ePrivacy and GPDR Cookie Consent by Cookie Consent

Detall d'un tràmit

Pagaments i altres gestions - Consulta de situació tributaria
Modalitat presencial Modalitat web sense certificat Modalitat web amb certificat Modalitat telefònica HA.GE.25
Descripció

Consultar els rebuts i altres liquidacions pendents de pagament, pagades i anul·lades, en voluntària i en executiva, dels quals s'és titular.

Qui ho pot sol·licitar?

Els titulars d'aqueixos rebuts o liquidacions.

Quan sol·licitar-ho

En qualsevol moment.

Documentació a presentar

  • Document d'identitat de la persona titular del rebut o liquidació, excepte en el cas de presentació a través de la Seu Electrònica.
  • En cas de no ser la persona titular del rebut o liquidació: l'escriptura de poders o autorització signada per persona autoritzadora i autoritzada, DNI de la persona obligada al pagament, DNI i domicili de comunicació de la persona representant o documentació que acredite la titularitat/propietat del Fet Contributiu, excepte en el cas de persones obligades a relacionar-se amb l'Administració de manera electrònica.
  • Identificació del rebut o liquidació sobre el qual se sol·licita la consulta.

Actuacions a realitzar pel sol·licitant

Sol·licitud, adjuntant la documentació assenyalada en l'apartat “documentació a presentar”, formulada:

  • Presencialment en l'Oficina de Gestió Tributària (prèvia sol·licitud de CITA PRÈVIA).
  • Mitjançant instància presentada en els Registres Municipals (prèvia sol·licitud de CITA PRÈVIA).
  • A través de la Seu Electrònica.
Termini de resolució i recursos
Silenci Administratiu: No procedix
Termini màxim de resolució: No aplica
Fer en web

Realitzar la sol·licitud en línia amb certificat digital

Pot iniciar la sol·licitud en línia prement el botó Iniciar tràmit situat a l'inici d'aquesta pàgina. Haurà d'identificar-se d'acord amb els requisits assenyalats en Seu Electrònica

Atenció telefònica

En el cas de realitzar el tràmit mitjançant trucada telefònica, en el Telèfon directe de Gestió Tributària Integral: 96 389 50 79, haurà de tindre a la seua disposició i remetre per correu electrònic o per Fax, la documentació que consta en l'apartat “documentació a presentar “.

Si desitja més informació, pot telefonar al telèfon d'Atenció de Gestió Tributària Integral, 96.389.50.79, o enviar un correu electrònic a l'adreça ayuntamientovalencia_gti@valencia.es

On dirigir-se

Vosté pot realitzar la gestió directament en l'Oficina de Gestió Tributària Integral de l'Ajuntament de València "prèvia sol·licitud de CITA PRÈVIA".

Si desitja més informació, pot telefonar al telèfon d'Atenció de Gestió Tributària Integral, 96.389.50.79, o enviar un correu electrònic a l'adreça ayuntamientovalencia_gti@valencia.es

Oficines d'informació
  • OFICINA DE GESTIÓ TRIBUTÀRIA INTEGRAL (prèvia sol·licitud de CITA PRÈVIA)Edifici Casa Consistorial entrada per C/ Arquebisbe MayoralTel.: 96.389.50.79 De dilluns a divendres, de 8:30 a 14:00 hores. ayuntamientovalencia_gti@valencia.es
Oficines on presentar
  • REGISTRE GENERAL D´ENTRADA - PL. AYUNTAMIENTOEdifici Casa Consistorial entrada per C/ Arquebisbe Mayoral, 1 - accTel.: 96.352.54.78 Ext: 1046De 8.30 a 14.00 de dilluns a divendres. L'atenció presencial es realitzarà des del 8 de juny per a persones físiques únicament. Amb cita prèvia, en la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010
  • REGISTRE GENERAL D´ENTRADA - TABACALERAAmadeu de Savoia, 11. Nau OestTel.: 96.352.54.78 - ext: 2036De 8:30 a 14.00 de dilluns a divendres. Només s'atendrà presencialment les persones que hagen sol·licitat cita prèvia a través de www.valencia.es o cridant al telèfon d'atenció ciutadana 010
  • OFICINA DE GESTIÓ TRIBUTÀRIA INTEGRAL (prèvia sol·licitud de CITA PRÈVIA)Edifici Casa Consistorial entrada per C/ Arquebisbe MayoralTel.: 96.389.50.79 De dilluns a divendres, de 8:30 a 14:00 hores. ayuntamientovalencia_gti@valencia.es
Anar a inici de pàgina