ePrivacy and GPDR Cookie Consent by Cookie Consent
Subvencions a les comissions falleres per actes commemoratius del 25 aniversari o els seus múltiples
Modalitat presencial Modalitat web sense certificat Modalitat web amb certificat Modalitat telefònica
CU.FC.135
Descripció

Este tràmit permet a les comissions falleres de València sol·licitar ajudes econòmiques per a finançar els gastos de celebració del seu 25, 50, 75, 100 aniversari (o qualsevol múltiple de 25), realitzats durant l'exercici faller 2024-2025:

  • Exposicions físiques o virtuals.
  • Llibres, materials gràfics o audiovisuals commemoratius.
  • Actes organitzats per l'aniversari.
  • Qualsevol gasto directament vinculat a la celebració de l'aniversari.

Import de les ajudes:

  • 25é aniversari: 1.500 €.
  • 50é aniversari: 2.000 €.
  • 75é aniversari: 2.500 €.
  • 100é aniversari i successius múltiples: 3.000 €.


Per a més informació, es pot consultar la convocatòria completa en l'apartat Infomació complementària.

Qui ho pot sol·licitar?

Les comissions de falla de la ciutat de València que compten amb capacitat jurídica per a això.

Requisits
  1. Estar integrada en la Junta Central Fallera i ser una entitat sense ànim de lucre, tal com es disposa en l'article 2.1 del Reglament Faller.
  2. Estar inscrita en el Registre Municipal d'Entitats Ciutadanes de l'Ajuntament de València a la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds.
  3. No trobar-se en alguna de les circumstàncies prohibides establides en l'article 13 de la Llei General de Subvencions.
  4. Estar al corrent en el compliment de les seues obligacions tributàries i amb la Seguretat Social i, si és el cas, del pagament d'obligacions per reintegrament de subvencions.
  5. No tindre pendent de justificar subvencions anteriors concedides per l'Ajuntament de València.
Quan sol·licitar-ho

20 dies naturals des de l'endemà de la publicació en el Butlletí Oficial de la Província de València.

Publicació BOP: Dimecres 7 de maig de 2025 - Butlletí Núm. 85


Termini de sol·licitud: del dia 08/05/2025 fins al 27/05/2025 ambdós inclusivament.
Documentació a presentar

Presentació en esta Seu Electrònica: Es completarà el formulari després de polsar el botó Iniciar tràmit i s'adjuntarà, si és el cas, la documentació que s'indica. La presentació finalitzarà amb la firma electrònica de la sol·licitud.


Documentació per a tots els casos:
  • Certificat d'aniversari
  • Declaració responsable:

    Document disponible en l'apartat Impresos.

  • Memòria o projecte d'activitats realitzades o a realitzar
  • Compte justificatiu:

    Document disponible en l'apartat Impresos.

  • Factures acreditatives de la despesa realitzada
  • Justificants de pagament
  • Si és el cas, documentación acreditativa de las medidas de difusión de la actividad:

    Aportar-la en cas de marcar NO en l'apartat corresponent del formulari de sol·licitud.

Informació Complementària

CONVOCATÒRIA 2025


Selecció de logos a incorporar en la publicitat de la difusió de concessió de subvencions Regidoria de Falles:

LOGOS REGIDORIA DE FALLES

Termini de resolució i recursos
Recursos que poden interposar-se:
  • Recurs Contenciós-Administratiu (termini d'interposició: dos mesos)
  • Recurs potestatiu de reposició (termini d'interposició: un mes)
Silenci Administratiu: Desestimatori
De conformitat amb l'apartat 5é de l'article 25 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions.
Termini màxim de resolució: Fins 6 mesos
6 mesos.
Article 20.5 de l'Ordenança General de Subvencions de l'Ajuntament de València i els seus Organismes Públics.
Fer en web

Realitzar la sol·licitud en línia amb firma digital

Pot iniciar la sol·licitud en línia fent clic al botó Iniciar tràmit situat a l'inici d'esta pàgina. S'haurà d'identificar i firmar electrònicament d'acord amb els requisits indicats en Seu electrónica / Sistemes de firma.

(Si la sol·licitud es realitza en nom d'una persona jurídica i es disposa de certificat digital de representant de l'entitat, en iniciar el tràmit en seu electrònica haurà d'utilitzar-se l'opció "Soc la persona interessada", i presentar la sol·licitud juntament amb els documents necessaris per a la realització del tràmit.

Si la sol·licitud es realitza en nom d'una persona jurídica i NO es disposa de certificat digital de representant de l'entitat, en iniciar el tràmit en seu electrònica haurà d'utilitzar-se l'opció "Soc representant mitjançant la presentació d'apoderament" i presentar la sol·licitud juntament amb la documentació que acredite la representació i la resta de documents necessaris per a la realització del tràmit.)

  • Òmpliga el formulari i adjunte la documentació indicada. En l'apartat “Documentació addicional” podrà presentar tants arxius/documents com necessite.
  • Confirme les dades, firme i presente la sol•licitud

En l'apartat Carpeta Ciutadana d'esta Seu podrà consultar i obtindre còpia de les seues instàncies presentades i podrà aportar documentació addicional o que li siga requerida.

Atenció telefònica

963 525 478: extensions 5148 / 1282 / 121

Legislació
  • Acord de Junta de Govern Local de 17/04/2025, pel qual s'aprova la convocatòria de subvencions a les comissions falleres per a la celebració d'actes commemoratius del seu vint-i-cinc aniversari o els seus múltiples.
  • Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions.
  • Reial Decret 887/2006, de 21 de juliol, pel qual s’aprova el Reglament de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions.
Oficines d'informació
  • SERVICI DE FESTES I TRADICIONSPl. Ajuntament, 1 - 2a plantaTel.: 96 208 51 68Fax: 96.352.86.70.secfiestas@valencia.es
Anar a inici de pàgina