ePrivacy and GPDR Cookie Consent by Cookie Consent
Subvencions a les agrupacions falleres per a actes commemoratius del 25 aniversari o els seus múltiples
Modalitat presencial Modalitat web sense certificat Modalitat web amb certificat Modalitat telefònica
CU.AY.160
Descripció

Este tràmit permet a les agrupacions falleres de València sol·licitar ajudes econòmiques per a finançar els gastos de celebració del seu 25, 50, 75, 100 aniversari (o qualsevol múltiple de 25), realitzats durant l'exercici faller 2025-2026:

- Exposicions físiques o virtuals.

- Llibres, materials gràfics o audiovisuals commemoratius.

- Actes organitzats per l'aniversari.

- Qualsevol gasto directament vinculat a la celebració de l'aniversari.

Import de les ajudes:

  • 25é aniversari: 1.500 €.
  • 50é aniversari: 2.000 €.
  • 75é aniversari: 2.500 €.
  • 100é aniversari i successius múltiples: 3.000 €.


Per a més informació, es pot consultar la convocatòria completa en l'apartat Infomación complementària.

Qui ho pot sol·licitar?

Les agrupacions de falla de la ciutat de València que compten amb capacitat jurídica per a això.

Requisits
  • Estar integrada en la Junta Central Fallera i ser una entitat sense ànim de lucre, tal com es disposa en l'article 2.1 del Reglament Faller.
  • Estar inscrita en el Registre Municipal d'Entitats Ciutadanes de l'Ajuntament de València a la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds.
  • No trobar-se en alguna de les circumstàncies prohibides establides en l'article 13 de la Llei General de Subvencions.
  • Estar al corrent en el compliment de les seues obligacions tributàries i amb la Seguretat Social i, si és el cas, del pagament d'obligacions per reintegrament de subvencions.
  • No tindre pendent de justificar subvencions anteriors concedides per l'Ajuntament de València.
Quan sol·licitar-ho

El termini de presentació de les sol·licituds serà de vint dies naturals a comptar des de l'endemà de la publicació de l'extracte en el Butlletí Oficial de la Província de València.


Publicació de l'extracte en el BOP: Dimarts 1 de juliol de 2025 - Butlletí Núm. 123


Termini de sol·licitud: del dia 02/07/2025 fins al 21/07/2025 ambdós inclusivament.
Documentació a presentar

Presentació en esta Seu Electrònica: Es completarà el formulari després de polsar el botó Iniciar tràmit i s'adjuntarà, si és el cas, la documentació que s'indica. La presentació finalitzarà amb la firma electrònica de la sol·licitud.


Documentació per a tots els casos:
  • Certificat d'aniversari
  • Estatuts
  • Composició òrgan directiu
  • Inscripció en el Registre d'Associacions CV
  • Annex. Compte justificatiu:

    De l'apartat Impresos.

  • Memòria o projecte d'activitats realitzades o a realitzar
  • Factures acreditatives de la despesa realitzada
  • Justificants de pagament
  • Si és el cas, documentación acreditativa de las medidas de difusión de la actividad:

    Aportar-la en cas de marcar NO en l'apartat corresponent del formulari de sol·licitud.

Termini de resolució i recursos
Recursos que poden interposar-se:
  • Recurs potestatiu de reposició (termini d'interposició: un mes)
  • Recurs Contenciós-Administratiu (termini d'interposició: dos mesos)
Silenci Administratiu: Estimatori

Termini màxim de resolució: 3 mesos
Fer en web

Realitzar la sol·licitud en línia amb firma digital

Pot iniciar la sol·licitud en línia polsant el botó Iniciar tràmit situat a l'inici d'esta pàgina. Haurà d'identificar-se i firmar electrònicament d'acord amb els requisits assenyalats en Seu Electrònica / Sistemes de firma.

(Si la sol·licitud es realitza en nom d'una persona jurídica i es disposa de certificat digital de representant de l'entitat, en iniciar el tràmit en seu electrònica haurà d'utilitzar-se l'opció "Soc la persona interessada", i presentar la sol·licitud juntament amb els documents necessaris per a la realització del tràmit.

Si la sol·licitud es realitza en nom d'una persona jurídica i NO es disposa de certificat digital de representant de l'entitat, en iniciar el tràmit en seu electrònica haurà d'utilitzar-se l'opció "Soc representant mitjançant la presentació d'apoderament" i presentar la sol·licitud juntament amb la documentació que acredite la representació i la resta de documents necessaris per a la realització del tràmit.)

  • Òmpliga el formulari i adjunte la documentació indicada. En l'apartat “Documentació addicional” podrà presentar tants arxius/documents com necessite.
  • Confirme les dades, firme i presente la sol·licitud.

En l'apartat Carpeta Ciutadana d'esta Seu podrà consultar i obtindre còpia de les seues instàncies presentades i podrà aportar documentació addicional o que li siga requerida.

Atenció telefònica

96.352.17.30

Legislació
  • Resolució de la convocatòria de concessió de subvenció en règim de concurrència competitiva a les agrupacions de falla que celebren el vint-i-cinc aniversari o el seu múltiple. 👉Enllaç
  • Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions.
  • Reial decret 887/2006, de 21 de juliol, pel qual s'aprova el Reglament de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions.
Oficines d'informació
  • JUNTA CENTRAL FALLERAAV. PLATA, 117 46006-ValènciaTel.: Telèfon: 96.352.17.30 - 96.352.17.89De 8.30 a 15 hores - 17.00 a 20.30 hores
Anar a inici de pàgina