Este tràmit té per objecte la provisió definitiva del lloc de treball de Tècnic/a d'Administració Especial – Coordinador/a Tècnic/a Mitjà/a de Projectes, en la Universitat Popular de l'Ajuntament de València.
El procés es realitza mitjançant concurs obert dirigit a personal funcionari de carrera d'altres administracions públiques.
Les Bases de las convocatòria i tota la informació relativa al procés de selecció (llistes de personal admés, tribunals, etc.) poden consultar-se en la pàgina web municipal / TRÀMITS / ACCÉS A LA FUNCIÓ PÚBLICA / Organismes Autònoms / Tècnic/a d'Administració Especial-Coordinador/a Tècnic/a Mitjà/ana Projectes
Personal funcionari de carrera de qualsevol administració pública que pertanga a l'Escala d'Administració Especial, Subescala Tècnica, del grup A2, subgrup A2 i complisca els requisits establits en les bases.
- Tindre la condició de personal funcionari de carrera.
- Pertànyer a l'Escala d'Administració Especial, Subescala Tècnica, del grup A2, subgrup A2.
- Estar en possessió del Grau en Maestro/a en Educació Primària o equivalent segons el Marc Espanyol de Qualificacions per a l'Educació Superior (MECES Nivell 2 / EQF Nivell 6).
- Complir amb els requisits legals per a incorporar-se al servici actiu (en cas d'estar en excedència).
El termini de presentació és de 15 dies hàbils a partir de l'endemà de la publicació de l'extracte en el Boletín Oficial del Estado (BOE).
Publicació BOE: 07/08/2025
Termini de sol·licitud: del dia 08/08/2025 fins al 29/08/2025 ambdós inclusivament.La sol·licitud es presenta en esta Seu Electrònica. Una vegada s'haja polsat el botó Iniciar tràmit, s'emplenarà el formulari i s'adjuntarà la documentació indicada. La presentació finalitzarà amb la firma electrònica de la sol·licitud.
Documentació addicional necessària segons el cas:- Concurs per a la provisió definitiva del lloc de Coordinador/a Tècnic/a Mitjà/a de Projectes (A2)-Universitat Popular de València:
- Curriculum Vitae:
indicant els mèrits que es desitgen al·legar per a la seua valoració, conforme al barem aplicable, i relacionant-los amb el document que els acredite.
- Documentació acreditativa dels mèrits al·legats
- Curriculum Vitae:
- Recurs Contenciós-Administratiu (termini d'interposició: dos mesos)
- Recurs potestatiu de reposició (termini d'interposició: un mes)
La sol·licitud es pot iniciar en línia mitjançant el botó Iniciar tràmit, situat a l'inici d'esta pàgina. Serà necessària la identificació i signatura electrònica, d'acord amb els sistemes habilitats en la Seu Electrònica / Sistemes de firma.
Una vegada dins del tràmit:
- S'haurà de completar el formulari de sol·licitud.
- A continuació, s'haurà d'adjuntar la documentació corresponent. Si cal aportar més d’un fitxer, es podrà utilitzar l’enllaç Documentació addicional.
- La sol·licitud haurà de ser presentada i signada electrònicament.
Una vegada finalitzat el procés, es podrà guardar o imprimir el justificant de presentació.
Posteriorment, des de l’apartat "Carpeta Ciutadana" de la Seu Electrònica, es podrà consultar i obtindre còpia de les sol·licituds presentades, així com aportar documentació addicional o requerida.
96.208.27.12
- Bases específiques que han de regir la provisió definitiva pel sistema de concurs obert a altres administracions públiques del lloc de treball UT-03 Tècnic/a d'Administració Especial - Coordinador/a Tècnic/a Mitjà/na Projectes de l'Organisme Autònom Municipal Universitat Popular de l'Ajuntament de València.
- Bases generals comunes que han de regir en els procediments de concurs i lliure designació per a la provisió amb caràcter definitiu de llocs de treball en l'excel·lentíssim ajuntament de València. Anunci de modificació de les bases generals comunes.
- Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat públic.
- Llei 30/1984, de 2 d'agost, de Mesures de Reforma per a la Funció Pública, en el que resulte vigent.
- Reial decret legislatiu 781/86, de 18 d'abril, pel qual s'aprova el Text Refós de les Disposicions legals vigents en matèria de Règim Local.
- Reial decret 364/95, de 10 de març, pel qual s'aprova el Reglament General d'Ingrés del personal al servici de l'Administració General de l'Estat i de provisió de llocs de treball i promoció professional dels Funcionaris Civils de l'Administració General de l'Estat, amb caràcter supletori.
- Llei 4/2021, de 16 d'abril, de la Generalitat, de la Funció Pública Valenciana.
- Decret 3/2017, de 13 de gener del Consell, pel qual aprova el Reglament de secció, provisió de llocs de treball i mobilitat del personal de la Funció Pública Valenciana.
Per a més informació:
Universitat Popular Servicis Centrals
C/ Micalet 1, 1.
València 46001
96.208.2712