ePrivacy and GPDR Cookie Consent by Cookie Consent
Informe d'actuacions de la Unitat d'Intervenció del Departament de Bombers, Prevenció, Intervenció en Emergències i Protecció Civil
Modalitat presencial Modalitat web sense certificat Modalitat web amb certificat Modalitat telefònica
SC.BO.40
Descripció

Sol·licitud d'informe en relació a actuacions realitzades per la Unitat d’Intervenció del Departament de Bombers, Prevenció, Intervenció en Emergències i Protecció Civil, tals com:

  • Incendi: contenidor, estris en via pública, garatge, industrial, local públic, matolls, solar, abocadors, vehicle, habitatge, arbre, buc, forestal.
  • Salvament: absorció vesses; accident de trànsit; aigua (corts, fugides, acovardisques); obertura portes; atenció a persones amb problemes de mobilitat; caiguda de cartells, fanals i uns altres; caigudes en rases, pous; talles branques arbres; desconnexió alarmes; sanejat construccions; electricitat (línies i aparells elèctrics); gas (corts, fugides); relacionat amb himenòpters (abelles, vespes…); rescat d'animals; salvaments en ascensors; altres salvaments…
Qui ho pot sol·licitar?

Les persones físiques o jurídiques (o el seu representant) que tinguen relació directa amb el sinistre.

Requisits

Acreditar la relació amb el sinistre:

  • Ostentar la propietat del ben
  • Ser inquilí o inquilina
  • Actuar com a persona que exerceix l'administració o presidència de la comunitat de propietaris
  • Actuar com a representant de la companyia asseguradora
  • Haver-se vist implicat en el sinistre
Quan sol·licitar-ho

Qualsevol dia hàbil, en horari d'atenció al públic.

Documentació a presentar

Instància de sol·licitud general, que haurà de contenir la data de la intervenció (dia, mes, any), i en el cas de vehicles afectats (marca, model i matrícula).

Documentació addicional necessària segons el cas:
  • Si ho sol·licita qui ostenta la propietat o lloguer::
    • Document que acredite la titularitat/disponibilitat del ben.:

      Bien Inmueble:

      Si es propietario/a: cualquiera de los siguientes documentos:

      • Copia de la escritura de la propiedad (Registro de la Propiedad) o copia simple de la vivienda (Notaría).
      • Copia del recibo del IBI (Impuesto de Bienes Inmuebles), en el que conste la persona interesada como titular del bien.

      Si es inquilino/a:

      • Copia contrato de arrendamiento, acompañado del último recibo.

      Vehículo:

      • Copia de la póliza del seguro del vehículo.

       

  • Si ho sol·licita la presidència o la persona administradora de la Comunitat de Propietaris:
    • Còpia de l'acta del seu nomenament
  • Si ho sol·licita l'entitat asseguradora:
    • Pòlissa d’assegurances
    • Còpia dels poders:

      De l'entitat asseguradora a favor de la persona que actua en el seu nom i representació

Actuacions a realitzar per la persona sol·licitant
  1. Presentar la sol·licitud.
  2. Si en la sol·licitud s'autoritza a la notificació telemàtica com a mitjà de notificació preferent, se li notificarà a través d'aquest sistema (no és el correu electrònic, ha de disposar d'un certificat electrònic vàlid).
  3. En cas contrari, se li avisarà per a arreplegar l'informe d'actuacions en les Oficines del Parc Central de Bombers (Av. de la Plata s/n).
Termini de resolució i recursos
Silenci Administratiu: No és procedent
Termini màxim de resolució: No s´hi aplica
Fer en web

Realitzar la sol•licitud en línia amb firma digital

Si disposa de certificat digital de la Generalitat Valenciana o DNI electrònic pot realitzar el tràmit en línia polsant el botó Iniciar tràmit situat a l'inici d'esta pàgina, adjuntant aquells documents que s'indiquen en este Catàleg de Tràmits.

Legislació
  • Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.
  • Llei 13/2010, de 23 de novembre, de la Generalitat, de Protecció Civil i Gestió d'Emergències.
  • Llei 7/2011, d'1 d'abril, de la Generalitat, dels Serveis de Prevenció, Extinció d'Incendis i Salvament de la Comunitat
On dirigir-se

Departament de Bombers, Prevenció, Intervenció en Emergències i Protecció Civil
Av. de la Plata s/nº
Horari: de 08:00 hores a 14:30 hores, de dilluns a divendres.
Telèfons: 96.208.49.35 – 96.208.49.50 – 96.208.49.06 – 96.208.49.07

