ePrivacy and GPDR Cookie Consent by Cookie Consent

Detall d'un tràmit

Consulta de documents obrants en l'Arxiu Municipal
Modalitat presencial Modalitat web sense certificat Modalitat web amb certificat Modalitat telefònica
CU.PH.20
Descripció

Autoritzar la consulta i/o reproducció dels documents que obren a l'Arxiu Municipal exceptuats del principi general de lliure consulta establit en l'art. 37.1 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i Procediment Administratiu Comú, que s'enquadren bàsicament en:

  • Documents relatius a les matèries de padró, sanitat, personal, etc., si no han transcorregut vint-i-cinc anys de la mort dels afectats, si la seua data és coneguda, o en qualsevol altre cas, no han transcorregut cinquanta anys de la data del document.
  • Documents relatius a projectes tècnics d'edificis construïts amb anterioritat a l'any 1986.

Per a la resta de documents no inclosos en els apartats anteriors la consulta és lliure, podent dirigir-se directament els interessats a l'Arxiu Municipal, siti en el Palau de Cervelló, en horari d'obertura al públic (Matins: de 9 a 14 hores. Vesprades: dimarts i dijous de 16:45 a 18:45 hores, excepte els mesos de juliol, agost i desembre).

Els expedients relatius a projectes tècnics d'edificis de vivendes construïts amb posterioritat a l'any 1986 es troben ubicats en l'Arxiu d'Urbanisme: Consulta de documents obrants en l'Arxiu Municipal d'Urbanisme.

Qui ho pot sol·licitar?

Persones físiques i/o jurídiques que pretenguen consultar i/o reproduir-se els indicats documents, i resulten afectades o obtinguen el consentiment exprés dels afectats.

Quan sol·licitar-ho
En qualsevol moment.
Documentació a presentar

Instància de la sol·licitud general acompanyada de la documentació següent:

  • Si el sol·licitant és persona física (particular), fotocòpia del DNI.
  • Si el sol·licitant és persona jurídica, fotocòpia del DNI representant legal i fotocòpia de l'escriptura on conste el poder de representació. (Si la consulta o la sol·licitud no l'efectua el representant legal de l'empresa, haurà d'adjuntar-se a la documentació anterior autorització firmada per este).

Documentació específica que ha d'adjuntar-se a l'anterior:

En cas de sol·licitar accés a documents de padró, sanitaris o personals i no ostentar la seua titularitat:

  • Autorització firmada dels afectats, acompanyada de fotocòpia del DNI dels mateixos.
  • Si han transcorregut 50 anys de la data del document o 25 anys des de la mort dels afectats, la consulta d'este tipus de documents és lliure. En este últim cas haurà d'aportar-se certificat de defunció del titular del document.

En cas de sol·licitar accés a documents de projectes tècnics d'edificis de vivendes:

  • Fotocòpia de l'últim rebut de l'IBI, aigua, llum o gas, o de l'escriptura de propietat de la vivenda a consultar, o contracte d'arrendament o d'arres, o acreditació de la condició d'Administrador de la finca.
  • En cas de no ostentar la condició de propietari, inquilí o administrador de la vivenda a consultar, a la documentació anterior s'haurà d'adjuntar l'autorització firmada per un dels anteriors, junt amb fotocòpia del seu D.N.I.
  • Si el sol·licitant és un estudiant que desitja obtindre dades per a un treball d'investigació: Carta de presentació del professor tutor de la investigació.

