ePrivacy and GPDR Cookie Consent by Cookie Consent
Convocatòria d'ocupació pública (Subgrup A2): 25 places d'Arquitecte/a Tècnic/a i 57 places de Tècnic/a Mitjà/ana de Treball Social, torn lliure
Modalitat presencial Modalitat web sense certificat Modalitat web amb certificat Modalitat telefònica
PE.AF.350
Descripció

Este tràmit permet inscriure's en el procés de selecció per a cobrir les següents places pel torn lliure (grup A2):

  • 25 places d'Arquitecte/a Tècnic/a, de les quals es reserva 2 places per a persones amb diversitat funcional amb un grau igual o superior al 33%.
  • 57 places de Tècnic/a Mitjà/ana de Treball Social, de les quals es reserva 5 places per a persones amb diversitat funcional amb un grau igual o superior al 33%.

La selecció es realitzarà mitjançant el sistema d'oposició. Per a participar, és necessari emplenar el formulari en esta seu electrònica, pagar les taxes corresponents i presentar la sol·licitud dins del termini establit en la convocatòria.

Les Bases de les convocatòries i tota la informació relativa al procés de selecció (llistes de personal admés, tribunals, etc.) poden consultar-se en la pàgina web d'Oposicions, Tràmits / Accés a la Funció Pública / Seguiment d'oposicions

Requisits

Per a ser admés/a a el present procés selectiu per a accés a la funció pública local, serà necessari referits al dia en què finalitze el termini de presentació d'instàncies, complir els següents requisits:

  • Tindre compliments setze anys i no excedir de l'edat màxima de jubilació forçosa.
  • Posseir la nacionalitat espanyola o la d'un país membre de la Unió Europea o la de qualsevol estat al qual siga aplicable la lliure circulació de treballadors i treballadores (en virtut de tractats internacionals celebrats per la Unió Europea i ratificats per Espanya); ser cònjuge d'espanyols/as i de nacionals d'altres estats membres de la Unió Europea, sempre que no estiguen separats/as de dret, o ser els seus descendents o els del seu cònjuge menors de 21 anys o majors d'esta edat dependents.
  • Posseir la capacitat física i psíquica necessària per a l'acompliment de les funcions dels llocs de treball afectats.
  • No haver sigut separat/a mitjançant expedient disciplinari del servici de qualsevol Administració Pública, ni trobar-se inhabilitat/a per a l'exercici de funcions públiques.
  • Estar en possessió del títol o Grau o equivalent que s'exigisca en cada convocatòria, o estar en condicions per a obtindre-ho en la data que finalitze el termini de presentació d'instàncies. L'equivalència haurà de ser reconeguda com a tal per l'Administració competent en cada cas concret i degudament acreditat en tal sentit pels aspirants.
  • Abonar els drets d'examen corresponents, de conformitat amb l'Ordenança Fiscal reguladora de la Taxa per prestació de servicis administratius en proves i expedients de selecció de personal de l'Ajuntament de València.
  • Les persones aspirants que concórreguen pel contingent de reserva de discapacitat, a més de reunir els requisits generals exigits, hauran de tindre legalment reconegut un grau de discapacitat igual o superior al 33 per cent en el dia de finalització del termini de presentació de sol·licituds i mantindre'l fins al moment de la presa de possessió com a personal funcionari de carrera o personal laboral fix, havent d'acreditar esta circumstància una vegada superat el procés selectiu.
Quan sol·licitar-ho

20 dies hàbils a partir del següent al de la publicació de l'extracte de les bases en el Boletín Oficial del Estado.

Publicació BOE: 22/07/2025


Termini de sol·licitud: del dia 23/07/2025 fins al 20/08/2025 ambdós inclusivament.
Documentació a presentar

La sol·licitud es presenta en esta Seu Electrònica. Una vegada s'haja polsat el botó Iniciar tràmit, s'emplenarà el formulari, es formalitzarà el pagament de la taxa corresponent i si és el cas, s'adjuntarà la documentació acreditativa de exempció/bonificació. La presentació finalitzarà amb la firma electrònica de la sol·licitud.

