Este tràmit permet sol·licitar ajudes econòmiques per a la programació d'espectacles en espais escènics privats de la ciutat de València, que incloguen a companyies o artistes amb domicili social en qualsevol municipi de la Comunitat Valenciana, entre l'1 de setembre de 2024 i el 31 d'agost de 2025.
La subvenció està dirigida a afavorir l'activitat cultural i fer costat a les companyies i artistes de la Comunitat Valenciana, incentivant la diversitat i accessibilitat en l'oferta escènica.
La dotació pressupostària total per a la convocatòria és de 275.000 euros, amb un límit de 20.000 euros per espai escènic.
Per a més informació, es pot consultar la convocatòria completa en l'apartat Informació complementària.
Persones físiques o jurídiques, amb ànim de lucre i personalitat jurídica pròpia, que gestionen espais escènics, en els qui concórreguen les circumstàncies previstes en la present convocatòria.
- Que incloguen en la programació de l'espai companyies o artistes amb domicili social en qualsevol municipi de la Comunitat Valenciana suficients per a complir el que s'estableix en l'apartat 6.2 que regula les despeses subvencionables.
- No estar incurses en algunes de les causes de prohibició per a obtindre la condició de persones o entitats beneficiàries que establix l'article 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions.
- Reflectir en els seus estatuts que l'activitat tinga cabuda en l'objecte o fins socials de la mateixa.
- No tindre pendents de justificació subvencions atorgades per l'Ajuntament de València o els seus organismes públics en el moment de tindre la condició de beneficiari/a, ni ser deutora per reintegrament.
- No tindre pendent de justificar, transcorregut el termini, subvencions municipals atorgades per l'Ajuntament amb anterioritat. L'apreciació d'esta prohibició es realitzarà de forma automàtica i subsistirà mentres perdure la falta de justificació. L'apreciació d'esta prohibició es realitzarà de manera automàtica i subsistirà mentres perdure la falta de justificació.
- Que la sala compte amb la preceptiva llicència d'obertura i funcionament de l'activitat o en tramitació.
- Que la sala d'exhibició objecte de la subvenció estiga ubicada en el terme municipal de la ciutat de València.
- Trobar-se al corrent en el compliment de les obligacions tributàries amb l'Ajuntament de València, l'Agència Estatal d'Administració Tributària (AEAT) i la Tresoreria General de la Seguretat Social i, si és procedent, del pagament d'obligacions per reintegrament de subvencions.
El termini per a la presentació de les sol·licituds serà de 20 dies naturals, a comptar de l'endemà de la publicació de l'extracte de la present convocatòria en el Butlletí Oficial de la Província.
Publicació BOP: Dijous 20 de març de 2025 - Butlletí Núm. 54
Termini de sol·licitud: del dia 21/03/2025 fins al 09/04/2025 ambdós inclusivament.- La sol·licitud es presentarà en esta seu electrònica. S'emplenarà i firmarà el formulari després de polsar el botó “Iniciar tràmit” i s'adjuntarà la documentació que s'indica.
- Les persones físiques que opten per realitzar el tràmit presencialment, presentaran la sol·licitud de l'apartat Impresos (que conté l'annex 1) juntament amb el Document Nacional d'Identitat o Document acreditatiu de la identitat (quan no siga espanyola, passaport o targeta de residència) i la resta de documentació, baix detallada, que corresponga.
- Descripció detallada de la sala per a la qual se sol·licita la subvenció, així com la seua programació prevista entre l'1 de setembre de 2024 i el 31 d'agost de 2025:
- Memòria que acredite l'estructura i mitjans disponibles (materials, tècnics ihumans) per a dur a terme l'activitat, així com la trajectòria i experiència eneste àmbit.
- Memòria que descriga l'activitat de la sala i per a la qual se sol·licita lasubvenció, que haurà d'estar quantificada i pressupostada, on s'especificaran,com a mínim, els aspectes següents:
- Nom de la sala o espai.
- Objectius.
- Descripció de la Proposta escènica, tenint en compte que per a la mateixa elscriteris de valoració assenyalats en l'apartat 10.11S'especificarà l'existència o no de companyia pròpia així com les activitats que esdesenvoluparan per esta.
- Pressupost total i desglossat de l'activitat o activitats a subvencionar i forma definançament, amb indicació expressa si les activitats a realitzar són objecte desubvenció per una altra entitat pública o privada.
- Documents acreditatius de la disponibilitat de la sala: propietat, lloguer, cessióde tercers o uns altres.
- Segur per a les activitats a desenvolupar durant el període de concessió del'ajuda que incloga responsabilitat civil.
- Llicència d'obertura i funcionament o justificant d'haver-la sol·licitat
- Annex d'autobaremació:
Emplenat i firmat en el qual les persones o entitats sol·licitants puntuen les dades objectives dels seus projectes d'acord amb els criteris de valoració establits en l'apartat 10 de la convocatòria.
