ePrivacy and GPDR Cookie Consent by Cookie Consent

Detall d'un tràmit

Pagaments i altres gestions - Documents per a realitzar el pagament
Modalitat presencial Modalitat web sense certificat Modalitat web amb certificat Modalitat telefònica HA.GE.40
Descripció

Obtindre els documents per a realitzar el pagament dels tributs i la resta d'ingressos de dret públic (excepte multes de trànsit i ORA), tant en període voluntari de pagament com en període executiu.

Qui ho pot sol·licitar?

Ler persones titulars d'eixos tributs i la resta d'ingressos de dret públic i qualsevol altre interessat.

Quan sol·licitar-ho

En qualsevol moment, excepte en el cas de deutes en procediment d'embargament.

Documentació a presentar

Per a realitzar el tràmit presencialment

En l'Oficina de Gestió Tributària Integral:

  • Document d'identitat de la persona titular dels rebuts i liquidacions.
  • En cas de persona representant o autoritzada, l'escriptura de poders o autorització firmada per persona autoritzant i autoritzada, la còpia del document d'identitat de la persona obligada al pagament i el document d'identitat i domicili de comunicació de la persona representant o autoritzada.
  • En cas que no siga la persona titular ni la persona representant o autoritzada, document d'identitat, telèfon i adreça de la persona sol·licitant amb indicació de la seua relació amb la persona titular dels rebuts o liquidacions.
  • Dades d'identificació del rebut que s'ha de pagar (matrícula del vehicle, número de la parada de mercat, ...)

Per a tramitar telefònicament

En el cas de realitzar el tràmit per mitjà de telefonada (al telèfon directe de Gestió Tributària Integral: 96 389 50 79), la persona sol·licitant haurà de tindre a la seua disposició per a poder proporcionar-les, les seus dades:

  • El document d'identitat, telèfon i adreça.
  • En cas que no siga la persona titular dels rebuts, haurà d'indicar la seua relació amb esta.
  • Dades d'identificació del rebut que s'ha de pagar (matrícula del vehicle, número de la parada de mercat, ...)

Per a tramitar per web

Amb Certificat digital:

  • DNI electrònic o certificat de l'Autoritat de Certificació de la Comunitat Valenciana.

Actuacions a realitzar pel sol·licitant
  • Sol·licitud de la persona interessada formulada presencialment o telefònicament en qualsevol Oficina de Gestió Tributària Integral o a través de la web municipal.
  • Pagament del document en les entitats financeres col·laboradores, en les Oficines Municipals amb targeta o en la mateixa web municipal, des de l'opció de Pagament de Tributs o, en cas de certificat digital, des de la seu electrònica de l'Ajuntament de València.
Informació Complementària

Cada document per a realitzar el pagament té el seu propi termini de pagament. Cal fixar-se en la caducitat o termini d'ingrés que s'hi indica abans d'intentar-ne el pagament, perquè, si ja ha vençut, les entitats financeres no l' admetran.

Termini de resolució i recursos
Silenci Administratiu: No procedix
Termini màxim de resolució: No aplica
Fer en web

Si disposeu de certificat digital de la Generalitat Valenciana o DNI electrònic, podeu realitzar el tràmit en línia polsant el botó Iniciar tràmit situat a l'inici d'esta pàgina.

Si no disposa de certificat digital podrà sol·licitar-ho des de l'opció Consulta i pagament de rebuts de la web municipal.

Atenció telefònica

Telèfon: 963 89 50 79

On dirigir-se

Vosté pot realitzar la gestió directament en l'Oficina de Gestió Tributària Integral de l'Ajuntament de València "prèvia sol·licitud de CITA PRÈVIA".

Si desitgeu més informació, podeu telefonar al número d’atenció de Gestió Tributària Integral, 963 895 079, o enviar un missatge electrònic a ayuntamientovalencia_gti@valencia.es

Oficines de Gestió i Informació Tributària

Oficines d'informació
  • OFICINA DE GESTIÓ TRIBUTÀRIA INTEGRAL - CENTRAL (prèvia sol·licitud de CITA PRÈVIA)Edifici Casa Consistorial entrada per C/ Arquebisbe MayoralTel.: 96.389.50.79 De dilluns a divendres, de 8:30 a 14:00 hores. ayuntamientovalencia_gti@valencia.es
Oficines on presentar
  • REGISTRE GENERAL D´ENTRADA - PL. AYUNTAMIENTOEdifici Casa Consistorial entrada per C/ Arquebisbe Mayoral, 1 - accTel.: 96.352.54.78 Ext: 1046De 8.30 a 14.00 de dilluns a divendres. L'atenció presencial es realitzarà des del 8 de juny per a persones físiques únicament. Amb cita prèvia, en la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010
  • REGISTRE GENERAL D´ENTRADA - TABACALERAAmadeu de Savoia, 11. Nau OestTel.: 96.352.54.78 - ext: 2036De 8:30 a 14.00 de dilluns a divendres. Només s'atendrà presencialment les persones que hagen sol·licitat cita prèvia a través de www.valencia.es o cridant al telèfon d'atenció ciutadana 010
  • OFICINA DE GESTIÓ TRIBUTÀRIA INTEGRAL - CENTRAL (prèvia sol·licitud de CITA PRÈVIA)Edifici Casa Consistorial entrada per C/ Arquebisbe MayoralTel.: 96.389.50.79 De dilluns a divendres, de 8:30 a 14:00 hores. ayuntamientovalencia_gti@valencia.es
Anar a inici de pàgina