ePrivacy and GPDR Cookie Consent by Cookie Consent
Pagaments i altres gestions - Consulta de la situació tributaria
Modalitat presencial Modalitat web sense certificat Modalitat web amb certificat Modalitat telefònica HA.GE.25
Descripció

Consultar els rebuts i altres liquidacions dels quals s'és titular pendents de pagament, pagats i anul·lats, en període voluntari i executiu.

Qui ho pot sol·licitar?

Els titulars dels rebuts o liquidacions.

Quan sol·licitar-ho

Es pot sol·licitar en qualsevol moment.

Documentació a presentar

  • Document d'identitat de la persona titular del rebut o liquidació, llevat que el tràmit siga a través de la seu electrònica.
  • En cas de representants o d’autoritzar algú, l'escriptura de poders o l’autorització signada per les dos persones, amb els respectius documents d’identitat i el domicili de comunicació de la persona representant o autoritzada o la documentació que acredite la titularitat o propietat del fet contributiu, excepte en el cas de qui té l’obligació de relacionar-se amb l'Administració de manera electrònica.
  • Identificació del rebut o liquidació sobre el qual se sol·licita la consulta.

Actuacions a realitzar per la persona sol·licitant

Sol·licitud per una d'estes vies, acompanyada dels documents de l'apartat “Documentació que cal presentar”:

  • Presencialment, a l'Oficina de Gestió Tributària (demanant-ne la CITA).
  • Mitjançant una instància presentada en els registres municipals (demanant-ne la CITA).
  • A través de la seu electrònica.
Termini de resolució i recursos
Silenci Administratiu: No és procedent
Termini màxim de resolució: No s´hi aplica
Fer en web

Realitzeu la sol·licitud en línia amb signatura digital:

Podeu iniciar la sol·licitud en línia prement el botó Iniciar tràmit, en l'inici d'esta pàgina. Caldrà que vos identifiqueu d'acord amb els requisits assenyalats en Seu electrònica

Atenció telefònica

En el cas que realitzeu el tràmit telefònicament, en el telèfon directe de Gestió Tributària Integral (96 389 50 79), haureu de tindre a la vostra disposició i remetre per correu electrònic o per fax la documentació que consta en l'apartat “Documentació que cal presentar “.

Si necessiteu més informació, telefoneu a Gestió Tributària Integral (96.389.50.79) o envieu un correu electrònic a l'adreça ayuntamientovalencia_gti@valencia.es

On dirigir-se

Podeu fer la gestió directament en l'Oficina de Gestió Tributària Integral de l'Ajuntament de València demanant-ne la CITA PRÈVIAMENT".

Si necessiteu més informació, telefoneu a Gestió Tributària Integral (96.389.50.79) o envieu un correu electrònic a l'adreça ayuntamientovalencia_gti@valencia.es

Oficines d'informació
  • OFICINA DE GESTIÓ TRIBUTÀRIA INTEGRAL (amb cita)Edifici de la casa consistorial, entrada pel carrer de l'Arquebisbe MayoralTel.: 96.389.50.79 De dilluns a divendres, de 8:30 a 14:00 hores. ayuntamientovalencia_gti@valencia.es
Oficines on presentar
  • REGISTRE GENERAL D´ENTRADA - PL. AJUNTAMENTEdifici de la casa consistorial, entrada pel carrer de l'Arquebisbe Mayoral, 1Tel.: 96.352.54.78 Ext: 1046De 8.30 a 14.00 de dilluns a divendres. L'atenció presencial és només per a persones físiques. Cal demanar-ne la cita a través de la web municipal www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010
  • REGISTRE GENERAL D´ENTRADA - TABACALERACarrer d'Amadeu de Savoia, 11, nau oestTel.: 96.352.54.78 - ext: 2036De 8:30 a 14.00 de dilluns a divendres. Només s'atén presencialment les persones que n'han sol·licitat la cita a través de www.valencia.es o del telèfon d'atenció ciutadana 010
  • OFICINA DE GESTIÓ TRIBUTÀRIA INTEGRAL (amb cita)Edifici de la casa consistorial, entrada pel carrer de l'Arquebisbe MayoralTel.: 96.389.50.79 De dilluns a divendres, de 8:30 a 14:00 hores. ayuntamientovalencia_gti@valencia.es
Anar a inici de pàgina