Document de l'apartat Impresos.
- Qualsevol altra documentació relacionada amb el projecte que resulte oportuna:
En cas d'aportar mitjançant seu diversos documents com a arxius separats es podrà continuar aportant mitjançant Documentació addicional, una vegada iniciat el tràmit.
- Persona jurídica:
- Model 036 o 037, Escriptura de Constitució, Estatuts i acta fundacional, en el cas de noves entitats sol·licitants o anteriors amb alguna modificació en la versió aportada:
Per a les entitats sol·licitants que, havent concorregut a la convocatòria anterior, els hagueren ja aportat i no hagueren dut a terme cap modificació sobre la versió aportada, bastarà amb la presentació d'una declaració responsable en la qual s'especifique aquesta circumstància.
- En cas de representació, Alta en el Règim General de la Seguretat Social o RETA de representant legal
- En cas de representació, Certificació de l'acord adoptat per l'òrgan de govern que corresponga
- Model 036 o 037
- Model 036 o 037, Escriptura de Constitució, Estatuts i acta fundacional, en el cas de noves entitats sol·licitants o anteriors amb alguna modificació en la versió aportada:
- Recurs Contenciós-Administratiu (termini d'interposició: dos mesos)
- Recurs potestatiu de reposició (termini d'interposició: un mes)
Realitzar la sol·licitud en línia amb firma digital
Pot iniciar la sol·licitud en línia polsant el botó Iniciar tràmit situat a l'inici d'esta pàgina. Haurà d'identificar-se i firmar electrònicament d'acord amb els requisits assenyalats en Seu Electrònica / Sistemes de firma.
(Si la sol·licitud es realitza en nom d'una persona jurídica i es disposa de certificat digital de representant de l'entitat, en iniciar el tràmit en seu electrònica haurà d'utilitzar-se l'opció "Soc la persona interessada", i presentar la sol·licitud juntament amb els documents necessaris per a la realització del tràmit.
Si la sol·licitud es realitza en nom d'una persona física o, realitzant-se en nom d'una persona jurídica, NO es disposa de certificat digital de representant de l'entitat, en iniciar el tràmit en seu electrònica haurà d'utilitzar-se l'opció "Soc representant mitjançant la presentació d'apoderament" i presentar la sol·licitud juntament amb la documentació que acredite la representació i la resta de documents necessaris per a la realització del tràmit.)
- Òmpliga el formulari i adjunte la documentació indicada. En l'apartat “Documentació addicional” podrà presentar tants arxius/documents com necessite.
- Confirme les dades, firme i presente la sol•licitud
En l'apartat Carpeta Ciutadana d'esta Seu podrà consultar i obtindre còpia de les seues instàncies presentades i podrà aportar documentació addicional o que li siga requerida.
- Convocatòria per a la concessió d'ajudes a la programació en espais escènics privats del municipi de València 2025
- Ordenança General de Subvencions de l'Ajuntament de València i els seus Organismes Públics.
- Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i en el Reial Decret 887/2006, de 21 de juliol, pel qual s'aprova el Reglament General de Subvencions.
- Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.
- Bases d'Execució del Pressupost Municipal de l'exercici corresponent.
- I la resta de normativa d'aplicació i complementària.
- SERVICI D'ACCIÓ CULTURALPl. Ajuntament, 1 - 2a planta. 46002 ValènciaTel.: 96 208 1200De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendressacultural@valencia.es
- REGISTRE GENERAL D´ENTRADA - PL. AJUNTAMENTEdifici de la Casa Consistorial, entrada pel carrer de l'Arquebisbe Mayoral, 1AcTel.: REGISTRO: 96.208.10.35Fax: 96.353.99.80 De 8.30 a 14.00 de dilluns a divendres. Cita prèvia: web municipal www.valencia.es o cridant al 010
- OFICINA D'ATENCIÓ CIUTADANA - TABAQUERAC/ Amadeu de Savoia, 11. Nau Oest. 46010 ValènciaTel.: 962082015, 962082016, 962082101, 962082102Fax: 96.389.50.14De 8:30 a 14.00 de dilluns a divendres. Si desitja sol·licitar cita prèvia pot fer-ho a través de la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010oactabacalera@valencia.es
- JUNTA MUNICIPAL D'ABASTOSCarrer d'Alberic, 18Tel.: 96.352.54.78 Ext. 4509-4505Fax: 96.352.66.91De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. Si desitja sol·licitar cita prèvia pot fer-ho a través de la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010jmabastos@valencia.es
