esquina superior derecha
Detall d'un tràmit
Sol.licitud de revisió del grau de dependència
Modalitat presencial
Modalitat web sense certificat
Modalitat web amb certificat
Modalitat telefònica
BS.DP.30
Descripció

El grau de dependència podrà ser objecte de revisió per alguna de les causes següents:

a) Millora o empitjorament de la situació de dependència.
b) Error de diagnòstic o error en l'aplicació del corresponent barem o escala.
c) Que la persona siga menor d'edat; en aquest cas, les revisions es realitzaran d'ofici per la Direcció General competent atenent els criteris establits en l'article 11 del Decret 62/2017, de 19 de maig, del Consell.
d) Que el grau haja sigut reconegut amb caràcter provisional per la previsió de millora o empitjorament per evolució patològica; en aquest cas, la Direcció General iniciarà d'ofici la revisió del grau de dependència reconegut.

Qui ho pot sol·licitar?

La persona interessada, el seu representant legal o el seu guardador o guardadora de fet.

Requisits

Tenir resolució en la que es qualifique grau de dependència.

Quan sol·licitar-ho

Al llarg de tot l’any.

Documentació a presentar
Documentació addicional necessària segons el cas:
  • Sol·licitud de revisió del grau de dependència:
    • Sol. de revisió de grau de dependència
    • Informe de salut per al reconeixement de prestacions socials
Actuacions a realitzar pel sol·licitant

La persona interessada haurà d’anar al Centre de Serveis Socials que li corresponga per domicili, a on serà atessa per una professional que li donarà una informació general, facilitant-li els impresos i indicant-li la documentació de deu aportar. Aquesta mateixa professional li revisarà la seua sol·licitut comprovant que estiga correctament omplida i que la documentació siga la correcta.
La seua sol·licitut pot ser registrada allí mateix. Fet el registre d’entrada, des del seu Centre de Serveis Socials contactaran amb vosté per a fer una visita al seu domicili i elaborar un valoració de grau, què s’unirà a la seua solicitut i amb tot això es fa una proposta de valoració de nou grau.
Finalment, la Direcció General amb competències en atenció a persones en situació de dependència serà qui resolga sobre la revisió de grau, notificant a la persona sol·licitant.

Informació Complementària

Compatibilitats entre serveis i prestacions

Serveis de prevenció i promoció de l'autonomia personal i/o Prestació econòmica vinculada al Servei de prevenció i promoció de l'autonomia personal

Podran ser compatibles entre si i també podran ser compatibles amb altres prestacions del catàleg tals com:

  • Servei de Teleassistència.
  • Prestació econòmica per a cures en l'entorn familiar i suport a persones cuidadores.
  • Servei d'Ajuda a Domicili o amb la Prestació econòmica vinculada al servei d'Ajuda a Domicili.
  • Prestació econòmica d'assistència personal.

Vivendes Tutelades

Podrà ser compatible amb:

  • Serveis de prevenció i promoció de l'autonomia personal o amb la Prestació econòmica vinculada al Servei de prevenció i promoció de l'autonomia personal, quan les vivendes no disposen d'activitats rehabilitadores i/o terapèutiques.
  • Servei de centre d'atenció diürna, Centre Ocupacional o amb la Prestació econòmica vinculada al Servei d'atenció diürna, quan les vivendes no disposen d'activitats rehabilitadores i/o terapèutiques.

Servei de Teleassistència

Aquest servei podrà ser compatible amb tots els serveis i prestacions del catàleg, excepte amb el servei d'atenció residencial i la prestació econòmica vinculada al servei d'atenció residencial.

Servei d'Ajuda a domicili i/o Prestació econòmica vinculada al Servei d'ajuda al domicili

Podrà ser compatible amb:

  • Serveis de prevenció i promoció de l'autonomia personal o amb la Prestació econòmica vinculada al Servei de prevenció i promoció de l'autonomia personal.
  • Servei de Teleassistència.
  • Servei de centre d'atenció diürna o amb la Prestació econòmica vinculada al Servei d'atenció diürna (compatible per a Graus III i II) i amb el Centre Ocupacional (compatible per a Graus III, II i I).

