Este tràmit permet inscriure's en el procés de selecció per a cobrir 97 places de Tècnic/a d'Administració General, pel torn lliure (grup A1), de les quals 9 places están reservades per a persones amb diversitat funcional amb un grau igual o superior al 33%.
- La selecció es realitzarà mitjançant el sistema d'oposició.
- Per a participar, és necessari emplenar el formulari en esta seu electrònica, pagar les taxes corresponents i presentar la sol·licitud dins del termini establit en la convocatòria.
Les Bases de les convocatòria i tota la informació relativa al procés de selecció (llistes de personal admés, tribunals, etc.) poden consultar-se en la pàgina web d'Oposicions, Tràmits / Accés a la Funció Pública / Seguiment d'oposicions/TÈCNIC/A D'ADMINISTRACIÓ GENERAL (Torn lliure).
Per a ser admés/a a el present procés selectiu per a accés a la funció pública local, serà necessari referits al dia en què finalitze el termini de presentació d'instàncies, complir els següents requisits:
- Tindre compliments setze anys i no excedir de l'edat màxima de jubilació forçosa.
- Posseir la nacionalitat espanyola o la d'un país membre de la Unió Europea o la de qualsevol estat al qual siga aplicable la lliure circulació de treballadors i treballadores (en virtut de tractats internacionals celebrats per la Unió Europea i ratificats per Espanya); ser cònjuge d'espanyols/as i de nacionals d'altres estats membres de la Unió Europea, sempre que no estiguen separats/as de dret, o ser els seus descendents o els del seu cònjuge menors de 21 anys o majors d'esta edat dependents.
- Posseir la capacitat física i psíquica necessària per a l'acompliment de les funcions dels llocs de treball afectats.
- No haver sigut separat/a mitjançant expedient disciplinari del servici de qualsevol Administració Pública, ni trobar-se inhabilitat/a per a l'exercici de funcions públiques.
- Estar en possessió del títol de Llicenciatura o Grau en Dret, Llicenciatura o Grau en Ciències Polítiques, Llicenciatura o Grau en Econòmiques, Llicenciatura o Grau en Empresarials, Llicenciatura en Administració i Direcció d'Empreses, Titule Oficial de Grau en Gestió i Administració Pública, Grau en Ciències Jurídiques i de les Administracions Públiques, Intendent Mercantil, Actuari, o equivalents, o estar en condicions per a obtindre-ho en la data que finalitze el termini de presentació d'instàncies. L'equivalència haurà de ser reconeguda com a tal per l'Administració competent en cada cas concret i degudament acreditat en tal sentit pels aspirants.
- Abonar els drets d'examen corresponents, de conformitat amb l'Ordenança Fiscal reguladora de la Taxa per prestació de servicis administratius en proves i expedients de selecció de personal de l'Ajuntament de València.
20 dies hàbils a partir del següent al de la publicació de l'extracte de les bases en el Boletín Oficial del Estado.
Publicació BOE: 19/07/2025
Termini de sol·licitud: del dia 21/07/2025 fins al 18/08/2025 ambdós inclusivament.La sol·licitud es presenta en esta Seu Electrònica. Una vegada s'haja polsat el botó Iniciar tràmit, s'emplenarà el formulari, es formalitzarà el pagament de la taxa corresponent i si és el cas, s'adjuntarà la documentació acreditativa de exempció/bonificació. La presentació finalitzarà amb la firma electrònica de la sol·licitud.
No es requerix documentació per a mèrits en establir-se un únic torn per a oposició lliure.
- Si és el cas, documentació acreditativa de la bonificació/exempció de la taxa:
- Certificat oficial o targeta acreditativa de discapacitat
- Última declaració de l'IRPF o certificació d'Hisenda de no haver-la presentat per no estar obligat/ada
- Llibre de família nombrosa
- Certificació expedida pels servicis públics d’ocupació
Import: 46,87 euros. Dret a bonificacions segons es contempla a l'art. 6 de l'Ordenança.
Ordenança reguladora de la Taxa per prestació de servicis administratius en Proves i Expedients de Selecció de PersonalEl model d'autoliquidació asociat a aquesta taxa es el A708 - Taxa per prestació dels Serveis Administratius en proves i expedients de Selecció de Personal.Pot simular l'autoliquidació ací.- Recurs potestatiu de reposició (termini d'interposició: un mes)
- Recurs Contenciós-Administratiu (termini d'interposició: dos mesos)
La sol·licitud es pot iniciar en línia mitjançant el botó Iniciar tràmit, situat a l'inici d'esta pàgina. Serà necessària la identificació i signatura electrònica, d'acord amb els sistemes habilitats en la Seu Electrònica / Sistemes de firma.
Una vegada dins del tràmit:
- S'haurà de completar el formulari de sol·licitud, indicant, si escau, la reserva per diversitat funcional.
- A continuació, s'haurà de formalitzar el pagament electrònic de la taxa corresponent, a través de l'enllaç habilitat en el tràmit i utilitzant l'aplicació SIGA (Sistema d'Informació de Gestió d'Autoliquidacions).
- En cas de bonificació o exempció, s'haurà d'adjuntar la documentació acreditativa. Si cal aportar més d’un fitxer, es podrà utilitzar l’enllaç Documentació addicional.
- La sol·licitud haurà de ser presentada i signada electrònicament.
Una vegada finalitzat el procés, es podrà guardar o imprimir el justificant de presentació.
Posteriorment, des de l’apartat "Carpeta Ciutadana" de la Seu Electrònica, es podrà consultar i obtindre còpia de les sol·licituds presentades, així com aportar documentació addicional o requerida.
010; 96 352 54 78 Ext. 4814,4844, 4851, 4853, 5708, 5708, 4810, 4821 y 4854.
- Bases específiques que regiran la convocatòria per a proveir en Propietat 97 places de tècnic/a d'administració general, pel Torn lliure. Modificació bases (Bop nº 243 18-12-24).
-
Reial Decret legislatiu 5/2015, de 30 d’octubre, pel qual s’aprova el text refós de la Llei de l’Estatut Bàsic de l’Empleat Públic
-
Llei 30/1984, de 2 d’agost, de Mesures de Reforma per a la Funció Pública, en la qual cosa resulte vigent
-
Reial Decret Legislatiu 781/86, de 18 d’abril, pel qual s’arova el Text Refós de les Disposicions legals vigents en materia de Règim Local
-
Reial Decret 364/95, de 10 de març, pel qual s’aprova el Reglament General d’Ingrés del personal al servici de l’Administració General de l’Estat i de provisió de llocs de treball i promoció profesional dels Funcionaris Civils de l’administració General de l’Estat, amb carácter supletori
-
Llei 4/2021, de 16 d’abril, de la Generalitat, de la Funció Pública Valenciana
-
Decret 3/2017, de 13 de gener del Consell, pel qual aprova el Regalmente de secció, provisió de llocs de treball i mobilitat del personal de la Funció Pública Valenciana
Oficines on obtindre informació i realitzar consultes:
010
96352 54 78
Web municipal: www.valencia.es i tauler d'edictes.
Oficines de presentació: Seu electrònica