Obtindre els documents per a realitzar el pagament dels tributs i altres ingressos de dret públic (excepte multes de trànsit i ORA) en període voluntari o en període executiu de pagament.
Les persones titulars d'estos tributs i altres ingressos de dret públic i qui acredite la titularitat o propietat del fet contributiu.
Es pot sol·licitar en qualsevol moment, excepte si són deutes en procediment d'embargament.
- Document d'identitat de la persona obligada al pagament, llevat que el tràmit siga a través de la seu electrònica.
- En cas de representants o d’autoritzar algú, l'escriptura de poders o l’autorització signada per les dos persones, amb els respectius documents d’identitat i el domicili de comunicació de la persona representant o autoritzada o la documentació que acredite la titularitat o propietat del fet contributiu, excepte en el cas de qui té l’obligació de relacionar-se amb l'Administració de manera electrònica.
- Dades d'identificació del rebut que s'ha de pagar (matrícula del vehicle, núm. de lloc del mercat….).
- Sol·licitud per una d'estes vies, acompanyada dels documents de l'apartat “Documentació que cal a presentar”:
- Presencialment, en l'Oficina de Gestió Tributària (preferentement amb CITA PRÈVIA).
- Mitjançant una instància presentada en els registres municipals (preferentement amb CITA PRÈVIA). Imprès de sol·licitud que pot descarregar en l'apartat “Impresos”.
- Per telèfon si faciliteu les dades que se vos sol·liciten per correu electrònic.
- A través de la seu electrònica.
- A través de la web municipal.
- Pagar el document d'ingrés.
Les persones obligades a relacionar-se amb l'Administració per mitjans electrònics (art. 14.2, Llei 39/2015) han d'obtindre per si mateixes el document d'ingrés a través de la seu electrònica de l'Ajuntament.
Els documents d’ingrés només s'entreguen a la persona obligada al pagament o a qui haja autoritzat degudament.
Realitzeu la sol·licitud en línia amb signatura digital:
Podeu iniciar la sol·licitud en línia prement el botó Iniciar tràmit, en l'inici d'esta pàgina. Caldrà que vos identifiqueu d'acord amb els requisits assenyalats en Seu Electrònica i identificar el rebut que voleu abonar.
Realitzar la sol·licitud en línia sense signatura digital:
Podeu iniciar la sol·licitud en línia des de l'opció de Consulta i pagament de rebuts, accedint a este enllaç: https://www.valencia.es/apps/ovte/web/consultavalor/consulta.xhtml?lang=va
En el cas de realitzeu el tràmit telefònicament, en el telèfon directe de Gestió Tributària Integral (96 389 50 79), haureu de tindre a la vostra disposició i remetre per correu electrònic o per fax la documentació que consta en l'apartat “Documentació que cal presentar “.
Si necessiteu més informació, telefoneu a Gestió Tributària Integral (96.389.50.79) o envieu un correu electrònic a l'adreça ayuntamientovalencia_gti@valencia.es
Podeu fer la gestió directament en l'Oficina de Gestió Tributària Integral de l'Ajuntament de València, preferentement amb CITA PRÈVIA.
Si necessiteu més informació, telefoneu a Gestió Tributària Integral (96.389.50.79) o envieu un correu electrònic a l'adreça ayuntamientovalencia_gti@valencia.es
- OFICINA DE GESTIÓ TRIBUTÀRIA INTEGRAL Edifici de la casa consistorial, entrada pel carrer de l'Arquebisbe MayoralTel.: 96.389.50.79 De dilluns a divendres, de 8:30 a 14:00 hores, preferentement amb CITA. ayuntamientovalencia_gti@valencia.es
- OFICINA DE GESTIÓ TRIBUTÀRIA INTEGRAL Edifici de la casa consistorial, entrada pel carrer de l'Arquebisbe MayoralTel.: 96.389.50.79 De dilluns a divendres, de 8:30 a 14:00 hores, preferentement amb CITA. ayuntamientovalencia_gti@valencia.es
- REGISTRE GENERAL D´ENTRADA - PL. AJUNTAMENTEdifici de la Casa Consistorial, entrada pel carrer de l'Arquebisbe Mayoral, 1AcTel.: REGISTRO: 96.208.10.35Fax: 96.353.99.80 De 8.30 a 14.00 de dilluns a divendres. Si desitja sol·licitar cita prèvia pot fer-ho a través de la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010
- OFICINA D'ATENCIÓ CIUTADANA - TABAQUERAC/ Amadeu de Savoia, 11. Nau Oest. 46010 ValènciaTel.: 962082015, 962082016, 962082101, 962082102Fax: 96.389.50.14De 8:30 a 14.00 de dilluns a divendres. Si desitja sol·licitar cita prèvia pot fer-ho a través de la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010oactabacalera@valencia.es