No es requerix documentació per a mèrits en establir-se un únic torn per a oposició lliure.

Documentació addicional necessària segons el cas:
  • Si és el cas, documentació acreditativa de la taxa:
    • Certificació expedida pels servicis públics d’ocupació
    • Certificat oficial o targeta acreditativa de discapacitat
    • Llibre de família nombrosa
    • Última declaració de l'IRPF o certificació d'Hisenda de no haver-la presentat per no estar obligat/ada
Taxes
Taxa per prestació de Servicis Administratius en proves i expedients de Selecció de Personal

Import: 41,41 euros. Dret a bonificacions segons es contempla a l'art. 6 de l'Ordenança.


Ordenança reguladora de la Taxa per prestació de servicis administratius en Proves i Expedients de Selecció de Personal

El model d'autoliquidació asociat a aquesta taxa es el A708 - Taxa per prestació dels Serveis Administratius en proves i expedients de Selecció de Personal.
Pot simular l'autoliquidació ací.

Termini de resolució i recursos
Recursos que poden interposar-se:
  • Recurs potestatiu de reposició (termini d'interposició: un mes)
  • Recurs Contenciós-Administratiu (termini d'interposició: dos mesos)
Silenci Administratiu: Desestimatori

Termini màxim de resolució: 3 mesos
Fer en web

La sol·licitud es pot iniciar en línia mitjançant el botó Iniciar tràmit, situat a l'inici d'esta pàgina. Serà necessària la identificació i signatura electrònica, d'acord amb els sistemes habilitats en la Seu Electrònica / Sistemes de firma.

Una vegada dins del tràmit:

  1. S'haurà de completar el formulari de sol·licitud, indicant, si escau, la reserva per diversitat funcional.
  2. A continuació, s'haurà de formalitzar el pagament electrònic de la taxa corresponent, a través de l'enllaç habilitat en el tràmit i utilitzant l'aplicació SIGA (Sistema d'Informació de Gestió d'Autoliquidacions).
  3. En cas de bonificació o exempció, s'haurà d'adjuntar la documentació acreditativa. Si cal aportar més d’un fitxer, es podrà utilitzar l’enllaç Documentació addicional.
  4. La sol·licitud haurà de ser presentada i signada electrònicament.

Una vegada finalitzat el procés, es podrà guardar o imprimir el justificant de presentació.
Posteriorment, des de l’apartat "Carpeta Ciutadana" de la Seu Electrònica, es podrà consultar i obtindre còpia de les sol·licituds presentades, així com aportar documentació addicional o requerida.

Atenció telefònica

010; 96 352 54 78 Ext. 4814,4844, 4851, 4853, 5708, 5708, 4810, 4821 y 4854.

Legislació
  • Bases generals que regiran els processos selectius per a l'accés a la funció pública a l'Ajuntament de València i modificacions.
  • Reial Decret legislatiu 5/2015, de 30 d’octubre, pel qual s’aprova el text refós de la Llei de l’Estatut Bàsic de l’Empleat Públic

  • Llei 30/1984, de 2 d’agost, de Mesures de Reforma per a la Funció Pública, en la qual cosa resulte vigent

  • Reial Decret Legislatiu 781/86, de 18 d’abril, pel qual s’arova el Text Refós de les Disposicions legals vigents en materia de Règim Local

  • Reial Decret 364/95, de 10 de març, pel qual s’aprova el Reglament General d’Ingrés del personal al servici de l’Administració General de l’Estat i de provisió de llocs de treball i promoció profesional dels Funcionaris Civils de l’administració General de l’Estat, amb carácter supletori

  • Llei 4/2021, de 16 d’abril, de la Generalitat, de la Funció Pública Valenciana

  • Decret 3/2017, de 13 de gener del Consell, pel qual aprova el Regalmente de secció, provisió de llocs de treball i mobilitat del personal de la Funció Pública Valenciana

On dirigir-se

010

96352 54 78

Web municipal: www.valencia.es i tauler d'edictes.

Anar a inici de pàgina