Comunicació anual del pressupost, programa d'activitats i nombre de persones associades de totes les entitats inscrites en el Registre Municipal d'Entitats, a fi de donar compliment a l'obligació prevista en l'art. 54 del Reglament de transparència i participació ciutadana.
S’ha de realitzar en línea amb firma digital (art. 14.2a Llei 39/2015, de 1 de octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques).
Estan obligades a presentar la comunicació anual totes les entitats que figuren inscrites en el Registre Municipal d'Entitats.
Estar inscrites en el Registre Municipal d'Entitats.
Entre el mes d'octubre i gener de cada exercici econòmic.
- La sol·licitud es presenta en aquesta Seu Electrònica, s'emplenarà i signarà el formulari després de prémer el botó “iniciar tràmit” i s'adjuntarà la documentació que s'indica.
- Comunicació anual de dades al Registr Municipal d'Entitats:
- Còpia del pressupost anual
- Programa anual d'activitats
- Certificat de la Secretaria de l´entitat en què consta el nombre de persones associades
Presentació de la comunicació acompanyada de la documentació indicada.
L'incompliment de l'obligació de comunicació podrà donar lloc a la baixa en el Registre.
Realitzar la sol•licitud en línia amb firma digital
Pot iniciar la sol•licitud en línia polsant el botó Iniciar tràmit situat a l'inici d'esta pàgina. Haurà d'identificar-se i firmar electrònicament d'acord amb els requisits assenyalats en Seu Electrònica / Sistemes de firma.
- Tinga preparada la documentació que necessite adjuntar d'acord amb l'apartat Documentació a presentar
- Òmpliga el formulari
- Adjunte, si és el cas, la documentació indicada
- Presente i firme la sol•licitud
Podrà imprimir i guardar un justificant de presentació. Posteriorment en l'apartat Carpeta Ciutadana d'esta Seu podrà consultar i obtindre còpia de les seues instàncies presentades i igualment podrà aportar documentació addicional o que li siga requerida.
- Llei 14/2008, 18 de novembre, de la Generalitat, d'associacions de la Comunitat València
- Llei orgànica 1/2002, de 22 de març, reguladora del dret d'associació
- Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
Oficines on obtindre informació o realitzar consultes:
SERVICI DE DESCENTRALITZACIÓ
C/ Amadeu de Savoia, 11 Pati B, Primera planta.
Tlf. Servicio: 962082555 / 962082602
secdescentralización@valencia.es