Documentació addicional necessària segons el cas:
  • Accés a documents de padró, sanitaris o personals, sense ostentar la titularitat:
    • Autorització firmada de les persones afectades
    • D.N.I. de les mateixes
    • Certificat de defunció, si és el cas
  • Accés a projectes tècnics d’edificis de vivendes existents en l’actualitat, sol·licitats per propietaris/es, inquilins/es o administradors/es de finques:
    • Últim rebut de l’IBI, subministraments, escriptura de propietat, contracte d’arrendament o acreditació d’Administrador/a
  • Accés a projectes tècnics d’edificis de vivendes existents en l’actualitat, sol·licitats per altres persones:
    • Autorització firmada per propietari/a, inquilí/a o administrador/a, junt amb còpia del seu DNI
  • Accés a projectes tècnics d’edificis de vivendes existents en l’actualitat, per a treballs d’investigació:
    • Carta de presentació del professor/a  tutor/a de la investigació
Taxes
Taxa

TAXES PER CONSULTA DE DOCUMENTS QUE ES TROBEN EN PODER DE L'ARXIU MUNICIPAL :

Taxa per Reproducció de Documents i Llibres de Biblioteques, Arxius Històrics i Hemeroteques.

Fotocòpies de documents i llibres fins a l'any 1925

Quantia:

DINA4 0,11 €
DIN A3 0,13 €
Fotocòpias a partir de CD 0,20 €

Fotocòpies de documents i llibres a partir de l'any 1926

Quantia:

DIN A-4 0,07 €
DIN A-3 0,12 €
Fotocopias procedentes de microfilms 0,20 €
Fotocopias a partir de CD 0,20 €

Taxes per Reproducció de Documents i Llibres de Biblioteques, Arxius Històrics i Hemeroteques


Actuacions a realitzar pel sol·licitant
  • Presentació de la sol·licitud, acompanyada de la documentació assenyalada en l'apartat de documentació que cal presentar.
  • Si se sol·licita, a més, la reproducció d'algun document, ingrés de la taxa per reproducció de documents i llibres de biblioteques, arxius històrics i hemeroteques o/i la taxa d'actuacions urbanístiques
Informació Complementària

L'Arxiu Municipal es troba actualment ubicat al Palau de Cervelló (plaça de Tetuan).

Els expedients relatius a projectes tècnics d'edificis d'habitatges construïts amb posterioritat a l'any 1986 es troben ubicats en l'Arxiu Intermedi, situat al Polígon de Vara de Quart (c/ Traginers s/n).

