ePrivacy and GPDR Cookie Consent by Cookie Consent
Constitució de borsa de treball de professorat de música
Modalitat presencial Modalitat web sense certificat Modalitat web amb certificat Modalitat telefònica
PE.AF.140
Descripció

Mitjançant este tràmit es pot participar en el procés selectiu convocat per l'Ajuntament de València per a la constitució d'una borsa de treball de Professorat de Música, especialitat Harmonia, pel sistema de concurs oposició.

Esta borsa té com a finalitat la cobertura temporal de llocs de treball en el Conservatori José Iturbi mitjançant nomenaments provisionals, ja siga per millora d'ocupació o en règim d'interinitat.


Les Bases de le convocatòria i tota la informació relativa al procés de selecció (llistes de personal admés, tribunals, etc.) poden consultar-se en la pàgina web de Tràmits/ACCÉS A LA FUNCIÓ PUBLICA/Borses de treball/Professor/a de música, especialitat harmonia 👉enllaç

Qui ho pot sol·licitar?
  • Ciutadania en general que complisca amb els requisits.
  • Funcionaris/as de carrera de l'Ajuntament de València, si desitgen accedir per millora d'ocupació.
Requisits

a) Per a ser admeses a la present convocatòria pel sistema de nomenament interí, les persones aspirants hauran de reunir, en la data en què finalitze el termini de presentació d'instàncies, els següents requisits:

  • Tindre compliments setze anys i no excedir de l'edat màxima de jubilació forçosa.
  • Posseir la nacionalitat espanyola o la d'un país membre de la Unió Europea o la de qualsevol estat al qual siga aplicable la lliure circulació de treballadors i treballadores (en virtut de tractats internacionals celebrats per la Unió Europea i ratificats per Espanya); ser cònjuge d'espanyols/as i de nacionals d'altres estats membres de la Unió Europea, sempre que no estiguen separats/as de dret, o ser els seus descendents o els del seu cònjuge menors de 21 anys o majors d'esta edat dependents.
  • Posseir la capacitat física i psíquica necessària per a l'acompliment de les funcions dels llocs de treball afectats.
  • No haver sigut separades mitjançant expedient disciplinari del servici de qualsevol Administració Pública, ni trobar-se inhabilitades per a l'exercici de funcions públiques.
  • Fer efectiu el pagament de la taxa corresponent.
  • No haver sigut condemnades per sentència ferma per algun delicte contra la llibertat i indemnitat sexual així com per tràfic d'éssers humans, conforme s'establix en els articles 57 i següents de la Llei orgànica 8/2021, de 4 de juny de 2021, de protecció integral a la infància i l'adolescència enfront de la violència.
  • Estar en possessió del títol de professor/a superior música en l'especialitat de fonaments de composició, o en condicions d'obtindre-ho en la data en què acabe el termini de presentació de sol·licituds, o títol equivalent, de conformitat amb el que es disposa en la Relació de Llocs de treball de l'Ajuntament de València publicada en el B.O.P. número 23 de 4 de febrer de 2025. En tot cas l'equivalència haurà de ser acreditada per la persona aspirant.

b) Per a ser admés a la present convocatòria pel sistema de millora d'ocupació, les persones aspirantes hauràn de reunir, a més dels anteriors, el requisit de ser funcionàries de carrera de l'Ajuntament de València.

Quan sol·licitar-ho

El termini serà de 20 dies hàbils a partir del següent al de la publicació de les bases en el BOP de València.

Publicació BOP: 21/07/2025


Termini de sol·licitud: del dia 22/07/2025 fins al 19/08/2025 ambdós inclusivament.
Documentació a presentar

  • La sol·licitud es presenta en esta seu electrònica. Després de polsar el botó Iniciar tràmit, s'emplenarà el formulari (en el qual s'haurà d'indicar expressament el torn pel qual s'opta i la categoria professional a la qual s'aspira), s’adjuntarà la documentació que s'indica en les bases, es formalitzarà el pagament de la taxa corresponent. La presentació finalitzarà amb la firma electrònica de la sol·licitud.

Si es necessita presentar la documentació en diversos arxius (màxim 15 MB per arxiu), es podran afegir a través de l'opció Documentació addicional, després d'iniciar el tràmit.

Documentació per a tots els casos:
  • Titulació acadèmica exigida
  • Document índex dels mèrits, ordenats cronològicament
  • Documentació acreditativa dels mèrits al·legats:

    amb el mateix orde que l'índex, excepte els relatius a l'experiència i formació en esta Corporació.

