![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
CU.PH.20 |
Autoritzar la consulta i/o reproducció dels documents que obren a l'Arxiu Municipal exceptuats del principi general de lliure consulta establit en l'art. 37.1 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i Procediment Administratiu Comú, que s'enquadren bàsicament en:
- Documents relatius a les matèries de padró, sanitat, personal, etc., si no han transcorregut vint-i-cinc anys de la mort dels afectats, si la seua data és coneguda, o en qualsevol altre cas, no han transcorregut cinquanta anys de la data del document.
- Documents relatius a projectes tècnics d'edificis construïts amb anterioritat a l'any 1986.
Per a la resta de documents no inclosos en els apartats anteriors la consulta és lliure, podent dirigir-se directament els interessats a l'Arxiu Municipal, siti en el Palau de Cervelló, en horari d'obertura al públic (Matins: de 9 a 14 hores. Vesprades: dimarts i dijous de 16:45 a 18:45 hores, excepte els mesos de juliol, agost i desembre).
Els expedients relatius a projectes tècnics d'edificis de vivendes construïts amb posterioritat a l'any 1986 es troben ubicats en l'Arxiu d'Urbanisme: Consulta de documents obrants en l'Arxiu Municipal d'Urbanisme.
Persones físiques i/o jurídiques que pretenguen consultar i/o reproduir-se els indicats documents, i resulten afectades o obtinguen el consentiment exprés dels afectats.
Instància de la sol·licitud general acompanyada de la documentació següent:
- Si el sol·licitant és persona física (particular), fotocòpia del DNI.
- Si el sol·licitant és persona jurídica, fotocòpia del DNI representant legal i fotocòpia de l'escriptura on conste el poder de representació. (Si la consulta o la sol·licitud no l'efectua el representant legal de l'empresa, haurà d'adjuntar-se a la documentació anterior autorització firmada per este).
Documentació específica que ha d'adjuntar-se a l'anterior:
En cas de sol·licitar accés a documents de padró, sanitaris o personals i no ostentar la seua titularitat:
- Autorització firmada dels afectats, acompanyada de fotocòpia del DNI dels mateixos.
- Si han transcorregut 50 anys de la data del document o 25 anys des de la mort dels afectats, la consulta d'este tipus de documents és lliure. En este últim cas haurà d'aportar-se certificat de defunció del titular del document.
En cas de sol·licitar accés a documents de projectes tècnics d'edificis de vivendes:
- Fotocòpia de l'últim rebut de l'IBI, aigua, llum o gas, o de l'escriptura de propietat de la vivenda a consultar, o contracte d'arrendament o d'arres, o acreditació de la condició d'Administrador de la finca.
- En cas de no ostentar la condició de propietari, inquilí o administrador de la vivenda a consultar, a la documentació anterior s'haurà d'adjuntar l'autorització firmada per un dels anteriors, junt amb fotocòpia del seu D.N.I.
- Si el sol·licitant és un estudiant que desitja obtindre dades per a un treball d'investigació: Carta de presentació del professor tutor de la investigació.
Documentació addicional necessària segons el cas:
- Accés a documents de padró, sanitaris o personals, sense ostentar la titularitat:
- Autorització firmada de les persones afectades
- D.N.I. de les mateixes
- Certificat de defunció, si és el cas
- Accés a projectes tècnics d’edificis de vivendes existents en l’actualitat, sol·licitats per propietaris/es, inquilins/es o administradors/es de finques:
- Últim rebut de l’IBI, subministraments, escriptura de propietat, contracte d’arrendament o acreditació d’Administrador/a
- Accés a projectes tècnics d’edificis de vivendes existents en l’actualitat, sol·licitats per altres persones:
- Autorització firmada per propietari/a, inquilí/a o administrador/a, junt amb còpia del seu DNI
- Accés a projectes tècnics d’edificis de vivendes existents en l’actualitat, per a treballs d’investigació:
- Carta de presentació del professor/a tutor/a de la investigació
TAXES PER CONSULTA DE DOCUMENTS QUE ES TROBEN EN PODER DE L'ARXIU MUNICIPAL :
Taxa per Reproducció de Documents i Llibres de Biblioteques, Arxius Històrics i Hemeroteques.