Oficines on presentar
  • JUNTA MUNICIPAL D'ABASTOSCarrer d'Alberic, 18Tel.: 96.352.54.78 Ext. 4509-4505Fax: 96.352.66.91De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. Si desitja sol·licitar cita prèvia pot fer-ho a través de la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010jmabastos@valencia.es
  • JUNTA MUNICIPAL DE CIUTAT VELLAPlaça d'Alfons el Magnànim, s/n (xalet del Parterre) Tel.: 96.208.17.37 / 96.208.4174 / 96.208.4087/ 96.208.4159 Fax: 96.352.65.66De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. Si desitja sol·licitar cita prèvia pot fer-ho a través de la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010 jmciutatvella@valencia.es
  • JUNTA MUNICIPAL D'EXPOSICIÓCarrer de la Guàrdia Civil, 19 Tel.: 962084327/ 962084328/ 962084331Fax: 96.360.17.36De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres.Si desitja sol·licitar cita prèvia pot fer-ho a través de la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010jmexposicion@valencia.es
  • JUNTA MUNICIPAL DEL MARÍTIMCarrer Barraca, 53Tel.: Información y Registro: 963014120 Obras: 963014008 / 963014210 Bonos EMT: 963014173 Actividades: 963014217De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. Si desitja sol·licitar cita prèvia pot fer-ho a través de la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010jmmaritim@valencia.es
  • JUNTA MUNICIPAL DE PATRAIXCarrer del Beat Nicolau Factor, 1 Tel.: 962084052/ 962084042/962084043De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. Si desitja sol·licitar cita prèvia pot fer-ho a través de la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010jmpatraix@valencia.es
  • JUNTA MUNICIPAL DE RUSSAFACarrer de Maties Perelló, 7 AVÍS: A causa de l'execució d'obres, els seus serveis es traslladen provisionalment des del dia 4 d'octubre de 2022 fins a un altre avís a l'Alqueria dels Peris situada al Parc urbà de Malilla (C/ Joaquín Benlloch, S/N)Tel.: 962084218 / 962084245 / 962084246 / 962084247 / 962087379Fax: 96.352.65.22De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. Si desitja sol·licitar cita prèvia pot fer-ho a través de la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010jmruzafa@valencia.es
  • JUNTA MUNICIPAL DE TRÀNSITSCarrer del Comte de Lumiares, 5 Tel.: 962084365/ 962084368Fax: 96.353.99.16De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. Si desitja sol·licitar cita prèvia pot fer-ho a través de la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010jmtransit@valencia.es
  • OFICINA D'INFORMACIÓ I REGISTRE GENERAL D´ENTRADA - PL. AJUNTAMENTEdifici de la Casa Consistorial, entrada pel carrer de l'Arquebisbe Mayoral, 1AcTel.: INFORMACIÓN: 010/96.310.00.10. REGISTRO: 96.208.10.35Fax: 96.353.99.80 De 8.30 a 14.00 de dilluns a divendres. Si desitja sol·licitar cita prèvia pot fer-ho a través de la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010informacion@valencia.es
  • REGISTRE GENERAL D´ENTRADA - TABACALERACarrer d'Amadeu de Savoia, 11, nau oestTel.: 96.352.54.78 - ext: 2036De 8:30 a 14.00 de dilluns a divendres. Si desitja sol·licitar cita prèvia pot fer-ho a través de la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010
  • ALCALDIA DEL PALMARCarrer de Cabdet, 15Tel.: 96.162.00.66Registre: dimecres de 9:00 a 14:00 hores.
  • ALCALDIA DEL SALERAvinguda dels Pinars, 1Tel.: 96.183.02.95Registre: dimarts 9:00 a 14:00 hores.
  • ALCALDIA DE BENIFARAIGCarrer de Ferrer i Bigné, 47Tel.: 96.363.52.49Registre: dimarts de 9.00 a 14.00 hores.
  • ALCADIA DE BORBOTÓPlaça del Moreral, 8 Tel.: 96.390.17.47Registre: dimarts de 9:00 a 14:00 hores.
  • ALCALDIA DE MASSARROJOSCarrer de Mossén Bau, 10-12Tel.: 96.139.41.49Registre: dimecres de 9:00 a 14:00 hores.
  • ALCALDIA DEL PERELLONETCarrer Marqués de Valterra, 35Tel.: 96.177.78.89Registre: divendres de 9:00 a 14:00 hores.
  • ALCALDIA DEL FORN D´ALCEDOCamí d'Alabau, 2Tel.: 96.376.09.36Registre: divendres de 9:00 a 14:00 hores.
  • ALCALDIA DE LA PUNTACamí del Canal, 74 (Xalet de Bartual)Tel.: 96 367 33 30 Fax: 96 367 33 30 Registre: dijous de 9:00 a 14:00 hores
  • ALCALDIA DE LA TORRECarrer de Benidoleig, s/nTel.: 96.396.33.17Registre: dimarts 9:00 a 14:00 hores.
  • ALCALDIA DE PINEDOCarrera del Riu, 263Tel.: 96.324.89.64Registre: dimecres de 9:00 a 14:00 hores.
  • ALCALDIA DE POBLE NOUCamí de Montcada, 205Tel.: 96.366.66.89Registre: dilluns de 9:00 a 14:00 hores.
  • ALCALDIA DE LES CASES DE BÀRCENACamí de les Cases de Bàrcena, 63; CP: 46131-ValènciaTel.: 96.185.42.05Registre: dimecres de 9:00 a 14:00 hores
  • JUNTA MUNICIPAL DELS POBLES DE BENIMÀMET-BENIFERRISenda del Secanet, 43 baix; BenimàmetTel.: de Registre: 963013436 i 963013446; Secretaria: 963013411 i 963013446De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. Si desitja sol·licitar cita prèvia pot fer-ho a través de la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010jmpoblesdeloest@valencia.es
  • JUNTA MUNICIPAL DE POBLES DEL SUDCarrer de la Poetessa Leonor Perales, s/n; CastellarTel.: de Registre: 963013023; Secretaría: 963013402 De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. Si desitja sol·licitar cita prèvia pot fer-ho a través de la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010jmpoblesdelsud@valencia.es
  • JUNTA MUNICIPAL DE POBLES DEL NORDPlaça del Poble, 4 CarpesaTel.: 96.301.30.55 96.301.31.11De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres.Si desitja sol·licitar cita prèvia pot fer-ho a través de la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010jmpoblesdelnord@valencia.es
Anar a inici de pàgina