013402 De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres.L'atenció presencial es realitzarà únicament amb cita prèvia, en la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon 963013023jmpoblesdelsud@valencia.es
  • JUNTA MUNICIPAL DE POBLES DEL NORDPl. Poble, 4 CarpesaTel.: 96.301.30.55 96.301.31.11De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres.L'atenció presencial es realitzarà únicament amb cita prèvia, en la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon 963013055jmpoblesdelnord@valencia.es
Anar a inici de pàgina