ePrivacy and GPDR Cookie Consent by Cookie Consent

Detall d'un tràmit

Pagaments i altres gestions - Consulta dels seus béns
Modalitat presencial Modalitat web sense certificat Modalitat web amb certificat Modalitat telefònica HA.GE.30
Descripció

Permet consultar els béns (immobles, vehicles, activitats ...) dels que és titular el contribuent

Qui ho pot sol·licitar?

Els titulars d'eixos béns o persones degudament autoritzades per ells.

Quan sol·licitar-ho
En cualsevol moment.
Documentació a presentar

Per a realitzar el tràmit presencialment

En les Oficines de Gestió Tributària Integral:

  • Document d'identitat del titular dels rebuts i liquidacions.
  • En cas de representant o autoritzat, l'escriptura de poders o autorització firmada per autoritzant i autoritzat, la còpia del document d'identitat de l'obligat al pagament i el document d'identitat i domicili de comunicació del representant o autoritzat.

Per a tramitar per web

  • Certificat digital (DNI electrònic o certificat de l'ACCV).

Termini de resolució i recursos
Silenci Administratiu: No procedix
Termini màxim de resolució: No aplica
Fer en web

Realitzar la sol·licitud en línia amb firma digital

Si disposa de certificat digital de la Generalitat Valenciana o DNI electrònic pot realitzar el tràmit en línia polsant el botó Iniciar tràmit situat a l'inici d'esta pàgina

Atenció telefònica

Telèfon: 963 89 50 79

On dirigir-se

Vosté pot realitzar la gestió directament en l'Oficina de Gestió Tributària Integral de l'Ajuntament de València "prèvia sol·licitud de CITA PRÈVIA".

Si desitja més informació, pot telefonar al número d'Atenció de Gestió Tributària Integral, 96.389.50.79, o enviar un correu electrònic a ayuntamientovalencia_gti@valencia.es

Oficines d'informació
  • OFICINA DE GESTIÓ TRIBUTÀRIA INTEGRAL - CENTRAL (prèvia sol·licitud de CITA PRÈVIA)Edifici Casa Consistorial entrada per C/ Arquebisbe MayoralTel.: 96.389.50.79 De dilluns a divendres, de 8:30 a 14:00 hores. ayuntamientovalencia_gti@valencia.es
Anar a inici de pàgina