Este tràmit permet inscriure's en el procés de selecció per a cobrir 20 places d'Operador/a de Comunicacions (grup C1), de les quals 14 places són per torn lliure i 6 places per torn de mobilitat.
La selecció es realitzarà mitjançant el sistema de concurs oposició per al torn lliure, seguit de curs selectiu de caràcter eliminatori i concurs per al torn de mobilitat, precedit de reconeixement mèdic eliminatori.
Per a participar, és necessari emplenar el formulari en esta seu electrònica, pagar les taxes corresponents i presentar la sol·licitud dins del termini establit.
Les Bases de les convocatòries i tota la informació relativa al procés de selecció (llistes de personal admés, tribunals, etc.) poden consultar-se en la pàgina web d'Oposicions, Tràmits / Accés a la Funció Pública / Seguiment d'oposicions
Per a ser admeses al present procés selectiu, les persones aspirants hauran de reunir els següents requisits en el dia en què finalitze el termini de presentació d'instàncies:
a) Aspirants que accedisquen pel torn lliure
- Tindre compliments setze anys i no excedir de l'edat màxima de jubilació forçosa.
- Tindre la nacionalitat espanyola o estar en algun dels supòsits previstos per la normativa vigent per a l'accés dels nacionals d'altres Estats a llocs de la Funció Pública en les Administracions Públiques
- Posseir la capacitat física i psíquica necessària per a l'acompliment de les funcions dels llocs de treball afectats
- No haver sigut separades mitjançant expedient disciplinari del servici de qualsevol Administració Pública, ni trobar-se inhabilitades per a l'exercici de funcions públiques.
- Estar en possessió del títol de Batxiller o Tècnic/a o titulacions equivalents, o estar en condicions per a obtindre-ho en la data que finalitze el termini de presentació d'instàncies
- Estar en possessió del permís de conduir de la classe B.
- Coneixement de la llengua castellana. Els qui no tinguen la nacionalitat espanyola, a l'efecte de ser admeses a la convocatòria, hauran d'acreditar posseir els coneixements de la llengua castellana corresponents al diploma d'espanyol nivell intermedi (B2) o superior, o estar en condicions d'obtindre-ho en la data en què acabe el termini de presentació d'instàncies, o estar en possessió de certificat acreditatiu d'haver cursat la primària i la secundària o el batxillerat en l'Estat espanyol.
- Abonar els drets d'examen corresponents.
b) Aspirants que accedisquen pel torn de mobilitat
- Ser personal funcionari de carrera de la categoria que es convoca (Operador/a de Comunicacions) de qualsevol dels SPEIS de la Comunitat Valenciana, integrat en l'Escala d'Administració Especial, Subescala de Servicis Especials, Classe Servici d'Extinció d'Incendis i Categoria d'Operador/a de Comunicacions, corresponent a l'Escala Bàsica i al Grup de Titulació C1.
- Haver ocupat com a personal funcionari de carrera durant 5 anys en un SPEIS de la Comunitat Valenciana la mateixa plaça a la qual s'aspira i amb la mateixa classificació.
- Faltar-li més de 5 anys per a la jubilació, comptats des de la convocatòria, i no trobar-se en la situació de «segona activitat», a excepció del cas de gestació o lactància.
- No trobar-se en situació de suspensió per a l'exercici de funcions públiques.
- Tindre la capacitat funcional i psicofísica suficient per a l'exercici de les comeses assignades als llocs vinculats a la plaça objecte de la convocatòria en la Relació de Llocs de treball de l'Ajuntament.
- Estar en possessió del permís de conduir de la classe B.
20 dies hàbils a partir del següent al de la publicació de l'extracte de les bases en el Boletín Oficial del Estado.
Publicació BOE: 03/10/2025
Termini de sol·licitud: del dia 06/10/2025 fins al 03/11/2025 ambdós inclusivament.La sol·licitud es presenta en esta Seu Electrònica. Una vegada s'haja polsat el botó Iniciar tràmit, s'emplenarà el formulari, es formalitzarà el pagament de la taxa corresponent i si és el cas, s'adjuntarà la documentació acreditativa de exempció/bonificació. La presentació finalitzarà amb la firma electrònica de la sol·licitud.