Fotocòpies de documents i llibres fins a l'any 1925
Quantia:
DINA4 | 0,11 € |
DIN A3 | 0,13 € |
Fotocòpias a partir de CD | 0,20 € |
Fotocòpies de documents i llibres a partir de l'any 1926
Quantia:
DIN A-4 | 0,07 € |
DIN A-3 | 0,12 € |
Fotocopias procedentes de microfilms | 0,20 € |
Fotocopias a partir de CD | 0,20 € |
- Presentació de la sol·licitud, acompanyada de la documentació assenyalada en l'apartat de documentació que cal presentar.
- Si se sol·licita, a més, la reproducció d'algun document, ingrés de la taxa per reproducció de documents i llibres de biblioteques, arxius històrics i hemeroteques o/i la taxa d'actuacions urbanístiques
L'Arxiu Municipal es troba actualment ubicat al Palau de Cervelló (plaça de Tetuan).
Els expedients relatius a projectes tècnics d'edificis d'habitatges construïts amb posterioritat a l'any 1986 es troben ubicats en l'Arxiu Intermedi, situat al Polígon de Vara de Quart (c/ Traginers s/n).
- Recurs potestatiu de reposició (termini d'interposició: un mes)
- Recurs Contenciós-Administratiu (termini d'interposició: dos mesos)
- Constitució espanyola.
- Llei 16/85, de 25 de juny, del Patrimoni Històric espanyol.
- Llei 30/1992, de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i Procediment Administratiu Comú.
- Llei 4/1998, d'11 de juny, de la Generalitat Valenciana, del Patrimoni Cultural valencià.
- Reial Decret 111/1986, de 10 de gener, de desenvolupament parcial de la Llei 16/1985, de 25 de juny del Patrimoni Històric espanyol.
- SERVICI DE PATRIMONI HISTÒRIC I ARTISTICPlaça Ajuntament 1, 1ª planta.Tel.: 963525478, Ext. 1192, 1938, 4066, 1754, 11879:00 A 14:00
- ARXIU HISTÒRIC MUNICIPALPl. Tetuán, 3Tel.: 96.352.54.78 - Ext. 2651 Matins: De dilluns a divendres, de 9.00 a 14.00 hores. Vesprades: dimarts i dijous, de 16.45 a 18.45 hores. Excepte els mesos de juliol, agost, setembre i desembre.
- ARXIU MUNICIPAL D'URBANISMETraginers s/n. Polígon de Vara de Quart.Tel.: 96.352.54.78 ext. 2615 - 2614 Fax: 96.389.50.05 • De dilluns a divendres de 9.00 a 13.30. • Dilluns i dimecres de 16.00 a 18.30 hores, amb cita prèvia. • Juliol, agost, setembre i desembre: de 9.00 a 13.30 hores.
- JUNTA MUNICIPAL D'ABASTOSCarrer d'Alberic, 18Tel.: 96.352.54.78 Ext. 4509-4505Fax: 96.352.66.91De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. Si desitja sol·licitar cita prèvia pot fer-ho a través de la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010jmabastos@valencia.es
- JUNTA MUNICIPAL DE CIUTAT VELLAPlaça d'Alfons el Magnànim, s/n (xalet del Parterre) Tel.: 96.208.17.37 / 96.208.4174 / 96.208.4087/ 96.208.4159 Fax: 96.352.65.66De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. Si desitja sol·licitar cita prèvia pot fer-ho a través de la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010 jmciutatvella@valencia.es
- JUNTA MUNICIPAL D'EXPOSICIÓCarrer de la Guàrdia Civil, 19 Tel.: 962084327/ 962084328/ 962084331Fax: 96.360.17.36De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres.Si desitja sol·licitar cita prèvia pot fer-ho a través de la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010jmexposicion@valencia.es
- JUNTA MUNICIPAL DEL MARÍTIMCarrer Barraca, 53Tel.: Información y Registro: 963014120 Obras: 963014008 / 963014210 Bonos EMT: 963014173 Actividades: 963014217De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. Si desitja sol·licitar cita prèvia pot fer-ho a través de la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010jmmaritim@valencia.es
- JUNTA MUNICIPAL DE PATRAIXCarrer del Beat Nicolau Factor, 1 Tel.: 962084052/ 962084042/962084043De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. Si desitja sol·licitar cita prèvia pot fer-ho a través de la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010jmpatraix@valencia.es
