ePrivacy and GPDR Cookie Consent by Cookie Consent
Utilització d'instal·lacions dels centres escolars públics en horari extraescolar
Modalitat presencial Modalitat web sense certificat Modalitat web amb certificat Modalitat telefònica
ED.US.10
Descripció

Les instal·lacions i dependències dels centres públics d'Educació Infantil, Educació Primària, Educació Especial i Educació Permanent d'Adults podran ser utilitzats fora de l'horari escolar per a activitats educatives, culturals, artístiques, esportives o associatives.

Qui ho pot sol·licitar?

Associacions sense ànim de lucre i entitats esportives. Tindran preferència en la utilització els membres de la Comunitat Educativa del centre (professorat, alumnat, pares i mares) i les associacions veïnals de la zona.

Requisits
  • En el cas de les associacions sol·licitants, hauran de ser sense ànim de lucre.
  • En el cas d'entitats esportives, hauran d'estar federades.
Quan sol·licitar-ho
  • Les sol·licituds d'activitats regulars a realitzar al llarg del curs escolar s'han de presentar abans del dia 15 de setembre.
  • Les sol·licituds per a activitats ocasionals poden presentar-se durant el curs escolar amb almenys un mes d'antelació a l'inici de les activitats.
  • Les peticions per a activitats en període estival, tindran com a data límit el 30 de maig.
Documentació a presentar

Instància de Sol·licitud General en què haurà de constar:

  • Nom de la persona designada per l'entitat com a responsable de l'ús de les instal·lacions que se sol·liciten.
  • Instal·lacions i/o dependències sol·licitades (tipus d'aula o instal·lació esportiva que se sol·licita).
  • Centre, zona o tipus de centre que es desitja amb preferència.

I acompanyada de la documentació següent:

  • Estatuts de l'entitat visats per la Generalitat. En cas d'entitat esportiva aportaran certificat d'estar federats.
  • Fotocòpia del D.N.I. de la persona designada com a responsable de l'ús de les instal·lacions que se sol·liciten.
  • Declaració dels responsables de l'entitat que esta corre amb els gastos derivats de la utilització de les instal·lacions necessàries en les seues activitats, així com la responsabilitat de danys que pogueren derivar-se per a les persones o béns durant el seu ús.
  • Pòlissa d'assegurances que cobrisca possibles danys a persones i béns.
  • Calendari dels dies i horari de les activitats a realitzar i programació de les mateixes.

Documentació addicional necessària segons el cas:
  • Entitats sense ànim de lucre:
    • Estatuts de l’entitat visats per la Generalitat
    • D.N.I. de la persona designada com a responsable de l’ús de les instal·lacions que se sol·liciten
    • Declaració que l’entitat corre amb els gastos d’utilització i responsabilitat de danys que pogueren derivar-se
    • Pòlissa d’assegurances
    • Calendari de les activitats i programació de les mateixes
  • Entitats esportives:
    • Estatuts de l’entitat visats per la Generalitat
    • Certificació d’estar federats
    • D.N.I. de la persona designada com a responsable de l’ús de les instal·lacions que se sol·liciten
    • Declaració que l’entitat corre amb els gastos d’utilització i responsabilitat de danys que pogueren derivar-se
    • Pòlissa d’assegurances
    • Calendari de les activitats i programació de les mateixes
Termini de resolució i recursos
Silenci Administratiu: No és procedent
Termini màxim de resolució: No s´hi aplica
Fer en web

Realitzar la sol•licitud en línia amb firma digital

Si disposa de certificat digital de la Generalitat Valenciana o DNI electrònic pot realitzar el tràmit en línia polsant el botó Iniciar tràmit situat a l'inici d'esta pàgina, adjuntant aquells documents que s'indiquen en este Catàleg de Tràmits.

Pot obtindre's més informació en la pàgina web d'Educació.