Servei d'atenció diürna i/o Prestació econòmica vinculada al servei d'atenció diürna

Podrà ser compatible amb:

  • Servei de Teleassistència.
  • Servei d'Ajuda a Domicili o amb la Prestació econòmica vinculada al servei d'Ajuda a Domicili (en cas de Centre ocupacional és compatible per a Graus III, II o I, i en cas Servei d'atenció diürna de Centre de dia és només compatible per a Graus III i II).
  • Prestació econòmica per a cures en l'entorn familiar i suport a persones cuidadores
  • Serà compatible amb l'atenció en centres d'atenció diürna quan el servei d'atenció residencial no dispose d'activitats rehabilitadores i/o terapèutiques.

Servei d'Atenció Residencial i/o Prestació econòmica vinculada al Servei d'Atenció residencial

  • Será compatible con la atención en centros de atención diurna cuando el servicio de atención residencial no disponga de actividades rehabilitadoras y/o terapéuticas.

Prestaciò econòmica d'assistència personal

Podrà ser compatible amb:

  • Serveis de prevenció i promoció de l'autonomia personal i/o Prestació econòmica vinculada al Servei de prevenció i promoció de l'autonomia personal.
  • Servei de Teleassistència.

Prestaciò econòmica per a cures en l'entorn familiar i suport a persones cuidadores

Podrà ser compatible amb:

  • Serveis de prevenció i promoció de l'autonomia personal i/o Prestació econòmica vinculada al Servei de prevenció i promoció de l'autonomia personal.
  • Servei de Teleassistència.
  • Servei de centre d'atenció diürna o amb la Prestació econòmica vinculada al Servei d'atenció diürna i Centre Ocupacional.

--------------------------------------------------------- Trasllats: En cas de trasllat de la persona dependent a una altra comunitat autónoma, haurá de dirigir-se a la comunitat autónoma d'origen i sol.licitar el trasllat del seu expedient a la comunitat autónoma de destí. Defunció: En cas de defunció de la persaona dependient amb resolució de grau i que no hagués pogut fer ús de les prestacions o servicis sol.licitats, les hereves o hereus podran sol.licitar la correspondient responsabilitat patrimonial a la Generalitat Valenciana, Ciutat Administrativa 9 d'Octubre. C/ Democràcia,77 .Torre 4.

Termini de resolució i recursos
Recursos que poden interposar-se:
  • Recurs potestatiu de reposició (termini d'interposició: un mes)
Silenci Administratiu: Estimatori
Termini màxim de resolució: 3 mesos
Fer en web

Realitzar la sol·licitud en línia amb firma digital

Pot iniciar la sol·licitud en línia polsant el botó Iniciar tràmit situat a l’inici d’esta pàgina. Haurà d’identificar-se i firmar electrònicament d’acord amb els requisits assenyalats en Seu Electrònica / Sistemes de firma.

  • Tinga preparada la documentació que necessite adjuntar d’acord amb l’apartat Documentació a presentar
  • Òmpliga el formulari
  • Adjunte la documentació requerida
  • Presente i firme la sol·licitud

Podrà imprimir i guardar un justificant de presentació. Posteriorment en l’apartat Carpeta Ciutadana d’esta Seu podrà consultar i obtindre còpia de les seues instàncies presentades i igualment podrà aportar documentació addicional o que li siga requerida.

Legislació
  • Llei 39/2006, de 14 de desembre, de promoció de l'autonomia personal i atenció a les persones en situació de dependència (BOE núm. 299, de 15/12/2006).

https://www.boe.es/boe/dias/2006/12/15/pdfs/A44142-44156.pdf

  • Reial decret 174/2011, d'11 de febrer, pel qual s'aprova el barem de valoració de la situació de dependència establit per la Llei 39/2006, de 14 de desembre, de promoció de l'autonomia personal i atenció a les persones en situació de dependència (BOE núm. 42, de 18/02/11).

https://www.boe.es/buscar/act.php?id=BOE-A-2011-3174

  • Ordre 9/2011, de 5 de desembre, de la Conselleria de Justícia i Benestar Social, de modificació dels annexos I, II i IV del Decret 18/2011, de 25 de febrer, del Consell, pel qual s'estableix el procediment per a reconéixer el dret a les prestacions del sistema valencià per a les persones en situació de dependència (DOGV núm. 6673, de 19/12/11).

http://www.dogv.gva.es/datos/2011/12/19/pdf/2011_12601.pdf

  • Decret 62/2017, de 19 de maig, del Consell, pel qual s'estableix el procediment per a reconéixer el grau de dependència a les persones i l'accés al sistema públic de serveis i prestacions econòmiques (DOGV núm. 8061, de 13/06/17).

