ePrivacy and GPDR Cookie Consent by Cookie Consent
Subvenció de concurrència competitiva als col·legis integrants del projecte 50/50
Modalitat presencial Modalitat web sense certificat Modalitat web amb certificat Modalitat telefònica
ER.AY.15
Descripció

Subvenció col·legis 50-50 CURS 2023-2024.

Concessió de subvencions destinades a promoure l'estalvi energètic i d'aigua potable en 20 col·legis integrants del Projecte 50/50, curs 2023-2024 i en els quals l'Ajuntament de València té l'obligació legal de satisfer els consums.

La filosofia dels projectes 50/50 és establir un benefici directe per al col·lectiu de persones que fan ús d'una instal·lació, de tal manera que els estalvis econòmics obtinguts en el consum revertiran en el col·legi.

* * * * * * * * * *


Qui ho pot sol·licitar?

Col·legis públics de primària de la ciutat de València.

Requisits
  • No incórrer en cap de les causes de prohibició establides en l’article 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.
  • No mantindre cap deute pendent amb l’Ajuntament de València.
  • Haver complit amb les obligacions per reintegrament de subvencions.
  • Haver justificat correctament qualsevol subvenció atorgada per l'Ajuntament de València, excepte en els casos en els quals no haja finalitzat el termini de justificació corresponent.
Quan sol·licitar-ho

20 dies naturals a comptar des de l’endemà de la publicació de l’anunci de la convocatòria en el Butlletí Oficial de la Província de València (BOP).

Publicació BOP: Dijous 11 de maig de 2023


Termini de sol·licitud: del dia 12/05/2023 fins al 31/05/2023 ambdós inclusivament.
Documentació a presentar

  • La sol·licitud es presenta en aquesta Seu Electrònica. S'emplenarà i signarà el formulari després de prémer el botó “Iniciar tràmit” i s'adjuntarà la documentació que s'indica.

Els Annexos estaran disponibles en l'apartat impresos d'aquesta pàgina per a descarregar, emplenar, signar i adjuntar a aquest tràmit.

"TOTS ELS DOCUMENTS, excepte el CIF, HAURAN D'ANAR SIGNATS"


  • "L'Annex 4. Compte justificatiu simplificat" es presentarà amb posterioritat per a la seua justificació.


Documentació per a tots els casos:
  • Targeta fiscal del col·legi
  • Annex 1. Declaració responsable
  • Annex 2. Compromís d'integració de persones 50-50
  • Annex 3. Carta de motivació 50-50
  • Annex 4. Compte justificatiu simplificat
Actuacions a realitzar per la persona sol·licitant

Presentació sol·licitud.

Informació Complementària

"L'Annex 4.Annex 4. Compte justificatiu simplificat" es presentarà amb posterioritat per a la seua justificació només pels Col·legis que hagen resultat beneficiaris, segons l'art. 15 de la Convocatòria.

"La justificació del pagament de les mesures executades a instàncies de l’escola, es mitjançant la presentació del model de compte justificatiu simplificat de la subvenció, annex IV, amb els documents i certificats que s’hi indiquen, signats per la persona responsable del centre, i s’han de aprovar per resolució d’Alcaldia i, per delegació, per la Junta de Govern Local."

Termini de resolució i recursos
Recursos que poden interposar-se:
  • Recurs Contenciós-Administratiu (termini d'interposició: dos mesos)
  • Recurs potestatiu de reposició (termini d'interposició: un mes)
Silenci Administratiu: No és procedent
Termini màxim de resolució: 2 meses
Resolució i notificació per a pagament: 2 mesos des de finalització execució projecte. Execució i justificació de mesures adoptades: 3 mesos des de comunicació de l'aprovació.
Resolució i notificació per a pagament (Art. 12 y 13) Execució i justificació de mesures adoptades (Art. 15)
Fer en web

Realitzar la sol·licitud en línia amb firma digital

Pot iniciar la sol·licitud en línia polsant el botó Iniciar tràmit situat a l'inici d'esta pàgina. Haurà d'identificar-se i firmar electrònicament d'acord amb els requisits assenyalats en Seu Electrònica / Sistemes de firma.

(Si la sol·licitud es realitza en nom d'una persona jurídica i es disposa de certificat digital de representant de l'entitat, en iniciar el tràmit en seu electrònica haurà d'utilitzar-se l'opció "Soc la persona interessada", i presentar la sol·licitud juntament amb els documents necessaris per a la realització del tràmit.

Si la sol·licitud es realitza en nom d'una persona física o, realitzant-se en nom d'una persona jurídica, NO es disposa de certificat digital de representant de l'entitat, en iniciar el tràmit en seu electrònica haurà d'utilitzar-se l'opció "Soc representant mitjançant la presentació d'apoderament" i presentar la sol·licitud juntament amb la documentació que acredite la representació i la resta de documents necessaris per a la realització del tràmit.)

  • Òmpliga el formulari i adjunte la documentació indicada. En l'apartat “Documentació addicional” podrà presentar tants arxius/documents com necessite.
  • Confirme les dades, firme i presente la sol·licitud
  • En l'apartat Carpeta Ciutadana d'esta Seu podrà consultar i obtindre còpia de les seues instàncies presentades i podrà aportar documentació addicional o que li siga requerida.
Atenció telefònica

962087366

962087368

962087371

Legislació
  • Acord de Junta de Govern Local de 14/04/2023, pel qual s'aprova la convocatòria per a la concessió de subvencions de concurrència competitiva als col·legis integrants del projecte 50-50 durant el curs 2023-2024.
On dirigir-se

On obtindre informació o realitzar consultes:

SERV. EMERGENCIA CLIMATICA Y TRANSIC. ENERGETICA

On presentar:

NOMÉS SEU ELECTRÒNICA

Anar a inici de pàgina