Consultar els rebuts i altres liquidacions dels quals s'és titular pendents de pagament, pagats i anul·lats, en període voluntari i executiu.
Els titulars dels rebuts o liquidacions.
Es pot sol·licitar en qualsevol moment.
- Document d'identitat de la persona titular del rebut o liquidació, llevat que el tràmit siga a través de la seu electrònica.
- En cas de representants o d’autoritzar algú, l'escriptura de poders o l’autorització signada per les dos persones, amb els respectius documents d’identitat i el domicili de comunicació de la persona representant o autoritzada o la documentació que acredite la titularitat o propietat del fet contributiu, excepte en el cas de qui té l’obligació de relacionar-se amb l'Administració de manera electrònica.
- Identificació del rebut o liquidació sobre el qual se sol·licita la consulta.
Sol·licitud per una d'estes vies, acompanyada dels documents de l'apartat “Documentació que cal presentar”:
- Presencialment, a l'Oficina de Gestió Tributària (preferentement amb CITA PRÈVIA).
- Mitjançant una instància presentada en els registres municipals (preferentement amb CITA PRÈVIA).
- A través de la seu electrònica.
Realitzeu la sol·licitud en línia amb signatura digital:
Podeu iniciar la sol·licitud en línia prement el botó Iniciar tràmit, en l'inici d'esta pàgina. Caldrà que vos identifiqueu d'acord amb els requisits assenyalats en Seu electrònica
En el cas que realitzeu el tràmit telefònicament, en el telèfon directe de Gestió Tributària Integral (96 389 50 79), haureu de tindre a la vostra disposició i remetre per correu electrònic o per fax la documentació que consta en l'apartat “Documentació que cal presentar “.
Si necessiteu més informació, telefoneu a Gestió Tributària Integral (96.389.50.79) o envieu un correu electrònic a l'adreça ayuntamientovalencia_gti@valencia.es
Podeu fer la gestió directament en l'Oficina de Gestió Tributària Integral de l'Ajuntament de València, preferentement amb CITA PRÈVIA.
Si necessiteu més informació, telefoneu a Gestió Tributària Integral (96.389.50.79) o envieu un correu electrònic a l'adreça ayuntamientovalencia_gti@valencia.es
- OFICINA DE GESTIÓ TRIBUTÀRIA INTEGRAL Edifici de la casa consistorial, entrada pel carrer de l'Arquebisbe MayoralTel.: 96.389.50.79 De dilluns a divendres, de 8:30 a 14:00 hores, preferentement amb CITA. ayuntamientovalencia_gti@valencia.es
- REGISTRE GENERAL D´ENTRADA - PL. AJUNTAMENTEdifici de la Casa Consistorial, entrada pel carrer de l'Arquebisbe Mayoral, 1AcTel.: REGISTRO: 96.208.10.35Fax: 96.353.99.80 De 8.30 a 14.00 de dilluns a divendres. Si desitja sol·licitar cita prèvia pot fer-ho a través de la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010
- OFICINA D'ATENCIÓ CIUTADANA - TABAQUERAC/ Amadeu de Savoia, 11. Nau Oest. 46010 ValènciaTel.: 962082015, 962082016, 962082101, 962082102Fax: 96.389.50.14De 8:30 a 14.00 de dilluns a divendres. Si desitja sol·licitar cita prèvia pot fer-ho a través de la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010oactabacalera@valencia.es
- OFICINA DE GESTIÓ TRIBUTÀRIA INTEGRAL Edifici de la casa consistorial, entrada pel carrer de l'Arquebisbe MayoralTel.: 96.389.50.79 De dilluns a divendres, de 8:30 a 14:00 hores, preferentement amb CITA. ayuntamientovalencia_gti@valencia.es