Documentació addicional necessària segons el cas:
  • Si és el cas, documentació acreditativa de bonificació/exempció de la taxa:
    • Certificació expedida pels servicis públics d’ocupació
    • Certificat oficial o targeta acreditativa de discapacitat
    • Llibre de família nombrosa
    • Última declaració de l'IRPF o certificació d'Hisenda de no haver-la presentat per no estar obligat/da (no tindre rendes superiors, en còmput anual, al salari mínim interprofessional)
Taxes
Taxa per prestació de Servicis Administratius en proves i expedients de Selecció de Personal

Import: 46,87 euros. Dret a bonificacions segons es contempla a l'art. 6 de l'Ordenança.


Ordenança reguladora de la Taxa per prestació de servicis administratius en Proves i Expedients de Selecció de Personal

El model d'autoliquidació asociat a aquesta taxa es el A708 - Taxa per prestació dels Serveis Administratius en proves i expedients de Selecció de Personal.
Pot simular l'autoliquidació ací.

Informació Complementària
  • Procés de selecció:

1. Fase d'oposició amb proves pràctiques i defensa d'unitat didàctica.

2. Fase de concurs en la qual es valoren mèrits (experiència, valencià, formació, etc.).

  • Es reserva una de cada 14 places per a persones amb discapacitat del 33% o més.
  • Més detalls (inclosos temaris i criteris d'avaluació) estan disponibles en les Bases de la convocatòria 👉Enllaç
Termini de resolució i recursos
Recursos que poden interposar-se:
  • Recurs Contenciós-Administratiu (termini d'interposició: dos mesos)
  • Recurs potestatiu de reposició (termini d'interposició: un mes)
Silenci Administratiu: Desestimatori
Art. 24.1 i 2 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
Termini màxim de resolució: No s´hi aplica
Fer en web

La sol·licitud es pot iniciar en línia mitjançant el botó Iniciar tràmit, situat a l'inici d'esta pàgina. Serà necessària la identificació i signatura electrònica, d'acord amb els sistemes habilitats en la Seu Electrònica / Sistemes de firma.

Una vegada dins del tràmit:

  1. S'haurà de completar el formulari de sol·licitud triant la categoria a la qual s'opta.
  2. A continuació, s'haurà de formalitzar el pagament electrònic de la taxa corresponent, a través de l'enllaç habilitat en el tràmit i utilitzant l'aplicació SIGA (Sistema d'Informació de Gestió d'Autoliquidacions).
  3. En cas de bonificació o exempció, s'haurà d'adjuntar la documentació acreditativa. Si cal aportar més d’un fitxer, es podrà utilitzar l’enllaç Documentació addicional.
  4. La sol·licitud haurà de ser presentada i signada electrònicament.

Una vegada finalitzat el procés, es podrà guardar o imprimir el justificant de presentació.
Posteriorment, des de l’apartat "Carpeta Ciutadana" de la Seu Electrònica, es podrà consultar i obtindre còpia de les sol·licituds presentades, així com aportar documentació addicional o requerida.

Atenció telefònica

010; 96 352 54 78 Ext. 4814,4844, 4851, 4853, 5708, 5708, 4810, 4821 y 4854

Legislació
  • Bases de la convocatòria per a la constitució una borsa de Treball de Professorat/a de Música, especialitat Harmonia, per a nomenaments provisionals per millora d'ocupació i interinitat 👉Enllaç
  • (17/12/2024) 👉Enllaç a Bases generals que regiran la constitució i gestió de les borses de Treball per a futurs nomenaments interins i per millora d'ocupació. (05/03/2025) Modificació, 👉enllaç. (29/05/2025) Modificación, 👉enllaç. (02/07/2025) Modificación, 👉enllaç.
  • Reial Decret legislatiu 5/2015, de 30 d’octubre, pel qual s’aprova el text refós de la Llei de l’Estatut Bàsic de l’Empleat Públic
  • Llei 30/1984, de 2 d’agost, de Mesures de Reforma per a la Funció Pública, en la qual cosa resulte vigent
  • Reial Decret Legislatiu 781/86, de 18 d’abril, pel qual s’arova el Text Refós de les Disposicions legals vigents en materia de Règim Local
  • Reial Decret 364/95, de 10 de març, pel qual s’aprova el Reglament General d’Ingrés del personal al servici de l’Administració General de l’Estat i de provisió de llocs de treball i promoció profesional dels Funcionaris Civils de l’administració General de l’Estat, amb carácter supletori
  • Llei 4/2021, de 16 d’abril, de la Generalitat, de la Funció Pública Valenciana
  • Decret 3/2017, de 13 de geener del Consell, pel qual aprova el Regalmente de secció, provisió de llcos de treball i mobilitat del personal de la Funció Púlbica Valenciana
On dirigir-se

010

96352 54 78

Web municipal i Tauler d'edictes

Anar a inici de pàgina