Obtindre la reducció en la quota íntegra de l'Impost sobre Activitats Econòmiques (IAE), respecte a les activitats econòmiques que han resultat directament afectades per la DANA.
Persones titulars de les activitats econòmiques, sempre que es complisquen els requisits del següent apartat.
- L’activitat ha d’estar situada en les pedanies de Pobles del Sud del municipi de València: Faitanar, la Torre, el Forn d’Alcedo, Castellar-l’Oliveral, Pinedo, el Saler, el Perellonet i el Palmar.
- L’activitat ha d’haver resultat afectada com a conseqüència directa de la DANA.
- Els locals de negoci o béns afectes a l’activitat han d’haver estat reallotjats o ha d’haver-se produït el tancament temporal o el cessament definitiu de l’activitat.
Es completarà el formulari després de polsar el botó Iniciar tràmit i s'adjuntarà, si és el cas, la documentació que s'estime pertinent. La presentació finalitzarà amb la firma electrònica de la sol·licitud.
Documentació per a tots els casos:- Baixa davant l’AEAT en cas de cessament definitiu de l’activitat
- Recurs potestatiu de reposició (termini d'interposició: un mes)
- Reclamació Econòmic-Administrativa
Realitzar la sol·licitud en línia amb firma digital
Pot iniciar la sol·licitud en línia polsant el botó Iniciar tràmit situat a l'inici d'esta pàgina. Haurà d'identificar-se i firmar electrònicament d'acord amb els requisits assenyalats en Seu Electrònica / Sistemes de firma.
(Si la sol·licitud es realitza en nom d'una persona jurídica i es disposa de certificat digital de representant de l'entitat, en iniciar el tràmit en seu electrònica haurà d'utilitzar-se l'opció "Soc la persona interessada", i presentar la sol·licitud juntament amb els documents necessaris per a la realització del tràmit.
Si la sol·licitud es realitza en nom d'una persona física o, realitzant-se en nom d'una persona jurídica, NO es disposa de certificat digital de representant de l'entitat, en iniciar el tràmit en seu electrònica haurà d'utilitzar-se l'opció "Soc representant mitjançant la presentació d'apoderament" i presentar la sol·licitud juntament amb la documentació que acredite la representació i la resta de documents necessaris per a la realització del tràmit.)
- Òmpliga el formulari i adjunte la documentació indicada. En l'apartat “Documentació addicional” podrà presentar tants arxius/documents com necessite.
- Confirme les dades, firme i presente la sol•licitud
En l'apartat Carpeta Ciutadana d'esta Seu podrà consultar i obtindre còpia de les seues instàncies presentades i podrà aportar documentació addicional o que li siga requerida.
Si voleu més informació, telefoneu a Gestió Tributària Integral (963895079) o envieu un correu electrònic a l’adreça ayuntamientovalencia_gti@valencia.es
- Reial decret llei 6/2024, de 5 de novembre, pel qual s’adopten mesures urgents de resposta davant els danys causats per la depressió aïllada en nivells alts (DANA) en diferents municipis entre el 28 d’octubre i el 4 de novembre de 2024.
- Reial decret llei 7/2024, d’11 de novembre, pel qual s’adopten mesures urgents per a l’impuls del Pla de resposta immediata, reconstrucció i rellançament davant els danys causats per la depressió aïllada en nivells alts (DANA) en diferents municipis entre el 28 d’octubre i el 4 de novembre de 2024.
- OFICINA DE GESTIÓ TRIBUTÀRIA INTEGRAL Edifici de la casa consistorial, entrada pel carrer de l'Arquebisbe MayoralTel.: 96.389.50.79 De dilluns a divendres, de 8:30 a 14:00 hores, preferentment amb CITAayuntamientovalencia_gti@valencia.es