ePrivacy and GPDR Cookie Consent by Cookie Consent
Ajudes a associacions professionals del sector de les arts escèniques
Modalitat presencial Modalitat web sense certificat Modalitat web amb certificat Modalitat telefònica
CU.AY.120
Descripció

Este tràmit permet a les associacions o entitats sense ànim de lucre que defenguen els interessos de professionals del sector de les arts escèniques, sol·licitar ajudes econòmiques per al sosteniment de la seua activitat i funcionament. L'objectiu és enfortir l'associacionisme en l'àmbit teatral, circense i de dansa a la ciutat de València, donant suport a projectes de formació, innovació i millora professional.
Les ajudes cobrixen gastos d'estructura i activitats desenrotllades entre l'1 de setembre de 2024 i el 31 d'agost de 2025.

  • Import de l'ajuda: Fins a 10.000 € per projecte.
  • Compatibilitat: L'ajuda és compatible amb altres subvencions, sempre que no se supere el cost total del projecte.

Per a més informació, es pot consultar la convocatòria completa en l'apartat Informació complementària.

Qui ho pot sol·licitar?

Poden sol·licitar estes ajudes les associacions o entitats sense ànim de lucre, legalment constituïdes i inscrites en el Registre d'Associacions Autonòmic o Estatal en la data de publicació de l'extracte de la convocatòria en el BOP, la seu social del qual es trobe en el municipi de València i que segons els seus estatuts l'activitat tinga cabuda en la defensa dels interessos dels col·lectius de professionals d'arts escèniques.

Requisits
  1. No estar incurses en prohibicions per a rebre subvencions (article 13 de la Llei 38/2003, General de Subvencions).
  2. No tindre pendents de justificació subvencions prèvies de l'Ajuntament de València o dels seus organismes públics.
  3. Trobar-se al corrent en el compliment de les obligacions tributàries amb l'Ajuntament, l'Agència Estatal d'Administració Tributària (AEAT) i la Seguretat Social.
  4. No estar inhabilitades en la Base de dades Nacional de Subvencions.
Quan sol·licitar-ho

El termini per a la presentació de les sol·licituds serà de 20 dies naturals, a comptar de l'endemà de la publicació de l'extracte de la present convocatòria en el Butlletí Oficial de la Província. Q

Publicació BOP: Dilluns 24 de febrer de 2025 - Butlletí Núm. 37


Termini de sol·licitud: del dia 25/02/2025 fins al 17/03/2025 ambdós inclusivament.
Documentació a presentar

  • La sol·licitud es presenta en aquesta Seu Electrònica. S'emplenarà i signarà el formulari després de prémer el botó “Iniciar tràmit” i s'adjuntarà la documentació que s'indica (la declaració responsable està inclosa en el propio formulari).
  • En cas d'aportar mitjançant seu diversos documents com a arxius separats o qualsevol altra documentació relacionada amb el projecte que resulte oportuna, s'haurà de fer mitjançant "Documentació addicional", una vegada iniciat el tràmit.



Documentació per a tots els casos:
  • Estatuts i acta fundacional segellats pel Registre d'Entitats corresponent, en el cas de noves entitats sol·licitants o anteriors amb alguna modificació en la versió aportada:

    Per a les entitats sol·licitants que, havent concorregut a la convocatòria anterior, els hagueren ja aportat i no hagueren dut a terme cap modificació sobre la versió aportada, bastarà amb la presentació d'una declaració responsable en la qual s'especifique aquesta circumstància.

  • En cas de representació, Alta en el Règim General de la Seguretat Social o RETA de representant legal
  • En cas de representació, Certificació de l'acord adoptat per l'òrgan de govern que corresponga:

    Aprovant sol·licitar esta ajuda i facultant al sol·licitant per a subscriure la sol·licitud. S'aportarà en cas d'actuar per mitjà de representant.

  • Document que acredite tindre el domicili social i fiscal a València
  • Descripció detallada del projecte:

    que ha d’incloure la informació següent

    • Memòria que descriga l'activitat o les activitats a desenvolupar i per què se sol·licita la subvenció, que ha d'estar quantificada i pressupostada, i amb els següents aspectes especificats:

    a) Nom del projecte.

    b) Objectius.

    c) Descripció del projecte, tenint en compte els criteris de valoració assenyalats en l'apartat 10.

    d) Pressupost total del projecte en el qual es puga constatar la coherència entre els recursos econòmics (despeses i ingressos), humans (persones sòcies i persones voluntàries i contractades) i materials (infraestructures).

    e) Trajectòria de l'associació o entitat.

  • En cas de no autoritzar l'obtenció directa en l'apartat corresponent de la sol·licitud, Certificat d'estar al corrent amb la AEAT
  • En cas de no autoritzar l'obtenció directa en l'apartat corresponent de la sol·licitud, Certificat d'estar al corrent amb la TGSS
Informació Complementària
Termini de resolució i recursos
Recursos que poden interposar-se:
  • Recurs potestatiu de reposició (termini d'interposició: un mes)
  • Recurs Contenciós-Administratiu (termini d'interposició: dos mesos)
Silenci Administratiu: Desestimatori
Article 24.1 Llei 39/2015, d'1 d'octubre de Procediment Administratiu Comú de les Administracions públiques en relació amb l'article 25.5 de la Llei 38/2003 de 17 de nov. General de Subvencions.
Termini màxim de resolució: Fins 6 mesos
Fins a 6 mesos
Article 25.4 de la Llei 38/2003 de 17 de novembre General de Subvencions.
Fer en web

Realitzar la sol·licitud en línia amb firma digital

Pot iniciar la sol•licitud en línia polsant el botó Iniciar tràmit situat a l'inici d'esta pàgina. Haurà d'identificar-se i firmar electrònicament d'acord amb els requisits assenyalats en Seu Electrònica / Sistemes de firma.

(Si la sol·licitud es realitza en nom d'una persona jurídica i es disposa de certificat digital de representant de l'entitat, en iniciar el tràmit en seu electrònica haurà d'utilitzar-se l'opció "Soc la persona interessada", i presentar la sol·licitud juntament amb els documents necessaris per a la realització del tràmit.

Si la sol·licitud es realitza en nom d'una persona jurídica i NO es disposa de certificat digital de representant de l'entitat, en iniciar el tràmit en seu electrònica haurà d'utilitzar-se l'opció "Soc representant mitjançant la presentació d'apoderament" i presentar la sol·licitud juntament amb la documentació que acredite la representació i la resta de documents necessaris per a la realització del tràmit.)

  • Òmpliga el formulari i adjunte la documentació indicada. En l'apartat “Documentació addicional” podrà presentar tants arxius/documents com necessite.
  • Confirme les dades, firme i presente la sol•licitud

En l'apartat Carpeta Ciutadana d'esta Seu podrà consultar i obtindre còpia de les seues instàncies presentades i podrà aportar documentació addicional o que li siga requerida.

Atenció telefònica

96 352 54 78 Ext. 1200, 1202 i 1206

Legislació
  • Convocatòria per a la concessió d'ajudes a les associacions professionals del sector de les arts escèniques 2025
  • Ordenança General de Subvencions de l'Ajuntament de València i els seus Organismes Públics
  • Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i en el Reial Decret 887/2006, de 21 de juliol, pel qual s'aprova el Reglament General de Subvencions
  • Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques
Oficines d'informació
  • SERVICI D'ACCIÓ CULTURALPl. Ajuntament, 1 - 2a planta. 46002 ValènciaTel.: 96 208 1200De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendressacultural@valencia.es
Anar a inici de pàgina