ePrivacy and GPDR Cookie Consent by Cookie Consent
Justificació subvenció monuments falles
Modalitat presencial Modalitat web sense certificat Modalitat web amb certificat Modalitat telefònica
CU.FC.43
Descripció

JUSTIFICACIÓ SUBVENCIÓ FALLES GRANS I INFANTILS 2025


Presentació del compte justificatiu de la subvenció rebuda per les comissions falleres per al foment i suport dels monuments fallers grans i infantils amb motiu de les Falles 2025.


Selecció de logos a incorporar en la publicitat de la difusió de concessió de subvencions Regidoria de Falles.


LOGOS REGIDORIA DE FALLES (ENLLAÇ)


INSTRUCCIONS PER A EMPLENAR L'IMPRÉS NORMALITZAT PER A LA PRESENTACIÓ DEL COMPTE JUSTIFICATIU SUBVENCIONS FALLES – SERVICI DE FESTES I TRADICIONS (ENLLAÇ)

Qui ho pot sol·licitar?

Comissions falleres beneficiàries de l’esmentada subvenció.

Requisits

Haver rebut subvenció dins de la convocatoria d’ajuda econòmica destinada a les comissions falleres per al foment i suport de les falles grans i infantils en les Falles de 2025, aprovada mitjançant acord de la Junta de Govern Local de data 13 de desembre de 2024.

Quan sol·licitar-ho

Termini de sol·licitud: del dia 20/03/2025 fins al 05/05/2025 ambdós inclusivament.
Documentació a presentar

  • La sol·licitud es presenta en aquesta Seu Electrònica. S'emplenarà i signarà el formulari després de prémer el botó “Iniciar tràmit” i s'adjuntarà la documentació que s'indica.
  • DOCUMENT D’APODERAMENT (AUTORITZACIÓ DE LA PRESIDÈNCIA) per a presentar la sol·licitud, únicament si la persona que ocupa la presidència delega en una altra per a la seua presentació (document disponible en l'apartat "Impresos" d'esta mateixa pàgina).
  • Per al cas que s'autoritze a realitzar el tràmit a persona diferent de l'autoritzada per a la realització del tràmit de sol·licitud de la subvenció, ha d'aportar-se nou document d'apoderament.


Documentació per a tots els casos:
  • Factures que acrediten la justificació de la despesa
  • Justificants de pagament
  • Imprés normalitzat de compte justificatiu (inclou memòria d’actuació):

    Document disponible en l'apartat "Impresos" d'aquesta mateixa pàgina per a descarregar, emplenar i adjuntar en aquest tràmit.

  • Documentación acreditativa de las medidas de difusión de la actividad
  • En el cas de canvi en la presidència de la comissió durant l'exercici faller, acta nomenament nova presidència
Actuacions a realitzar per la persona sol·licitant

Realització del tràmit telemàtic en la Seu electrònica: emplenar instància i adjuntar els documents que a continuació es detallen:

  • Imprés normalitzat de compte justificatiu que inclou memòria d’actuació facilitat pel Servici de Festes i Tradicions en l’apartat Impresos del tràmit.
  • Factures que acrediten la justificació de la despesa.
  • Justificants del pagament de la despesa.
  • Documentació acreditativa de les mesures de publicitat de l’activitat

Per al cas que s'autoritze a realitzar el tràmit a persona diferent de l'autoritzada per a la realització del tràmit de sol·licitud de la subvenció, ha d'aportar-se nou document d'apoderament.

Informació Complementària

L'ÚNIC imprés normalitzat de compte justificatiu que servix per a la justificació d'esta subvenció és el que troba en l'apartat "Impresos" del tràmit, ja que en funció de la mena de subvenció l'imprés és diferent.

Termini de resolució i recursos
Recursos que poden interposar-se:
  • Recurs Contenciós-Administratiu (termini d'interposició: dos mesos)
  • Recurs potestatiu de reposició (termini d'interposició: un mes)
Silenci Administratiu: Desestimatori
De conformitat amb l’apartat 5é de l’article 25 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.
Termini màxim de resolució: Fins 6 mesos
6 mesos.
Article 20.5 de l’Ordenança general de subvencions de l’Ajuntament de València i els seus organismes públics.
Fer en web

Realitzar la sol·licitud en línia amb firma digital

Pot iniciar la sol·licitud en línia polsant el botó Iniciar tràmit situat a l'inici d'esta pàgina. Haurà d'identificar-se i firmar electrònicament d'acord amb els requisits assenyalats en Seu Electrònica / Sistemes de firma.

(Si la sol·licitud es realitza en nom d'una persona jurídica i es disposa de certificat digital de representant de l'entitat, en iniciar el tràmit en seu electrònica haurà d'utilitzar-se l'opció "Soc la persona interessada", i presentar la sol·licitud juntament amb els documents necessaris per a la realització del tràmit.

Si la sol·licitud es realitza en nom d'una persona jurídica i NO es disposa de certificat digital de representant de l'entitat, en iniciar el tràmit en seu electrònica haurà d'utilitzar-se l'opció "Soc representant mitjançant la presentació d'apoderament" i presentar la sol·licitud juntament amb la documentació que acredite la representació i la resta de documents necessaris per a la realització del tràmit.)

  • Òmpliga el formulari i adjunte la documentació indicada. En l'apartat “Documentació addicional” podrà presentar tants arxius/documents com necessite.
  • Confirme les dades, firme i presente la sol•licitud

En l'apartat Carpeta Ciutadana d'esta Seu podrà consultar i obtindre còpia de les seues instàncies presentades i podrà aportar documentació addicional o que li siga requerida.

Atenció telefònica

963 525 478: extensions 5148 / 1282 / 1215

Legislació
  • Acord de Junta de Govern Local de 11/12/2023, pel qual s'aprova la convocatòria de subvencions per a monuments Falles 2024
  • Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions.
  • Reial Decret 887/2006, de 21 de juliol, pel qual s’aprova el Reglament de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions.

Oficines d'informació
  • SERVICI DE FESTES I TRADICIONSPl. Ajuntament, 1 - 2a plantaTel.: 96 208 51 68Fax: 96.352.86.70.secfiestas@valencia.es
Anar a inici de pàgina