ePrivacy and GPDR Cookie Consent by Cookie Consent
Sol·licitud de certificacions relatives a la carrera horitzontal de les persones empleades públiques de l’Ajuntament de València
Modalitat presencial Modalitat web sense certificat Modalitat web amb certificat Modalitat telefònica
PE.FC.20
Descripció

Sol·licitud de certificacions relatives a la carrera horitzontal de les persones empleades públiques de l’Ajuntament de València.

Qui ho pot sol·licitar?

Personal empleat públic de l’Ajuntament de València.

Requisits

a) Personal funcionari, tant de carrera com a interí.

b) Personal laboral, ja siga fix, per temps indefinit o temporal, amb les excepcions següents:

- El personal eventual.

- El personal funcionari amb habilitació de caràcter estatal

- Els òrgans directius al fet que fa referència l'article 130.1.A) lletres a) i b) de la Llei 7/85, de 2 d'abril, Reguladora de les Bases de Règim Local, en la seua redacció donada per la Llei 57/2003, de 16 de desembre, de mesures per a la modernització del govern local

- Al personal eventual amb contracte de naturalesa temporal que presta serveis per a la realització de programes públics de formació i promoció d'ocupació i per a realitzar les accions formatives dels diferents Plans de Formació i Ocupació Local

- Al personal alumne-treballador que reba la formació de polítiques actives de formació i ocupació.

- Al personal contractat d'acord amb l'Article 2.1 a) Reial decret Legislatiu 2/2015, de 23 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut dels Treballadors i altres normes legals d'aplicació.

Quan sol·licitar-ho

A partir del moment en que la persona accedisca al sistema de carrera professional horitzontal en l’Ajuntament de València i se li haja assignat grau i escaló de progressió.

Documentació a presentar

La sol·licitud es presenta en aquesta Seu Electrònica.. S'emplenarà i signarà el formulari després de prémer el botó “Iniciar tràmit” i s'adjuntarà la documentació que s'indica.

Només sol·licitud. Els requisits es comproven d’ofici.

Termini de resolució i recursos
Silenci Administratiu: No és procedent
Termini màxim de resolució: No s´hi aplica
Fer en web

Realitzar la sol·licitud en línia amb firma digital

Pot iniciar la sol·licitud en línia polsant el botó Iniciar tràmit situat a l’inici d’esta pàgina. Haurà d’identificar-se i firmar electrònicament d’acord amb els requisits assenyalats en Seu Electrònica / Sistemes de firma.

  • Òmpliga el formulari
  • Presente i firme la sol·licitud

Podrà imprimir i guardar un justificant de presentació. Posteriorment en l’apartat Carpeta Ciutadana d’esta Seu podrà consultar i obtindre còpia de les seues instàncies presentades i igualment podrà aportar documentació addicional o que li siga requerida.

Atenció telefònica

Informació en: carrera@valencia.es

Legislació
  • Instrucció per l’aplicació del factor 1 d’avaluació de l’exercici del servicis i unitats administratives, aprovada per la Junta de Govern el 21 de juliol de 2017
  • Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat públic.
  • Llei 4/21, de 16 de abril, de la Funció Pública Valenciana.
On dirigir-se

La presentació de documentació es realitzarà a través de la Seu Electrònica municipal, en virtut del que es disposa en la Resolució de la Junta de Govern Local de 27 de desembre del 2019, d'acord amb el que disposa la Llei 39/2015 de Procediment administratiu Comú, la qual establix que a partir de l'1 de gener de 2020, la relació del personal empleat municipal amb l'Ajuntament de València, per als tràmits i actuacions que realitzen amb ell per raó de la seua condició de personal empleat públic, haurà de realitzar-se necessàriament a través de mitjans electrònics.

Oficines d'informació
  • Servici d’Accés a l’Ocupació Pública i Carrera Professional - Unitat de Carrera i TeletreballC. Convent Sant Francesc, 2, planta 3-esquerraDe dilluns a divendres, de 8:30 a 14:00carrera@valencia.es
Anar a inici de pàgina