- JUNTA MUNICIPAL DE RUSSAFACarrer de Maties Perelló, 7 AVÍS: A causa de l'execució d'obres, els seus serveis es traslladen provisionalment des del dia 4 d'octubre de 2022 fins a un altre avís a l'Alqueria dels Peris situada al Parc urbà de Malilla (C/ Joaquín Benlloch, S/N)Tel.: 962084218 / 962084245 / 962084246 / 962084247 / 962087379Fax: 96.352.65.22De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. Si desitja sol·licitar cita prèvia pot fer-ho a través de la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010jmruzafa@valencia.es
- JUNTA MUNICIPAL DE TRÀNSITSCarrer del Comte de Lumiares, 5 Tel.: 962084365/ 962084368Fax: 96.353.99.16De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. Si desitja sol·licitar cita prèvia pot fer-ho a través de la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010jmtransit@valencia.es
- OFICINA D'INFORMACIÓ I REGISTRE GENERAL D´ENTRADA - PL. AJUNTAMENTEdifici de la Casa Consistorial, entrada pel carrer de l'Arquebisbe Mayoral, 1AcTel.: INFORMACIÓN: 010/96.310.00.10. REGISTRO: 96.208.10.35Fax: 96.353.99.80 De 8.30 a 14.00 de dilluns a divendres. Si desitja sol·licitar cita prèvia pot fer-ho a través de la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010informacion@valencia.es
- REGISTRE GENERAL D´ENTRADA - TABACALERACarrer d'Amadeu de Savoia, 11, nau oestTel.: 96.352.54.78 - ext: 2036De 8:30 a 14.00 de dilluns a divendres. Si desitja sol·licitar cita prèvia pot fer-ho a través de la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010
- ALCALDIA DEL PALMARCarrer de Cabdet, 15Tel.: 96.162.00.66Registre: dimecres de 9:00 a 14:00 hores.
- ALCALDIA DEL SALERAvinguda dels Pinars, 1Tel.: 96.183.02.95Registre: dimarts 9:00 a 14:00 hores.
- ALCALDIA DE BENIFARAIGCarrer de Ferrer i Bigné, 47Tel.: 96.363.52.49Registre: dimarts de 9.00 a 14.00 hores.
- ALCADIA DE BORBOTÓPlaça del Moreral, 8 Tel.: 96.390.17.47Registre: dimarts de 9:00 a 14:00 hores.
- ALCALDIA DE MASSARROJOSCarrer de Mossén Bau, 10-12Tel.: 96.139.41.49Registre: dimecres de 9:00 a 14:00 hores.
- ALCALDIA DEL PERELLONETCarrer Marqués de Valterra, 35Tel.: 96.177.78.89Registre: divendres de 9:00 a 14:00 hores.
- ALCALDIA DEL FORN D´ALCEDOCamí d'Alabau, 2Tel.: 96.376.09.36Registre: divendres de 9:00 a 14:00 hores.
- ALCALDIA DE LA PUNTACamí del Canal, 74 (Xalet de Bartual)Tel.: 96 367 33 30 Fax: 96 367 33 30 Registre: dijous de 9:00 a 14:00 hores
- ALCALDIA DE LA TORRECarrer de Benidoleig, s/nTel.: 96.396.33.17Registre: dimarts 9:00 a 14:00 hores.
- ALCALDIA DE PINEDOCarrera del Riu, 263Tel.: 96.324.89.64Registre: dimecres de 9:00 a 14:00 hores.
- ALCALDIA DE POBLE NOUCamí de Montcada, 205Tel.: 96.366.66.89Registre: dilluns de 9:00 a 14:00 hores.
- ALCALDIA DE LES CASES DE BÀRCENACamí de les Cases de Bàrcena, 63; CP: 46131-ValènciaTel.: 96.185.42.05Registre: dimecres de 9:00 a 14:00 hores
- JUNTA MUNICIPAL DELS POBLES DE BENIMÀMET-BENIFERRISenda del Secanet, 43 baix; BenimàmetTel.: de Registre: 963013436 i 963013446; Secretaria: 963013411 i 963013446De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. Si desitja sol·licitar cita prèvia pot fer-ho a través de la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010jmpoblesdeloest@valencia.es
- JUNTA MUNICIPAL DE POBLES DEL SUDCarrer de la Poetessa Leonor Perales, s/n; CastellarTel.: de Registre: 963013023; Secretaría: 963013402 De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. Si desitja sol·licitar cita prèvia pot fer-ho a través de la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010jmpoblesdelsud@valencia.es
- JUNTA MUNICIPAL DE POBLES DEL NORDPlaça del Poble, 4 CarpesaTel.: 96.301.30.55 96.301.31.11De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres.Si desitja sol·licitar cita prèvia pot fer-ho a través de la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010jmpoblesdelnord@valencia.es