http://www.dogv.gva.es/datos/2017/06/13/pdf/2017_5227.pdf

On dirigir-se

Oficines on realitzar consultes:
En el Centre de Serveis Socials que li corresponga per domicili. En el Telèfon 010 l'informaran quin li correspon, també pot consultar-lo en el següent enllaç:
http://www.valencia.es/ayuntamiento/bienestarsocial.nsf/fSolicitudConsulta?ReadForm&lang=1&nivel=16
Presencialment:
En Registre General o , preferentment, en el Centre de Serveis Socials que li corresponga per domicili. En el Telèfon 010 l'informaran quin li correspon, també pot consultar-lo en el següent enllaç:
http://www.valencia.es/ayuntamiento/bienestarsocial.nsf/fSolicitudConsulta?ReadForm&lang=1&nivel=16

Oficines d'informació
  • CMSS BENIMACLET
  • C/ Sant Esperit, 15 (entrada també per Pl. de Benimaclet, s/n)
    Tel.: 962 084380 y 962 084390
    Horari d'atenció al públic: Dilluns a divendres de 10:00 a 14:00 hores.
    cmssbenimaclet@valencia.es
  • CMSS CAMPANAR
  • C/ Gravador Enguídanos, s/n
    Tel.: 962 082775
    Horari d'atenció al públic: Dilluns a divendres de 10:00 a 14:00 hores.
    cmsscampanar@valencia.es
  • CMSS CIUTAT VELLA
  • C/ Mesón de Morella, 2
    Tel.: 962 084167 .
    Horari d'atenció al públic: Dilluns a divendres de10:00 a 14:00 hores
    cmssciutatvella@valencia.es
  • CMSS LA SAÏDIA
  • C/ Sarrión, 14
    Tel.: 963 127183
    dilluns a divendres de 10.00 a 14.00 hores
    cmsslasaidia@valencia.es
  • CMSS MALVARROSA
  • C/ Maria Carbonell (mestra), 1, 1er pis
    Tel.: 962 082570.
    Horari d'atenció al públic: Dilluns a divendres de 10:00 a 14:00 hores.
    cmssmalvarrosa@valencia.es
  • CMSS NATZARET
  • C/ Parc Natzaret, 94, 1r pis
    Tel.: 962 087400
    Horari d'atenció al públic: Dilluns a divendres de10:00 a 14:00 hores.
    cmssnazaret@valencia.es
  • CMSS OLIVERETA
  • C/ Burgos, 12, 2n pis
    Tel.: 962 084680 - 962 084681.
    Horari d'atenció al públic: Dilluns a divendres de 10:00 a 14:00 hores.
    cmssolivereta@valencia.es
  • CMSS PATRAIX
  • C/ Salabert, 13 2on i 3er pis
    Tel.: 962 084670/71
    Horari d'atenció al públic: Dilluns a divendres de 10:00 a 14:00.
    cmsspatraix@valencia.es
  • CMSS QUATRE CARRERES
  • C/ Arabista Ambrosio Huici, s/n
    Tel.: 962 084080 - 962 084090.
    Horari d'atenció al públic: Dilluns a divendres de 10:00 a 14:00 hores.
    cmssquatrecarreres@valencia.es
  • CMSS SALVADOR ALLENDE
  • C/ Sant Joan de la Penya, 3-2on pis
    Tel.: 962 084650
    Horari d'atenció al públic: Dilluns a divendres de 10:00 a 14:00 hores.
    cmsssalvadorallende@valencia.es
  • CMSS SANT MARCEL.LÍ
  • C/ Salvador Perles, s/n
    Tel.: 962 082865 - 962 082866.
    Horari d'atenció al públic: Dilluns a divendres de10:00 a 14:00 hores.
    cmssanmarcelino@valencia.es
  • CMSS TRAFALGAR
  • C/ Trafalgar, 34 3er pis
    Tel.: 962 082729.
    Horari d'atenció al públic: Dilluns a divendres de 10:00 a 14:00 hores.
    cmsstrafalgar@valencia.es
Oficines on presentar
  • ALCALDIA-BENIFARAIG
  • C/ Ferrer i Bigné, 47
    Tel.: 96.363.52.49
    De dilluns a divendres de 9.00 a 14.00 hores. Registre: dimarts de 9.00 a 14.00 hores. L'atenció presencial es realitzarà des del 9 de juny amb cita prèvia, en la web municipal http://www.valencia.es o en el tel d'informació 010
  • ALCALDIA-BENIMAMET-BENIFERRI
  • Pl. Dr. Ximeno, 1
    Tel.: 96.348.67.47
