ePrivacy and GPDR Cookie Consent by Cookie Consent
Concurs-Oposició i Concurs per a la convocatòria de 10 places de Intendent/a de la Policia Local
Modalitat presencial Modalitat web sense certificat Modalitat web amb certificat Modalitat telefònica
PE.AF.155
Descripció

La provisió en propietat de 10 places d'Intendent/a de Policia Local de l'Escala d'Administració Especial, Subescala: Servicis Especials, Classe: Policia Local i els seus auxiliars, Escala Superior, subgrup A2 de titulació, procedents de l'Oferta d'Ocupació Pública de 2024.

Sent proveïdes 6 pel torn de promoció interna ordinària i 2 per promoció interna interadministrativa amb mobilitat, mitjançant el procediment selectiu de Concurs-Oposició. Així com, 2 per mobilitat, mitjançant el procediment selectiu de Concurs.

Les Bases de les convocatòries i tota la informació relativa al procés de selecció (llistes d'admesos, tribunals, etc.) poden consultar-se en la pàgina web municipal / TRÀMITS / ACCÉS A LA FUNCIÓ PÚBLICA / SEGUIMENT D'OPOSICIONS (categoria professional: Intendent/a Policia Local).

Qui ho pot sol·licitar?

Per al torn de promoció interna ser personal funcionari de carrera de l'Ajuntament de València amb categoria immediatament inferior (Inspector/a). Així com, per als torns de promoció interna interadministrativa per mobilitat amb categoria immediatament inferior (Inspector/a) i per al torn de mobilitat, ser personal funcionari de carrera d'administració especial de la categoria que es convoca, tots dos torns de qualsevol dels municipis de la Comunitat Valenciana. Tot això amb el compliment dels requisits assenyalats en les bases que regixen la convocatòria per a proveir en propietat 10 places d'Intendent/a de Policia Local.

Requisits

Per als torns de promoció interna ordinària i promoció interna interadministrativa per mobilitat:

a) Ser personal funcionari de carrera, en la categoria immediatament inferior (Inspector/a), integrat en la subescala de servicis especials, classe policia local i els seus auxiliars. En el cas de la promoció interna ordinària, pertanyent al mateix cos de policia local, i en el cas de la promoció interadministrativa per mobilitat, d'un altre cos de policia local de la Comunitat Valenciana.

b) Haver prestat servicis, almenys dos anys, com a personal funcionari en la categoria immediatament inferior.

c) Que no se li haja suspés ni inhabilitat per a l'exercici de funcions públiques.

d) Estar en possessió dels permisos de conducció de les classes B i A2, regulats en el Reglament general de conductors (Reial Decret 818/2009).

e) Estar en possessió del títol universitari de grau o diplomatura, enginyeria tècnica o arquitectura tècnica, o si és el cas, de titulació equivalent d'acord amb la legislació bàsica de l'Estat, o complides les condicions per a obtindre'l, en la data que finalitze el termini de presentació d'instàncies.

Per al torn de mobilitat.

Per a participar en els concursos de mobilitat s'hauran de reunir els següents requisits, referits al dia en què finalitze el termini d'admissió de sol·licituds:

a) Ser personal funcionari de carrera d'administració especial de la categoria que es convoca, integrat en la subescala de servicis especials, classe policia local i els seus auxiliars, de qualsevol dels municipis de la Comunitat Valenciana.

b) Haver prestat servicis efectius en llocs ocupats en propietat durant almenys dos anys, com a personal funcionari de carrera amb la categoria des de la qual es concursa.

c) Que no haja sigut suspés/a en les seues funcions ni inhabilitat/per resolució ferma per a l'exercici de funcions públiques. De produir-se la suspensió o la inhabilitació amb posterioritat a la resolució del concurs de mobilitat, per un procediment iniciat amb anterioritat a la data de convocatòria del concurs, s'entendran anul·lades totes les actuacions respecte de la persona aspirant.

d) Estar en possessió dels permisos de conducció de les classes B i A2, regulats en el Reglament general de conductors establit en el Reial Decret 818/2009.

e) Haver estat en situació de servici actiu, almenys, durant el període d'un any immediatament anterior a la data de finalització del termini de presentació de les sol·licituds.

Quan sol·licitar-ho

20 dies hàbils a partir del següent al de la publicació de l'extracte d'aquesta convocatòria en el Boletín Oficial del Estado.

BOE: dimecres 12 de juny de 2024, Núm. 142


Termini de sol·licitud: del dia 13/06/2024 fins al 11/07/2024 ambdós inclusivament.
Documentació a presentar

La sol·licitud es presenta en esta Seu Electrònica. S'emplenarà i signarà el formulari després de prémer el botó “Iniciar tràmit” i s'adjuntarà la documentació que s'indica.

Tant la documentació com l'índex han d'aportar-se degudament ordenat cronològicament.

No seran tinguts en compte aquells mèrits no obtinguts, ni justificats ni presentats correctament dins del termini de presentació d'instàncies.

