ePrivacy and GPDR Cookie Consent by Cookie Consent
Premis Sant Antoni Abat de Benestar Animal
Modalitat presencial Modalitat web sense certificat Modalitat web amb certificat Modalitat telefònica
CU.FC.205
Descripció

Este tràmit té com a objecte participar en els premis Sant Antoni Abat de Benestar Animal.

La finalitat d'estos premis és destacar la labor de les comissions falleres que mostren una especial sensibilitat per la preservació i cura de les espècies animals i el seu hàbitat, contribuint així a mantindre la diversitat biològica del nostre planeta.

Es busca reconéixer les accions de protecció i benestar animal que realitzen les nostres comissions falleres, tant en les seues activitats anuals (tallers, xarrades i altres accions), com en els seus monuments fallers. Estes accions inclouen el respecte i empatia per les espècies animals, la prevenció de l'explotació i maltracte animal, l'educació i conscienciació sobre la tinença responsable d'animals, el foment de l'adopció en casos d'animals de companyia i en general la preocupació pel benestar dels animals.

Els premis compten amb la col·laboració de la Germanor de Sant Antoni Abat, que destaca per la seua labor en la difusió de valors essencials dins del benestar animal, i de la Junta Local Fallera, que vela per la difusió d'estos premis.


Premis:

  • Per a l'escena o ninot que es presente al concurs Falles Grans

Primer premi: 2.000 € i estendard

Segon premi: 800 € i estendard

  • Per a l'escena o ninot que es presente al concurs per Falla Infantil

Primer Premi: 1.000 € i estendard

Segon Premi: 500 € i estendard

  • Per a les activitats realitzades per la Comissió

Únic premi: 700 € i guardó



Per a més informació, es pot consultar la convocatòria completa en l'apartat Informació complementària.

Qui ho pot sol·licitar?

Cualsevol comissió fallera de València que haja realizat acciones objecte de las bases.

Requisits
  • Ser comissió fallera del municipi de València, integrada en la Junta Central Fallera
  • Estar inscrita en el Registre Municipal d'Entitats Ciutadanes de l'Ajuntament de València a la data de terminació del termini de presentació de la sol·licitud de participació
  • No estar incursa en alguna de les causes de prohibició per a percebre subvencions establides en l'article 13 de la Llei General de Subvencions.
  • Trobar-se al corrent en el compliment de les seues obligacions tributàries i enfront de la Seguretat Social i del compliment de les obligacions per reintegrament de subvencions en la forma establida en l'article 10 de l'Ordenança General de Subvencions.
  • Haver realitzat en l'exercici faller de l’any 2025 actuacions en matèria de protecció i benestar animal, segons les bases de la convocatòria.
Quan sol·licitar-ho

Termini de sol·licitud: del dia 01/03/2025 fins al 12/03/2025 ambdós inclusivament.
Documentació a presentar

  • La sol·licitud (que conté autoritzacions i declaració responsable) es presenta en esta Seu Electrònica. El formulari de sol·licitud s'emplenarà i signarà, per la persona que exercisca la Presidència de la comissió fallera que presenta el projecte o per la persona en la qual delegue la presidència aportant l'annex de l'apartat "Impresos" d'este tràmit, després de prémer el botó “Iniciar tràmit” i s'adjuntarà la documentació que s'indica.

Documentació per a tots els casos:
  • Document descriptiu del projecte:

    On consten les següents dades,

    1. Lema de la Falla,

    2. Indicació si és la Falla infantil o la gran

    3. Nom de l'artista faller,

    4. Breu descripció de l'escena i/o ninot faller presentat a concurs i la seua relació amb l'objecte del concurs

    5. En el cas d'optar a l'àrea d'activitats es presentarà dossier acreditatiu de les activitats realitzades o que es vagen a realitzar fins al final de l'exercici faller 2025. En les activitats ja realitzades s'aportarà, la Descripció de l'activitat, relació de participants i fotografia acreditativa. En el cas d'activitats pendents d'execució a data de presentació d'instàncies, haurà d'aportar-se Descripció de l'activitat.

  • Imatge en format JPG amb resolució de 1000 píxels de alto del escudo de la falla
Informació Complementària
Termini de resolució i recursos
Recursos que poden interposar-se:
  • Recurs potestatiu de reposició (termini d'interposició: un mes)
  • Recurs Contenciós-Administratiu (termini d'interposició: dos mesos)
Silenci Administratiu: Desestimatori
Llei 39/2015 de 1 de octubre del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
Termini màxim de resolució: Fins 6 mesos
6 mesos.
Segons la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions.
Fer en web

Realitzar la sol·licitud en línia amb firma digital

Pot iniciar la sol·licitud en línia polsant el botó Iniciar tràmit situat a l'inici d'esta pàgina. Haurà d'identificar-se i firmar electrònicament d'acord amb els requisits assenyalats en Seu Electrònica / Sistemes de firma.

(Si la sol·licitud es realitza en nom d'una persona jurídica i es disposa de certificat digital de representant de l'entitat, en iniciar el tràmit en seu electrònica haurà d'utilitzar-se l'opció "Soc la persona interessada", i presentar la sol·licitud juntament amb els documents necessaris per a la realització del tràmit.

Si la sol·licitud es realitza en nom d'una persona jurídica i NO es disposa de certificat digital de representant de l'entitat, en iniciar el tràmit en seu electrònica haurà d'utilitzar-se l'opció "Soc representant mitjançant la presentació d'apoderament" i presentar la sol·licitud juntament amb la documentació que acredite la representació i la resta de documents necessaris per a la realització del tràmit.)

  • Òmpliga el formulari i adjunte la documentació indicada. En l'apartat “Documentació addicional” podrà presentar tants arxius/documents com necessite.
  • Confirme les dades, firme i presente la sol•licitud

En l'apartat Carpeta Ciutadana d'esta Seu podrà consultar i obtindre còpia de les seues instàncies presentades i podrà aportar documentació addicional o que li siga requerida.

Atenció telefònica

962084255

Legislació
  • Acord de Junta de Govern Local de 21/02/2025, pel qual s'aprova la convocatòria de Premis Sant Antoni Abat de Benestar Animal.
  • Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions.
Oficines d'informació
  • SERVICI DE SANITAT I CONSUM. SECCIÓ ADMINISTRATIVA DE SANITATAmadeo de Savoia, 11. Pati A, planta baixaTel.: 96.352.54.78, Ext.: 2329, 2330, 2331, 2345, 2347, 4255Dillus a divendres, de 8:30 a 14:00 h.
Anar a inici de pàgina