    De dilluns a divendres de 9:00 a 14:00 h. Registre: dijous i divendres de 9.00 a 14:00 hores A partir de 24 de juliol de 2018 i fins a una data que s'indicarà en cada Alcaldia, no es realitzaran les funcions de Registre d'entrada
  • ALCADIA-BORBOTÓ
  • Pl. Moreral, 8
    Tel.: 96.390.17.47
    De dilluns a divendres de 9:00 a 14:00 h. Registre: dimarts de 9:00 a 14:00 hores. L'atenció presencial es realitzarà amb cita prèvia, en la web municipal http://www.valencia.es o en el tel d'informació 010
  • ALCALDIA-CARPESA
  • Pl. del poble, 4
    Tel.: 96.185.71.94
    De dilluns a divendres de 9:00 a 14:00 h.Registre: dilluns de 9:00 a 14:00 horesA partir de 24 de juliol de 2018 i fins a una data que s'indicarà en cada Alcaldia, no es realitzaran les funcions de Registre d'entrada
  • ALCALDIA-CASAS DE BÁRCENA
  • Carretera de Barcelona, 108
    Tel.: 96.185.42.05
    De dilluns a divendres de 9:00 a 14:00 hores Registre: dimecres de 9:00 a 14:00 hores L'atenció presencial es realitzarà amb cita prèvia, en la web municipal http://www.valencia.es o en el tel d'informació 010
  • ALCALDI-CASTELLAR-OLIVERAL
  • C/ Poetessa Leonor Perales s/n
    Tel.: 96.344.76.47
    Fax: 96.336.23.75
    De dilluns a divendres de 9:00 a 14:00 horesRegistre: dimarts de 09:00 a 14:00 horesA partir de 24 de juliol de 2018 i fins a una data que s'indicarà en cada Alcaldia, no es realitzaran les funcions de Registre d'entrada
  • ALCALDIA-EL PALMAR
  • C/ Caudete, 15
    Tel.: 96.162.00.6
    De dilluns a divendres de 9:00 a 14:00 h.Registre: dimecres de 9:00 a 14:00 hores. L'atenció presencial es realitzarà amb cita prèvia, en la web municipal http://www.valencia.es o en el tel d'informació 010
  • ALCALDIA-EL PERELLONET
  • Av. de les Gavines s/n
    Tel.: 96.177.78.89
    De dilluns a divendres de 9:00 a 14:00 hores Registre: divendres de 9:00 a 14:00 hores. L'atenció presencial es realitzarà amb cita prèvia, en la web municipal http://www.valencia.es o en el tel d'informació 010
  • ALCALDIA-EL SALER
  • Av. dels Pinars, 1
    Tel.: 96.183.02.95
    De dilluns a divendres de 9:00 a 14:00 hores Registre: dimarts 9:00 a 14:00 horas. L'atenció presencial es realitzarà amb cita prèvia, en la web municipal http://www.valencia.es o en el tel d'informació 010
  • ALCALDIA-FORN D´ALCEDO
  • C/ Guadalquivir, 15 (cantonada Alabau, 2)
    Tel.: 96.376.09.36
    De dilluns a divendres de 9:00 a 14:00 hores Registre: divendres de 9:00 a 14:00 hores. L'atenció presencial es realitzarà amb cita prèvia, en la web municipal http://www.valencia.es o en el tel d'informació 010
  • ALCALDIA-LA PUNTA
  • Camí del Canal 74 - Xalet de Bartual
    Tel.: 96 367 33 30
    Fax: 96 367 33 30
    De dilluns a divendres de 9:00 a 14:00 hore sRegistre: dijous de 9:00 a 14:00 hores L'atenció presencial es realitzarà amb cita prèvia, en la web municipal http://www.valencia.es o en el tel d'informació 010
  • ALCALDIA-LA TORRE
  • C/ Benidoleig, s/n
    Tel.: 96.396.33.17
    De dilluns a divendres de 9:00 a 14:00 hores Registre: dimarts 9:00 a 14:00 horas. L'atenció presencial es realitzarà amb cita prèvia, en la web municipal http://www.valencia.es o en el tel d'informació 010
  • ALCALDIA-MASSARROJOS
  • C/ Cura Bau, 10-12
    Tel.: 96.139.41.49
    De dilluns a divendres de 9:00 a 14:00 hores Registre: dimecres de 9:00 a 14:00 hores L'atenció presencial es realitzarà amb cita prèvia, en la web municipal http://www.valencia.es o en el tel d'informació 010
  • ALCALDIA-PINEDO
  • Carrera del Riu, 263
    Tel.: 96.324.89.64
