ePrivacy and GPDR Cookie Consent by Cookie Consent
Convocatòria d'ocupació pública (Subgrup A1): Veterinari/ària, Psicòleg/loga i Sociòleg/a, torn lliure
Modalitat presencial Modalitat web sense certificat Modalitat web amb certificat Modalitat telefònica
PE.AF.360
Descripció

Este tràmit permet inscriure's en el procés de selecció per a cobrir les següents places pel torn lliure (grup A1):

  • 5 places de Veterinari/ària.
  • 28 places de Psicòleg/loga, de les quals es reservan 2 places per a persones amb diversitat funcional amb un grau igual o superior al 33%.
  • 1 plaça de Sociòleg/a.

La selecció es realitzarà mitjançant el sistema d'oposició. Per a participar, és necessari emplenar el formulari en esta seu electrònica, pagar les taxes corresponents i presentar la sol·licitud dins del termini establit en la convocatòria.

Les Bases de les convocatòries i tota la informació relativa al procés de selecció (llistes de personal admés, tribunals, etc.) poden consultar-se en la pàgina web d'Oposicions, Tràmits / Accés a la Funció Pública / Seguiment d'oposicions

Requisits

Per a ser admés/a a el present procés selectiu per a accés a la funció pública local, serà necessari referits al dia en què finalitze el termini de presentació d'instàncies, complir els següents requisits:

  • Tindre compliments setze anys i no excedir de l'edat màxima de jubilació forçosa.
  • Posseir la nacionalitat espanyola o la d'un país membre de la Unió Europea o la de qualsevol estat al qual siga aplicable la lliure circulació de treballadors i treballadores (en virtut de tractats internacionals celebrats per la Unió Europea i ratificats per Espanya); ser cònjuge d'espanyols/as i de nacionals d'altres estats membres de la Unió Europea, sempre que no estiguen separats/as de dret, o ser els seus descendents o els del seu cònjuge menors de 21 anys o majors d'esta edat dependents.
  • Posseir la capacitat física i psíquica necessària per a l'acompliment de les funcions dels llocs de treball afectats.
  • No haver sigut separat/a mitjançant expedient disciplinari del servici de qualsevol Administració Pública, ni trobar-se inhabilitat/a per a l'exercici de funcions públiques.
  • Estar en possessió del títol de Llicenciatura o Grau o equivalent que s'exigisca en cada convocatòria, o estar en condicions per a obtindre-ho en la data que finalitze el termini de presentació d'instàncies. L'equivalència haurà de ser reconeguda com a tal per l'Administració competent en cada cas concret i degudament acreditat en tal sentit pels aspirants.
  • Abonar els drets d'examen corresponents, de conformitat amb l'Ordenança Fiscal reguladora de la Taxa per prestació de servicis administratius en proves i expedients de selecció de personal de l'Ajuntament de València.
  • Les persones aspirants que concórreguen pel torn de reserva de discapacitat, a més de reunir els requisits generals exigits, hauran de tindre legalment reconegut un grau de discapacitat igual o superior al 33 per cent en el dia de finalització del termini de presentació de sol·licituds i mantindre'l fins al moment de la presa de possessió com a personal funcionari de carrera o personal laboral fix, havent d'acreditar esta circumstància .una vegada superat el procés selectiu
Quan sol·licitar-ho

20 dies hàbils a partir del següent al de la publicació de l'extracte de les bases en el Boletín Oficial del Estado.

Publicació BOE: 05/08/2025


Termini de sol·licitud: del dia 06/08/2025 fins al 03/09/2025 ambdós inclusivament.
Documentació a presentar

La sol·licitud es presenta en esta Seu Electrònica. Una vegada s'haja polsat el botó Iniciar tràmit, s'emplenarà el formulari, es formalitzarà el pagament de la taxa corresponent i si és el cas, s'adjuntarà la documentació acreditativa de exempció/bonificació. La presentació finalitzarà amb la firma electrònica de la sol·licitud.

No es requerix documentació per a mèrits en establir-se un únic torn per a oposició lliure.

Documentació addicional necessària segons el cas:
  • Si és el cas, documentació acreditativa de la taxa:
    • Certificació expedida pels servicis públics d’ocupació
    • Certificat oficial o targeta acreditativa de discapacitat
    • Llibre de família nombrosa
    • Última declaració de l'IRPF o certificació d'Hisenda de no haver-la presentat per no estar obligat/ada
Taxes
Taxa per prestació de Servicis Administratius en proves i expedients de Selecció de Personal

Import: 46,87 euros. Dret a bonificacions segons es contempla a l'art. 6 de l'Ordenança.


Ordenança reguladora de la Taxa per prestació de servicis administratius en Proves i Expedients de Selecció de Personal

El model d'autoliquidació asociat a aquesta taxa es el A708 - Taxa per prestació dels Serveis Administratius en proves i expedients de Selecció de Personal.
Pot simular l'autoliquidació ací.

Termini de resolució i recursos
Recursos que poden interposar-se:
  • Recurs potestatiu de reposició (termini d'interposició: un mes)
  • Recurs Contenciós-Administratiu (termini d'interposició: dos mesos)
Silenci Administratiu: Desestimatori

Termini màxim de resolució: 3 mesos
Fer en web

La sol·licitud es pot iniciar en línia mitjançant el botó Iniciar tràmit, situat a l'inici d'esta pàgina. Serà necessària la identificació i signatura electrònica, d'acord amb els sistemes habilitats en la Seu Electrònica / Sistemes de firma.

Una vegada dins del tràmit:

  1. S'haurà de completar el formulari de sol·licitud, indicant, si escau, la reserva per diversitat funcional.
  2. A continuació, s'haurà de formalitzar el pagament electrònic de la taxa corresponent, a través de l'enllaç habilitat en el tràmit i utilitzant l'aplicació SIGA (Sistema d'Informació de Gestió d'Autoliquidacions).
  3. En cas de bonificació o exempció de la taxa, així com en el cas d'accedir pel torn de reserva de diversitat funcional, s'haurà d'adjuntar la documentació acreditativa. Si cal aportar més d’un fitxer, es podrà utilitzar l’enllaç Documentació addicional.
  4. La sol·licitud haurà de ser presentada i signada electrònicament.

Una vegada finalitzat el procés, es podrà guardar o imprimir el justificant de presentació.
Posteriorment, des de l’apartat "Carpeta Ciutadana" de la Seu Electrònica, es podrà consultar i obtindre còpia de les sol·licituds presentades, així com aportar documentació addicional o requerida.

Atenció telefònica

010

96 352 54 78 Extensions: 4814,4844, 4851, 4853, 5708, 5708, 4810, 4821 y 4854.

Legislació
On dirigir-se

010

96352 54 78

Web municipal: www.valencia.es i tauler d'edictes.

Anar a inici de pàgina