Termini de resolució i recursos
Recursos que poden interposar-se:
  • Recurs potestatiu de reposició (termini d'interposició: un mes)
  • Recurs Contenciós-Administratiu (termini d'interposició: dos mesos)
Silenci Administratiu: No procedix
Termini màxim de resolució: No aplica
Legislació
  • Constitució espanyola.
  • Llei 16/85, de 25 de juny, del Patrimoni Històric espanyol.
  • Llei 30/1992, de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i Procediment Administratiu Comú.
  • Llei 4/1998, d'11 de juny, de la Generalitat Valenciana, del Patrimoni Cultural valencià.
  • Reial Decret 111/1986, de 10 de gener, de desenvolupament parcial de la Llei 16/1985, de 25 de juny del Patrimoni Històric espanyol.
Oficines d'informació
  • SERVICI DE PATRIMONI HISTÒRIC I ARTISTICPlaça Ajuntament 1, 1ª planta.Tel.: 963525478, Ext. 1938, 1184, 1187, 1189, 4066, 1192. 9:00 A 14:00
  • ARXIU HISTÒRIC MUNICIPALPl. Tetuán, 3Tel.: 96.352.54.78 - Ext. 2651 Matins: De dilluns a divendres, de 9.00 a 14.00 hores. Vesprades: dimarts i dijous, de 16.45 a 18.45 hores. Excepte els mesos de juliol, agost, setembre i desembre.
  • ARXIU MUNICIPAL D'URBANISMETraginers s/n. Polígon de Vara de Quart.Tel.: 96.352.54.78 ext. 2615 - 2614 Fax: 96.389.50.05 • De dilluns a divendres de 9.00 a 13.30. • Dilluns i dimecres de 16.00 a 18.30 hores, amb cita prèvia. • Juliol, agost, setembre i desembre: de 9.00 a 13.30 hores.
Oficines on presentar
  • JUNTA MUNICIPAL DE ABASTOSC/ Alberic, 18Tel.: 96.352.54.78 Ext. 4509-4505Fax: 96.352.66.91De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. L'atenció presencial es realitzarà únicament amb cita prèvia, en la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010jmabastos@valencia.es
  • JUNTA MUNICIPAL DE CIUTAT VELLAPlaça Alfons el Magnànim, s/n (Xalet del Parterre) Tel.: 96.208.17.37 / 96.208.4174 / 96.208.4087/ 96.208.4159 Fax: 96.352.65.66De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. L'atenció presencial es realitzarà únicament amb cita prèvia, en la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010 jmciutatvella@valencia.es
  • JUNTA MUNICIPAL D'EXPOSICIÓC/ Guàrdia Civil, 19 Tel.: 962084327/ 962084328/ 962084331Fax: 96.360.17.36De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres.L'atenció presencial es realitzarà únicament amb cita prèvia, en la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010jmexposicion@valencia.es
  • JUNTA MUNICIPAL DE MARITIMC/ Francesc Cubells, 58Tel.: 962084260/ 962084262/ 962084258Fax: 96.367.27.48 De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. L'atenció presencial es realitzarà únicament amb cita prèvia, en la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010jmmaritim@valencia.es
  • JUNTA MUNICIPAL DE PATRAIXC/ Beat Nicolau Factor, 1 Tel.: 962084052/ 962084042/962084043De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres.L'atenció presencial es realitzarà únicament amb cita prèvia, en la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010jmpatraix@valencia.es
  • JUNTA MUNICIPAL DE RUSSAFAC/ Maties Perelló, 7 Tel.: 962084218 / 962084245 / 962084246 / 962084247 / 962087379Fax: 96.352.65.22De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres.L'atenció presencial es realitzarà únicament amb cita prèvia, en la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010jmruzafa@valencia.es
  • JUNTA MUNICIPAL DE TRÀNSITSC/ Comte Lumiares, 5 Tel.: 962084362/ 962084372 / 962084365Fax: 96.353.99.16De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres L'atenció presencial es realitzarà únicament amb cita prèvia, en la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010jmtransit@valencia.es
  • REGISTRE GENERAL D´ENTRADA - PL. AYUNTAMIENTOEdifici Casa Consistorial entrada per C/ Arquebisbe Mayoral, 1 - accTel.: 96.352.54.78 Ext: 1046De 8.30 a 14.00 de dilluns a divendres. L'atenció presencial es realitzarà des del 8 de juny per a persones físiques únicament. Amb cita prèvia, en la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010
  • REGISTRE GENERAL D´ENTRADA - TABACALERAAmadeu de Savoia, 11. Nau OestTel.: 96.352.54.78 - ext: 2036De 8:30 a 14.00 de dilluns a divendres. Només s'atendrà presencialment les persones que hagen sol·licitat cita prèvia a través de www.valencia.es o cridant al telèfon d'atenció ciutadana 010
