Participació en el procés selectiu de 19 places de peó especialista en jardineria de l’OAM de Parcs i Jardins i Biodiversitat Urbana (corresponents a les Ofertes d'Ocupació Pública de 2019, 2021 i 2022), mitjançant el sistema de concurs-oposició.
Convocatòria oberta a partir del 25/07/2023.
*****
Les Bases de la corresponent convocatòria i tota la informació relativa al procès de selecció (llistes d'admesos, tribunals, etc.) poden consultar-se en la pàgina web del OAM Parcs i Jardins, i en el Portal de Transparència y web de l’Ajuntament de València.
Totes aquelles persones que complisquen els requisits assenyalats en les Bases de la convocatòria i que desitgen participar en el procediment selectiu de personal convocat per l’OAM de Parcs, Jardins i Biodiversitat Urbana de l'Ajuntament de València.
Les que s'establisquen en les bases de la corresponent convocatòria i en tot cas:
3.1.- Posseir la nacionalitat espanyola o, tindre la nacionalitat d'un país membre de la Unió Europea o la de qualsevol d'aquells estats als quals, en virtut de tractats internacionals celebrats per la Unió Europea i ratificats per Espanya, siga aplicable la lliure circulació de treballadors i treballadores en els termes en què aquesta es troba definida en el tractat constitutiu de la Unió Europea; ser cònjuge d'els/les espanyols/as i de les i els nacionals d'altres estats membres de la Unió Europea, sempre que no estiguen separats/as de dret, o ser els seus descendents o els del seu cònjuge menors de 21 anys o majors d'aquesta edat dependents.
3.2.- Tindre compliments 16 anys d'edat i no excedir, en el seu cas, de l'edat màxima de jubilació forçosa establida per a la funció pública.
3.3- Trobar-se en possessió de títol de Grau en ESO o equivalent o complir els requisits per a la seua obtenció en la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds de participació.
En el present procés selectiu, l'exercir o haver exercit prèviament les funcions o tasques corresponents a les places convocades no eximeix d'aquest requisit.
A l'efecte d'equivalències, s'estarà al que es disposa en l'Ordre *EDU/1603/2009, de 10 de juny (BOE de 17 de juny), per la qual s'estableixen equivalències amb els títols de Graduat en Educació Secundària Obligatòria i de Batxiller regulats en la Llei orgànica 2/2006, de 3 de maig, d'Educació. L'equivalència haurà de ser reconeguda com a tal per l'Administració competent en cada cas concret i degudament acreditada en tal sentit per les persones aspirants.
En el cas de titulacions obtingudes a l'estranger s'haurà d'estar en possessió de la corresponent convalidació o de la credencial que acredite, si escau, l'homologació. Aquest requisit no serà aplicable a els/les aspirants que hagueren obtingut el reconeixement de la seua qualificació professional, en l'àmbit de les professions regulades, a l'empara de disposicions de dret comunitari.
3.4.- Estar possessió del carnet bàsic d'usuari professional, segons els nivells de capacitació establits en l'article 18 del Reial decret 1311/2012, de 14 de setembre i el DECRET 30/2015, de 6 de març, del Consell, pel qual es desenvolupen determinats aspectes administratius relatius als productes fitosanitaris en la Comunitat Valenciana.
3.5.- Estar possessió del Permís de Conduir B1.
3.6.- Posseir la capacitat i aptitud física i psíquica necessària per a l'acompliment de les corresponents funcions o tasques dels llocs de treball afectats.
3.7.- No haver sigut separada/o, mitjançant expedient disciplinari del servei de qualsevol de les Administracions, institucions o organismes públics, consorcis, universitats públiques o òrgans constitucionals o estatutaris, ni trobar-se inhabilitat/per sentència ferma o a conseqüència d'haver sigut acomiadat/a disciplinàriament de manera procedent per a l'exercici de qualssevol ocupacions o càrrecs públics o per a exercir funcions similars a les pròpies de la categoria professional a la qual es pretén accedir. Tractant-se de persones nacionals d'altres Estats, no trobar-se inhabilitades o en situació equivalent ni haver sigut sotmeses a sanció disciplinària o equivalent que impedisca en els mateixos termes en el seu Estat l'accés a l'ocupació pública.
3.8.- En les sol·licituds per a prendre part en el procés selectiu, les persones aspirants hauran de fer declaració expressa en la qual manifesten que reuneixen els requisits exigits i la capacitat per a l'acompliment del lloc de treball, referits sempre a la data d'expiració del termini de presentació de sol·licituds, havent de mantindre's durant tot el procés selectiu i acreditar-los posteriorment, en el cas que foren seleccionades abans de la formalització del contracte de treball.
20 dies hàbils a comptar des del següent al de la publicació de la resolució en el BOE.
Publicació BOP: 30-12-2022 N.250
Anunci correcció d'errors: 22-02-2023 BOP N.37
Publicació BOE: 24 07-2023
Termini de sol·licitud: del dia 25/07/2023 fins al 22/08/2023 ambdós inclusivament.- La sol·licitud es presenta en aquesta Seu Electrònica. S'emplenarà i signarà el formulari després de prémer el botó “Iniciar tràmit” i s'adjuntarà la documentació que s'indica.
- Nota informativa aclaridora per a emplenar "L'annex II. Model d'autobaremació de mèrits" (de l'apartat "Impresos" d'aquest tràmit): L'emplenat de l'Annex es realitzarà a mà (imprimir, emplenar, escanejar i adjuntar).
- Titulació acadèmica exigida en les bases de la convocatòria:
Trobar-se en possessió de títol de Grau en ESO o equivalent o complir els requisits per a la seua obtenció en la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds de participació.