Les persones aspirants es responsabilitzen expressament de la documentació aportada. En cas de falsedat o manipulació en algun document, podran perdre el dret a participar en esta convocatòria, amb independència de la responsabilitat al fet que pertocara.

En els supòsits de presentar la documentació en més d'un arxiu (Màx. 15 megues/arxive), podrà adjuntar la resta en l'opció "Documentació addicional", una vegada iniciat el tràmit.

Documentació per a tots els casos:
  • Currículum vitae
  • Documentació acreditativa dels mèrits al·legats, que ha d'estar ordenada cronològicament.
  • Índex cronològic de la documentació aportada
Documentació addicional necessària segons el cas:
  • Sol·licita el 50% de bonificació de la taxa (família nombrosa general):
    • Llibre de família nombrosa
  • Sol·licita el 100% de bonificació de la taxa (família nombrosa especial):
    • Llibre de família nombrosa
Taxes
Drets de examen

Tarifa per a l'accés al Subgrup A2, és de 41,41.- Tarifa/Euros.

Dret a bonificacions segons es contempla a l'Art. 6 de l'Ordenança.



Actuacions a realitzar per la persona sol·licitant

Les instàncies sol·licitant prendre part en la present convocatòria es presentaran per registre electrònica, a este efecte és necessari estar registrat/a per a l'ús del sistema d'identificació i signatura electrònica Cl@ve, o posseir un certificat digital de signatura electrònica, o DNIe, durant un termini de 20 dies hàbils a partir del següent al de la publicació de l'extracte d'esta convocatòria en el Butlletí Oficial de l'Estat.

La presentació electrònica de la instància requerirà el compliment successiu dels següents passos:

- L'emplenament i inscripció en línia, amb indicació del torn pel qual s'opta: promoció interna ordinària, promoció interna interadministrativa amb mobilitat o mobilitat.

- Adjuntar la documentació requerida.

- El pagament electrònic de la taxa corresponent, que ascendix a 41,41.- €

- La signatura i registre electrònic de la sol·licitud.

El personal participant podrà subjectar-se a les bonificacions establides en l'article 6 de l'Ordenança Fiscal reguladora de la Taxa per prestació de servicis administratius en proves i expedients de selecció de personal de l'Ajuntament de València.

No seran admeses i, conseqüentment quedaran excloses, aquelles persones que havent abonat la taxa no hagen registrat la sol·licitud electrònicament.

Podrà imprimir i guardar un justificant de presentació. Posteriorment en l'apartat Carpeta Ciutadana d'esta Seu podrà consultar i obtindre còpia de les seues instàncies presentades i igualment podrà aportar documentació addicional o que li siga requerida.

Termini de resolució i recursos
Recursos que poden interposar-se:
  • Recurs Contenciós-Administratiu (termini d'interposició: dos mesos)
  • Recurs potestatiu de reposició (termini d'interposició: un mes)
Silenci Administratiu: Desestimatori
De conformitat amb l'Art. 24.1 i 2 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre el Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.
Termini màxim de resolució: No s´hi aplica
Fer en web

Realitzar la sol·licitud en línia amb firma digital

Pot iniciar la sol·licitud en línia polsant el botó Iniciar tràmit situat a l'inici d'esta pàgina. Haurà d'identificar-se i firmar electrònicament d'acord amb els requisits assenyalats en Seu Electrònica / Sistemes de firma.

Si la sol·licitud es realitza en nom d'una altra persona, en iniciar el tràmit en seu electrònica haurà d'utilitzar-se l'opció "Soc representant mitjançant la presentació d'apoderament" i presentar la sol·licitud juntament amb la documentació que acredite la representació i la resta de documents necessaris per a la realització del tràmit.

  • Òmpliga el formulari i adjunte la documentació indicada. En l'apartat “Documentació addicional” podrà presentar tants arxius/documents com necessite.
  • Confirme les dades, firme i presente la sol·licitud.

En l'apartat Carpeta Ciutadana d'esta Seu podrà consultar i obtindre còpia de les seues instàncies presentades i podrà aportar documentació addicional o que li siga requerida.

Atenció telefònica

010; 96 352 54 78 Ext. 4814,4844, 4851, 4853, 5708, 5708, 4810, 4821 y 4854

Legislació

- Bases que regixen la convocatòria per a proveir en propietat 10 places d'Intendent/a de la Policia Local de València. Anunci modificació bases convocatòria. Anunci modificació bases convocatòria (2).

La convocatòria es regirà, en el no previst per estes Bases, per la normativa bàsica estatal sobre la Funció Pública continguda en el Text Refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat públic, aprovat per Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, la Llei 30/84, de 2 d'agost, en el que resulte vigent, el Text Refós aprovat per Reial decret legislatiu 781/86, de 18 d'abril, en el que resulte vigent; Reial decret 896/91, de 7 de juny; així com per la normativa autonòmica valenciana sobre Funció Pública: Llei 4/2021 de 16 d'abril; Llei 17/2017, de 23 de desembre, Decret 179/2021, de 5 de novembre i altres normes reglamentàries.

On dirigir-se

010

96352 54 78

Web municipal i tauler d'edictes.

Anar a inici de pàgina