Este tràmit permet a les agrupacions falleres de València sol·licitar ajudes econòmiques per a finançar els gastos de celebració del seu 25, 50, 75, 100 aniversari (o qualsevol múltiple de 25), realitzats durant l'exercici faller 2025-2026:
- Exposicions físiques o virtuals.
- Llibres, materials gràfics o audiovisuals commemoratius.
- Actes organitzats per l'aniversari.
- Qualsevol gasto directament vinculat a la celebració de l'aniversari.
Import de les ajudes:
- 25é aniversari: 1.500 €.
- 50é aniversari: 2.000 €.
- 75é aniversari: 2.500 €.
- 100é aniversari i successius múltiples: 3.000 €.
Per a més informació, es pot consultar la convocatòria completa en l'apartat Infomación complementària.
Les agrupacions de falla de la ciutat de València que compten amb capacitat jurídica per a això.
- Estar integrada en la Junta Central Fallera i ser una entitat sense ànim de lucre, tal com es disposa en l'article 2.1 del Reglament Faller.
- Estar inscrita en el Registre Municipal d'Entitats Ciutadanes de l'Ajuntament de València a la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds.
- No trobar-se en alguna de les circumstàncies prohibides establides en l'article 13 de la Llei General de Subvencions.
- Estar al corrent en el compliment de les seues obligacions tributàries i amb la Seguretat Social i, si és el cas, del pagament d'obligacions per reintegrament de subvencions.
- No tindre pendent de justificar subvencions anteriors concedides per l'Ajuntament de València.
El termini de presentació de les sol·licituds serà de vint dies naturals a comptar des de l'endemà de la publicació de l'extracte en el Butlletí Oficial de la Província de València.
Publicació de l'extracte en el BOP: Dimarts 1 de juliol de 2025 - Butlletí Núm. 123
Termini de sol·licitud: del dia 02/07/2025 fins al 21/07/2025 ambdós inclusivament.Presentació en esta Seu Electrònica: Es completarà el formulari després de polsar el botó Iniciar tràmit i s'adjuntarà, si és el cas, la documentació que s'indica. La presentació finalitzarà amb la firma electrònica de la sol·licitud.
- Certificat d'aniversari
- Estatuts
- Composició òrgan directiu
- Inscripció en el Registre d'Associacions CV
- Annex. Compte justificatiu:
De l'apartat Impresos.
- Memòria o projecte d'activitats realitzades o a realitzar
- Factures acreditatives de la despesa realitzada
- Justificants de pagament
- Si és el cas, documentación acreditativa de las medidas de difusión de la actividad:
Aportar-la en cas de marcar NO en l'apartat corresponent del formulari de sol·licitud.
- Recurs potestatiu de reposició (termini d'interposició: un mes)
- Recurs Contenciós-Administratiu (termini d'interposició: dos mesos)
Realitzar la sol·licitud en línia amb firma digital
Pot iniciar la sol·licitud en línia polsant el botó Iniciar tràmit situat a l'inici d'esta pàgina. Haurà d'identificar-se i firmar electrònicament d'acord amb els requisits assenyalats en Seu Electrònica / Sistemes de firma.
(Si la sol·licitud es realitza en nom d'una persona jurídica i es disposa de certificat digital de representant de l'entitat, en iniciar el tràmit en seu electrònica haurà d'utilitzar-se l'opció "Soc la persona interessada", i presentar la sol·licitud juntament amb els documents necessaris per a la realització del tràmit.
Si la sol·licitud es realitza en nom d'una persona jurídica i NO es disposa de certificat digital de representant de l'entitat, en iniciar el tràmit en seu electrònica haurà d'utilitzar-se l'opció "Soc representant mitjançant la presentació d'apoderament" i presentar la sol·licitud juntament amb la documentació que acredite la representació i la resta de documents necessaris per a la realització del tràmit.)
- Òmpliga el formulari i adjunte la documentació indicada. En l'apartat “Documentació addicional” podrà presentar tants arxius/documents com necessite.
- Confirme les dades, firme i presente la sol·licitud.
En l'apartat Carpeta Ciutadana d'esta Seu podrà consultar i obtindre còpia de les seues instàncies presentades i podrà aportar documentació addicional o que li siga requerida.
96.352.17.30
- Resolució de la convocatòria de concessió de subvenció en règim de concurrència competitiva a les agrupacions de falla que celebren el vint-i-cinc aniversari o el seu múltiple. 👉Enllaç
- Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions.
- Reial decret 887/2006, de 21 de juliol, pel qual s'aprova el Reglament de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions.
- JUNTA CENTRAL FALLERAAV. PLATA, 117 46006-ValènciaTel.: Telèfon: 96.352.17.30 - 96.352.17.89De 8.30 a 15 hores - 17.00 a 20.30 hores