- JUNTA MUNICIPAL D'EXPOSICIÓCarrer de la Guàrdia Civil, 19 Tel.: 962084327/ 962084328/ 962084331Fax: 96.360.17.36De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. Si desitja sol·licitar cita prèvia pot fer-ho a través de la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010jmexposicion@valencia.es
- JUNTA MUNICIPAL DE CIUTAT VELLAPlaça d'Alfons el Magnànim, s/n (xalet del Parterre) Tel.: 96.208.17.37 / 96.208.4174 / 96.208.4087/ 96.208.4159 Fax: 96.352.65.66De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. Si desitja sol·licitar cita prèvia pot fer-ho a través de la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010 jmciutatvella@valencia.es
- JUNTA MUNICIPAL DE PATRAIXCarrer del Beat Nicolau Factor, 1 Tel.: 962084052/ 962084042/ 962084043De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. Si desitja sol·licitar cita prèvia pot fer-ho a través de la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010jmpatraix@valencia.es
- JUNTA MUNICIPAL DE POBLES DEL NORDPlaça del Poble, 4 CarpesaTel.: 96.301.30.55 96.301.31.11De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. Si desitja sol·licitar cita prèvia pot fer-ho a través de la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010jmpoblesdelnord@valencia.es
- JUNTA MUNICIPAL DE POBLES DEL SUDCarrer de la Poetessa Leonor Perales, s/n; CastellarTel.: Registre: 963013023; Secretaría: 963013402 De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. OFICINA DANA: de 16.00 a 19:00 horas, de dilluns a divendresjmpoblesdelsud@valencia.es
- JUNTA MUNICIPAL DE RUSSAFACarrer de Maties Perelló, 5Tel.: 962084218 / 962084245 / 962084246 / 962084247 / 962087379Fax: 96.352.65.22De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. Si desitja sol·licitar cita prèvia pot fer-ho a través de la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010jmruzafa@valencia.es
- JUNTA MUNICIPAL DE TRÀNSITSCarrer del Comte de Lumiares, 5 Tel.: 962084365/ 962084368Fax: 96.353.99.16De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. Si desitja sol·licitar cita prèvia pot fer-ho a través de la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010jmtransit@valencia.es
- JUNTA MUNICIPAL DEL MARÍTIMCarrer Barraca, 53Tel.: Información y Registro: 963014120 Obras: 963014008 / 963014210 Bonos EMT: 963014173 Actividades: 963014217De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. Si desitja sol·licitar cita prèvia pot fer-ho a través de la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010jmmaritim@valencia.es
- JUNTA MUNICIPAL DELS POBLES DE BENIMÀMET-BENIFERRISenda del Secanet, 43 baix; BenimàmetTel.: de Registre: 963013436 i 963013446; Secretaria: 963013411 i 963013446De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. Si desitja sol·licitar cita prèvia pot fer-ho a través de la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010jmpoblesdeloest@valencia.es
- ALCALDIA DE BENIFARAIGCarrer de Ferrer i Bigné, 47Tel.: 96.363.52.49Registre: dimarts de 9.00 a 14.00 hores.
- ALCALDIA DE LES CASES DE BÀRCENACamí de les Cases de Bàrcena, 63; CP: 46131-ValènciaTel.: 96.185.42.05Registre: dimecres de 9:00 a 14:00 hores
- ALCALDIA DEL SALERAvinguda dels Pinars, 1Tel.: 96.183.02.95Registre: dimarts de 9:00 a 14:00 hores.
- ALCADIA DE BORBOTÓPlaça del Moreral, 8 Tel.: 96.390.17.47Registre: dimarts de 9:00 a 14:00 hores.
- ALCALDIA DEL PALMARCarrer de Cabdet, 15Tel.: 96.162.00.66Registre: dimecres de 9:00 a 14:00 hores.
- ALCALDIA DEL PERELLONETCarrer Marqués de Valterra, 35Tel.: 96.177.78.89Registre: divendres de 9:00 a 14:00 hores.
- ALCALDIA DE PINEDOCarrera del Riu, 263Tel.: 96.324.89.64Registre: dimecres de 9:00 a 14:00 hores.
- ALCALDIA DE LA PUNTACamí del Canal, 74 (Xalet de Bartual)Tel.: 96 367 33 30 Fax: 96 367 33 30 Registre: dijous de 9:00 a 14:00 hores
- ALCALDIA DE POBLE NOUCamí de Montcada, 205Tel.: 96.366.66.89Registre: dilluns de 9:00 a 14:00 hores.
- ALCALDIA DE MASSARROJOSCarrer de Mossén Bau, 10-12Tel.: 96.139.41.49Registre: dimecres de 9:00 a 14:00 hores.
- ALCALDIA DE LA TORRECarrer de Benidoleig, s/nTel.: 96.396.33.17Registre: dimarts de 9:00 a 14:00 hores.latorre@valencia.es
- ALCALDIA DEL FORN D´ALCEDOCamí d'Alabau, 2Tel.: 96.376.09.36Registre: divendres de 9:00 a 14:00 hores.hornodealcedo@valencia.es