ePrivacy and GPDR Cookie Consent by Cookie Consent
Concurs per a la provisió definitiva del lloc de Coordinador/a Tècnic/a Mitjà/a de Projectes (A2)-Universitat Popular de València
Modalitat presencial Modalitat web sense certificat Modalitat web amb certificat Modalitat telefònica
AF.UP.20
Descripció

Este tràmit té per objecte la provisió definitiva del lloc de treball de Tècnic/a d'Administració Especial – Coordinador/a Tècnic/a Mitjà/a de Projectes, en la Universitat Popular de l'Ajuntament de València.

El procés es realitza mitjançant concurs obert dirigit a personal funcionari de carrera d'altres administracions públiques.

Les Bases de las convocatòria i tota la informació relativa al procés de selecció (llistes de personal admés, tribunals, etc.) poden consultar-se en la pàgina web municipal / TRÀMITS / ACCÉS A LA FUNCIÓ PÚBLICA / Organismes Autònoms / Tècnic/a d'Administració Especial-Coordinador/a Tècnic/a Mitjà/ana Projectes

Qui ho pot sol·licitar?

Personal funcionari de carrera de qualsevol administració pública que pertanga a l'Escala d'Administració Especial, Subescala Tècnica, del grup A2, subgrup A2 i complisca els requisits establits en les bases.

Requisits
  • Tindre la condició de personal funcionari de carrera.
  • Pertànyer a l'Escala d'Administració Especial, Subescala Tècnica, del grup A2, subgrup A2.
  • Estar en possessió del Grau en Maestro/a en Educació Primària o equivalent segons el Marc Espanyol de Qualificacions per a l'Educació Superior (MECES Nivell 2 / EQF Nivell 6).
  • Complir amb els requisits legals per a incorporar-se al servici actiu (en cas d'estar en excedència).
Quan sol·licitar-ho

El termini de presentació és de 15 dies hàbils a partir de l'endemà de la publicació de l'extracte en el Boletín Oficial del Estado (BOE).

Publicació BOE: 07/08/2025


Termini de sol·licitud: del dia 08/08/2025 fins al 29/08/2025 ambdós inclusivament.
Documentació a presentar

La sol·licitud es presenta en esta Seu Electrònica. Una vegada s'haja polsat el botó Iniciar tràmit, s'emplenarà el formulari i s'adjuntarà la documentació indicada. La presentació finalitzarà amb la firma electrònica de la sol·licitud.

Documentació addicional necessària segons el cas:
  • Concurs per a la provisió definitiva del lloc de Coordinador/a Tècnic/a Mitjà/a de Projectes (A2)-Universitat Popular de València:
    • Curriculum Vitae:

      indicant els mèrits que es desitgen al·legar per a la seua valoració, conforme al barem aplicable, i relacionant-los amb el document que els acredite.

    • Documentació acreditativa dels mèrits al·legats
Termini de resolució i recursos
Recursos que poden interposar-se:
  • Recurs Contenciós-Administratiu (termini d'interposició: dos mesos)
  • Recurs potestatiu de reposició (termini d'interposició: un mes)
Silenci Administratiu: Desestimatori

Termini màxim de resolució: 3 mesos
Fer en web

La sol·licitud es pot iniciar en línia mitjançant el botó Iniciar tràmit, situat a l'inici d'esta pàgina. Serà necessària la identificació i signatura electrònica, d'acord amb els sistemes habilitats en la Seu Electrònica / Sistemes de firma.

Una vegada dins del tràmit:

  1. S'haurà de completar el formulari de sol·licitud.
  2. A continuació, s'haurà d'adjuntar la documentació corresponent. Si cal aportar més d’un fitxer, es podrà utilitzar l’enllaç Documentació addicional.
  3. La sol·licitud haurà de ser presentada i signada electrònicament.

Una vegada finalitzat el procés, es podrà guardar o imprimir el justificant de presentació.
Posteriorment, des de l’apartat "Carpeta Ciutadana" de la Seu Electrònica, es podrà consultar i obtindre còpia de les sol·licituds presentades, així com aportar documentació addicional o requerida.

Atenció telefònica

96.208.27.12

Legislació
  • Bases específiques que han de regir la provisió definitiva pel sistema de concurs obert a altres administracions públiques del lloc de treball UT-03 Tècnic/a d'Administració Especial - Coordinador/a Tècnic/a Mitjà/na Projectes de l'Organisme Autònom Municipal Universitat Popular de l'Ajuntament de València.
  • Bases generals comunes que han de regir en els procediments de concurs i lliure designació per a la provisió amb caràcter definitiu de llocs de treball en l'excel·lentíssim ajuntament de València. Anunci de modificació de les bases generals comunes.
  • Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat públic.
  • Llei 30/1984, de 2 d'agost, de Mesures de Reforma per a la Funció Pública, en el que resulte vigent.
  • Reial decret legislatiu 781/86, de 18 d'abril, pel qual s'aprova el Text Refós de les Disposicions legals vigents en matèria de Règim Local.
  • Reial decret 364/95, de 10 de març, pel qual s'aprova el Reglament General d'Ingrés del personal al servici de l'Administració General de l'Estat i de provisió de llocs de treball i promoció professional dels Funcionaris Civils de l'Administració General de l'Estat, amb caràcter supletori.
  • Llei 4/2021, de 16 d'abril, de la Generalitat, de la Funció Pública Valenciana.
  • Decret 3/2017, de 13 de gener del Consell, pel qual aprova el Reglament de secció, provisió de llocs de treball i mobilitat del personal de la Funció Pública Valenciana.
On dirigir-se

Per a més informació:
Universitat Popular Servicis Centrals

C/ Micalet 1, 1.

València 46001

96.208.2712

Anar a inici de pàgina