- Resguard justificatiu d'haver realitzat el pagament de la taxa, si escau:
Tasa 29,44 euros, o la que resulte després d'aplicar les bonificacions, de conformitat amb l'Ordenança Fiscal de l'Ajuntament de València, reguladora de la taxa per prestació de serveis administratius en proves i expedients de selecció de personal, sense que càpia gir postal o telegràfic
Compte d’ingrés: IBAN ES89 2100 0736 0122 0038 3652.
Concepte: “Pagamet taxa OEP OAM PJBU.”
Entitat bancària CaixaBank o Organisme competent
- Documentació acreditativa de les bonificacions de la taxa, si escau i segons el cas:
llibre de família nombrosa, certificat oficial acreditatiu de la discapacitat, certificació expedida pels serveis públics d'ocupació, última declaració de l'IRPF o certificació de no haver-la presentat, segons siga la bonificació.
En cas d'aportar diversos documents en diferents arxius, podrà continuar aportant mitjançant "Documentació addicional", una vegada iniciat el tràmit. - Documentació acreditativa dels mèrits, segons les especificacions de l'Annex II de la convocatòria:
En cas d'aportar diversos documents en diferents arxius podrà continuar aportant mitjançant "Documentació addicional", una vegada iniciat el tràmit.
- Annex II. Model d'autobaremació de mèrits:
disponible en l'apartat "impresos" d'aquest tràmit.
- Permís de conduir B1
- Carnet bàsic d'usuari professional productes fitosanitaris
Taxa per prestació dels serveis administratius en proves i expedients de selecció de personal:
Taxa 29,44 euros o la que resulte després d'aplicar les bonificacions corresponents.
CASOS DE BONIFICACIÓ DE LA TAXA
Bonificació del 50%:
- Família nombrosa general
- Minusvalidesa igual o superior al 33%
- Demandants d'ocupació durant el termini, almenys, d'un mes anterior a la data de la convocatòria.
Bonificació del 100%:
- Família nombrosa especial.
- Família nombrosa general i minusvalidesa igual o superior al 33%.
- Família nombrosa general i demandants d'ocupació durant el termini, almenys, d'un mes anterior a la data de la convocatòria.
- Minusvalidesa igual o superior al 33% i demandants d'ocupació durant el termini, almenys, d'un mes anterior a la data de la convocatòria.
- Pagament de la taxa.
- Presentació de la sol·licitud a través de registre electrònic (Adjuntant còpia de l'ingrés de la taxa, i la documentació establida en les Bases).
Els mèrits a valorar seran els que es disposen en les Bases de la convocatòria.
- Recurs potestatiu de reposició (termini d'interposició: un mes)
- Recurs Contenciós-Administratiu (termini d'interposició: dos mesos)
Realitzar la sol·licitud en línia amb firma digital
Pot iniciar la sol·licitud en línia polsant el botó Iniciar tràmit situat a l’inici d’esta pàgina. Haurà d’identificar-se i firmar electrònicament d’acord amb els requisits assenyalats en Seu Electrònica / Sistemes de firma.
- Tinga preparada la documentació que necessite adjuntar d’acord amb l’apartat Documentació a presentar
- Òmpliga el formulari
- Adjunte la documentació requerida
- Presente i firme la sol·licitud
Podrà imprimir i guardar un justificant de presentació. Posteriorment en l’apartat Carpeta Ciutadana d’esta Seu podrà consultar i obtindre còpia de les seues instàncies presentades i igualment podrà aportar documentació addicional o que li siga requerida.
96 325 78 71 (Extensión 108)
Horari d'atenció al públic: de dilluns a divendres de 7.30 a 10.00 hores
- Bases Generals que regiren els processos selectius per a l'accés a la funció pública a l'Ajuntament de València.
- Bases Específiques del procés selectiu de 19 places de peó especialista en jardineria de l’OAM de Parcs i Jardins i Biodiversitat Urbana (corresponents a les Ofertes d'Ocupació Pública de 2019, 2021 i 2022) de l'Ajuntament de València.
- Anunci correcció d'errors. BOP N.37 de 22-02-2023.
La convocatòria es regirà, en el no previst per les seues corresponents Bases:
- Per la normativa bàsica estatal sobre la Funció Pública continguda en el Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el Text Refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat públic.
- La Llei 30/1984, de 2 d'agost, de mesures per a la reforma de la Funció Pública, en el que resulte vigent.
- La Llei 20/2021, de 28 de desembre, de mesures urgents per a la reducció de la temporalitat en l'ocupació pública, en el seu cas.
- El Reial decret 896/1991, de 7 de juny, pel qual s'estableixen les regles bàsiques i els programes mínims al fet que ha d'ajustar-se el procediment de selecció dels funcionaris d'Administració Local, en el seu cas.
- El Reial decret legislatiu 781/1986, de 18 d'abril, pel qual s'aprova el Text Refós de les disposicions legals vigents en matèria de Règim Local.
- La Llei 4/2021, de 16 d'abril, de la Funció Pública Valenciana.
- El Decret 3/2017, de 13 de gener, del Consell, pel qual s'aprova el Reglament de selecció, provisió de llocs de treball i mobilitat del personal de la funció pública valenciana.
- La resta de normes reglamentàries.
Oficines on obtindre informació i realitzar consultes:
Organisme Autònom Municipal de Parcs Jardins i Biodiversitat Urbana
C/ Antonio Suárez, 7, 46021 Valencia
Horari d'atenció al públic: de dilluns a divendres de 9.00 a 14.00 hores
Correu electrònic: personal@oamparquesvalencia.es
Oficines de presentació
Únicament es realitzarà el tràmit a través d'aquesta seu electrònica.