Documentació addicional necessària segons el cas:- Torn lliure. Si és el cas, documentació acreditativa de la bonificació de la taxa:
- Última declaració de l'IRPF o certificació d'Hisenda de no haver-la presentat per no estar obligat/ada
- Llibre de família nombrosa
- Certificació expedida pels servicis públics d’ocupació
- Torn de mobilitat. Documentació per a concurs i, si és el cas, acreditativa de bonificació de la taxa:
- Curriculum Vitae
- Documentació acreditativa dels mèrits al·legats
- Llibre de família nombrosa
- Última declaració de l'IRPF o certificació d'Hisenda de no haver-la presentat per no estar obligat/ada
- Certificació expedida pels servicis públics d’ocupació
Import: 35,97 euros. Dret a bonificacions segons es contempla en l'Art. 6 de l'Ordenança.
Ordenança reguladora de la Taxa per prestació de servicis administratius en Proves i Expedients de Selecció de PersonalEl model d'autoliquidació asociat a aquesta taxa es el A708 - Taxa per prestació dels Serveis Administratius en proves i expedients de Selecció de Personal.Pot simular l'autoliquidació ací.- Recurs Contenciós-Administratiu (termini d'interposició: dos mesos)
- Recurs potestatiu de reposició (termini d'interposició: un mes)
La sol·licitud es pot iniciar en línia mitjançant el botó Iniciar tràmit, situat a l'inici d'esta pàgina. Serà necessària la identificació i signatura electrònica, d'acord amb els sistemes habilitats en la Seu Electrònica / Sistemes de firma.
Una vegada dins del tràmit:
- S'haurà de completar el formulari de sol·licitud, indicant el torn d'accés.
- A continuació, s'haurà de formalitzar el pagament electrònic de la taxa corresponent, a través de l'enllaç habilitat en el tràmit i utilitzant l'aplicació SIGA (Sistema d'Informació de Gestió d'Autoliquidacions).
- En cas de bonificació o exempció de la taxa, així com en el cas d'accedir pel torn de mobilitat, s'haurà d'adjuntar la documentació acreditativa. Si cal aportar més d’un fitxer, es podrà utilitzar l’enllaç Documentació addicional.
- La sol·licitud haurà de ser presentada i signada electrònicament.
Una vegada finalitzat el procés, es podrà guardar o imprimir el justificant de presentació.
Posteriorment, des de l’apartat "Carpeta Ciutadana" de la Seu Electrònica, es podrà consultar i obtindre còpia de les sol·licituds presentades, així com aportar documentació addicional o requerida.
010
96 352 54 78 Extensions: 4814,4844, 4851, 4853, 5708, 5708, 4810, 4821 y 4854.
- Bases específiques que regiran la convocatòria per a proveir en propietat 20 places d'Operador/a de Comunicacions.
- Bases generals que regiran els processos selectius per a l'accés a la funció pública a l'Ajuntament de València i modificacions.
- Reial Decret legislatiu 5/2015, de 30 d’octubre, pel qual s’aprova el text refós de la Llei de l’Estatut Bàsic de l’Empleat Públic
- Llei 30/1984, de 2 d’agost, de Mesures de Reforma per a la Funció Pública, en la qual cosa resulte vigent
- Reial Decret Legislatiu 781/86, de 18 d’abril, pel qual s’arova el Text Refós de les Disposicions legals vigents en materia de Règim Local
- Reial Decret 364/95, de 10 de març, pel qual s’aprova el Reglament General d’Ingrés del personal al servici de l’Administració General de l’Estat i de provisió de llocs de treball i promoció profesional dels Funcionaris Civils de l’administració General de l’Estat, amb carácter supletori
- Llei 4/2021, de 16 d’abril, de la Generalitat, de la Funció Pública Valenciana
- Decret 3/2017, de 13 de gener del Consell, pel qual aprova el Regalmente de secció, provisió de llocs de treball i mobilitat del personal de la Funció Pública Valenciana