ePrivacy and GPDR Cookie Consent by Cookie Consent
Subvencions a les comissions falleres per la contractació d’agrupacions musicals amb motiu de les Falles
Modalitat presencial Modalitat web sense certificat Modalitat web amb certificat Modalitat telefònica
CU.FC.45
Descripció

Este tràmit permet a les comissions falleres sol·licitar ajudes econòmiques per la contractació d'agrupacions musicals (bandes de música, tabal i dolçaina, etc.) durant les festes falleres de 2025. S'entén per agrupacions musicals: grups de tabal i dolçaina, bandes de música i agrupacions de músics/as que hagen participat en cercaviles i actes oficials.

Es cobrirà el 100% del cost total dels gastos justificats (sense incloure l'IVA). No obstant això, si els diners sol·licitats per totes les comissions falleres que complixen els requisits supera el pressupost disponible, els diners es repartirà entre elles en proporció als gastos que hagen justificat correctament.


Per a més informació, es pot consultar la convocatòria completa en l'apartat Informació complementària.

Qui ho pot sol·licitar?

Les comissions de falla de la ciutat de València que compten amb capacitat jurídica per a això.

Requisits

1. Estar integrada en la Junta Central Fallera i ser una entitat sense ànim de lucre, tal com es disposa en l'article 2.1 del Reglament Faller.
2. Estar inscrita en el Registre Municipal d'Entitats Ciutadanes de l'Ajuntament de València a la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds.
3. No trobar-se en alguna de les circumstàncies prohibides establides en l'article 13 de la Llei General de Subvencions.
4. Estar al corrent en el compliment de les seues obligacions tributàries i amb la Seguretat Social i, si és el cas, del pagament d'obligacions per reintegrament de subvencions.
5. No tindre pendent de justificar subvencions anteriors concedides per l'Ajuntament de València.

Quan sol·licitar-ho

El termini de presentació de les sol·licituds serà de vint dies naturals a comptar des de l’endemà de la publicació de l’extracte en el Butlletí Oficial de la Província de València.

Publicació en el BOP: Dilluns 19 de maig de 2025 - Btlletí Núm. 93


Termini de sol·licitud: del dia 20/05/2025 fins al 09/06/2025 ambdós inclusivament.
Documentació a presentar

La sol·licitud es presenta en esta Seu Electrònica. Es completarà el formulari després de polsar el botó Iniciar tràmit i s'adjuntarà la documentació que s'indica. La presentació finalitzarà amb la firma electrònica de la sol·licitud.


Documentació per a tots els casos:
  • Declaració responsable:

    Document disponible en l'apartat Impresos.

  • Compte justificatiu:

    Document disponible en l'apartat Impresos.

  • Factures acreditatives de la despesa realitzada
  • Justificants de pagament
  • Si és el cas, documentación acreditativa de las medidas de difusión de la actividad:

    Aportar-la en cas de marcar NO en l'apartat corresponent del formulari de sol·licitud.

Informació Complementària

CONVOCATÒRIA 2025


Selecció de logos a incorporar en la publicitat de la difusió de concessió de subvencions Regidoria de Falles:

LOGOS REGIDORIA DE FALLES

Termini de resolució i recursos
Recursos que poden interposar-se:
  • Recurs potestatiu de reposició (termini d'interposició: un mes)
  • Recurs Contenciós-Administratiu (termini d'interposició: dos mesos)
Silenci Administratiu: Desestimatori
De conformitat amb l’apartat 5é de l’article 25 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de subvencions.
Termini màxim de resolució: Fins 6 mesos
6 mesos.
Art. 20.5 Ordenança General de Subvencions de l'Ajuntament de València i els seus Organismes públics.
Fer en web

Realitzar la sol·licitud en línia amb firma digital

Pot iniciar la sol·licitud en línia polsant el botó Iniciar tràmit situat a l'inici d'esta pàgina. Haurà d'identificar-se i firmar electrònicament d'acord amb els requisits assenyalats en Seu Electrònica / Sistemes de firma.

(Si la sol·licitud es realitza en nom d'una persona jurídica i es disposa de certificat digital de representant de l'entitat, en iniciar el tràmit en seu electrònica haurà d'utilitzar-se l'opció "Soc la persona interessada", i presentar la sol·licitud juntament amb els documents necessaris per a la realització del tràmit.

Si la sol·licitud es realitza en nom d'una persona jurídica i NO es disposa de certificat digital de representant de l'entitat, en iniciar el tràmit en seu electrònica haurà d'utilitzar-se l'opció "Soc representant mitjançant la presentació d'apoderament" i presentar la sol·licitud juntament amb la documentació que acredite la representació i la resta de documents necessaris per a la realització del tràmit.)

  • Òmpliga el formulari i adjunte la documentació indicada. En l'apartat “Documentació addicional” podrà presentar tants arxius/documents com necessite.
  • Confirme les dades, firme i presente la sol•licitud

En l'apartat Carpeta Ciutadana d'esta Seu podrà consultar i obtindre còpia de les seues instàncies presentades i podrà aportar documentació addicional o que li siga requerida.

Atenció telefònica

963 525 478: extensions 5148 / 1282 / 1215

Legislació
  • Acord de Junta de Govern Local de 11/04/2025, pel qual s'aprova la convocatòria de subvencions a les comissions falleres per la contractació d’agrupacions musicals amb motiu de les Falles 2025
  • Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de subvencions.
  • Reial Decret 887/2006, de 21 de juliol, pel qual s’aprova el Reglament de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de subvencions.
Oficines d'informació
  • SERVICI DE FESTES I TRADICIONSPl. Ajuntament, 1 - 2a plantaTel.: 96 208 51 68Fax: 96.352.86.70.secfiestas@valencia.es
Anar a inici de pàgina