ePrivacy and GPDR Cookie Consent by Cookie Consent

Detall d'un tràmit

Pagaments i altres gestions - Consulta de situació tributaria
Modalitat presencial Modalitat web sense certificat Modalitat web amb certificat Modalitat telefònica HA.GE.25
Descripció

Permet consultar els rebuts i altres liquidacions pendents de pagament, pagades i anul·lades, en voluntària i en executiva, dels quals és titular la persona contribuent.

Qui ho pot sol·licitar?

Les persones titulars d'eixos rebuts o liquidacions o les persones degudament autoritzades per ells.

Quan sol·licitar-ho

En qualsevol moment.

Documentació a presentar

Per a realitzar el tràmit presencialment

En les oficines de Gestió Tributària Integral:

  • Document d'identitat de la persona titular dels rebuts i liquidacions.
  • En cas de persona representant o autoritzada, l'escriptura de poders o autorització firmada per persona autoritzant i autoritzada, la còpia del document d'identitat de la persona obligada al pagament i el document d'identitat i domicili de comunicació de la persona representant o autoritzada.

Per a tramitar telefònicament

En el cas de realitzar el tràmit per mitjà de telefonada (al telèfon directe de Gestió Tributària Integral: 96 389 50 79 o de les oficines de Gestió Tributària Integral), només podrà fer-lo la persona titular dels rebuts i liquidacions i haurà de tindre a la seua disposició, per a poder proporcionar-les, les seus dades:

  • El document d'identitat, telèfon i adreça.
  • A més, haurà d'indicar les dades addicionals que li siguen requerides, a l'efecte de confirmar la seua identitat.

Per a tramitar per web

  • Certificat digital (DNI electrònic o certificat de l'Autoritat de Certificació de la Comunitat Valenciana).

Termini de resolució i recursos
Silenci Administratiu: No procedix
Termini màxim de resolució: No aplica
Fer en web

Realitzar la sol·licitud en línia amb firma digital

Si disposeu de certificat digital de la Generalitat Valenciana o DNI electrònic, podeu realitzar el tràmit en línia polsant el botó Iniciar tràmit situat a l'inici d'esta pàgina.

Atenció telefònica

Telèfon: 963 89 50 79

On dirigir-se

Podeu realitzar la gestió directament en l'Oficina de Gestió Tributària Integral de l’Ajuntament de València "prèvia sol·licitud de CITA PRÈVIA".

Si desitgeu més informació, podeu telefonar al número d’atenció de Gestió Tributària Integral, 963 895 079, o enviar un missatge electrònic a ayuntamientovalencia_gti@valencia.es

Oficines de Gestió i Informació Tributària

Oficines d'informació
  • OFICINA DE GESTIÓ TRIBUTÀRIA INTEGRAL - CENTRAL (prèvia sol·licitud de CITA PRÈVIA)Edifici Casa Consistorial entrada per C/ Arquebisbe MayoralTel.: 96.389.50.79 De dilluns a divendres, de 8:30 a 14:00 hores. ayuntamientovalencia_gti@valencia.es
Oficines on presentar
  • REGISTRE GENERAL D´ENTRADA - PL. AYUNTAMIENTOEdifici Casa Consistorial entrada per C/ Arquebisbe Mayoral, 1 - accTel.: 96.352.54.78 Ext: 1046De 8.30 a 14.00 de dilluns a divendres. L'atenció presencial es realitzarà des del 8 de juny per a persones físiques únicament. Amb cita prèvia, en la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010
  • REGISTRE GENERAL D´ENTRADA - TABACALERAAmadeu de Savoia, 11. Nau OestTel.: 96.352.54.78 - ext: 2036De 8:30 a 14.00 de dilluns a divendres. Només s'atendrà presencialment les persones que hagen sol·licitat cita prèvia a través de www.valencia.es o cridant al telèfon d'atenció ciutadana 010
  • OFICINA DE GESTIÓ TRIBUTÀRIA INTEGRAL - CENTRAL (prèvia sol·licitud de CITA PRÈVIA)Edifici Casa Consistorial entrada per C/ Arquebisbe MayoralTel.: 96.389.50.79 De dilluns a divendres, de 8:30 a 14:00 hores. ayuntamientovalencia_gti@valencia.es
Anar a inici de pàgina