Provisió definitiva pel sistema de lliure designació de 1 lloc de treball de Cap d’Àrea (TD) i 12 llocs de treball de Cap de Servici (TD):
- 9459 CAP. ÀREA (TD) INFORMÀTIC/A INNOV. I AGENDA DIGITAL
- 40 CAP SERVICI (TD) TA.G./TAE-1 SERV. DE DEVESA-ALBUFERA
- 138 CAP SERVICI (TD) T.A.G./TAE-1 SERV. DE COMERÇ Y MERCATS
- 1082 CAP SERVICI (TD) T.A.G./TAE-1 SERV. OBRES I MANT.INFRAESTRUCTURAS
- 1222 CAP SERVICI (TD) T.A.G./TAE-1 SERV. D’OCUPACIÓ I FORMACIÓ
- 1236 CAP SERVICI (TD) T.A.G./TAE-1 SERV. DE PROTOCOL
- 4355 CAP SERVICI (TD) T.A.G./TAE-1 SERV. DE ADICCIONS
- 5782 CAP SERVICI (TD) T.A.G./TAE-1 SERV. DE PLATGES
- 5925 CAP SERVICI (TD) T.A.G./TAE-1 SERV. DE DISCIPLINA URBANISTICA
- 7720 CAP SERVICI (TD) T.A.G./TAE-1 SERV. GESTIÓ ECONÒMICA ÀREA OCUPACIÓ PÚBLICA
- 8191 CAP SERVICI (TD) T.A.G./TAE-1 SERV. DE MAJORS
- 8715 CAP SERVICI (TD) T.A.G./TAE-1 SERV. DE MILLORA CLIMÀTICA
- 9518 CAP SERVICI (TD) T.A.G./TAE-1 SERV. DE BANDA SIMFÒNICA
Les Bases de les convocatòries i tota la informació relativa al procés de selecció (llistes d'admesos, tribunals, etc.) poden consultar-se en la pàgina web municipal / tràmits / acceso a la función pública / estabilització per concurs oposició / concursos vigents / Convocatòria pel sistema de lliure designació de llocs de treball: 1 Cap d'Àrea (TD) i 12 Cap de Servici (TD).
- Cap dÀrea (TD): Personal funcionari de carrera de l’Ajuntament de València, pertanyent Escala Administració Especial, Subescala Tècnica, Clase Superior, Categoria plaça requerida: Informàtic/a, Subgrup A1 de classificació professional que tinga titulació de Llicenciatura o Grau en Informàtica i desitge participar en la convocatòria.
- Caps de Servici (TD): Personal funcionari de carrera de l’Ajuntament de València, pertanyent a l’Escala Administració General/Administració Especial, Subescala Tècnica, Categoria: Tècnic/a Administració General /Tècnic/a Administració Especial-1, Subgrup de classificació professional A1, que tinga titulació Superior Universitaria / Grau i desitge participar en la convocatòria.
10 dies hàbils a partir del següent al de la publicació de l’extracte d’aquesta convocatòria en el Boletín Oficial del Estado.
Publicació BOE: 01/04/2025
La sol·licitud es presenta en la seu electrònica. S’emplenarà i signarà després de polsar el botó “Iniciar tràmit” i s’adjuntarà, si és el cas, la documentació que s’indica en les bases.
Per a aquells documents que la persona aspirant conserve en suport paper, haurà de fer la conversió a document digital mitjançant l'escanejat, evitant la resolució en alta qualitat, de manera que no sobrepasse el límit per arxiu de 15 megues.
- Historial professional de competències i capacitats del personal aspirant (curriculum vitae):
Relacionant-los amb la documentació acreditativa dels mateixos.
Art. 61.2 Reglament de selecció, provisió de llocs de treball i mobilitat del personal de la funció pública valenciana, aprovat pel Decret 3/2017, de 13 de gener, del Consell.
- Documentació acreditativa dels mèrits al·legats per la persona aspirant:
Presentada per orde cronològic i sense necessitat de compulsar-la en eixe moment. Esta documentació presentada es comprovarà amb l'original amb anterioritat a la proposta de nomenament. No es tindrà en compte cap mèrit que no s'acredite en la presentació d'instàncies. Podrà continuar aportant mitjançant “Documentació addicional” una vegada iniciat el tràmit.
- Annex orde de preferència dels llocs:
Document disponible en l'apartat "Impresos" d'este tràmit.
En este document s'establirà el lloc o llocs de treball al/s qual/s sol·licita participar, assenyalant un ordre de preferència.
- Recurs potestatiu de reposició (termini d'interposició: un mes)
- Recurs Contenciós-Administratiu (termini d'interposició: dos mesos)
Realitzar la sol·licitud en línia amb firma digital
Pot iniciar la sol·licitud en línia polsant el botó Iniciar tràmit situat a l'inici d'esta pàgina. Haurà d'identificar-se i firmar electrònicament d'acord amb els requisits assenyalats en Seu Electrònica / Sistemes de firma.
- Tinga preparada la documentació que necessite adjuntar d'acord amb l'apartat Documentació a presentar.
- Òmpliga el formulari.
- Adjunte la documentació requerida (el Curriculum vitae, la documentació acreditativa i l'annex). Pot fer ús, de l'enllaç “Documentació addicional”, en el cas d'aportar més d'un arxiu.
- Confirme les dades, firme i presente la sol·licitud.
En l'apartat Carpeta Ciutadana d'esta Seu podrà consultar i obtindre còpia de les seues instàncies presentades i podrà aportar documentació addicional o que li siga requerida.
- Bases específiques per a la provisió definitiva mitjançant el procediment de lliure designació d’un lloc de treball de Cap d’Àrea (TD) i dotze llocs de treball de Cap de Servici (TD).
- Bases generals comunes que han de regir en els procediments de concurs i lliure designació per a la provisió amb caràcter definitiu de llocs de treball en l'Excel·lentíssim Ajuntament de València. Anunci de modificació de les bases generals comunes.
- Text Refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat públic, aprovat per Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre.
- Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les Bases de Règim Local.
- Text Refós aprovat per Reial decret legislatiu 781/1986, de 18 d'abril, per la normativa autonòmica valenciana sobre Funció Pública.
- SERVICI DE PERSONALC/ Sang, 5Tel.: 4809 - 3686 - 76228:30 a 14:00