Presentació del compte justificatiu de la subvenció rebuda per les comissions falleres per al foment i suport dels monuments fallers grans i infantils amb motiu de les Falles 2023.
*****
INSTRUCCIONS PER A EMPLENAR L'IMPRÉS NORMALITZAT PER A la PRESENTACIÓ DEL COMPTE JUSTIFICATIU SUBVENCIONS FALLES – SERVICI DE CULTURA FESTIVA
INSTRUCCIONS COMPLEMENTÀRIES COMPTE JUSTIFICATIU
*****
- Acord de Junta de Gobierno Local de 16/03/2023, pel qual s'aprova un major gasto i la primera concessió de subvencions a les comissions falleres per a la construcció dels monuments fallers amb motiu de les Falles 2023
- Acord de Junta de Govern Local de 06/04/2023, pel qual s'aprova la segona concessió de subvencions a les comissions falleres per a la construcció dels monuments fallers amb motiu de les Falles 2023 i llistat excloses.
*****
IMPRESOS
- Annex subvencions Cultura Festiva. Autorització de la presidència de la falla
- Annex. Compte justificatiu
Comissions falleres beneficiades de l’esmentada subvenció o que hagen presentat sol·licitud de subvenció.
Haver rebut subvenció dins de la convocatoria d’ajuda econòmica destinada a les comissions falleres per al foment i suport dels monuments fallers grans i infantils en les Falles de 2023, aprovada mitjançant acord de la Junta de Govern Local de data 29 de desembre de 2022.
El termini de justificació, que es realitzarà a través de la seu electrònica, serà de 30 dies a comptar des del següent a la finalització de la celebració de les Falles 2023
Termini inicial de sol·licitud: del dia 20/03/2023 fins al 05/05/2023 ambdós inclusivament.
AMPLIACIÓ DE TERMINI, FINS AL 26 DE MAIG DE 2023 (INCLUSIVAMENT).
Termini de sol·licitud: del dia 20/03/2023 fins al 26/05/2023 ambdós inclusivament.La sol·licitud es presenta en aquesta Seu Electrònica. S'emplenarà i signarà el formulari després de prémer el botó “Iniciar tràmit” i s'adjuntarà la documentació que s'indica.
- DOCUMENT D’APODERAMENT (AUTORITZACIÓ DE LA PRESIDÈNCIA) per a presentar la sol·licitud (si és el cas): En cas que la persona que ocupa la presidència delegue en una altra per a la presentació de les instàncies davant la Seu Electrònica de l’Ajuntament de València. (Document disponible en l'apartat "Impresos" d'aquesta mateixa pàgina i en la web municipal).
- Factures acreditatives
- Justificants de pagament
- Imprés normalitzat de compte justificatiu (inclou memòria d’actuació):
Document disponible en l'apartat "Impresos" d'aquesta mateixa pàgina per a descarregar, emplenar i adjuntar en aquest tràmit.
Realització del tràmit telemàtic en la Seu electrònica: emplenar instància i adjuntar els documents que a continuació es detallen:
- Imprés normalitzat de compte justificatiu que inclou memòria d’actuació facilitat pel Servici de Cultura Festiva en l’apartat Impresos del tràmit.
- Factures que acrediten la justificació de la despesa.
- Justificants del pagament de la despesa.
Per al cas que s'autoritze a realitzar el tràmit a persona diferent de l'autoritzada per a la realització del tràmit de sol·licitud de la subvenció, ha d'aportar-se nou document d'apoderament.
- L'ÚNIC imprés normalitzat de compte justificatiu que servix per a la justificació d'esta subvenció és el que troba en l'apartat Impresos del tràmit, ja que en funció de la mena de subvenció l'imprés és diferent.
- Recurs Contenciós-Administratiu (termini d'interposició: dos mesos)
- Recurs potestatiu de reposició (termini d'interposició: un mes)
Realitzar la sol•licitud en línia amb firma digital
Pot iniciar la sol·licitud en línia polsant el botó Iniciar tràmit situat a l'inici d'esta pàgina. Haurà d'identificar-se i firmar electrònicament d'acord amb els requisits assenyalats en Seu Electrònica / Sistemes de firma.
(Si la sol·licitud es realitza en nom d'una persona jurídica i es disposa de certificat digital de representant de l'entitat, en iniciar el tràmit en seu electrònica haurà d'utilitzar-se l'opció "Soc la persona interessada", i presentar la sol·licitud juntament amb els documents necessaris per a la realització del tràmit.
Si la sol·licitud es realitza en nom d'una persona jurídica i NO es disposa de certificat digital de representant de l'entitat, en iniciar el tràmit en seu electrònica haurà d'utilitzar-se l'opció "Soc representant mitjançant la presentació d'apoderament" i presentar la sol·licitud juntament amb la documentació que acredite la representació i la resta de documents necessaris per a la realització del tràmit.)
- Òmpliga el formulari i adjunte la documentació indicada. En l'apartat “Documentació addicional” podrà presentar tants arxius/documents com necessite.
- Confirme les dades, firme i presente la sol•licitud
- En l'apartat Carpeta Ciutadana d'esta Seu podrà consultar i obtindre còpia de les seues instàncies presentades i podrà aportar documentació addicional o que li siga requerida.
963 525 478: extensions 5148 / 1282 / 1215
- Acord de Junta de Govern Local de 29/12/2022, pel qual s'aprova la convocatòria de subvencions a les comissions falleres per a monuments en les Falles 2023
- Acord de Junta de Govern Local de 28/04/2023, pel qual s'aprova l'ampliació del termini per a la presentació del compte justificatiu de les subvencions concedides per a monuments fallers 2023
- Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions.
- Reial Decret 887/2006, de 21 de juliol, pel qual s’aprova el Reglament de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions.
- ACORD CORRECCIÓ ERRORS CONVOCATÒRIA SUBVENCIONS MONUMENTS FALLERS 2023 (30/01/2023).
- Acord de la Junta de Govern Local de 16 de març de 2023 relatiu a la subvenció monuments falles 2023 (major gasto i primera concessió).
Oficines on obtindre informació o realitzar consultes:
Servei de Cultura Festiva Ajuntament de València
Oficines de presentació:
Seu electrònica
- SERVICI DE CULTURA FESTIVAPl. Ajuntament, 1 - 2a plantaTel.: 96.208.51.95, 96 352 54 78, extensiones 1279, 5195Fax: 96.352.86.70, 96 352 54 78, extensions 1279, 5195.culturafestiva@valencia.es