  • ALCALDIA-EL PALMARC/ Caudete, 15Tel.: 96.162.00.6De dilluns a divendres de 9:00 a 14:00 h.Registre: dimecres de 9:00 a 14:00 hores. L'atenció presencial es realitzarà amb cita prèvia, en la web municipal http://www.valencia.es o en el tel d'informació 010
  • ALCALDIA-EL SALERAv. dels Pinars, 1Tel.: 96.183.02.95De dilluns a divendres de 9:00 a 14:00 hores Registre: dimarts 9:00 a 14:00 horas. L'atenció presencial es realitzarà amb cita prèvia, en la web municipal http://www.valencia.es o en el tel d'informació 010
  • ALCALDIA-BENIFARAIGC/ Ferrer i Bigné, 47Tel.: 96.363.52.49De dilluns a divendres de 9.00 a 14.00 hores. Registre: dimarts de 9.00 a 14.00 hores. L'atenció presencial es realitzarà des del 9 de juny amb cita prèvia, en la web municipal http://www.valencia.es o en el tel d'informació 010
  • ALCADIA-BORBOTÓPl. Moreral, 8 Tel.: 96.390.17.47De dilluns a divendres de 9:00 a 14:00 h. Registre: dimarts de 9:00 a 14:00 hores. L'atenció presencial es realitzarà amb cita prèvia, en la web municipal http://www.valencia.es o en el tel d'informació 010
  • ALCALDIA-MASSARROJOSC/ Cura Bau, 10-12Tel.: 96.139.41.49De dilluns a divendres de 9:00 a 14:00 hores Registre: dimecres de 9:00 a 14:00 hores L'atenció presencial es realitzarà amb cita prèvia, en la web municipal http://www.valencia.es o en el tel d'informació 010
  • ALCALDIA-EL PERELLONETAv. de les Gavines s/nTel.: 96.177.78.89De dilluns a divendres de 9:00 a 14:00 hores Registre: divendres de 9:00 a 14:00 hores. L'atenció presencial es realitzarà amb cita prèvia, en la web municipal http://www.valencia.es o en el tel d'informació 010
  • ALCALDIA-FORN D´ALCEDOC/ Guadalquivir, 15 (cantonada Alabau, 2)Tel.: 96.376.09.36De dilluns a divendres de 9:00 a 14:00 hores Registre: divendres de 9:00 a 14:00 hores. L'atenció presencial es realitzarà amb cita prèvia, en la web municipal http://www.valencia.es o en el tel d'informació 010
  • ALCALDIA-LA PUNTACamí del Canal 74 - Xalet de BartualTel.: 96 367 33 30 Fax: 96 367 33 30 De dilluns a divendres de 9:00 a 14:00 hore sRegistre: dijous de 9:00 a 14:00 hores L'atenció presencial es realitzarà amb cita prèvia, en la web municipal http://www.valencia.es o en el tel d'informació 010
  • ALCALDIA-LA TORREC/ Benidoleig, s/nTel.: 96.396.33.17De dilluns a divendres de 9:00 a 14:00 hores Registre: dimarts 9:00 a 14:00 horas. L'atenció presencial es realitzarà amb cita prèvia, en la web municipal http://www.valencia.es o en el tel d'informació 010
  • ALCALDIA-PINEDOCarrera del Riu, 263Tel.: 96.324.89.64De dilluns a divendres de 9:00 a 14:00 hores Registre: dimecres de 9:00 a 14:00 hores L'atenció presencial es realitzarà amb cita prèvia, en la web municipal http://www.valencia.es o en el tel d'informació 010
  • ALCALDIA-POBLE NOUCamí de Montcada, 205Tel.: 96.366.66.89De dilluns a divendres de 9:00 a 14:00 hores Registre: dilluns de 9:00 a 14:00 hores L'atenció presencial es realitzarà amb cita prèvia, en la web municipal http://www.valencia.es o en el tel d'informació 010
  • ALCALDIA-CASAS DE BÁRCENACarretera de Barcelona, 108Tel.: 96.185.42.05De dilluns a divendres de 9:00 a 14:00 hores Registre: dimecres de 9:00 a 14:00 hores L'atenció presencial es realitzarà amb cita prèvia, en la web municipal http://www.valencia.es o en el tel d'informació 010
  • JUNTA MUNICIPAL DELS POBLES DE BENIMÀMET-BENIFERRIC/ Senda de Secanet, 43 bj BenimametTel.: Registro: 963013436 / 963013446 Secretaria: 963013411 -963013446De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres.L'atenció presencial es realitzarà únicament amb cita prèvia, en la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon 963013636jmpoblesdeloest@valencia.es
  • JUNTA MUNICIPAL DE POBLES DEL SUDC/ Poetessa Leonor Perales, s/n (Castellar)Tel.: Registro: 963013023 Secretaría: 963013402 De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres.L'atenció presencial es realitzarà únicament amb cita prèvia, en la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon 963013023jmpoblesdelsud@valencia.es
  • JUNTA MUNICIPAL DE POBLES DEL NORDPl. Poble, 4 CarpesaTel.: 96.301.30.55 96.301.31.11De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres.L'atenció presencial es realitzarà únicament amb cita prèvia, en la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon 963013055jmpoblesdelnord@valencia.es
Anar a inici de pàgina