ePrivacy and GPDR Cookie Consent by Cookie Consent

Detall d'un tràmit

Pagaments i altres gestions - Documents per a realitzar el pagament
Modalitat presencial Modalitat web sense certificat Modalitat web amb certificat Modalitat telefònica HA.GE.40
Descripció

Obtindre els documents per a realitzar el pagament dels tributs i altres ingressos de dret públic (excepte multes de trànsit i ORA en període voluntari o en període executiu de pagament.

Qui ho pot sol·licitar?

Les persones titulars d'aqueixos tributs i altres ingressos de dret públic i persones que acrediten la titularitat/propietat del Fet Contributiu.

Quan sol·licitar-ho

En qualsevol moment, excepte en cas de deutes en procediment d'embargament.

Documentació a presentar

  • Document d'identitat de la persona obligada al pagament, excepte en el cas de presentació a través de la Seu Electrònica.
  • En cas de no ser la persona obligada al pagament: l'escriptura de poders o autorització signada per persona autoritzadora i autoritzada, DNI de la persona obligada al pagament, DNI i domicili de comunicació de la persona representant o documentació que acredite la titularitat/propietat del Fet Contributiu, excepte en el cas de persones obligades a relacionar-se amb l'Administració de manera electrònica.
  • Dades d'identificació del rebut a pagar (matrícula del vehicle, núm. de lloc del mercat….).

Actuacions a realitzar pel sol·licitant

- Sol·licitud, adjuntant la documentació assenyalada en l'apartat “documentació a presentar”, formulada per una d'aquestes vies:

  • Presencialment en l'Oficina de Gestió Tributària (prèvia sol·licitud de CITA PRÈVIA).
  • Mitjançant instància presentada en els Registres Municipals (prèvia sol·licitud de CITA PRÈVIA). Imprès de sol·licitud que pot descarregar en l'apartat “Impresos” d'aquesta mateixa pàgina.
  • Mitjançant trucada telefònica, facilitant per correu electrònic les dades que se li sol·liciten.
  • A través de la Seu Electrònica.
  • A través de la Web Municipal.

- Pagar el document d'ingrés.

Informació Complementària

Cada document per a realitzar el pagament té el seu propi termini de pagament. Fixe's en la caducitat o termini d'ingrés que s'indica en ells abans d'intentar el seu pagament, perquè si ja ha vençut les entitats financeres no li ho admetran.

Termini de resolució i recursos
Silenci Administratiu: No procedix
Termini màxim de resolució: No aplica
Fer en web

Realitzar la sol·licitud en línia amb certificat digital

Pot iniciar la sol·licitud en línia prement el botó Iniciar tràmit situat a l'inici d'aquesta pàgina. Haurà d'identificar-se d'acord amb els requisits assenyalats en Seu Electrònica i identificar el rebut que es desitja abonar

Realitzar la sol·licitud en línia sense signatura digital

Pot iniciar la sol·licitud en línia des de l'opció de “ Consulta i pagament de rebuts”, accedint al següent enllaç

https://www.valencia.es/apps/ovte/web/consultavalor/consulta.xhtml?lang=va

Atenció telefònica

En el cas de realitzar el tràmit mitjançant trucada telefònica, en el Telèfon directe de Gestió Tributària Integral: 96 389 50 79, haurà de tindre a la seua disposició i remetre per correu electrònic o per Fax, la documentació que consta en l'apartat “Documentació a presentar “.

Si desitja més informació, pot telefonar al telèfon d'Atenció de Gestió Tributària Integral, 96.389.50.79, o enviar un correu electrònic a l'adreça ayuntamientovalencia_gti@valencia.es

On dirigir-se

Vosté pot realitzar la gestió directament en l'Oficina de Gestió Tributària Integral de l'Ajuntament de València "prèvia sol·licitud de CITA PRÈVIA".

Si desitja més informació, pot telefonar al telèfon d'Atenció de Gestió Tributària Integral, 96.389.50.79, o enviar un correu electrònic a l'adreça ayuntamientovalencia_gti@valencia.es

Oficines d'informació
  • OFICINA DE GESTIÓ TRIBUTÀRIA INTEGRAL (prèvia sol·licitud de CITA PRÈVIA)Edifici Casa Consistorial entrada per C/ Arquebisbe MayoralTel.: 96.389.50.79 De dilluns a divendres, de 8:30 a 14:00 hores. ayuntamientovalencia_gti@valencia.es
Oficines on presentar
  • OFICINA DE GESTIÓ TRIBUTÀRIA INTEGRAL (prèvia sol·licitud de CITA PRÈVIA)Edifici Casa Consistorial entrada per C/ Arquebisbe MayoralTel.: 96.389.50.79 De dilluns a divendres, de 8:30 a 14:00 hores. ayuntamientovalencia_gti@valencia.es
  • REGISTRE GENERAL D´ENTRADA - PL. AYUNTAMIENTOEdifici Casa Consistorial entrada per C/ Arquebisbe Mayoral, 1 - accTel.: 96.352.54.78 Ext: 1046De 8.30 a 14.00 de dilluns a divendres. L'atenció presencial es realitzarà des del 8 de juny per a persones físiques únicament. Amb cita prèvia, en la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010
  • REGISTRE GENERAL D´ENTRADA - TABACALERAAmadeu de Savoia, 11. Nau OestTel.: 96.352.54.78 - ext: 2036De 8:30 a 14.00 de dilluns a divendres. Només s'atendrà presencialment les persones que hagen sol·licitat cita prèvia a través de www.valencia.es o cridant al telèfon d'atenció ciutadana 010
Anar a inici de pàgina