    De dilluns a divendres de 9:00 a 14:00 hores Registre: dimecres de 9:00 a 14:00 hores L'atenció presencial es realitzarà amb cita prèvia, en la web municipal http://www.valencia.es o en el tel d'informació 010
  • ALCALDIA-POBLE NOU
  • Camí de Montcada, 205
    Tel.: 96.366.66.89
    De dilluns a divendres de 9:00 a 14:00 hores Registre: dilluns de 9:00 a 14:00 hores L'atenció presencial es realitzarà amb cita prèvia, en la web municipal http://www.valencia.es o en el tel d'informació 010
  • JUNTA MUNICIPAL DE ABASTOS
  • C/ Alberic, 18
    Tel.: 96.352.54.78 Ext. 4509-4505
    Fax: 96.352.66.91
    De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. L'atenció presencial es realitzarà únicament amb cita prèvia, en la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010
    jmabastos@valencia.es
  • JUNTA MUNICIPAL DE CIUTAT VELLA
  • Plaça Alfons el Magnànim, s/n (Xalet del Parterre)
    Tel.: 96.208.17.37 / 96.208.4174 / 96.208.4087/ 96.208.4159
    Fax: 96.352.65.66
    De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. L'atenció presencial es realitzarà únicament amb cita prèvia, en la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010
    jmciutatvella@valencia.es
  • JUNTA MUNICIPAL D'EXPOSICIÓ
  • C/ Guàrdia Civil, 19
    Tel.: 962084327/ 962084328/ 962084331
    Fax: 96.360.17.36
    De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres.L'atenció presencial es realitzarà únicament amb cita prèvia, en la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010
    jmexposicion@valencia.es
  • JUNTA MUNICIPAL DE MARITIM
  • C/ Francesc Cubells, 58
    Tel.: 962084260/ 962084262/ 962084258
    Fax: 96.367.27.48
    De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. L'atenció presencial es realitzarà únicament amb cita prèvia, en la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010
    jmmaritim@valencia.es
  • JUNTA MUNICIPAL DE PATRAIX
  • C/ Beat Nicolau Factor, 1
    Tel.: 962084046/ 962084043/ 962084052
    Fax: 96.353.99.07
    De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres.L'atenció presencial es realitzarà únicament amb cita prèvia, en la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010
    jmpatraix@valencia.es
  • JUNTA MUNICIPAL DE POBLES DEL NORD
  • Pl. Poble, 4 Carpesa
    Tel.: 96.301.30.55 96.301.31.11
    De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres.L'atenció presencial es realitzarà únicament amb cita prèvia, en la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon 963013055
    jmpoblesdelnord@valencia.es
  • JUNTA MUNICIPAL DE POBLES DEL OEST
  • C/ Senda de Secanet, 43 bj Benimamet
    Tel.: Registro: 963013436 / 963013446 Secretaria: 963013411 -963013446
    De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres.L'atenció presencial es realitzarà únicament amb cita prèvia, en la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon 963013636
    jmpoblesdeloest@valencia.es
  • JUNTA MUNICIPAL DE POBLES DEL SUD
  • C/ Poetessa Leonor Perales, s/n (Castellar)
    Tel.: Registro: 963013023 Secretaría: 963013402
    De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres.L'atenció presencial es realitzarà únicament amb cita prèvia, en la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon 963013023
    jmpoblesdelsud@valencia.es
  • JUNTA MUNICIPAL DE RUSSAFA
  • C/ Maties Perelló, 7
    Tel.: 962084218 / 962084245 / 962084246 / 962084247 / 962087379