Legislació
  • Normes reguladores per a l'autorització de la utilització de les instal·lacions i dependències dels Centres escolars públics (aprovat pel Consell escolar municipal en data 22 de febrer de 2023).
On dirigir-se
  • Les activitats que es realitzaran durant el curs escolar es podran presentar directament en el centre escolar sol·licitat o en els registres generals d'entrada de l'Ajuntament.
  • Les activitats que es realitzaran durant períodes vacacionals es presentaran únicament en els registres generals d'entrada de l'Ajuntament.
Oficines d'informació
  • SERVICI D'EDUCACIÓ. OFICINA ADMINISTRATIVAAmadeu de Savoia, 11. Pati B, planta baixaTel.: 9620821521-962082141-962082113De 8.30 a 14.30, de dilluns a divendreseducacionadm@valencia.es
Oficines on presentar
  • JUNTA MUNICIPAL D'ABASTOSCarrer d'Alberic, 18Tel.: 96.352.54.78 Ext. 4509-4505Fax: 96.352.66.91De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. Si desitja sol·licitar cita prèvia pot fer-ho a través de la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010jmabastos@valencia.es
  • JUNTA MUNICIPAL DE CIUTAT VELLAPlaça d'Alfons el Magnànim, s/n (xalet del Parterre) Tel.: 96.208.17.37 / 96.208.4174 / 96.208.4087/ 96.208.4159 Fax: 96.352.65.66De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. Si desitja sol·licitar cita prèvia pot fer-ho a través de la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010 jmciutatvella@valencia.es
  • JUNTA MUNICIPAL D'EXPOSICIÓCarrer de la Guàrdia Civil, 19 Tel.: 962084327/ 962084328/ 962084331Fax: 96.360.17.36De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. Si desitja sol·licitar cita prèvia pot fer-ho a través de la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010jmexposicion@valencia.es
  • JUNTA MUNICIPAL DEL MARÍTIMCarrer Barraca, 53Tel.: Información y Registro: 963014120 Obras: 963014008 / 963014210 Bonos EMT: 963014173 Actividades: 963014217De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. Si desitja sol·licitar cita prèvia pot fer-ho a través de la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010jmmaritim@valencia.es
  • JUNTA MUNICIPAL DE PATRAIXCarrer del Beat Nicolau Factor, 1 Tel.: 962084052/ 962084042/ 962084043De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. Si desitja sol·licitar cita prèvia pot fer-ho a través de la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010jmpatraix@valencia.es
  • JUNTA MUNICIPAL DE RUSSAFACarrer de Maties Perelló, 5Tel.: 962084218 / 962084245 / 962084246 / 962084247 / 962087379Fax: 96.352.65.22De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. Si desitja sol·licitar cita prèvia pot fer-ho a través de la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010jmruzafa@valencia.es
  • JUNTA MUNICIPAL DE TRÀNSITSCarrer del Comte de Lumiares, 5 Tel.: 962084365/ 962084368Fax: 96.353.99.16De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. Si desitja sol·licitar cita prèvia pot fer-ho a través de la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010jmtransit@valencia.es
  • REGISTRE GENERAL D´ENTRADA - PL. AJUNTAMENTEdifici de la Casa Consistorial, entrada pel carrer de l'Arquebisbe Mayoral, 1AcTel.: REGISTRO: 96.208.10.35Fax: 96.353.99.80 De 8.30 a 14.00 de dilluns a divendres. Cita prèvia: web municipal www.valencia.es o cridant al 010
  • OFICINA D'ATENCIÓ CIUTADANA - TABAQUERAC/ Amadeu de Savoia, 11. Nau Oest. 46010 ValènciaTel.: 962082015, 962082016, 962082101, 962082102Fax: 96.389.50.14De 8:30 a 14.00 de dilluns a divendres. Si desitja sol·licitar cita prèvia pot fer-ho a través de la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010oactabacalera@valencia.es
  • ALCALDIA DEL PALMARCarrer de Cabdet, 15Tel.: 96.162.00.66Registre: dimecres de 9:00 a 14:00 hores.
  • ALCALDIA DEL SALERAvinguda dels Pinars, 1Tel.: 96.183.02.95Registre: dimarts 9:00 a 14:00 hores.
  • ALCALDIA DE BENIFARAIGCarrer de Ferrer i Bigné, 47Tel.: 96.363.52.49Registre: dimarts de 9.00 a 14.00 hores.
  • ALCADIA DE BORBOTÓPlaça del Moreral, 8 Tel.: 96.390.17.47Registre: dimarts de 9:00 a 14:00 hores.
  • ALCALDIA DE MASSARROJOSCarrer de Mossén Bau, 10-12Tel.: 96.139.41.49Registre: dimecres de 9:00 a 14:00 hores.
  • ALCALDIA DEL PERELLONETCarrer Marqués de Valterra, 35Tel.: 96.177.78.89Registre: divendres de 9:00 a 14:00 hores.
  • ALCALDIA DEL FORN D´ALCEDOCamí d'Alabau, 2Tel.: 96.376.09.36Registre: divendres de 9:00 a 14:00 hores.
  • ALCALDIA DE LA PUNTACamí del Canal, 74 (Xalet de Bartual)Tel.: 96 367 33 30 Fax: 96 367 33 30 Registre: dijous de 9:00 a 14:00 hores
  • ALCALDIA DE LA TORRECarrer de Benidoleig, s/nTel.: 96.396.33.17Registre: dimarts 9:00 a 14:00 hores.
  • ALCALDIA DE PINEDOCarrera del Riu, 263Tel.: 96.324.89.64Registre: dimecres de 9:00 a 14:00 hores.
  • ALCALDIA DE POBLE NOUCamí de Montcada, 205Tel.: 96.366.66.89Registre: dilluns de 9:00 a 14:00 hores.
  • ALCALDIA DE LES CASES DE BÀRCENACamí de les Cases de Bàrcena, 63; CP: 46131-ValènciaTel.: 96.185.42.05Registre: dimecres de 9:00 a 14:00 hores
  • JUNTA MUNICIPAL DELS POBLES DE BENIMÀMET-BENIFERRISenda del Secanet, 43 baix; BenimàmetTel.: de Registre: 963013436 i 963013446; Secretaria: 963013411 i 963013446De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. Si desitja sol·licitar cita prèvia pot fer-ho a través de la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010; AVÍS: DEL 12 AL 20 DE MARÇ DE 9.00 A 13.00, EL DIA 18 ROMANDRÀ TANCADAjmpoblesdeloest@valencia.es
  • JUNTA MUNICIPAL DE POBLES DEL SUDCarrer de la Poetessa Leonor Perales, s/n; CastellarTel.: de Registre: 963013023; Secretaría: 963013402 De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. Si desitja sol·licitar cita prèvia pot fer-ho a través de la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010jmpoblesdelsud@valencia.es
  • JUNTA MUNICIPAL DE POBLES DEL NORDPlaça del Poble, 4 CarpesaTel.: 96.301.30.55 96.301.31.11De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. Si desitja sol·licitar cita prèvia pot fer-ho a través de la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010jmpoblesdelnord@valencia.es
Anar a inici de pàgina