    Fax: 96.352.65.22
    De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres.L'atenció presencial es realitzarà únicament amb cita prèvia, en la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010
    jmruzafa@valencia.es
  • JUNTA MUNICIPAL DE TRÀNSITS
  • C/ Comte Lumiares, 5
    Tel.: 962084362/ 962084372 / 962084365
    Fax: 96.353.99.16
    De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres L'atenció presencial es realitzarà únicament amb cita prèvia, en la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010
    jmtransit@valencia.es
  • REGISTRE GENERAL D´ENTRADA - PL. AYUNTAMIENTO
  • Edifici Casa Consistorial entrada per C/ Arquebisbe Mayoral, 1 - acc
    Tel.: 96.352.54.78 Ext: 1046
    De 8.30 a 14.00 de dilluns a divendres. L'atenció presencial es realitzarà des del 8 de juny per a persones físiques únicament. Amb cita prèvia, en la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010
  • REGISTRE GENERAL D´ENTRADA - TABACALERA
  • Amadeu de Savoia, 11. Nau Oest
    Tel.: 96.352.54.78 - ext: 2036
    El registre d'entrada de la OAC Tabacalera es trasllada a l'edifici de Casa Consistorial (plaça de l’Ajuntament)
  • CMSS BENIMACLET
  • C/ Sant Esperit, 15 (entrada també per Pl. de Benimaclet, s/n)
    Tel.: 962 084380 y 962 084390
    Horari d'atenció al públic: Dilluns a divendres de 10:00 a 14:00 hores.
    cmssbenimaclet@valencia.es
  • CMSS CAMPANAR
  • C/ Gravador Enguídanos, s/n
    Tel.: 962 082775
    Horari d'atenció al públic: Dilluns a divendres de 10:00 a 14:00 hores.
    cmsscampanar@valencia.es
  • CMSS CIUTAT VELLA
  • C/ Mesón de Morella, 2
    Tel.: 962 084167 .
    Horari d'atenció al públic: Dilluns a divendres de10:00 a 14:00 hores
    cmssciutatvella@valencia.es
  • CMSS LA SAÏDIA
  • C/ Sarrión, 14
    Tel.: 963 127183
    dilluns a divendres de 10.00 a 14.00 hores
    cmsslasaidia@valencia.es
  • CMSS MALVARROSA
  • C/ Maria Carbonell (mestra), 1, 1er pis
    Tel.: 962 082570.
    Horari d'atenció al públic: Dilluns a divendres de 10:00 a 14:00 hores.
    cmssmalvarrosa@valencia.es
  • CMSS NATZARET
  • C/ Parc Natzaret, 94, 1r pis
    Tel.: 962 087400
    Horari d'atenció al públic: Dilluns a divendres de10:00 a 14:00 hores.
    cmssnazaret@valencia.es
  • CMSS OLIVERETA
  • C/ Burgos, 12, 2n pis
    Tel.: 962 084680 - 962 084681.
    Horari d'atenció al públic: Dilluns a divendres de 10:00 a 14:00 hores.
    cmssolivereta@valencia.es
  • CMSS PATRAIX
  • C/ Salabert, 13 2on i 3er pis
    Tel.: 962 084670/71
    Horari d'atenció al públic: Dilluns a divendres de 10:00 a 14:00.
    cmsspatraix@valencia.es
  • CMSS QUATRE CARRERES
  • C/ Arabista Ambrosio Huici, s/n
    Tel.: 962 084080 - 962 084090.
    Horari d'atenció al públic: Dilluns a divendres de 10:00 a 14:00 hores.
    cmssquatrecarreres@valencia.es
  • CMSS SALVADOR ALLENDE
  • C/ Sant Joan de la Penya, 3-2on pis
    Tel.: 962 084650
    Horari d'atenció al públic: Dilluns a divendres de 10:00 a 14:00 hores.
    cmsssalvadorallende@valencia.es
  • CMSS SANT MARCEL.LÍ
  • C/ Salvador Perles, s/n
    Tel.: 962 082865 - 962 082866.
    Horari d'atenció al públic: Dilluns a divendres de10:00 a 14:00 hores.
    cmssanmarcelino@valencia.es
  • CMSS TRAFALGAR
  • C/ Trafalgar, 34 3er pis
    Tel.: 962 082729.
    Horari d'atenció al públic: Dilluns a divendres de 10:00 a 14:00 hores.
    cmsstrafalgar@valencia.es
esquina inferior izquierda esquina inferior derecha